abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_202070609
quote:
0s.gif Op zondag 7 november 2021 14:56 schreef Jan_Onderwater het volgende:


Ik hield hem voor Suske
Mmmm ik vind 't kuifje? Door bobbie.
pi_202070621
Wat een immense lijsten. :o

Ik overweeg reparatiebier. Dat is hoe goed het hier gaat.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_202070630
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2021 15:07 schreef derLudolf het volgende:
Moet/wil jij nog geen Pfizer prik @:Isa aangezien de bescherming van Jansen toch wel wat minder schijnt te zijn?
In andere landen doen ze dat al lang. Hier nog niets over gehoord.

edit: Janssen schijnt echt enorm te verbeteren na een tweede vaccinatie maanden later. Zelfs beter dan het ooit daarvoor was.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_202070650
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2021 15:08 schreef Blues het volgende:

Mmmm ik vind 't kuifje? Door bobbie.
Kuifje :Y
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_202070843
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2021 15:07 schreef derLudolf het volgende:
Moet/wil jij nog geen Pfizer prik @:Isa aangezien de bescherming van Jansen toch wel wat minder schijnt te zijn?
Tag klopt niet :D
pi_202070896
quote:
0s.gif Op zondag 7 november 2021 15:04 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Misschien zijn ze nog nooit eerder op Schiphol geweest? Dat bestaat hoor :P

In mijn omgeving overigens steeds meer covid patiėnten. Nu ook een collega. Waar ik al even niet mee samen heb gewerkt, dus dat scheelt. Maar ze was wel bij een vergadering met veel mensen afgelopen week, wat absoluut niet via internet kon.

En een oom is heel erg ziek. Wel gevaccineerd. Overgewicht, diabetes, begin 60. Je vraagt je af hoe ziek hij wel niet was geweest als hij geen vaccin had gehad.
Narigheid allemaal hoor -O-

In het secr zijn de schermen tussen de bureaus weggehaald week of 4 geleden.
Zullen wel weer gemonteerd worden.
Mondkapjes weer op iedereen en er is weer een aparte personeelsingang geopend + anderr uitgang in de ziekenhuishal is ook weer in bedrijf.
Back to eh 'normal' of zoiets. :{
  zondag 7 november 2021 @ 15:44:31 #82
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_202071260
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2021 15:08 schreef Blues het volgende:

[..]
Mmmm ik vind 't kuifje? Door bobbie.
Die zag ik pas later
pi_202071328
Met jullie meldingen van vele covid besmettingen int achterhoofd, ging mnX met mijn waarschuwing op pad. Naar Pijnacker. Lang leve marktplaats. Not :X

En ik had trek in iets en deed een plank en witte wijn. Bijna 5 uur.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De peer met cognacdip is opperdepop straks, vermoed ik. :P

Sterkte met de pijnen!
  zondag 7 november 2021 @ 16:21:21 #84
63722 z80
I fink you freaky
pi_202071778
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2021 13:35 schreef derLudolf het volgende:
Zo rond 11:45 ging ik de deur uit om wat camera's uit te laten. Kilometer van huis begon het te regenen. Nu is het weer stralend weer. Ik twijfel wat ik ga doen.
Hier het moment dat de fiets daglicht dat het begon te regenen. Losse buien, van een paar minuten nat tot hele emmer in 1 keer. Fietsrondje werd enkel "hen en weerum" sportschool.
Ik geloof buiten wel voor de rest van de dag.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  Moderator / Redactie Sport zondag 7 november 2021 @ 16:23:35 #85
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_202071792
Die paar druppeltjes ontweken. Gewandeld door Amsterdam Oost. Een rondje vanaf Amstel, door Frankendael Park, Watergraafsmeer en Betondorp :+.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_202071833
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2021 15:22 schreef Blues het volgende:

Narigheid allemaal hoor -O-

In het secr zijn de schermen tussen de bureaus weggehaald week of 4 geleden.
Zullen wel weer gemonteerd worden.
Mondkapjes weer op iedereen en er is weer een aparte personeelsingang geopend + anderr uitgang in de ziekenhuishal is ook weer in bedrijf.
Back to eh 'normal' of zoiets. :{
Oh, dat is hier allemaal niet weg geweest. Schermen zijn blijven hangen, mondkapjes bleven gewenst voor bezoekers/patiėnten en verplicht voor medewerkers en 1.5 m afstand houden is ook altijd gebleven (houdt ook niemand zich aan). Achteringang alleen voor personeel.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_202072085
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2021 15:47 schreef AnneX het volgende:
Met jullie meldingen van vele covid besmettingen int achterhoofd, ging mnX met mijn waarschuwing op pad. Naar Pijnacker. Lang leve marktplaats. Not :X

En ik had trek in iets en deed een plank en witte wijn. Bijna 5 uur.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De peer met cognacdip is opperdepop straks, vermoed ik. :P

Sterkte met de pijnen!
Lekkerrrr :9

Ik ga een glas bourgogne inschenken. Gekocht voor de bouef van straks.

Tis pijnlijk traplopen met die gekke kuit _O-
pi_202072102
quote:
0s.gif Op zondag 7 november 2021 16:27 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Oh, dat is hier allemaal niet weg geweest. Schermen zijn blijven hangen, mondkapjes bleven gewenst voor bezoekers/patiėnten en verplicht voor medewerkers en 1.5 m afstand houden is ook altijd gebleven (houdt ook niemand zich aan). Achteringang alleen voor personeel.
^O^
Alleen scherm voor balies zijn blijven hangen.
pi_202072310
@Blues als het bij mij in m'n kuit schiet masseer ik het graag met een tennisballetje. Op de grond gaan zitten met de kuit op de bal en dan een beetje heen en weer rollen. Doet eerst veel zeer, maar daarna lucht het op. :)
pi_202072524
Zojuist las en luisterde ik een interview met Marianne Faithfull. https://platform.ilfu.com(...)e-marianne-faithfull
Whats in a name.

Nu een oorwurm: As tears go by.
pi_202072669
quote:
0s.gif Op zondag 7 november 2021 16:52 schreef Tele6 het volgende:
@:Blues als het bij mij in m'n kuit schiet masseer ik het graag met een tennisballetje. Op de grond gaan zitten met de kuit op de bal en dan een beetje heen en weer rollen. Doet eerst veel zeer, maar daarna lucht het op. :)
Dankje.
Geen tennisbal in huis, wel al paar keer masseren over plek.
pi_202073332
Rondje rond de berg lopen
Kachel stoken
In blote togus in de zon zitten

Op de kachel is langzaam langzaam het eten gegaard

En dat aten we zojuist.



Nu staat er een keteltje water op de kachel, waarmee liefste espresso maakt.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_202073564
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2021 17:05 schreef Blues het volgende:

[..]
Dankje.
Geen tennisbal in huis, wel al paar keer masseren over plek.
Met lichtgebogen knie - de kuit van het gestrekte been laten rusten op een stoelzitting - en rustig aan het onderbeen van links naar rechts vv laten rollen over de kuit…

Lekker hoor @sigme de bergronde en het eten :Y)
pi_202073848
Goedenavond :O Weekendje Ardennen gedaan met 3 mede-fotografen. Gisterochtend echt briljant weer voor fotografie. Gistermiddag werd het frisser. Vandaag was het regenachtig dus vanmorgen maar teruggereden. Maar de herfstkleurtjes daar O+
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  zondag 7 november 2021 @ 18:07:18 #95
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_202073929
Gras gemaaid en kalk en mest gestrooid, wat leidde tot praatjes met langsfietsende (oud) buren en familie.
Nu op bed aan t bijkomen van de douche.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_202074147
Gedeald met onhandelbaar onwijs ziek kind
Lego city undercover gedaan met minder onhandelbaar zich kapot vervelend kind
Meer gedeald met onhandelbaar ziek kind

Kapsalon greek style ( :'( ) naar binnen schuivende.

Wat een topdag ^O^
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_202074711
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2021 18:18 schreef Vanyel het volgende:
Gedeald met onhandelbaar onwijs ziek kind
Lego city undercover gedaan met minder onhandelbaar zich kapot vervelend kind
Meer gedeald met onhandelbaar ziek kind

Kapsalon greek style ( :'( ) naar binnen schuivende.

Wat een topdag ^O^
Niet echt jaloersmakend nee. Sterkte met de kinders (en jezelf)
We have far more in common than that which devides us..
pi_202074825
quote:
0s.gif Op zondag 7 november 2021 16:27 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Oh, dat is hier allemaal niet weg geweest. Schermen zijn blijven hangen, mondkapjes bleven gewenst voor bezoekers/patiėnten en verplicht voor medewerkers en 1.5 m afstand houden is ook altijd gebleven (houdt ook niemand zich aan). Achteringang alleen voor personeel.
Hier ook, afgezien van de mondkapjes, die waren er wel uit. Wij hebben maar 30 covid-bedden, wat ik verrassend weinig vind (kliniek+IC). Laatste stand van zaken is 2/3 bezet.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_202074898
Kleine rectificatie. De naam van de kapsalon was matig, de smaak en de halve liter tzatziki verre van :Y)
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_202074902
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2021 18:18 schreef Vanyel het volgende:
Gedeald met onhandelbaar onwijs ziek kind
Lego city undercover gedaan met minder onhandelbaar zich kapot vervelend kind
Meer gedeald met onhandelbaar ziek kind

Kapsalon greek style ( :'( ) naar binnen schuivende.

Wat een topdag ^O^
:*
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')