SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 14:12 schreef LTVDK het volgende:
Jullie zijn veels te lief voor mij hoor![]()
![]()
Super lief![]()
![]()
![]()
![]()
Dank jullie allemaal
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sorry Johanquote:Op donderdag 4 november 2021 22:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Doe eens aardig, zoals wij aardig zijn voor jou.
Ik heb eerder last van de Dordtse 'IJ' dan van een Brabants accent ondanks dat ik nooit ergens anders heb gewoondquote:Op donderdag 4 november 2021 22:23 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Nee dompel me nog regelmatig onder in het Brabantse land, maar er zijn maar weinig mensen die nog aan me horen dat ik Brabantse ben.
Of nie dan?quote:Op donderdag 4 november 2021 22:27 schreef UitStraling het volgende:
Niks mis met het woord hoeneer trouwens.
Hoe klinkt de Dordtse 'IJ'?quote:Op donderdag 4 november 2021 22:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb eerder last van de Dordtse 'IJ' dan van een Brabants accent ondanks dat ik nooit ergens anders heb gewoond
oh leukquote:Op donderdag 4 november 2021 22:27 schreef datismijnmening het volgende:
Morgen misschien naar de dierentuin
Blijf vooral in jezelf gelovenquote:Op donderdag 4 november 2021 22:27 schreef UitStraling het volgende:
Niks mis met het woord hoeneer trouwens.
Die is wat langer dan een normale en klinkt meer als 'aai' dan als 'ei'quote:
Ninaaaaaaaquote:Op donderdag 4 november 2021 22:30 schreef UitStraling het volgende:
Poekie zit al urenlang op het keukenblad en steeds als ik langsloop dan krijg ik een zachtaardige blik en wil ze even neuzen en vrijen, meer niet, katten zijn echt raar.
Uit de buurt van de rode panda's blijvenquote:Op donderdag 4 november 2021 22:27 schreef datismijnmening het volgende:
Morgen misschien naar de dierentuin
quote:Op donderdag 4 november 2021 22:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Neushoorntje kijken![]()
Wel een pokkeneind rijden
Oh je gaat op kraambezoek?quote:Op donderdag 4 november 2021 22:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Neushoorntje kijken![]()
Wel een pokkeneind rijden
Echt, dat Brabants doet echt niet onder aan oemfoefoefiaans.quote:érebiesie
Het is toch eirbiske?quote:Op donderdag 4 november 2021 22:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Echt, dat Brabants doet echt niet onder aan oemfoefoefiaans.
Wè zeejde gij?quote:Op donderdag 4 november 2021 22:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Wa'n lekker ding bende gij en ge het zo'n lekker kutje"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |