quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
https://www.haxball.com/play?c=cCQqxxFMamYquote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
https//wwwhaxballcom/playccCQqxxFMamYquote:
Dit is gewoon onkunde, dat weet je van hem.quote:Op maandag 6 december 2021 23:42 schreef ChevyCaprice het volgende:
100% opzettelijke eigen goal @:scrummie hoe triest.
[ afbeelding ]
Weet niet hoe het met jullie zit maar wat mij betreft mag @:coco hier een ban voor uitdelen.
Daarnaast; als ik die bal laat lopen schiet GGMM hem er alsnog in, Chevy dekt de korte hoek weer eens onvoldoende af.quote:Op maandag 6 december 2021 23:47 schreef Coco het volgende:
[..]
Dit is gewoon onkunde, dat weet je van hem.
Gast ik heb jou al veel langer door, hier nog twee pogingen van je. CC: @Cocoquote:Op maandag 6 december 2021 23:51 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Daarnaast; als ik die bal laat lopen schiet GGMM hem er alsnog in, Chevy dekt de korte hoek weer eens onvoldoende af.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ga je aub niet uitlaten over technisch haxball want je weet wie hier de betere is.Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
quote:Op maandag 6 december 2021 23:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Gast ik heb jou al veel langer door, hier nog twee pogingen van je. CC: @:cocoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom lijkt mijn avatar hier op een stel tietenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ga je aub niet uitlaten over technisch haxball want je weet wie hier de betere is.![]()
Dan zou ik je adviseren om te stoppen met opzettelijke eigen goals te maken en normaal te spelen.quote:Op maandag 6 december 2021 23:55 schreef Scrummie het volgende:
Laten we het hier verder gezellig houden.
Ik vond het gezellig en ik moet eerlijk zeggen dat bepaalde spelers echt lekker speeldenquote:Op maandag 6 december 2021 23:55 schreef Scrummie het volgende:
Laten we het hier verder gezellig houden.
manboobsquote:Op maandag 6 december 2021 23:55 schreef Oriente het volgende:
[..]
Waarom lijkt mijn avatar hier op een stel tieten
Hoe ziet het er bij jou uit dan?quote:Op maandag 6 december 2021 23:55 schreef Oriente het volgende:
[..]
Waarom lijkt mijn avatar hier op een stel tieten
Klopt, ik bijvoorbeeld.quote:Op maandag 6 december 2021 23:56 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik vond het gezellig en ik moet eerlijk zeggen dat bepaalde spelers echt lekker speelden
Dat waren 2 oogjes.quote:Op maandag 6 december 2021 23:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hoe ziet het er bij jou uit dan?
Ja dat weet ik, maar hoezo ziet het er bij jou anders uit?quote:
Andere browserquote:Op maandag 6 december 2021 23:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, maar hoezo ziet het er bij jou anders uit?
Aha vandaar.quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote: