abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8208762
ik heb vandaag een ruzie met mijn vriend...
ik ben vandaag met een vriendin naar de stad gegaan en hij zou eerst met me meegaan....ik stuurde hem vanmorgen een mailtje daarover..want ik was het gisteravond vergeten ...hij wou de vorrige keer ook al met ons mee (me vriendin en ik) maar nu vind hij dat ik het eerder had moeten zeggen en is hij echt kwaad.
hij wil me niet meer zien vandaag...hijwil het niet meer goedpraten vandaag...hijs zegt: morgen weer san...ik wil ff geen gezeur aan me kop.

maarik wete gewoon niet wak ik met doen..ik voel me zo kut...
ik wete wel dat het beter is om hem in ze sop gaar te laten koken..maar dat kan ik niet....

ik wil het gewoon goed praten ofzo...

greetz sannie

pi_8208805
het zielige jong alleen laten..
als hij echt mee zou willen neemt hij wel initiatief.. hij wil gewoon medelijden en een pijpbeurt..

conclusie...
zielige vriend----> dumpen!

Er
is
nochtans
H O O P
  vrijdag 31 januari 2003 @ 18:32:51 #3
38752 leviathanfd
Mijn twee dames
pi_8208886
quote:
Op vrijdag 31 januari 2003 18:26 schreef n00fer het volgende:
het zielige jong alleen laten..
als hij echt mee zou willen neemt hij wel initiatief.. hij wil gewoon medelijden en een pijpbeurt..

conclusie...
zielige vriend----> dumpen!

Is dit wat jij bedoelt met mensen helpen? Als je dat altijd zo doet denk ik dat je omgeving een probleem heeft.

Voor de topicstarter: laat hem even afkoelen en praat morgen met hem. Leg gewoon uit dat je vergeten was om een dag eerder een bericht te sturen. Als jullie een goede relatie hebben komen jullie dit ook weer te boven.

Merk en designkleding als nieuw! zie de link
http://shop.kapaza.nl/artemisonlineshop/page1/
pi_8208955
Kwaad over een dagje winkelen
Ga je toch gewoon nog een keertje met hem saampies, gezellig.
De man moet niet zo zeuren.
Al die mooie plekken op aarde, en ik zit hier :N
pi_8208982
Misschien ligt het breden en vind hij dat hij in het algemeen te weinig aandacht krijgt, en dat hij dáárom zeurt over een keer shoppen..
[url]www.f-orum.tk[/url]
pi_8209025
dank je...maar ik heb dat al uitgelegd...en hij wil het maar niet begrijpen...
en nu zegt ie dat hij morgen een verjaardag heeft en ik hem zondag pas weer zie...ik weet he gewoon niet meer...
pi_8209036
maarik doe altijd wat hij zegt..dit is de 1e keer dat ik iets doe overdag met mijn virendin
pi_8209080
quote:
Op vrijdag 31 januari 2003 18:42 schreef SanniE_O het volgende:
maarik doe altijd wat hij zegt..dit is de 1e keer dat ik iets doe overdag met mijn virendin
ten 1e: je oet niet alleen maar doen wat hij wil...das niet gezond!!!
2e:maar als het 1 ding is, meot hij in principe niet zo zeiken....wanneer hij dit vaker doet moet je jezelf denk ik afvragen of dat de basis is van een gezonde relatie..
[url]www.f-orum.tk[/url]
pi_8209101
ik weet dit alels ook wel...maar ik hou gewoon zo super veel van hem...
en nu zegt ie dat het helemaal niet mergaattussenons....maar het gaat juist hartstike goed
pi_8209119
quote:
Op vrijdag 31 januari 2003 18:46 schreef SanniE_O het volgende:
ik weet dit alels ook wel...maar ik hou gewoon zo super veel van hem...
en nu zegt ie dat het helemaal niet mergaattussenons....maar het gaat juist hartstike goed
ik snap dat je hem absoluut neit kwijt wil en dat je hem ook echt niet kwijt wil..
maar als het zo gaat, gaat het toch ook niet lekker?
En zijn genoeg andere leuke en lievere jongens op de aardbol...
[url]www.f-orum.tk[/url]
  vrijdag 31 januari 2003 @ 18:48:42 #11
42672 sjenetjuh
Ik ben zo al voldoende
pi_8209144
Geen hand vol maar een land vol!!
  vrijdag 31 januari 2003 @ 18:50:30 #12
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_8209172
Volgens mij krijgt hij te weinig aandacht van andere mensen om hem heen en wil hij daarom constant jouw aandacht. Lekker een dag of 3 in zijn eigen sop laten gaar koken.
Yes, that sequence of words I just said made perfect sense.
I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
pi_8209204
quote:
Op vrijdag 31 januari 2003 18:50 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Volgens mij krijgt hij te weinig aandacht van andere mensen om hem heen en wil hij daarom constant jouw aandacht. Lekker een dag of 3 in zijn eigen sop laten gaar koken.
is een hele goede..
zo merk je ook hoe sterk zijn gevoelens voor jou zijn...
als ie echt heel veel van je houd ,
zal hij het je heen snel vergeven!!
[url]www.f-orum.tk[/url]
  vrijdag 31 januari 2003 @ 18:55:55 #14
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_8209245
quote:
Op vrijdag 31 januari 2003 18:53 schreef rolfvp het volgende:

[..]

is een hele goede..
zo merk je ook hoe sterk zijn gevoelens voor jou zijn...
als ie echt heel veel van je houd ,
zal hij het je heen snel vergeven!!

Ja, het is eigenlijk wel iets goeds verpakt in iets slechts. Het geeft wel aan dat hij veel om je geeft (denk ik, aangezien ik hem verder niet ken)
Yes, that sequence of words I just said made perfect sense.
I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
  vrijdag 31 januari 2003 @ 18:59:39 #15
18875 BDisOKE
Spend some quality time...
pi_8209294
gewoon ff lekker laten gaarkoken idd.
Ga wat leuks doen vant weekend en maak je niet teveel zorgen.
En wacht tot hij zondag contact met jou zoekt.
with a demon of mine...
BDisOKE.nl mijn werk
Mijn games...
pi_8209296
Hij heeft waarschijnijk gewoon zun dag niet!
Als ik jouw was had ik gezegd ja en ik heb morgen geen tijd om het uit te praten!! dus word overmorgen! ik bedoel jij laat je toch niet zeggen waneer hij tijd voor je heef om het uit te praten?
pi_8209308
Het beste is denk ik om niet te reageren. Laat hem jou maar weer benaderen. Dan weet je gelijk hoe sterk zijn gevoelens voor jou nog zijn. Mijn vriendin heeft ook wel eens van die kuren, en dan wil ze eigenlijk alle aandacht alleen, en dan reageer ik gewoon niet en trekt ze zo weer bij

En als hij niet reageerd.... dan is het spijtig genoeg niet al te best gesteld met de relatie.....

Maar ik zou gewoon wachten tot hij de eerste stap weer zet..
Succes iig!

Mangs moj de koo 's bie de heurns vat'n
pi_8209630
oke mensen ...hartstike bedankt voor jullie kleine stuentje in de rug...
hij had me weer geblokt op msn...en toen heb ik hem een mailtje gestuurd met daarin hoe ik erover denk..en dat was niet echtlief zegmaar....toen compu uitgezet...en 20 minuten later hing meneer aan de telefoon
hij komt zodrekkies naar me toe...en dan gaan we ff heeeel goed praten

ik weet iig hoe ik het de volgende keer aan moet pakken

bedankt voor jullie steun

pi_8209715
quote:
Op vrijdag 31 januari 2003 18:42 schreef SanniE_O het volgende:
En dáár ligt juist het probleem. Die jongen is er zo aan gewend altijd zijn zin te krijgen en te bepalen wat jij wel en niet mag doen dat nu de bom barst omdat je een keer iets voor jezelf doet zonder aan hem te denken. Zo erg zelfs dat het opééns niet goed meer gaat tussen jullie.

Meid...weet je wel zeker dat dit echt iets is? Heb je wel zin om je hele leven in de maat te lopen omdat je anders gedonder aan je kop krijgt?

Laat hem in elk geval nu lekker in zijn vet gaar koken, jij hebt toch neem ik aan ook je grenzen en je zelfrespect? Als jij nu naar hem toe rent om het goed te maken dan leert hij daar alleen maar van dat jij a) altijd doet wat hij wil en b) als je dat een keer niet doet hoeft hij maar een beetje kwaad op je te worden of je komt weer terug kruipen.

Als je zo doorgaat word je echt als een deurmat gezien. NIET DOEN.

In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
pi_8209759
quote:
Op vrijdag 31 januari 2003 19:17 schreef SanniE_O het volgende:
oke mensen ...hartstike bedankt voor jullie kleine stuentje in de rug...
hij had me weer geblokt op msn...en toen heb ik hem een mailtje gestuurd met daarin hoe ik erover denk..en dat was niet echtlief zegmaar....toen compu uitgezet...en 20 minuten later hing meneer aan de telefoon
hij komt zodrekkies naar me toe...en dan gaan we ff heeeel goed praten

ik weet iig hoe ik het de volgende keer aan moet pakken

bedankt voor jullie steun

Mooi. En nu voet bij stuk houden. Je maakt potdorie zelf wel uit wanneer je iets met je vriendin gaat doen en wanneer niet (en afspraak, okee, maar je bent dus niet verplicht hem in te lichten als je helemaal niet met hem had afgesproken. Hij mocht een keer mee en nu was je het dus vergeten, pech voor hem).
In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
pi_8214810
je psies...we hebben vanaaf ook goed gepraat...en ik heb ff me hart gelucht..en hij kon het goed begrijpen..
dus dat viel alweer mee:)
pi_8214889
Gelukkig maar, goed dat je het hebt gezegd!
pi_8216830
mijn god wat een wereldproblemen..
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
  zaterdag 1 februari 2003 @ 03:01:22 #24
35363 Nawijnschenk
Rechts heeft voorrang!
pi_8216845
grow up
[url=http://web.planet.nl/news/achterhetnet/ondertussen/flash/300802_ondertussen.swf]Nawijn komt zonneschijn![/url][br][br]Never get in a discussion with Farzin, he will bring you down to his level, and beat you with experience
pi_8223092
quote:
Op zaterdag 1 februari 2003 02:59 schreef American_Nightmare het volgende:
mijn god wat een wereldproblemen..
jezus man...sowwie hoor..en als je het er zo moeilijk mee heb..reageer dan niet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')