Beter idee ja.quote:Op vrijdag 5 november 2021 10:31 schreef borbit het volgende:
Krijg je echt crappy kwaliteit denk ik. Waarom niet een oud stereotorentje van de kringloop (10 á 20 euro) en dan een oud telefoontje op de AUX aansluiting.
maar dan heb je dusquote:
geluid van mn tel staat altijd uit snachtsquote:Op vrijdag 5 november 2021 13:12 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Zet je telefoon aan de oplader.
Draai een stream (via wifi uiteraard) of een simpel MP3 bestandje met de door jouw gewenste geluiden.
Zet je telefoongeluid op luidsprekers (of koop zoals eerder genoemd een paar simpele speakertjes die zijn aan te sluiten op je telefoon).
Klaar. Zo moeilijk hoeft dat toch niet te zijn?
Tegenover de allergoedkoopste aliexpress speaker met mp3 speler heeft een telefoon waarschijnlijk beter geluid ook nog. Al wil TS misschien niet zijn/haar telefoon hiervoor gebruiken. Maar dan nog mogelijk goedkoper een oud telefoontje te regelen.quote:Op vrijdag 5 november 2021 13:12 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Zet je telefoon aan de oplader.
Draai een stream (via wifi uiteraard) of een simpel MP3 bestandje met de door jouw gewenste geluiden.
Zet je telefoongeluid op luidsprekers (of koop zoals eerder genoemd een paar simpele speakertjes die zijn aan te sluiten op je telefoon).
Klaar. Zo moeilijk hoeft dat toch niet te zijn?
In Android is er een niet storen optie. Dan kun je inkomende telefoontjes / berichten / notificaties onderdrukken en nog wel muziek afspelen. Misschien een optie?quote:Op vrijdag 5 november 2021 15:17 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
geluid van mn tel staat altijd uit snachts
Combinatie mp3 speler en speaker is nog lastig te vinden denk. Is tegenwoordig allemaal bluetooth.quote:Op vrijdag 5 november 2021 10:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Beter idee ja.
En anders kun je nog bij de Action kijken voor goedkope meuk.
Of anders gewoon redelijk goede speakertjes voor je mobiele telefoon bij diezelfde Action kopen.
Ik zou sowieso naar dat soort opties kijken idd.quote:Op vrijdag 5 november 2021 19:42 schreef borbit het volgende:
[..]
Combinatie mp3 speler en speaker is nog lastig te vinden denk. Is tegenwoordig allemaal bluetooth.
geluid van bijv appjes uitzetten is niet hetzelfde geluid als van iets wat je afspeelt. Die 2 verschillen en dit is dus een prima oplossing.quote:Op vrijdag 5 november 2021 15:17 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
geluid van mn tel staat altijd uit snachts
Ja gewoon sound of the rainforrest of zo weet je wel daar slaap je lekker door. Ik hoef niet die 5.1 dolby digital ervaringquote:Op vrijdag 5 november 2021 19:39 schreef ToT het volgende:
Maar geluidskwaliteit maakt je dus geen ene kut uit? Als er maar iets wat op geluid lijkt er uit komt?
Is naar Schotland verhuizen een optie? Heb je altijd regengeluid.quote:Op zaterdag 6 november 2021 08:51 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Ja gewoon sound of the rainforrest of zo weet je wel daar slaap je lekker door. Ik hoef niet die 5.1 dolby digital ervaring
nee wil het gewoon in mn eigen slaapkamer zodat ik chill slaap en niet wakker wordt als je van die aso's hebt die smorgens vroeg hun auto krabben of zoquote:Op zaterdag 6 november 2021 08:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Is naar Schotland verhuizen een optie? Heb je altijd regengeluid.
Wordt niet wakker van sound of the rainforest ja? Dat is toch juist zo ontspannend...quote:Op zaterdag 6 november 2021 08:53 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
nee wil het gewoon in mn eigen slaapkamer zodat ik chill slaap en niet wakker wordt als je van die aso's hebt die smorgens vroeg hun auto krabben of zo
nee het geluid zet je 's avonds aan gewoon als je gaat slapen en 's morgens uit en dan storen andere geluiden die erbij komen je niet omdat die gefilterd worden door die regengeluiden snapjequote:Op zaterdag 6 november 2021 08:54 schreef Tyr80 het volgende:
[..]
Wordt niet wakker van sound of the rainforest ja? Dat is toch juist zo ontspannend...
Zelf heb ik een ventilator naast m'n bed staan tegen dat soort geluiden van buiten. Gewoon van me af gericht. Die monotone zoem is heerlijk rustgevend.quote:Op zaterdag 6 november 2021 08:53 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
nee wil het gewoon in mn eigen slaapkamer zodat ik chill slaap en niet wakker wordt als je van die aso's hebt die smorgens vroeg hun auto krabben of zo
Ja heb ik dus ook maar wil dus gvd sound of the rainforrestquote:Op zaterdag 6 november 2021 08:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Zelf heb ik een ventilator naast m'n bed staan tegen dat soort geluiden van buiten. Gewoon van me af gericht. Die monotone zoem is heerlijk rustgevend.
Maar je wil dus cheap-ass low-tech Yokotoko spekertjes met geïntegreerde MP3-speler om burenrumoer van buitenaf te overstemmen met rustgevende geluiden?quote:Op zaterdag 6 november 2021 08:58 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Ja heb ik dus ook maar wil dus gvd sound of the rainforrest
Mwaaa als een ventilator voor genoeg zoem zorgt kunnen een paar simpele speakertjes dit toch ook wel lijkt mij. Hoef niet een bioscoopervaring gewoon iets op de achtergrond.quote:Op zaterdag 6 november 2021 09:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Maar je wil dus cheap-ass low-tech Yokotoko spekertjes met geïntegreerde MP3-speler om burenrumoer van buitenaf te overstemmen met rustgevende geluiden?
Good luck with that!![]()
Investeer een paar Peseta's meer en neem iets met een fatsoenlijk vermogen.
idd bluetooth-speakers voor je phone die je 's nachts verder op stil hebt staan, of juist iets met een kabeltje aan je phone terwijl die op vliegtuigstand staat of zo.
Of anders gewoon een simpel stereo-torentje van de kringloop zoals hier gesuggereerd, en dan eventueel een rainforest-cd van De Tuinen op repeat. er in.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |