In de local supermarkt niemand heeft wat gezegd tegen me en streng zijn ze nooit geweest.quote:Op vrijdag 5 november 2021 16:44 schreef Wantie het volgende:
[..]
Klopt, grote ketens gaan gewoon handhaven. Dat zie je met QR ook,kleinere bedrijven zien veel meer door de vingers...
Wie gaat dan nog testen?!quote:Op vrijdag 5 november 2021 17:34 schreef MatthijsDJ het volgende:
De QR code app zo aanpassen dat bij een positieve test van een gevaccineerde het vinkje twee weken rood gaat worden.
Ja nog meer segregatie goed plan.!quote:Op vrijdag 5 november 2021 17:34 schreef MatthijsDJ het volgende:
Breder inzetten van de QR code dus op meer plekken
Oh joh.quote:Op vrijdag 5 november 2021 17:34 schreef MatthijsDJ het volgende:
Maar het liefst gewoon verplichte vaccinatie maar dat is tegen mijn moraal in, maar denk ik wel de snelste oplossing..
Als die cijfers kloppen maar ga maar uit van 70%.quote:Op vrijdag 5 november 2021 17:39 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Opperwappies zoals hugo bedoel je?
Zelfs bij 100% vaccinatie heb je nog 20% in het zkh/ic liggen . Is de oplossing niet, en zoals je al aangeeft moreel/ethisch verwerpelijk
jeetje. sterkte.quote:Op vrijdag 5 november 2021 18:19 schreef Twinkle20 het volgende:
Mijn papa heeft vandaag een hartinfarct gehad. Rond deze periode vorig jaar had hij zijn eerste. Is daarna heel goed in de gaten gehouden, gemonitord. Niks wees er op dat het niet goed met hem ging. En vandaag ging het dus goed mis. 2 Vaccinaties achter de kiezen. Ja, ik trek mijn conclusies. Het kutte is dat hij vrachtwagenchauffeur is en dat het ergens bij de grens tussen Duitsland en Polen is gebeurd. Hij ligt nu daar in het ziekenhuis. Mijn zusjes zijn wel gevaccineerd en zijn net bij hem aan gekomen. Maar het ziet er heel slecht uit. En ik mag er niet heen. Dus .. het is ronduit kut.
jij gelooft nog steeds in deze shitshowquote:Op vrijdag 5 november 2021 17:34 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
In ieder geval:
De QR code app zo aanpassen dat bij een positieve test van een gevaccineerde het vinkje twee weken rood gaat worden.
Breder inzetten van de QR code dus op meer plekken
Betere controle op naleving maatregelen en hogere sancties
Geen aandacht in de media voor "opperwappies" meer
Betere voorlichting over vaccinatie
Management lagen in de zorg eruit tiefen zodat er meer geld beschikbaar komt voor de vloer en patiënten.
Maar het liefst gewoon verplichte vaccinatie maar dat is tegen mijn moraal in, maar denk ik wel de snelste oplossing..
wauwquote:Op vrijdag 5 november 2021 18:19 schreef Twinkle20 het volgende:
Mijn papa heeft vandaag een hartinfarct gehad. Rond deze periode vorig jaar had hij zijn eerste. Is daarna heel goed in de gaten gehouden, gemonitord. Niks wees er op dat het niet goed met hem ging. En vandaag ging het dus goed mis. 2 Vaccinaties achter de kiezen. Ja, ik trek mijn conclusies. Het kutte is dat hij vrachtwagenchauffeur is en dat het ergens bij de grens tussen Duitsland en Polen is gebeurd. Hij ligt nu daar in het ziekenhuis. Mijn zusjes zijn wel gevaccineerd en zijn net bij hem aan gekomen. Maar het ziet er heel slecht uit. En ik mag er niet heen. Dus .. het is ronduit kut.
er wordt weer dik voorgesorteerdquote:
deze maand nog lockdown?quote:Op vrijdag 5 november 2021 18:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
er wordt weer dik voorgesorteerd
het zou me niks verbazenquote:
Sterktequote:Op vrijdag 5 november 2021 18:19 schreef Twinkle20 het volgende:
"Dit keer in het propaganda journaal"quote:
Die Karoly Illy vind ik ook zo'n walgelijke clown. Met zijn 1-op-1 gesprekken om mensen te overtuigen. En het mooiste is, die pipo is slechts kinderartsquote:
Dan waarschijnlijk door heel Europa.quote:
Slechts?quote:Op vrijdag 5 november 2021 18:31 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Die Karoly Illy vind ik ook zo'n walgelijke clown. Met zijn 1-op-1 gesprekken om mensen te overtuigen. En het mooiste is, die pipo is slechts kinderarts
niet te gelijk dan? in Portugal bv is nog niks ad hand.quote:Op vrijdag 5 november 2021 18:31 schreef ludovico het volgende:
[..]
Dan waarschijnlijk door heel Europa.
Jij zegt het maar aapje ziet aapje doet.quote:Op vrijdag 5 november 2021 18:34 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
niet te gelijk dan? in Portugal bv is nog niks ad hand.
dat wel. wel interessant zijn de landen buiten het Euro-gebied, UK en Scandinavie, die lijken minder strikt te zijn. kan nog veranderen natuurlijk.quote:Op vrijdag 5 november 2021 18:34 schreef ludovico het volgende:
[..]
Jij zegt het maar aapje ziet aapje doet.
Jee man das flink klotequote:Op vrijdag 5 november 2021 18:19 schreef Twinkle20 het volgende:
Zeker niet.quote:Op vrijdag 5 november 2021 18:32 schreef ludovico het volgende:
[..]
Slechts?
Heh.
Niks mis mee.
Kinderartsen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |