SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 14:12 schreef LTVDK het volgende:
Jullie zijn veels te lief voor mij hoor![]()
![]()
Super lief![]()
![]()
![]()
![]()
Dank jullie allemaal
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Even slachtofferhulp bellenquote:
Ja hoiiii, zegt u het maarquote:Op donderdag 4 november 2021 20:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Even slachtofferhulp bellen
Ik vind dit weekend al, heb je nog Bijenkorf aanwinsten op het oog?quote:Op donderdag 4 november 2021 21:02 schreef Ygritte het volgende:
Wanneer mag je trouwens met goed fatsoen de kerstboom opzetten
Hee dat is de Zwanengroep Zuid Hollandquote:Op donderdag 4 november 2021 21:03 schreef bitterbal het volgende:
![]()
zie net dat er zwanen tussen het cruiseschip en de kade vastzaten. die zijn weg gehaald![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ja. ken je diequote:Op donderdag 4 november 2021 21:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hee dat is de Zwanengroep Zuid Holland
Koekenbakkersquote:Op donderdag 4 november 2021 21:03 schreef bitterbal het volgende:
![]()
zie net dat er zwanen tussen het cruiseschip en de kade vastzaten. die zijn weg gehaald![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier nietquote:Op donderdag 4 november 2021 21:06 schreef UitStraling het volgende:
Ondertussen worden er 80.000 zwaanbeesten per dag opgevreten maar goed.
Ja hoi, ik had weer eens de lapo ...quote:
quote:Op donderdag 4 november 2021 21:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja. ken je die
https://www.facebook.com/zwanengroepzuidholland
Dat is wel een HEEUL grote zwaan!quote:Op donderdag 4 november 2021 21:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wat zouden ze gedacht hebben toen dat schip steeds dichterbij kwam
Lullig als je dat vaak hebt hè, alsof je totaal geen leven hebt of zoquote:Op donderdag 4 november 2021 21:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja hoi, ik had weer eens de lapo ...
quote:Op donderdag 4 november 2021 21:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eet meer zwaan.
https://www.telegraaf.nl/(...)t-meer-zwarte-zwanen
Snoepje, chill pill en misschien de boormachinequote:Op donderdag 4 november 2021 21:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind dit weekend al, heb je nog Bijenkorf aanwinsten op het oog?
Huh.. heeft iedereen hier een leven dan ?quote:Op donderdag 4 november 2021 21:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lullig als je dat vaak hebt hè, alsof je totaal geen leven hebt of zo![]()
'Gaat wel aan de kant voor mij' want zo zijn ze....quote:Op donderdag 4 november 2021 21:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wat zouden ze gedacht hebben toen dat schip steeds dichterbij kwam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |