Amfetamine is lekker hè!quote:Op vrijdag 5 november 2021 00:29 schreef dexamfetamine het volgende:
Welk model telefoon? Klinkt alsof de luidspreker kapot is?
Ja de hoofdspeaker kneus. Beetje nadenken mag ook welquote:Op vrijdag 5 november 2021 21:15 schreef gepromoveerT het volgende:
[..]
Amfetamine is lekker hè!
quote:
Ik hoor wel wat als ik dan de speaker aan zet.
Jij:
Klinkt alsof de luidspreker kapot is?
quote:Op vrijdag 5 november 2021 22:18 schreef dexamfetamine het volgende:
[..]
Ja de hoofdspeaker kneus. Beetje nadenken mag ook wel
Dat lijkt me idd ook een goede optie voor nu idd.quote:Op vrijdag 5 november 2021 21:12 schreef gepromoveerT het volgende:
Je kan nu wel gaan klooien met instellingen, volume, vliegtuigstand, stil, enz...
Eenvoudigst is terugzetten naar standaardinstellingen. Fabrieksinstellingen will also do.
Zelf zou ik de foto's en vids opslaan en eventueel de sd kaart eruit halen. Eigenlijk weer helemaal opnieuw beginnen.quote:Op maandag 8 november 2021 08:53 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Dat lijkt me idd ook een goede optie voor nu idd.
Kan ik dan met google drive alle instellingen/foto's/video's opslaan om daarna de telefoon weer makkelijk terug te zetten naar de huidige situatie?
Behalve dan dat het belgeluid natuurlijk. Dat werkt dan hopelijk wel weer.
Gewoon helemaal opnieuw beginnen bij het eerste model GSM dat je ooit had. En dan langzaamaan steeds een geavanceerder model gebruiken tot je bij een moderne smartphone uitkomt. Ik had deze:quote:Op maandag 8 november 2021 09:57 schreef gepromoveerT het volgende:
[..]
Zelf zou ik de foto's en vids opslaan en eventueel de sd kaart eruit halen. Eigenlijk weer helemaal opnieuw beginnen.
Niet geheel wat ik bedoelde, maar..... close enoughquote:Op maandag 8 november 2021 10:37 schreef borbit het volgende:
[..]
Gewoon helemaal opnieuw beginnen bij het eerste model GSM dat je ooit had. En dan langzaamaan steeds een geavanceerder model gebruiken tot je bij een moderne smartphone uitkomt. Ik had deze:
[ afbeelding ]
Helemaal gelukt. Bedankt!quote:Op maandag 8 november 2021 09:57 schreef gepromoveerT het volgende:
[..]
Zelf zou ik de foto's en vids opslaan en eventueel de sd kaart eruit halen. Eigenlijk weer helemaal opnieuw beginnen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |