Ik zie nog wel een perfecte poulefase lukken eigenlijk.quote:Op woensdag 3 november 2021 23:23 schreef TLC het volgende:
Haller is pas de vijfde speler die in de eerste 4 CL wedstrijden heeft weten te scoren
Ronaldo, Messi en Lewandowski is dat bv nooit gelukt![]()
Het gelijk van @wimderon .quote:Op woensdag 3 november 2021 23:30 schreef GwaiLow het volgende:
Niet super enthousiast over de zege van vandaag, maar toch wel heel lekker natuurlijk. De heren waren gewoon niet zo heel scherp. Toch ook wel heel knap dat je zelfs dan nog uit bij Dortmund kan winnen. Martinez had het wel heel erg lastig vandaag. Die was er met zn hoofd niet helemaal bij leek het soms.
Hij zit iets te veel met @Shreyas in z'n hoofd.quote:Op woensdag 3 november 2021 23:30 schreef GwaiLow het volgende:
Niet super enthousiast over de zege van vandaag, maar toch wel heel lekker natuurlijk. De heren waren gewoon niet zo heel scherp. Toch ook wel heel knap dat je zelfs dan nog uit bij Dortmund kan winnen. Martinez had het wel heel erg lastig vandaag. Die was er met zn hoofd niet helemaal bij leek het soms.
Alsjeblieft niet dan gaan we er kansloos af.quote:Op woensdag 3 november 2021 23:35 schreef TLC het volgende:
Ik gok op Atletico Madrid - Ajax in de k.o fase
Bijna even veel gescoord als alle drie de andere teams bij elkaar. Dat is ook niet verkeerd.quote:
Alleen Bayern en City meer gescoord, maar City wel al 7 (!!!) tegendoelpunten in 4 wedstrijdenquote:Op woensdag 3 november 2021 23:39 schreef Dven het volgende:
[..]
Bijna even veel gescoord als alle drie de andere teams bij elkaar. Dat is ook niet verkeerd.
Dan maar PSG, Franse ploegen liggen Ajax welquote:Op woensdag 3 november 2021 23:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet dan gaan we er kansloos af.
Barcelona lijkt me ook wel leuk als die het halenquote:Op woensdag 3 november 2021 23:43 schreef TLC het volgende:
[..]
Dan maar PSG, Franse ploegen liggen Ajax wel
Ik denk eigenlijk dat jullie prima kunnen winnen van Atletico.quote:Op woensdag 3 november 2021 23:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet dan gaan we er kansloos af.
Dat zou een zeer haalbare kaart zijn.quote:Op woensdag 3 november 2021 23:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Barcelona lijkt me ook wel leuk als die het halen
Ronaldo heeft toch echt in alle vier de CL duels tot nu toe gescoordquote:Op woensdag 3 november 2021 23:23 schreef TLC het volgende:
Haller is pas de vijfde speler die in de eerste 4 CL wedstrijden heeft weten te scoren
Ronaldo, Messi en Lewandowski is dat bv nooit gelukt![]()
Nee joh dat wordt zo'n zure pot waarin je met 1-0 verliest.quote:Op woensdag 3 november 2021 23:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat jullie prima kunnen winnen van Atletico.
Denk je dat ook bij dit Ajax?quote:Op woensdag 3 november 2021 23:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee joh dat wordt zo'n zure pot waarin je met 1-0 verliest.
Dit is dan ook niet het eerste CL seizoen van Ronaldo.quote:Op woensdag 3 november 2021 23:56 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ronaldo heeft toch echt in alle vier de CL duels tot nu toe gescoord
Oh, je bedoelde hem op die fietsquote:Op woensdag 3 november 2021 23:59 schreef TLC het volgende:
[..]
Dit is dan ook niet het eerste CL seizoen van Ronaldo.
Jawel zulke tegenstanders zijn altijd einde verhaal voor Ajax.quote:Op woensdag 3 november 2021 23:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Denk je dat ook bij dit Ajax?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |