SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 14:12 schreef LTVDK het volgende:
Jullie zijn veels te lief voor mij hoor![]()
![]()
Super lief![]()
![]()
![]()
![]()
Dank jullie allemaal
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
das alweer even terug, minuut of 50 en zit in een vreetbui kennelijkquote:Op vrijdag 5 november 2021 23:47 schreef datismijnmening het volgende: [..] Maar je hebt net een omelet op
![]()
Als het maar vegan isquote:Op vrijdag 5 november 2021 23:51 schreef mschol het volgende:
[..]
das alweer even terug, minuut of 50 en zit in een vreetbui kennelijk![]()
MAg ookquote:Op vrijdag 5 november 2021 23:50 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zwei flappen die zusammen nach die pimmel happen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gone...
Hihi neem je verrekijkers meequote:Op zaterdag 6 november 2021 01:16 schreef Flory het volgende:
Zin om naar de Zoo in Antwerpen te gaan morgen![]()
Wat hebben wij daar aan? Streamen.quote:Op zaterdag 6 november 2021 01:33 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hihi neem je verrekijkers mee
Neequote:Op zaterdag 6 november 2021 01:43 schreef liesje1979 het volgende:
Ja nee, de TT had natuurlijk een buda date tt moeten zijn.
9 uur, thanks.quote:Op zaterdag 6 november 2021 06:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoe laat moet je de trein pakken?
Veel plezier in ieder geval
Jij ook voor een stukje vakantiefruitquote:Op zaterdag 6 november 2021 07:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]dit is wel heel vroeg. Veel plezier vandaag!
De verhuizing?quote:Op zaterdag 6 november 2021 07:13 schreef mschol het volgende:
slaap kut, speelt teveel op het moment
quote:Op zaterdag 6 november 2021 07:50 schreef mschol het volgende:
[..]
dat niet alleen: 2 collegas met problemen, en een familielid in ziekenhuis
Sterkte m'n jongquote:Op zaterdag 6 november 2021 07:50 schreef mschol het volgende:
[..]
dat niet alleen: 2 collegas met problemen, en een familielid in ziekenhuis
quote:Op zaterdag 6 november 2021 08:45 schreef bitterbal het volgende:
@:budapestenaar, kom voor die spiegel vandaan. je haar zit goed
Woeste wilde natuurlijke lokkenquote:Op zaterdag 6 november 2021 09:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ik zit in de trein. En ik doe niks in mijn haar
quote:Op zaterdag 6 november 2021 08:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
de dag buda, de dag [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
okequote:Op zaterdag 6 november 2021 09:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ik zit in de trein. En ik doe niks in mijn haar
Jij bent haast zenuwachtiger dan Buda zelfquote:
Ik heb mijn zenuwen uitbesteed aan balliequote:Op zaterdag 6 november 2021 09:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij bent haast zenuwachtiger dan Buda zelf
Slim wel ja, doe ik ook meestalquote:Op zaterdag 6 november 2021 09:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb mijn zenuwen uitbesteed aan ballie
ontstekingquote:Op zaterdag 6 november 2021 08:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
![]()
waarom ligt je familielid in het ziekenhuis?
quote:Een safaritocht door de Zuid-Afrikaanse savanne is voor een Nederlandse vakantieganger op een complete nachtmerrie uitgelopen. De 47-jarige toerist werd tijdens een sanitaire stop in zijn penis gebeten door een giftige cobra. De man moest met spoed geopereerd worden nadat zijn geslachtsdeel begon te zwellen en te stinken. Zonder medische hulp had de Nederlander het mogelijk niet overleefd.
https://www.bndestem.nl/b(...)enis-op-wc~a6e8e2a1/
quote:Op zaterdag 6 november 2021 09:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij bent haast zenuwachtiger dan Buda zelf
Dat er mensen op Safari gaan in Afrika terwijl ik het te veel moeite vind om nu naar Engeland te gaanquote:
En dan nog bij van die kutmuziek ook.quote:Op zaterdag 6 november 2021 09:29 schreef bitterbal het volgende:
8 doden door gedrang bij concert travis scott... Lijkt mij echt een nare dood
Staat in het bericht niet bij wanneer het is gebeurd, heeft ook al allemaal operaties hier in NL gehadquote:Op zaterdag 6 november 2021 09:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat er mensen op Safari gaan in Afrika terwijl ik het te veel moeite vind om nu naar Engeland te gaan
Hoe kan dat nou? Waren toch wel gevaccineerd?quote:Op zaterdag 6 november 2021 09:29 schreef bitterbal het volgende:
ja in stenen :p koop ik nu geen schoenen meequote:Op zaterdag 6 november 2021 09:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als je een van je panden leeg kunt laten staan dan heb je meer dan genoeg geld.
Wel bijzonder dat die dan precies ook gisteren een plaat heeft uitgebracht die 'Escape Plan' heetquote:Op zaterdag 6 november 2021 09:29 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op zaterdag 6 november 2021 09:30 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou? Waren toch wel gevaccineerd?
Waren nu magnetisch.quote:Op zaterdag 6 november 2021 09:30 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou? Waren toch wel gevaccineerd?
Stenen lijken me dan wel een stuk minder lekker lopenquote:Op zaterdag 6 november 2021 09:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja in stenen :p koop ik nu geen schoenen mee
gewoon wat steentjes eruit tikken en verkopenquote:Op zaterdag 6 november 2021 09:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Waarom zag ik net die scčne van Titanic voor me waar die kerels viool aan het spelen zijn.quote:Op zaterdag 6 november 2021 09:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En dan nog bij van die kutmuziek ook.
Daarom verhuren mensen het dan ook in plaats van leeg laten staan. Misschien maar eens wat krakers bellen die met de kerst warm willen zitten.quote:Op zaterdag 6 november 2021 09:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 6 november 2021 09:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daarom verhuren mensen het dan ook in plaats van leeg laten staan. Misschien maar eens wat krakers bellen die met de kerst warm willen zitten.
ja benik met jullie eensquote:Op zaterdag 6 november 2021 09:36 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Het duurde wel lang, moet ik CE gelijk in geven
Je kunt nog net tips geven.quote:Op zaterdag 6 november 2021 09:43 schreef UitStraling het volgende:
Ben ik nog op tijd voor de Buda date?
Mijn beste tip is een Enrique-Iglesias-shirtje met van die touwtjes aantrekken maar dat zal hij zelf ook wel bedacht hebbenquote:Op zaterdag 6 november 2021 09:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je kunt nog net tips geven.
quote:Op zaterdag 6 november 2021 09:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn beste tip is een Enrique-Iglesias-shirtje met van die touwtjes aantrekken maar dat zal hij zelf ook wel bedacht hebben
Ben gestopt met tellenquote:Op zaterdag 6 november 2021 09:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Paar schoenen 85?
Deze vind ik mooi, retro kleurtjes.
Gaat in Nederland ook wel gebeuren met die prijzen van tegenwoordig.quote:Op zaterdag 6 november 2021 09:53 schreef bitterbal het volgende:
In Freetown, de hoofdstad van Sierra Leone, zijn zeker 84 mensen om het leven gekomen toen een tankwagen ontplofte. Dat meldt CNN op basis van de autoriteiten. Een mortuarium in Freetown zegt dat er 91 doden zijn binnengebracht. Ook is er een onbekend aantal gewonden.
De ontploffing was gisteravond in een buitenwijk van de hoofdstad. De vrachtwagen was op een druk kruispunt in botsing gekomen met een ander voertuig. Mensen probeerden daarna brandstof uit de vrachtwagen te halen, die vervolgens explodeerde.
Op beelden van plaatselijke media is te zien dat zwaar verkoolde lichamen in de omgeving van de vrachtwagen liggen.
https://nos.nl/artikel/24(...)agen-in-sierra-leone
naarquote:Op zaterdag 6 november 2021 09:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zag net wat beelden van dat Travis Scott concert, mensen die gereanimeerd worden en optreden gaat nog door![]()
Lees ook dat een deel in mosh pits in de verdrukking geraakt is.
Jongste slachtoffer 10 jaar.quote:Op zaterdag 6 november 2021 09:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zag net wat beelden van dat Travis Scott concert, mensen die gereanimeerd worden en optreden gaat nog door![]()
@Budapestenaarquote:Op zaterdag 6 november 2021 10:05 schreef datismijnmening het volgende:
Rode panda stelen op je eerste date is wel een goed verhaal om aan je kleinkinderen te vertellen.
Ik moest serieus eerst kijken wie überhaupt Travis Scott isquote:Op zaterdag 6 november 2021 09:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
Bij dat soort concerten is er ook 0 etiquette qua drukte. Je kunt beter bij een rockband in een mosh pit staan dan bij dat soort optredens.quote:Op zaterdag 6 november 2021 10:02 schreef bitterbal het volgende:
ik was een keer naar een concert van beyonce geweest. Toen de deuren buiten open gingen gingen mensen duwen in die rij, dan ben je dus gewoon kansloos.
Zo'n autotune reppertquote:Op zaterdag 6 november 2021 10:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik moest serieus eerst kijken wie überhaupt Travis Scott is
Jij bent natuurlijk een Kardashians-kijker en kent hem daarvan.quote:Op zaterdag 6 november 2021 10:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Gewoon een grote diamant gappen om indruk te maken.quote:Op zaterdag 6 november 2021 10:05 schreef datismijnmening het volgende:
Rode panda stelen op je eerste date is wel een goed verhaal om aan je kleinkinderen te vertellen.
Nah ben echt geschrokken., En hadden ze van 2 kanten rijen gemaakt en toen moesten die 2 rijen natuurlijk samen door die deur.Naaaah jongen. We zijn bijna over die hekken gestruikeld. 1 van mijn vriendinne huilen ookquote:Op zaterdag 6 november 2021 10:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bij dat soort concerten is er ook 0 etiquette qua drukte. Je kunt beter bij een rockband in een mosh pit staan dan bij dat soort optredens.
ja jezusquote:Op zaterdag 6 november 2021 10:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoe kon ik me daarin nu vergissen.
Madonna, Spandau Ballet, The Who en Blondie ken je wel?quote:Op zaterdag 6 november 2021 10:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Kardashiansquote:Op zaterdag 6 november 2021 10:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Jij bent natuurlijk een Kardashians-kijker en kent hem daarvan.
Waar moet je overstappen?quote:Op zaterdag 6 november 2021 10:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tof
Trein is vertraagdMis misschien mijn overstap-trein-met-date
nou ja hoef je niet dat akelige moment mee te maken dat je elkaar voor het eerst ziet in een volle trein en de rest van de passagiers daar getuige van zijnquote:Op zaterdag 6 november 2021 10:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tof
Mja, niet goed voor de zenuwen ditquote:Op zaterdag 6 november 2021 10:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja hoef je niet dat akelige moment mee te maken dat je elkaar voor het eerst ziet in een volle trein en de rest van de passagiers daar getuige van zijn
Heb je nog wat meer tijd on normaal te ademenquote:Op zaterdag 6 november 2021 10:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tof
"ik wil een rode panda"quote:
Ze wacht toch wel op je neem ik aan? Kun je dan meteen elkaar opwarmen op een koud perron.quote:Op zaterdag 6 november 2021 10:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tof
Ah foeilelijk station met geheid niks leuks in de buurtquote:
quote:Op zaterdag 6 november 2021 10:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
"ik wil een rode panda"
[ afbeelding ]
Trek je het nogquote:Op zaterdag 6 november 2021 10:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, niet goed voor de zenuwen dit
Ik hoef er alleen maar over te stappen, niet te wonenquote:Op zaterdag 6 november 2021 10:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ah foeilelijk station met geheid niks leuks in de buurt
Ogot ja dat gezeik weerquote:Op zaterdag 6 november 2021 10:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
Mij mondkapje niet vergeten als ik zo naar de winkel ga
Hoe snel komt volgende trein?quote:Op zaterdag 6 november 2021 10:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik hoef er alleen maar over te stappen, niet te wonen
BePerKinG vaN miJn vRijHeiD en HeeFt toCh geEn zIn.quote:Op zaterdag 6 november 2021 10:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kan er geen minuut wakker om liggen persoonlijk
Dat is als je teveel hebt gegeten dat gerriedampen veroorzaaktquote:
Ik ook niet, gisteren maar weer zo'n uitwasbaar exemplaar in jaszak gestoptquote:Op zaterdag 6 november 2021 10:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kan er geen minuut wakker om liggen persoonlijk
Collega van mij die past ook in dat plaatje. Je kunt zijns standpunt over zwarte piet, vuurwerkverbod en asielzoekers ook meteen invullen.quote:Op zaterdag 6 november 2021 10:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
BePerKinG vaN miJn vRijHeiD en HeeFt toCh geEn zIn.
Ik moet het wel in iedere jas stoppen. En in de auto.quote:Op zaterdag 6 november 2021 10:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik ook niet, gisteren maar weer zo'n uitwasbaar exemplaar in jaszak gestopt
Een vuurwerkliefhebber is standaard een viruswappie?quote:Op zaterdag 6 november 2021 10:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Collega van mij die past ook in dat plaatje. Je kunt zijns standpunt over zwarte piet, vuurwerkverbod en asielzoekers ook meteen invullen.
In auto lag nog steeds wat weggooi meukquote:Op zaterdag 6 november 2021 10:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik moet het wel in iedere jas stoppen. En in de auto.
Niet standaard, maar het past in het plaatje.quote:Op zaterdag 6 november 2021 10:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Een vuurwerkliefhebber is standaard een viruswappie?
Sprak van de week een collega, die heeft iets van twintig jerrycans met diesel en kwakveel flessen propaangas in zijn kelder staan want hij wil Europa uit kunnen vluchten als het gevaarlijk gaat worden dus ik zeg "nou die bom in je kelder lijkt me ook vrij gevaarlijk denk je niet" keek hij me aan als een debiele specht.quote:Op zaterdag 6 november 2021 10:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Collega van mij die past ook in dat plaatje. Je kunt zijns standpunt over zwarte piet, vuurwerkverbod en asielzoekers ook meteen invullen.
Heb volgens mij ook nog mijn verlopen bewijs liggen dat ik door België mag reizen.quote:Op zaterdag 6 november 2021 10:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
In auto lag nog steeds wat weggooi meuk
Succes Budaquote:
Ik vond illegaal oneindig veel spannender.quote:Op zaterdag 6 november 2021 10:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb volgens mij ook nog mijn verlopen bewijs liggen dat ik door België mag reizen.
Ja het standaard plaatje waar geheid maar een klein deel aan voldoet. Net als alle standaard 'frame' profielen.quote:Op zaterdag 6 november 2021 10:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Niet standaard, maar het past in het plaatje.
Benieuwd of ze een keer komt buurten hierquote:Op zaterdag 6 november 2021 10:33 schreef bitterbal het volgende:
als ze een wist dat ze met onze voormalige burgervader op date gaat
Het zijn vaak mensen met een aangeboren of verkregen diep gevoel van wantrouwen jegens bijna alles, doodsangst en wantrouwen in de kop voor maar vooral wantrouwen jegens de staat, net als die Jeroen van Koningsbrugge.quote:Op zaterdag 6 november 2021 10:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ja het standaard plaatje waar geheid maar een klein deel aan voldoet. Net als alle standaard 'frame' profielen.
We krijgen een burgermeestersvrouwtjequote:Op zaterdag 6 november 2021 10:33 schreef bitterbal het volgende:
als ze een wist dat ze met onze voormalige burgervader op date gaat
Hoort die ook bij team Wappie?quote:Op zaterdag 6 november 2021 10:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het zijn vaak mensen met een aangeboren of verkregen diep gevoel van wantrouwen jegens bijna alles, doodsangst en wantrouwen in de kop voor maar vooral wantrouwen jegens de staat, net als die Jeroen van Koningsbrugge.
Die heeft zelfs een compleet ingericht huis op een geheime plek in Limburg ergens tjokvol survivalshit om het een jaar of tien uit te houden.quote:
Denk dat Buda er wel slim aan doet om niet gelijk vandaag al over Foqueville te beginnenquote:Op zaterdag 6 november 2021 10:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Benieuwd of ze een keer komt buurten hier
first ladyquote:Op zaterdag 6 november 2021 10:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
We krijgen een burgermeestersvrouwtje
waarom nietquote:Op zaterdag 6 november 2021 10:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat Buda er wel slim aan doet om niet gelijk vandaag al over Foqueville te beginnen
Zolang het niet doorslaat in complete waanzin en gekte.quote:Op zaterdag 6 november 2021 10:37 schreef datismijnmening het volgende:
Wantrouwen tegen de staat is altijd goed.
Dit is toch niet date 1?quote:Op zaterdag 6 november 2021 10:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat Buda er wel slim aan doet om niet gelijk vandaag al over Foqueville te beginnen
Ditquote:Op zaterdag 6 november 2021 10:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zolang het niet doorslaat in complete waanzin en gekte.
Plattegrond bij en urenlange uitleg over iedereen.quote:Op zaterdag 6 november 2021 10:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 6 november 2021 10:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Plattegrond bij en urenlange uitleg over iedereen.
Ahja ik las het net ook man man manquote:Op zaterdag 6 november 2021 10:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die heeft zelfs een compleet ingericht huis op een geheime plek in Limburg ergens tjokvol survivalshit om het een jaar of tien uit te houden.
Ik ben de enige met een fysieke plattegrondquote:Op zaterdag 6 november 2021 10:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Plattegrond bij en urenlange uitleg over iedereen.
Kijk, dit is nou bitterbal, die eet bijna dagelijks sushi, koopt zes paar schoenen per week, zou het liefst hoofden sparen en als er een bootje langs vaart dan horen ze haar op Texel springen, volkomen normaal.quote:
Ja das wel zo.quote:Op zaterdag 6 november 2021 10:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben de enige met een fysieke plattegrond:7
Meestal waar. Maar als je bijv naar de toeslagenaffaire kijkt is die ‘waanzin’ niet altijd zo waanzinnig.quote:Op zaterdag 6 november 2021 10:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zolang het niet doorslaat in complete waanzin en gekte.
quote:Op zaterdag 6 november 2021 10:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kijk, dit is nou bitterbal, die eet bijna dagelijks sushi, koopt zes paar schoenen per week, zou het liefst hoofden sparen en als er een bootje langs vaart dan horen ze haar op Texel springen, volkomen normaal.
Accuraatquote:Op zaterdag 6 november 2021 10:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kijk, dit is nou bitterbal, die eet bijna dagelijks sushi, koopt zes paar schoenen per week, zou het liefst hoofden sparen en als er een bootje langs vaart dan horen ze haar op Texel springen, volkomen normaal.
Dan is het 1 grote stofwolk en weg datequote:Op zaterdag 6 november 2021 10:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daarom zitten we hier allemaal startklaar naar het scherm te staren, agenda's leeg gemaakt, kopje koffie erbij en gevulde koelkastquote:Op zaterdag 6 november 2021 10:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Oh shit ik d8 dat ze elkaar al eerder zagen
Ja echt wel, die ophef en boosheid mag nog wel veel en veel groter, middeleeuws gedoe gewoon.quote:Op zaterdag 6 november 2021 10:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Meestal waar. Maar als je bijv naar de toeslagenaffaire kijkt is die ‘waanzin’ niet altijd zo waanzinnig.
kon helaas geen vrij meer krijgenquote:Op zaterdag 6 november 2021 10:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daarom zitten we hier allemaal startklaar naar het scherm te staren, agenda's leeg gemaakt, kopje koffie erbij en gevulde koelkast [ afbeelding ]
Jij pleit voor minister kantoor uitslapen, pek en veren en aan de schandpaal?quote:Op zaterdag 6 november 2021 10:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja echt wel, die ophef en boosheid mag nog wel veel en veel groter, middeleeuws gedoe gewoon.
They use to have a "bushokje om iemand doorheen te tiefen"quote:Op zaterdag 6 november 2021 10:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja das wel zo.
over duizende jaren wordt die gevonden en dan komt dat groot in het nieuws dat ze een plattegrond van een oude nederzetting hebben gevonden
quote:Op zaterdag 6 november 2021 10:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
They use to have a "bushokje om iemand doorheen te tiefen"
In ieder geval even schoon schip maken met de huidige politieke mores, daarna de komende tien jaar strafrechtelijk onderzoeken en vervolgen en straffen, laat het maar duidelijk zijn dat we zo'n samenleving niet wensen in een gekozen volksvertegenwoordiging.quote:Op zaterdag 6 november 2021 10:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Jij pleit voor minister kantoor uitslapen, pek en veren en aan de schandpaal?
مأوى للحافلات لرمي شخص ما من خلالهquote:Op zaterdag 6 november 2021 10:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
They use to have a "bushokje om iemand doorheen te tiefen"
Die gaan zich helemaal kapot zoeken naar de uitgestorven diersoorten happy fants en strange kwoks.quote:Op zaterdag 6 november 2021 10:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
we zullen als neanderthalers weg worden gezet
Eens welquote:Op zaterdag 6 november 2021 10:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In ieder geval even schoon schip maken met de huidige politieke mores, daarna de komende tien jaar strafrechtelijk onderzoeken en vervolgen en straffen, laat het maar duidelijk zijn dat we zo'n samenleving niet wensen in een gekozen volksvertegenwoordiging.
NWS / FvD-lijsttrekker zonder QR-code verstoort lijsttrekkersdebatquote:Op zaterdag 6 november 2021 10:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In ieder geval even schoon schip maken met de huidige politieke mores, daarna de komende tien jaar strafrechtelijk onderzoeken en vervolgen en straffen, laat het maar duidelijk zijn dat we zo'n samenleving niet wensen in een gekozen volksvertegenwoordiging.
quote:Op zaterdag 6 november 2021 10:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die gaan zich helemaal kapot zoeken naar de uitgestorven diersoorten happy fants en strange kwoks.
Ja, je zou bijna zeggen, iedereen uit de politiek en onverkiesbaar stellen en opnieuw beginnen met andere mensen, deze mensen zijn besmet.quote:Op zaterdag 6 november 2021 10:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Eens wel
Ergste vind ik nog die types in de politiek die pleiten voor veranderingen en nu weer meehuilen met de wolven om het pluche te verzekeren
Ergste vind ik mensen die pleiten voor verandering en ten alle tijden aan de zijlijn blijven huilen of het zichzelf onmogelijk maken om mee te doen.quote:Op zaterdag 6 november 2021 10:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Eens wel
Ergste vind ik nog die types in de politiek die pleiten voor veranderingen en nu weer meehuilen met de wolven om het pluche te verzekeren
De mensen daarachter ook. Die laten zich nog makkelijker uit-lobbyen door aantal bedrijven. Ieder land heeft dat probleem.quote:Op zaterdag 6 november 2021 10:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja, je zou bijna zeggen, iedereen uit de politiek en onverkiesbaar stellen en opnieuw beginnen met andere mensen, deze mensen zijn besmet.
Ze waren blijkbaar wel sociaal en hecht ergens want soms gaven ze cadeautjes aan elkaar als er bijvoorbeeld iemand een nieuwe buik nodig had.quote:Op zaterdag 6 november 2021 10:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
![]()
jammer dat we dat niet meer meemaken
Ze hoeven straks niet uit te leggen hoe ze elkaar leerden kennen. Ja via het Internet, via zo’n website met een forum waar je over dingen kunt praten.quote:Op zaterdag 6 november 2021 10:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ze waren blijkbaar wel sociaal en hecht ergens want soms gaven ze cadeautjes aan elkaar als er bijvoorbeeld iemand een nieuwe buik nodig had.
Als jouw overtuiging is dat de EU en Islamisering slecht zijn voor NL dan schiet het niet echt op om die kernpunten opzij te zetten. Want dat gaat Wilders opeens erg op de SP lijken en zet je jezelf ook buitenspelquote:Op zaterdag 6 november 2021 10:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ergste vind ik mensen die pleiten voor verandering en ten alle tijden aan de zijlijn blijven huilen of het zichzelf onmogelijk maken om mee te doen.
Als je iets wil veranderen zul je consessies moeten doen, en de politiek laat zich maar heel langzaam veranderen.
Ja dat hele ambtenarenapparaat lijkt wel verrot en ontdaan van de menselijke maat.quote:Op zaterdag 6 november 2021 10:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De mensen daarachter ook. Die laten zich nog makkelijker uit-lobbyen door aantal bedrijven. Ieder land heeft dat probleem.
quote:Op zaterdag 6 november 2021 11:02 schreef bitterbal het volgende:
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Erg wel jaquote:Op zaterdag 6 november 2021 11:02 schreef bitterbal het volgende:
oh dat was bij mij zo gefikst. Ik moest alleen even mijn roodstaan en mijn credit card opzeggen en een paar dagen later kon ik gewoon de hypotheek krijgen. En de hele klotezooi weer opnieuw aanvragen ook natuurlijk.quote:Op zaterdag 6 november 2021 11:04 schreef UitStraling het volgende:
dat is prima maar die code blijft nog een x aantal jaar staan op uw naam.
Buda is toch geen 16? Volgens mij is zijn moreel besef al wel aardig ontwikkeld.quote:Op zaterdag 6 november 2021 11:12 schreef UitStraling het volgende:
Zou de date van Buda al zwanger zijn? Verwekt in de Belgische Zoo achter het aquarium, kunnen ze het mannetje straks Zoepje noemen.
Bij mij kreeg ik die code er niet makkelijk af, ze werken daar met drie staffeltjes geloof ik en deze uitstaande schuld stond al te lang bij ze bekend, kreeg niet eens de naam van de instantie die me daar aangemeld had, nou dacht het wel.quote:Op zaterdag 6 november 2021 11:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oh dat was bij mij zo gefikst. Ik moest alleen even mijn roodstaan en mijn credit card opzeggen en een paar dagen later kon ik gewoon de hypotheek krijgen. En de hele klotezooi weer opnieuw aanvragen ook natuurlijk.
Spijkerbroekquote:Op zaterdag 6 november 2021 11:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Buda is toch geen 16? Volgens mij is zijn moreel besef al wel aardig ontwikkeld.
ik heb nu de theme van dinobabies in m'n hoofd.. maar maak daar budababies vanquote:Op zaterdag 6 november 2021 11:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Buda gaat een wippie zetten HI HA HO
Buda gaat een smurf verwekken HI HA HO
Nu jij nog.quote:Op zaterdag 6 november 2021 11:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Buda gaat een wippie zetten HI HA HO
Buda gaat een smurf verwekken HI HA HO
mijn CC stond op gespreid betalen en dat was kut voor hypotheek, zolang je geen negatieve registratie hebt is dat er idd zo uitquote:Op zaterdag 6 november 2021 11:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oh dat was bij mij zo gefikst. Ik moest alleen even mijn roodstaan en mijn credit card opzeggen en een paar dagen later kon ik gewoon de hypotheek krijgen. En de hele klotezooi weer opnieuw aanvragen ook natuurlijk.
ja daar kwam ik later ook achter. Heb hem nou gewoon op altijd alles afbetalen staan.quote:Op zaterdag 6 november 2021 11:29 schreef mschol het volgende:
[..]
mijn CC stond op gespreid betalen en dat was kut voor hypotheek, zolang je geen negatieve registratie hebt is dat er idd zo uit
Omdat er alleen maar zwarte in spelen?quote:Op zaterdag 6 november 2021 11:27 schreef UitStraling het volgende:
The Harder they Fall, wat is dat voor een racistische kutfilm dan, daar kan Leni Riefenstahl nog een puntje aan zuigen.
Ja doorknippen, opsturen en een dag later een nieuwe aanvragen.quote:Op zaterdag 6 november 2021 11:29 schreef mschol het volgende:
[..]
mijn CC stond op gespreid betalen en dat was kut voor hypotheek, zolang je geen negatieve registratie hebt is dat er idd zo uit
ik denk dat ik hem op ten duur wel weer op gespreid betalen zetquote:Op zaterdag 6 november 2021 11:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja daar kwam ik later ook achter. Heb hem nou gewoon op altijd alles afbetalen staan.
maar dat is in elk topsportprogramma in Amerika ook tochquote:Op zaterdag 6 november 2021 11:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Omdat er alleen maar zwarte in spelen?
Ik niet, geen idee waarom ik dat zou doenquote:Op zaterdag 6 november 2021 11:30 schreef mschol het volgende:
[..]
ik denk dat ik hem op ten duur wel weer op gespreid betalen zet
Ja maar dat is progressiefquote:Op zaterdag 6 november 2021 11:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
maar dat is in elk topsportprogramma in Amerika ook toch
Oh dan mag het wel, okee.quote:Op zaterdag 6 november 2021 11:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja maar dat is progressief
Honderden zwarte cowboys die blanken vermoorden met een hip muziekje eronder in een Hollywoodfilm lijkt me niet de beste manier om minder Amerikaanse zwarte slachtoffers op straat te krijgen door blank politiegeweld.quote:Op zaterdag 6 november 2021 11:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Omdat er alleen maar zwarte in spelen?
quote:Op zaterdag 6 november 2021 11:37 schreef FranticDJ het volgende:
@:dr_flash
https://www.ah.nl/product(...)skalender-experience
viel mij ook al opquote:Op zaterdag 6 november 2021 11:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Omschrijving
Alcoholvrij
Alcoholpercentage:8.5%
Snap hem nietquote:Op zaterdag 6 november 2021 11:02 schreef bitterbal het volgende:
net van de week nog gedaan. Blijf niet aan de gangquote:Op zaterdag 6 november 2021 11:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ga jij eigenlijk een zelftestje doen voor je gaat vliegen?
Ah ok, ik heb het van de week ook nog gedaan maar doe het ook nog wel even voor ik naar Schiphol ga denk ik. Vooral omdat wanneer positief ik niet de moeite hoef te nemen er heen te gaan en omdat met negatief het toch een wat prettiger gevoel geeft want ik ga er wel vanuit dat we daar bij aankomst getest gaan worden.quote:Op zaterdag 6 november 2021 11:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
net van de week nog gedaan. Blijf niet aan de gang
jawel hoorquote:Op zaterdag 6 november 2021 11:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ja misschien neem ik er eentje mee naar Schiphol. Maar ik slaap al Airside en dan kun je niet meer terug naar de rest van de wereld zonder te vliegen toch?
Nou denk dat als je uitlegt dat je een positieve zelftest hebt ze je heus wel laten gaan.quote:Op zaterdag 6 november 2021 11:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ja misschien neem ik er eentje mee naar Schiphol. Maar ik slaap al Airside en dan kun je niet meer terug naar de rest van de wereld zonder te vliegen toch?
je kan hoe dan ook altijd gewoon weer via de paspoortcontrole naar buiten..quote:Op zaterdag 6 november 2021 11:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou denk dat als je uitlegt dat je een positieve zelftest hebt ze je heus wel laten gaan.
Dat formulier is denk ik dat ze je kunnen traceren wanneer je positief test op de luchthaven.quote:Op zaterdag 6 november 2021 11:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Geen idee wat er in dat formulier staat trouwens, maar ik ga er vanuit dat mijn internationale QR-code genoeg is.
@:kwiwi hoe zijn de regels daar? Mondkapje op / af / OV / buiten / winkels / musea etc?
Waarschijnlijk krijg je nog een goedbedoelde trap na wou je zeggenquote:Op zaterdag 6 november 2021 11:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou denk dat als je uitlegt dat je een positieve zelftest hebt ze je heus wel laten gaan.
Ik lees in de beoordelingen nog een review van 3 november dat het zwembad top isquote:Op zaterdag 6 november 2021 11:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat ik het graagste wil weten is of het zwembad beschikbaar is bij mijn hotel. EigenlijkAls dat niet zo is zou dat wel een flinke domper zijn.
Maar ja dan maak ik er op een andere manier wel wat van
Oh echt? En dan ook weer eventueel terug naar binnen?quote:Op zaterdag 6 november 2021 11:56 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
je kan hoe dan ook altijd gewoon weer via de paspoortcontrole naar buiten..
Moet ik nog aanzettenquote:Op zaterdag 6 november 2021 12:04 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
boks
wasmachine is nog niet klaar
quote:Op zaterdag 6 november 2021 12:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh echt? En dan ook weer eventueel terug naar binnen?
Hm goeiequote:Op zaterdag 6 november 2021 12:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Moet ik nog aanzetten
Heb al wel gezogen Huehue.
Ga zo denk ik kibbeling halen.
Dat wist ik niet.quote:Op zaterdag 6 november 2021 12:05 schreef FranticDJ het volgende:
[..]zolang je maar een ticket hebt.
op Schiphol nooit geprobeerd. Op Arlanda vaak zat, omdat ik daar altijd verdwaal. Op veel andere vliegvelden mag je niet langer dan 4u verblijven. Dan kan je je bagage airside doorchecken en moet je daarna weg.
quote:Op zaterdag 6 november 2021 12:05 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Hm goeie
Ja ik heb 4 wassen te draaien vandaaghet is 4 weken geleden
Arlanda wat een succes was dat jaquote:Op zaterdag 6 november 2021 12:05 schreef FranticDJ het volgende:
[..]zolang je maar een ticket hebt.
op Schiphol nooit geprobeerd. Op Arlanda vaak zat, omdat ik daar altijd verdwaal. Op veel andere vliegvelden mag je niet langer dan 4u verblijven. Dan kan je je bagage airside doorchecken en moet je daarna weg.
Nja toen ik eenmaal wat Zweeds kon, snapte ik de bordjes iigquote:Op zaterdag 6 november 2021 12:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Arlanda wat een succes was dat ja
Nice! Die dingen zijn geniaal.quote:Op zaterdag 6 november 2021 11:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Trouwens @:Fogel nog bedankt voor die handen / voetenwarmertjes van 5 jaar geleden. Ik stop net een stapeltje in mijn apocalypse preparatie pakket (waar nog een hippe naam voor moet komen ook)
Ze doen het nog prima ondanks expiry date June 2018
is dat jouw hotel of de mijnes?quote:Op zaterdag 6 november 2021 12:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik lees in de beoordelingen nog een review van 3 november dat het zwembad top is
[ afbeelding ]
Dus lijkt me dat het wel open is.
Wel benieuwd naar de etymologie hiervan nu.quote:Op zaterdag 6 november 2021 12:11 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
https://www.ensie.nl/matrozen-en-mariniers/pendek
ga je ook zo'n pakket als ik maken?quote:Op zaterdag 6 november 2021 12:07 schreef FranticDJ het volgende:
Wie was hier de packing cube expert? @:kwiwi toch?
Heb iets nodig waar een pendek, een paar sokken, een shirt en een zakje met reis-toilet-meuk in past nodig.
beetje de standaard 'wip set'
Thank yuuquote:Op zaterdag 6 november 2021 12:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jouwe natuurlijk, jij vroeg het je af toch?
Ik heb het alquote:Op zaterdag 6 november 2021 12:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel benieuwd naar de etymologie hiervan nu.
Begin er echt zin in te krijgen.quote:Op zaterdag 6 november 2021 12:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Thank yuuIk had ze nog even gemaild ook, maar het zal wel goed komen dan
![]()
ja en vrijdag kwiwi en Gergi meetenquote:Op zaterdag 6 november 2021 12:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Begin er echt zin in te krijgen.Donderdagavond samen uit eten?
je hebt een copuleerdate?quote:Op zaterdag 6 november 2021 12:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ga je ook zo'n pakket als ik maken?
Ja en de ghostactiviteit.quote:Op zaterdag 6 november 2021 12:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja en vrijdag kwiwi en Gergi meeten
het is Indonesisch voor "kort".quote:Op zaterdag 6 november 2021 12:23 schreef Recce het volgende:
Grappig dat dat woord niet in de Van Dale staat.
kakke tekort staat er ook niet inquote:Op zaterdag 6 november 2021 12:23 schreef Recce het volgende:
Grappig dat dat woord niet in de Van Dale staat.
Nee ik moet voorbereid zijn als het OV ermee kapt en ik ergens <> thuis ben.quote:
effentredje ook nietquote:Op zaterdag 6 november 2021 12:24 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
kakke tekort staat er ook niet in
Nee ik ook nietquote:Op zaterdag 6 november 2021 12:26 schreef Dr_Flash het volgende:
ik heb niks onverwachts voorbereid hoor
Ah, volkomen terecht dus dat het er niet in staat.quote:Op zaterdag 6 november 2021 12:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
het is Indonesisch voor "kort".
Verder alleen in gebruik bij een select groepje navelstarende incrowd die zichzelf heel wat vinden
Kakkies wel! Op blote kakkies is op blote voeten.quote:Op zaterdag 6 november 2021 12:24 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
kakke tekort staat er ook niet in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |