Dat gebeurd wel vaker mijn vriend heeft ooit een hoer klaar gebeft zonder condoom...quote:Op zaterdag 6 november 2021 00:31 schreef Ede18 het volgende:
Gisteravond heb ik een langdurige massage gehad door een Thaise rondborstige dame.
Aan het eind van de rit waarbij er even flink aan mijn leuter werd getrokken stelde de dame voor dat ze zin had om gevingerd te worden.
Is dit een normale gang van zaken of was het mijn geluksdag?
En sindsdien ziet zijn tong eruit als een schuurspons?quote:Op zaterdag 6 november 2021 00:33 schreef Madretheresa het volgende:
[..]
Dat gebeurd wel vaker mijn vriend heeft ooit een hoer klaar gebeft zonder condoom...
Dank zwagerquote:Op zaterdag 6 november 2021 09:01 schreef Wereldgozer het volgende:
Dm het adres even naar @:sfancta bvd
Nee, alleen nog door de jouwe.quote:Op zaterdag 6 november 2021 07:32 schreef bijdehand het volgende:
Nu laat je je zeker niet meer masseren door je moeder?
Misschien is de factuur aftrekbaar.quote:Op zaterdag 6 november 2021 00:51 schreef BasEnAad het volgende:
Heb je haar gevraagd waar de factuur naartoe kon?
Hoeveel is extra?quote:Op zaterdag 6 november 2021 09:31 schreef LanaMyst het volgende:
Ligt er denk ik aan waar je je laat masseren.
Ik geef ook wel eens massage met happy ending. Maar kost wel extra dan.
Een gewone massage 100 per uur, met happy end 150.quote:
Valt te doen voor ieders budget.quote:Op zaterdag 6 november 2021 10:24 schreef LanaMyst het volgende:
[..]
Een gewone massage 100 per uur, met happy end 150.
Maar voor seks is het sws 150 per uur, dan mag bijna alles. Ik reken verder niet extra per handeling of zo.
Veel en veel te duur.quote:Op zaterdag 6 november 2021 10:24 schreef LanaMyst het volgende:
[..]
Maar voor seks is het sws 150 per uur, dan mag bijna alles. Ik reken verder niet extra per handeling of zo.
Ja dat kan, ik ben er redelijk bedreven in maar ik ben geen gediplomeerd masseuse. Ik heb andere specialiteiten zeg maarquote:Op zaterdag 6 november 2021 12:08 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Veel en veel te duur.
100eu per uur voor een normale massage.![]()
Een normale echte masseuse doet dat al voor minder en vaak beter.
Dat een beetje spicy actie dan Bijv 100eu incl zou kosten, komt al dichter in de buurt van de werkelijkheid.
Veel te duur. 150 per uur, heb je een gouden poes?quote:Op zaterdag 6 november 2021 10:24 schreef LanaMyst het volgende:
[..]
Dan moet je bijzonder aantrekkelijk zijn, tenminste voor dat soort bedragen..quote:Op zaterdag 6 november 2021 12:55 schreef LanaMyst het volgende:
[..]
Ja dat kan, ik ben er redelijk bedreven in maar ik ben geen gediplomeerd masseuse. Ik heb andere specialiteiten zeg maar
Als ik heel eerlijk ben is alleen gewone massage bij mij ook nog niet voorgekomen. En gaan ze voor het totaalpakket met vaak alleen korte massage als voorspel. (Of helemaal geen massage)
Plus dat ik daar zelf ook meer lol aan beleef. Maar mocht iemand perse alleen massage willen voor de massage, dan 100 euro inderdaad.
Ach voor mijn leeftijd heb ik niks te klagenquote:Op zaterdag 6 november 2021 13:24 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Dan moet je bijzonder aantrekkelijk zijn, tenminste voor dat soort bedragen..
Pics mogen naar dm.
Nee maar voor die 150 mogen ze bijna alles, ook anaal, deepthroat bdsm, kinky, en zonder condoom ook.quote:Op zaterdag 6 november 2021 13:16 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Veel te duur. 150 per uur, heb je een gouden poes?
330 gulden komop, daar heb je je auto voor gekeurd en een kleine beurt.
Volgens mij zijn dit inmiddels de standaard bedragen.quote:Op zaterdag 6 november 2021 16:32 schreef LanaMyst het volgende:
[..]
Nee maar voor die 150 mogen ze bijna alles, ook anaal, deepthroat bdsm, kinky, en zonder condoom ook.
Wil je even niet het vreemdgaan in de hand werken bvdquote:Op zaterdag 6 november 2021 09:01 schreef Wereldgozer het volgende:
Dm het adres even naar @:sfancta bvd
Familie korting bedoel je ?quote:Op zaterdag 6 november 2021 12:08 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Veel en veel te duur.
100eu per uur voor een normale massage.![]()
Een normale echte masseuse doet dat al voor minder en vaak beter.
Dat een beetje spicy actie dan Bijv 100eu incl zou kosten, komt al dichter in de buurt van de werkelijkheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |