maarik wete gewoon niet wak ik met doen..ik voel me zo kut...
ik wete wel dat het beter is om hem in ze sop gaar te laten koken..maar dat kan ik niet....
ik wil het gewoon goed praten ofzo...
greetz sannie
conclusie...
zielige vriend----> dumpen!
quote:Is dit wat jij bedoelt met mensen helpen? Als je dat altijd zo doet denk ik dat je omgeving een probleem heeft.
Op vrijdag 31 januari 2003 18:26 schreef n00fer het volgende:
het zielige jong alleen laten..
als hij echt mee zou willen neemt hij wel initiatief.. hij wil gewoon medelijden en een pijpbeurt..conclusie...
zielige vriend----> dumpen!
Voor de topicstarter: laat hem even afkoelen en praat morgen met hem. Leg gewoon uit dat je vergeten was om een dag eerder een bericht te sturen. Als jullie een goede relatie hebben komen jullie dit ook weer te boven.
quote:ten 1e: je oet niet alleen maar doen wat hij wil...das niet gezond!!!
Op vrijdag 31 januari 2003 18:42 schreef SanniE_O het volgende:
maarik doe altijd wat hij zegt..dit is de 1e keer dat ik iets doe overdag met mijn virendin
quote:ik snap dat je hem absoluut neit kwijt wil en dat je hem ook echt niet kwijt wil..
Op vrijdag 31 januari 2003 18:46 schreef SanniE_O het volgende:
ik weet dit alels ook wel...maar ik hou gewoon zo super veel van hem...
en nu zegt ie dat het helemaal niet mergaattussenons....maar het gaat juist hartstike goed
quote:is een hele goede..
Op vrijdag 31 januari 2003 18:50 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Volgens mij krijgt hij te weinig aandacht van andere mensen om hem heen en wil hij daarom constant jouw aandacht. Lekker een dag of 3 in zijn eigen sop laten gaar koken.
quote:Ja, het is eigenlijk wel iets goeds verpakt in iets slechts. Het geeft wel aan dat hij veel om je geeft (denk ik, aangezien ik hem verder niet ken)
Op vrijdag 31 januari 2003 18:53 schreef rolfvp het volgende:[..]
is een hele goede..
zo merk je ook hoe sterk zijn gevoelens voor jou zijn...
als ie echt heel veel van je houd ,
zal hij het je heen snel vergeven!!
En als hij niet reageerd.... dan is het spijtig genoeg niet al te best gesteld met de relatie.....
Maar ik zou gewoon wachten tot hij de eerste stap weer zet..
Succes iig!
ik weet iig hoe ik het de volgende keer aan moet pakken
bedankt voor jullie steun
quote:En dáár ligt juist het probleem. Die jongen is er zo aan gewend altijd zijn zin te krijgen en te bepalen wat jij wel en niet mag doen dat nu de bom barst omdat je een keer iets voor jezelf doet zonder aan hem te denken. Zo erg zelfs dat het opééns niet goed meer gaat tussen jullie.
Op vrijdag 31 januari 2003 18:42 schreef SanniE_O het volgende:
maarik doe altijd wat hij zegt..dit is de 1e keer dat ik iets doe overdag met mijn virendin
Meid...weet je wel zeker dat dit echt iets is? Heb je wel zin om je hele leven in de maat te lopen omdat je anders gedonder aan je kop krijgt?
Laat hem in elk geval nu lekker in zijn vet gaar koken, jij hebt toch neem ik aan ook je grenzen en je zelfrespect? Als jij nu naar hem toe rent om het goed te maken dan leert hij daar alleen maar van dat jij a) altijd doet wat hij wil en b) als je dat een keer niet doet hoeft hij maar een beetje kwaad op je te worden of je komt weer terug kruipen.
Als je zo doorgaat word je echt als een deurmat gezien. NIET DOEN.
quote:Mooi. En nu voet bij stuk houden. Je maakt potdorie zelf wel uit wanneer je iets met je vriendin gaat doen en wanneer niet (en afspraak, okee, maar je bent dus niet verplicht hem in te lichten als je helemaal niet met hem had afgesproken. Hij mocht een keer mee en nu was je het dus vergeten, pech voor hem).
Op vrijdag 31 januari 2003 19:17 schreef SanniE_O het volgende:
oke mensen ...hartstike bedankt voor jullie kleine stuentje in de rug...
hij had me weer geblokt op msn...en toen heb ik hem een mailtje gestuurd met daarin hoe ik erover denk..en dat was niet echtlief zegmaar....toen compu uitgezet...en 20 minuten later hing meneer aan de telefoon
hij komt zodrekkies naar me toe...en dan gaan we ff heeeel goed pratenik weet iig hoe ik het de volgende keer aan moet pakken
bedankt voor jullie steun
quote:jezus man...sowwie hoor..en als je het er zo moeilijk mee heb..reageer dan niet
Op zaterdag 1 februari 2003 02:59 schreef American_Nightmare het volgende:
mijn god wat een wereldproblemen..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |