Tuurlijk niet.quote:Op zaterdag 6 november 2021 17:48 schreef PippenScottie het volgende:
Zouden deze mensen weten dat de ziekenhuizen weer vollopen en dat reguliere zorg wordt afgeschaald?
Nice! Mooi waterkanonquote:Op zaterdag 6 november 2021 16:41 schreef spoilert het volgende:
De NL strijders kunnen een voorbeeld nemen aan hun Duitse collega's, daar is de opkomst groter dan 15 man
Wel een mooi waterkanon in Duitsland @:starhopper
Denk je dat dat de gemiddelde wappie ook maar iets kan schelen. Lekker dwars doen gaat boven alles!quote:Op zaterdag 6 november 2021 17:48 schreef PippenScottie het volgende:
Zouden deze mensen weten dat de ziekenhuizen weer vollopen en dat reguliere zorg wordt afgeschaald?
Die gevangen, die zaten toch al in lockdownquote:Op zaterdag 6 november 2021 20:49 schreef spectrumanalyser het volgende:
frustrerend. ziekenhuizen die reguliere zorg weer uitstellen, teststraten draaien overuren, lange rijen bij de priklocaties. dan gaan die asociale egoïstische mafklappers als ongevaccineerden massaal bij elkaar komen en lopen schreeuwen. en maar blèren dat alles een complot is, dat corona "niet erg" is. Allemaal de schuld van Mark Rutte en Hugo de Jonge?
hoorde ik niet een FvD-josti in de Tweede kamer het Tribunaal-verhaaltje uitbraken?
dat er maar 0,0 aandacht voor die wappie-kermis zal zijn....
covid-besmettingen gaan echt te hard, in Zaandam zijn 37 van de 700 gevangenen positief getest op corona....
"Het is maar een griepje"quote:
waar strijden we vandaag voor? dat vraag ik omdat de boerkes ook onderweg zijnquote:
En hoeveel van die 37 zijn (ernstig) ziek?quote:Op zaterdag 6 november 2021 20:49 schreef spectrumanalyser het volgende:
frustrerend. ziekenhuizen die reguliere zorg weer uitstellen, teststraten draaien overuren, lange rijen bij de priklocaties. dan gaan die asociale egoïstische mafklappers als ongevaccineerden massaal bij elkaar komen en lopen schreeuwen. en maar blèren dat alles een complot is, dat corona "niet erg" is. Allemaal de schuld van Mark Rutte en Hugo de Jonge?
hoorde ik niet een FvD-josti in de Tweede kamer het Tribunaal-verhaaltje uitbraken?
dat er maar 0,0 aandacht voor die wappie-kermis zal zijn....
covid-besmettingen gaan echt te hard, in Zaandam zijn 37 van de 700 gevangenen positief getest op corona....
Vrijheidquote:Op zondag 7 november 2021 10:31 schreef Charmian het volgende:
[..]
waar strijden we vandaag voor? dat vraag ik omdat de boerkes ook onderweg zijn
Zelfs Willem Engel zegt het ook, vrijheidquote:Op zondag 7 november 2021 10:31 schreef Charmian het volgende:
[..]
waar strijden we vandaag voor? dat vraag ik omdat de boerkes ook onderweg zijn
Ik ga zo eerst nog even terug naar bed voor ik me in het feestgedruis stort, omdat ik die vrijheid heb...ow wacht volgens hunnies zou dat dus niet kunnen want dictatuurquote:Op zondag 7 november 2021 10:40 schreef StephanL het volgende:
[..]
Zelfs Willem Engel zegt het ook, vrijheid
https://www.facebook.com/verzetwestland/videos/942435446363931
Pieter is vanaf 11:45 ong live
quote:Op zondag 7 november 2021 10:40 schreef StephanL het volgende:
[..]
Zelfs Willem Engel zegt het ook, vrijheid
https://www.facebook.com/verzetwestland/videos/942435446363931
Pieter is vanaf 11:45 ong live
die meisjes doen niks anders dan in de struiken zitten.quote:Op zondag 7 november 2021 10:37 schreef Charmian het volgende:
Ach ach ach hele trauma's voor een 13 jarige het commentaar er ook weer onder[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |