abonnement Unibet Coolblue
pi_202089090
quote:
0s.gif Op maandag 8 november 2021 12:25 schreef GereDathan het volgende:

[..]
De eilandraad is niet geknipt op dit vlak. Zal ongetwijfeld geknipt zijn om niet interessante stukken weg te krijgen.
Het is al jaren om en om voor de spanning dat is niet toevallig
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_202089181
quote:
0s.gif Op maandag 8 november 2021 17:58 schreef Soury het volgende:

[..]
Het is al jaren om en om voor de spanning dat is niet toevallig
Heb je mij horen zeggen dat het toevallig is?
  Moderator maandag 8 november 2021 @ 19:33:06 #203
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_202090257
Iemand van de redactie legt de papiertjes gewoon op een volgorde zodat het spannend is.
pi_202090294
quote:
0s.gif Op maandag 8 november 2021 19:33 schreef Momo het volgende:
Iemand van de redactie legt de papiertjes gewoon op een volgorde zodat het spannend is.
Inderdaad. Algemeen bekend.
pi_202090461
quote:
0s.gif Op maandag 8 november 2021 16:43 schreef Tyranoesauroes het volgende:
Ik kijk sinds aflevering 8 weer eens mee maar eh.....

Wanneer heeft er iemand eigenlijk gewonnen? Zo veel mogelijk dagen op winnaars eiland zijn? Kan je alleen winnen of win je als groep?

Ik snap het geloof ik niet zo goed :P
Op Winnaarseiland kun je er niet uit gestemd worden, dus hoe langer je daar zit, hoe langer je kans maakt op de winst. Maar op een bepaald moment zijn er zoveel weggestemd dat je nog 3/4 deelnemers over hebt en dan spelen ze de finale. En dan win je individueel.

Maar goed, die finale is waarschijnlijk pas in 2024 met zoveel deelnemers als nu 8-)

[ Bericht 1% gewijzigd door Marcoss op 09-11-2021 10:05:00 ]
pi_202092034
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2021 23:01 schreef superniger het volgende:
Waarom stemmen sparen als ze op jouw gaan :')

Iedereen wist dat het tussen Loek en René ging. Loek had full yolo op René moeten gaan.
Heel vreemd. Want als anouk mee zou stemmen zou het sowieso 3-3 zijn. En de anderen kunnen ook extra stemmen inzetten. Of hij dacht miss dat ze op anouk gingen :?
pi_202093509
Ben wel bang dat als Jan ook maar een voet op zijn oude eiland zet dat ie meteen wordt weggestemd
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_202093524
Dat denk ik ook wel. Ik gun het hem juist om te winnen
  Redactie Sport maandag 8 november 2021 @ 23:41:43 #209
274204 crew  Mexicanobakker
pi_202093653
quote:
0s.gif Op maandag 8 november 2021 23:23 schreef TheVulture het volgende:
Ben wel bang dat als Jan ook maar een voet op zijn oude eiland zet dat ie meteen wordt weggestemd
Die mag geen 2 proeven achter elkaar meer verliezen nee.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 8 november 2021 @ 23:56:09 #210
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_202093757
Eerder kregen mensen bij terugkomst van winnaars eiland immuniteit.

Maar ook dat is een beetje vaag dit seizoen Do zat eerst bij de eilandraad en kreeg keuze wel of niet te stemmen terwijl die van deze week gelijk ging.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  dinsdag 9 november 2021 @ 08:13:07 #211
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_202094704
Do doet t wel een stuk beter dan haar eerste seizoen.
Qua overleven en qua proeven.
Ik ben wel pro-do!
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_202095578
Jan is de echte Robinsin dit seizoen

Wint dus niet.

Verder rare move van Anouk, je weet dat je nu ook sws aan ds beurt gaat komen ook. En nog kwetsbaarder ook.
  Leukste jonkie 2022 dinsdag 9 november 2021 @ 10:01:13 #213
213457 engine
pi_202095669
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 09:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Jan is de echte Robinsin dit seizoen

Wint dus niet.

Verder rare move van Anouk, je weet dat je nu ook sws aan ds beurt gaat komen ook. En nog kwetsbaarder ook.
Ik vind het niet zo'n gekke move van Anouk. Met immuniteit van iemand kan een situatie ineens veranderen en Wietze staat er denk ik nog zwakker voor dan zij.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_202095691
quote:
0s.gif Op maandag 8 november 2021 19:44 schreef Marcoss het volgende:

[..]
Op Winnaarseiland kun je er niet uit gestemd worden, dus hoe langer je daar zit, hoe langer je kans maakt op de winst. Maar op een gegeven zijn er zoveel weggestemd dat je nog 3/4 over blijft en dan spelen ze de finale. En dan win je individueel.

Maar goed, die finale is waarschijnlijk pas in 2024 met zoveel deelnemers als nu 8-)
De hele opzet van winnaarseiland is zoals afgelopen jaren een dikke faal. Jan zit daar heerlijk en krijgt voldoende te eten (stom van hem dat hij niet alles zo snel mogelijk opeet overigens) en kan ondertussen stemmen sparen. Als hij terug moet heeft hij sowieso een stapeltje extra stemmen mee. Zijn nadeel is dat hij met de dag slechter in de groep komt te liggen natuurlijk.

Jaren geleden was winnaarseiland wel goed opgezet. Als je won mocht je met 1 of 2 andere mensen naar winnaarseiland voor 1 nacht. Dat was een mooi tactische optie, de keuze voor de andere mensen kon echt het verschil maken. Men kwam dan tegelijk aan en ging tegelijk weg en was na 1 nachtje weer terug op het basiseiland.

Als het op proeven aankomt is Jan altijd ver in het voordeel. Hij heeft voldoende goed voedsel en kan heerlijk slapen op een matrasje zonder nat te worden. Iedereen die aansluit staat weet ik hoeveel achter door vermoeidheid en honger.
  dinsdag 9 november 2021 @ 10:05:04 #215
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_202095716
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 10:03 schreef GereDathan het volgende:

[..]
De hele opzet van winnaarseiland is zoals afgelopen jaren een dikke faal. Jan zit daar heerlijk en krijgt voldoende te eten (stom van hem dat hij niet alles zo snel mogelijk opeet overigens) en kan ondertussen stemmen sparen. Als hij terug moet heeft hij sowieso een stapeltje extra stemmen mee. Zijn nadeel is dat hij met de dag slechter in de groep komt te liggen natuurlijk.

Jaren geleden was winnaarseiland wel goed opgezet. Als je won mocht je met 1 of 2 andere mensen naar winnaarseiland voor 1 nacht. Dat was een mooi tactische optie, de keuze voor de andere mensen kon echt het verschil maken. Men kwam dan tegelijk aan en ging tegelijk weg en was na 1 nachtje weer terug op het basiseiland.

Als het op proeven aankomt is Jan altijd ver in het voordeel. Hij heeft voldoende goed voedsel en kan heerlijk slapen op een matrasje zonder nat te worden. Iedereen die aansluit staat weet ik hoeveel achter door vermoeidheid en honger.
En degene die aankomt:

• Die is vermoeid en moet een winnaar uitdagen die uitgerust is, wat lastig is
• Als je die verliest moet je terug naar t normale eiland en ook vaak weer meteen een proef spelen (terwijl je net een zware hebt gedaan op winaarseiland)

Dubbel achterstand.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_202095725
quote:
2s.gif Op dinsdag 9 november 2021 10:01 schreef engine het volgende:

[..]
Ik vind het niet zo'n gekke move van Anouk. Met immuniteit van iemand kan een situatie ineens veranderen en Wietze staat er denk ik nog zwakker voor dan zij.
Na het vertrek van Wietze en Jasmine is zij sws de volgende en dan ben je ineens heel alleen.

Hadden ze het beter tactisch uit kunnen spelen.
pi_202095845
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 10:05 schreef Ang3l het volgende:

[..]
En degene die aankomt:

• Die is vermoeid en moet een winnaar uitdagen die uitgerust is, wat lastig is
Niet helemaal. Dit jaar komen ze aan op het eiland en lijken ze de volgende dag een proef met zijn 3'en te spelen. Waarbij zeker de persoon die er al tijden zit ruim in het voordeel is.

quote:
• Als je die verliest moet je terug naar t normale eiland en ook vaak weer meteen een proef spelen (terwijl je net een zware hebt gedaan op winaarseiland)

Dubbel achterstand.
Ik weet niet hoeveel tijd er tussenzit, maar in de basis heb je zeker gelijk. Als je terugkomt moet je weer aan de bak. De vraag is hoe erg dat is, de meeste kandidaten geven aan dat ze zich kapot vervelen en blij zijn met elke onderbreking die er is. Maar fysiek en mentaal is het absoluut een achterstand.
pi_202095851
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 09:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Jan is de echte Robinsin dit seizoen

Wint dus niet.

Verder rare move van Anouk, je weet dat je nu ook sws aan ds beurt gaat komen ook. En nog kwetsbaarder ook.
Anouk was sowieso al niet de meest loyale natuurlijk, die was toen de dames op elkaar moesten ook degene die het meest pro-actief ging proberen om een ander eruit te werken :D
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_202095875
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 10:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Na het vertrek van Wietze en Jasmine is zij sws de volgende en dan ben je ineens heel alleen.

Hadden ze het beter tactisch uit kunnen spelen.
Dat is altijd maar de vraag, als ze een proef wint en de 2 anderen op winnaarseiland verslaat dan ziet de wereld er ineens anders uit. Of als ze ineens 2 extra stemmen pakt om een of andere reden.

Bij ER is het gek genoeg vaak niet zo nuttig om ver vooruit te denken. Er zijn zoveel variabelen waar je geen invloed op hebt. Je kan, zover ik het kan beoordelen, het beste van eilandraad naar eilandraad leven en handelen.
  dinsdag 9 november 2021 @ 10:30:47 #220
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_202096040
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2021 23:01 schreef superniger het volgende:
Waarom stemmen sparen als ze op jouw gaan :')

Iedereen wist dat het tussen Loek en René ging. Loek had full yolo op René moeten gaan.
Dat snap ik ook niet nee, zou gewoon al mijn stemmen inzetten. Dan ben je wellicht voor de andere zijde ook niet meteen de volgende want je bent toch totaal ongevaarlijk omdat je geen stemmen meer hebt. Maar wellicht had Loek verwacht dat ze op iemand anders zouden gaan. Dit 'plannetje' van hun was wel erg kansloos.
  dinsdag 9 november 2021 @ 12:23:52 #221
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_202097669
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 10:15 schreef GereDathan het volgende:

[..]
Niet helemaal. Dit jaar komen ze aan op het eiland en lijken ze de volgende dag een proef met zijn 3'en te spelen. Waarbij zeker de persoon die er al tijden zit ruim in het voordeel is.
[..]
Ik weet niet hoeveel tijd er tussenzit, maar in de basis heb je zeker gelijk. Als je terugkomt moet je weer aan de bak. De vraag is hoe erg dat is, de meeste kandidaten geven aan dat ze zich kapot vervelen en blij zijn met elke onderbreking die er is. Maar fysiek en mentaal is het absoluut een achterstand.
Ja je had eerdere jaren wel eens dat mensne klaagden dat z enet ene zware proef hadden gedaan en dus nog zere benen hadden van winnaarseiland.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  dinsdag 9 november 2021 @ 14:59:21 #222
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_202099391
quote:
0s.gif Op maandag 8 november 2021 23:41 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Die mag geen 2 proeven achter elkaar meer verliezen nee.
Nee, Jan gaat het nog lastig krijgen. Hij is absoluut de echte Robinson dit seizoen, en hoop echt dat hij de finale mag halen. Maar een grote kans dat ze hem er zsm uit zullen stemmen. Jammer altijd. Wat mij betreft mogen ze wel wat anders voor de spannings factor bedenken ipv stemmen.

Waarom waren Jan en Do zo blij om elkaar te zien eigenlijk? Leek alsof ze elkaar al heel goed kennen, terwijl dat niet klopt imo. Niet vanuit de Expeditie iig. En hoe wist Do eigenlijk dat hij al op winnaarseiland zat? Dat kon toch ook helemaal niet?
pi_202100045
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 14:59 schreef GwaiLow het volgende:

[..]

Waarom waren Jan en Do zo blij om elkaar te zien eigenlijk? Leek alsof ze elkaar al heel goed kennen, terwijl dat niet klopt imo. Niet vanuit de Expeditie iig. En hoe wist Do eigenlijk dat hij al op winnaarseiland zat? Dat kon toch ook helemaal niet?
Waarschijnlijk van Dyante, Robert, Sandra en Sylvana
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_202100560
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 08:13 schreef Ang3l het volgende:
Do doet t wel een stuk beter dan haar eerste seizoen.
Qua overleven en qua proeven.
Ik ben wel pro-do!
Ja ik ben ook wel fan :Y
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_202100617
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 14:59 schreef GwaiLow het volgende:

[..]
Nee, Jan gaat het nog lastig krijgen. Hij is absoluut de echte Robinson dit seizoen, en hoop echt dat hij de finale mag halen. Maar een grote kans dat ze hem er zsm uit zullen stemmen. Jammer altijd. Wat mij betreft mogen ze wel wat anders voor de spannings factor bedenken ipv stemmen.

Mwah, ze hebben winnaarseiland juist bedacht om de sterkeren voor langere tijd te beschermen voor wegstemacties. Althans, in vorige seizoenen waren er telkens twee man safe, en dat waren vaak ook qua proeven wel de mensen die er echt bovenuit staken. Nu is dat er maar eentje, dus iets minder.

In vorige jaren zijn volgens mij Hugo, Carlos, Niels, Kaj en Steven amper van winnaarseiland af geweest en dat waren allemaal prima sterke spelers :Y
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')