abonnement Unibet Coolblue
pi_202044356
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 15:07 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]
Vraag me af of dit niet in strijd is met de AVG
Geen idee :P
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Moderator vrijdag 5 november 2021 @ 15:21:27 #103
236264 crew  capricia
pi_202044439
quote:
10s.gif Op vrijdag 5 november 2021 14:34 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Dus 1x testen en klaar voor altijd? ok
Lijkt me niet helemaal de bedoeling. :D
Definitely not CIA
  vrijdag 5 november 2021 @ 15:22:11 #104
131800 Tarado
capô de fusca
pi_202044451
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 15:16 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Geen idee :P
op zich best een aardige oplossing alleen wel vreemd want ik dacht dat je op die NL scan niet kan zien of het vaccinatie of TVT betreft
pi_202044462
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 15:22 schreef Tarado het volgende:

[..]
op zich best een aardige oplossing alleen wel vreemd want ik dacht dat je op die NL scan niet kan zien of het vaccinatie of TVT betreft
Nee dat las ik dus net ook, dus dat zou betekenen dat je met 1* testen gewoon kunt blijven sporten _O-
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_202044555
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 15:15 schreef TheVulture het volgende:

Nee, ik gok dat bij mensen die een testbewijs hebben die check erop blijft. Je hebt verschillende QR's toch, voor testen, genezing en vaccinatie?

Ja, dat is het dus, je kan niet zien of het een vinkje van een vaccinatie of een test is.

Neemt niet weg dat je hoestend en al met covid met een vaccinatie gewoon kan sporten. Het is allemaal wat schijnveiligheid. Maar wie weet voorkomt het een paar ziekenhuisopnames.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator vrijdag 5 november 2021 @ 15:43:47 #107
236264 crew  capricia
pi_202044673
quote:
Grapperhaus: 'QR-codes vervalsen kan je maximaal vier jaar cel opleveren'
https://www.nu.nl/289949/(...)r-cel-opleveren.html

Zo..da's niet weinig voor een bezoekje aan de sportschool.
Definitely not CIA
pi_202044757
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2021 15:43 schreef capricia het volgende:

[..]
https://www.nu.nl/289949/(...)r-cel-opleveren.html

Zo..da's niet weinig voor een bezoekje aan de sportschool.
tot het moment dat hij zelf betrapt wordt met zn schoonmoeke in de sportschool en geen QR bij zich heeft. Dan is die celstraf opeens van de baan.
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_202047206
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 23:27 schreef PzKpfw het volgende:

[..]
Dat maak ik zelf wel uit.
Je mag best zeiken, maar niet naar binnen tenzij je een test doet dan.
Whatever...
pi_202047526
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 15:30 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ja, dat is het dus, je kan niet zien of het een vinkje van een vaccinatie of een test is.

Neemt niet weg dat je hoestend en al met covid met een vaccinatie gewoon kan sporten. Het is allemaal wat schijnveiligheid. Maar wie weet voorkomt het een paar ziekenhuisopnames.
Als je je laat testen op COVID wordt je QR code on hold gezet tot je uit quarantaine bent. Bron: ouders met smartphone en tijdelijk niet geldige code.
Ik moet nog wel achterhalen hoe dat werkt met een code op papier. (Ander familielid zonder smartphone zit nu in quarantaine door COVID, we hebben over twee weken etensplannen). Of dan een nieuwe code aangevraagd moet worden.

En lol, mijn sportschool is blijkbaar geen sportschool :? Hoef volgende week geen QR code te laten zien. Toegang op afspraak, maximaal 3 personen (2 sporters, 1 trainer) in de ruimte. Had hij in de lock down al een hoop gezeik mee, ben benieuwd of de gemeente dit verhaal wel gelooft. Ik vind het maar vreemd.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_202047583
Ok dus bij Basic-Fit komt de controle in de toegangspoortjes te zitten. Je scant dan eerst je QR code, daarna je Basic-Fit pas. Komt dus geen medewerker meer aan te pas.
pi_202047825
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2021 15:43 schreef capricia het volgende:

[..]
https://www.nu.nl/289949/(...)r-cel-opleveren.html

Zo..da's niet weinig voor een bezoekje aan de sportschool.
Vraag me af in hoeverre dit juridische gaslighting is of reëel.
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
pi_202047954
Ik vind het eigenlijk wel prettig dat mensen zonder QR-code niet meer welkom zijn in de sportschool.

Dat zouden ze op het werk en in het openbaar vervoer ook moeten doen! *O* *O* *O* *O* *O* *O*
pi_202051576
Mijn sportschool gaat niet controleren hebben ze gemaild.Als je binnenkomt staat er een tablet op een paal maar mag je zelf weten of je scant. Ben benieuwd wie er gaat snitchen.

Zo met oudste naar voetbalwedstrijd. Hele grote club, 10 velden, megadruk op zaterdag. Kijken of ze mensen zo gek hebben gekregen om als controleurs bij de kleedkamers en toiletten (verspreid over het complex) te staan.

Sport van de jongste mogen ouders niet meer mee naar binnen vandaag. Dus buiten afzetten, met nog even de instructie niet buiten blijven hangen bij de ingang of door het raam kijken.
  zaterdag 6 november 2021 @ 06:35:43 #115
160086 GemMagic
Summum ius summa iniura
pi_202051591
Wat Grapperhaus aangeeft is iets misleidend, je moet natuurlijk niet meewerken met een valse code, je moet de controle weigeren. Dat is je goed recht.
Als jouw sportschool je vervolgens actief naar buiten werkt, kun je per direct je contract beëindigen. Zo niet, ga je gewoon sporten.

Natuurlijk staan er serieuze straffen op gebruik van geleende of gespoofde codes, al is het wel grappig om als Spongebob of Hitler het dagrecord te benchen :D
Sui cuique mores fingunt fortunam
pi_202051620
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 november 2021 06:35 schreef GemMagic het volgende:
Wat Grapperhaus aangeeft is iets misleidend, je moet natuurlijk niet meewerken met een valse code, je moet de controle weigeren. Dat is je goed recht.
Als jouw sportschool je vervolgens actief naar buiten werkt, kun je per direct je contract beëindigen. Zo niet, ga je gewoon sporten.

Natuurlijk staan er serieuze straffen op gebruik van geleende of gespoofde codes, al is het wel grappig om als Spongebob of Hitler het dagrecord te benchen :D
@Hitler laat die stang zo op z’n tandjes kletteren.
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
pi_202052106
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 november 2021 06:27 schreef Nikkie321 het volgende:
Mijn sportschool gaat niet controleren hebben ze gemaild.Als je binnenkomt staat er een tablet op een paal maar mag je zelf weten of je scant. Ben benieuwd wie er gaat snitchen.

Zo met oudste naar voetbalwedstrijd. Hele grote club, 10 velden, megadruk op zaterdag. Kijken of ze mensen zo gek hebben gekregen om als controleurs bij de kleedkamers en toiletten (verspreid over het complex) te staan.

Sport van de jongste mogen ouders niet meer mee naar binnen vandaag. Dus buiten afzetten, met nog even de instructie niet buiten blijven hangen bij de ingang of door het raam kijken.
Ik zou dus echt gaan snitchen. Meestal gaat na zo'n actie de controledruk gelijk de andere kant uit naarüberpünktlich en dan kun je lekker sporten zonder wappies around.
pi_202052137
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 november 2021 06:35 schreef GemMagic het volgende:

Als jouw sportschool je vervolgens actief naar buiten werkt, kun je per direct je contract beëindigen.
Zo werkt het niet. Althans, je kan altijd je contract opzeggen natuurlijk, maar dat staat los van of ze jou naar buiten werken.
pi_202052187
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 november 2021 08:36 schreef Agronoom2 het volgende:

[..]
Ik zou dus echt gaan snitchen. Meestal gaat na zo'n actie de controledruk gelijk de andere kant uit naarüberpünktlich en dan kun je lekker sporten zonder wappies around.
Da's ook best egoïstisch...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_202052212
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2021 19:41 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Als je je laat testen op COVID wordt je QR code on hold gezet tot je uit quarantaine bent. Bron: ouders met smartphone en tijdelijk niet geldige code.
Ik moet nog wel achterhalen hoe dat werkt met een code op papier. (Ander familielid zonder smartphone zit nu in quarantaine door COVID, we hebben over twee weken etensplannen). Of dan een nieuwe code aangevraagd moet worden.

En lol, mijn sportschool is blijkbaar geen sportschool :? Hoef volgende week geen QR code te laten zien. Toegang op afspraak, maximaal 3 personen (2 sporters, 1 trainer) in de ruimte. Had hij in de lock down al een hoop gezeik mee, ben benieuwd of de gemeente dit verhaal wel gelooft. Ik vind het maar vreemd.
Sportschool hier was ook gewoon open tijdens de lockdown, voor training op medische basis, onder begeleiding van een fysiotherapeut.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_202052257
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 15:07 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]
Vraag me af of dit niet in strijd is met de AVG
Niet als je daarvoor toestemming geeft.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_202052269
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 15:15 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Nee, ik gok dat bij mensen die een testbewijs hebben die check erop blijft. Je hebt verschillende QR's toch, voor testen, genezing en vaccinatie?

Alhoewel: van de site van de overheid:
[..]
Lijkt me dus geen werkbare oplossing voor mijn sportschool, heb de namen maar even weggehaald :D
Als je rechtsboven op de i klikt krijg je meer informatie.
Daar staat dan bij vaccinatie welk vaccin, en wanneer gevaccineerd.
Dat zou je als klant kunnen tonen, met als tegenprestatie dat je niet bij elk bezoek gescand hoeft te worden.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_202052790
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 november 2021 06:35 schreef GemMagic het volgende:
Wat Grapperhaus aangeeft is iets misleidend, je moet natuurlijk niet meewerken met een valse code, je moet de controle weigeren. Dat is je goed recht.
Als jouw sportschool je vervolgens actief naar buiten werkt, kun je per direct je contract beëindigen. Zo niet, ga je gewoon sporten.

Natuurlijk staan er serieuze straffen op gebruik van geleende of gespoofde codes, al is het wel grappig om als Spongebob of Hitler het dagrecord te benchen :D
Op welke grond denk je per omgaande te kunnen beëindigen zonder dat je het abonnementsgeld voor de opzegtermijn of resterende contractduur alsnog verschuldigd bent?
pi_202053131
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 november 2021 06:27 schreef Nikkie321 het volgende:
Mijn sportschool gaat niet controleren hebben ze gemaild.Als je binnenkomt staat er een tablet op een paal maar mag je zelf weten of je scant. Ben benieuwd wie er gaat snitchen.
Tja... daarom was het beter om ze gwoon te sluiten. Want blijkbaar willen ze dat liever als alternatief?

Ik zou persoonlijk hier gewoon een melding van maken bij de gemeente.

Ik ben toevallig ook aan het kijken om mij in te gaan schrijven bij een sportschoon en ben wel blij met een QR code check. Scheelt direct drukte...
  zaterdag 6 november 2021 @ 10:42:04 #125
160086 GemMagic
Summum ius summa iniura
pi_202053273
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 november 2021 09:54 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]
Op welke grond denk je per omgaande te kunnen beëindigen zonder dat je het abonnementsgeld voor de opzegtermijn of resterende contractduur alsnog verschuldigd bent?
Omdat enkelzijdig de voorwaarden voor het gebruik van de faciliteiten zijn gewijzigd.

Het was in elk geval nog steeds druk op zaterdagmorgen.
Sui cuique mores fingunt fortunam
pi_202053398
Tja als maar 0.35% op de IC terecht komt zet ik eerder mijn vraagtekens bij IC capaciteit in Nederland dan de ziekte Covid.
pi_202053459
quote:
16s.gif Op vrijdag 5 november 2021 20:06 schreef Agronoom2 het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel prettig dat mensen zonder QR-code niet meer welkom zijn in de sportschool.

Dat zouden ze op het werk en in het openbaar vervoer ook moeten doen! *O* *O* *O* *O* *O* *O*
Je weet dat er makkelijk te frauderen valt met de QR code?
Zoals namen van Adolf Hitler of Spongebob squarepants.

Genoeg QR codes op internet met groen vinkje, dat toont al aan hoe lek en amateuristisch het systeem is, zo af en toe blokkeerd de overheid 1 QR code maar dat is een druppel op gloeiende plaat.

Dat er nu gegarandeerd alleen gevaccineerde mensen of met negatieve test in de sportschool zijn is dus niet zo, iemand die het niveau heeft om nog Google te kunnen bezoeken kan dus ook aan een QR code komen, en de sportscholen doen geen ID check want zij weten het ook wel(wordt alleen gekeken groen vinkje OK loop maar door).

Mensen zijn ook weer niet zo achterlijk ook al zou je dat denken.

[ Bericht 2% gewijzigd door mrevil1337 op 06-11-2021 11:08:31 ]
  zaterdag 6 november 2021 @ 11:01:03 #128
131800 Tarado
capô de fusca
pi_202053464
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 15:23 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Nee dat las ik dus net ook, dus dat zou betekenen dat je met 1* testen gewoon kunt blijven sporten _O-
een kennis van me kreeg ook zo'n soort mailtje alleen daar was het wel dat je echt een vaccinatiebewijs of herstelbewijs moet laten zien om het aan je toegangspasje te koppelen dus niet zomaar de QR code
pi_202053579
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 november 2021 11:01 schreef Tarado het volgende:

[..]
een kennis van me kreeg ook zo'n soort mailtje alleen daar was het wel dat je echt een vaccinatiebewijs of herstelbewijs moet laten zien om het aan je toegangspasje te koppelen dus niet zomaar de QR code
Oh dat zou ook kunnen inderdaad! Vraag me alleen wel af hoe ze dat doen, zou je dan echt met Digi-D moeten inloggen of kijken ze naar je internationale QR voor verificatie, want daar staan wel alle details in, in tegenstelling tot de Nederlandse.

[ Bericht 13% gewijzigd door TheVulture op 06-11-2021 11:19:38 ]
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_202053600
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 november 2021 08:36 schreef Agronoom2 het volgende:

[..]
Ik zou dus echt gaan snitchen. Meestal gaat na zo'n actie de controledruk gelijk de andere kant uit naarüberpünktlich en dan kun je lekker sporten zonder wappies around.
Mijn vader is een actieve snitcher (met connecties bij de gemeente). Heeft al melding bij de gemeente gemaakt van twee restaurants en de kantine van zijn sportclub waar hij niet werd gecontroleerd. Echt triest.

Vanmorgen bij de voetbal werd er nergens QR gecheckt.
pi_202053729
Even verder ingedoken op de site van de overheid, maar blijkbaar krijg je alleen een Nederlandse QR als je volledig gevaccineerd bent of hersteld bent + 1 vaccinatie.

Waarschijnlijk krijg je dus iets anders als bewijs in de app als je enkel getest bent :?

Andere sites zeggen weer wat anders :')
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  zaterdag 6 november 2021 @ 11:33:28 #132
131800 Tarado
capô de fusca
pi_202053766
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2021 11:13 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Oh dat zou ook kunnen inderdaad! Vraag me alleen wel af hoe ze dat doen, zou je dan echt met Digi-D moeten inloggen of kijken ze naar je internationale QR voor verificatie, want daar staan wel alle details in, in tegenstelling tot de Nederlandse.
ik denk dat laatste
  zaterdag 6 november 2021 @ 11:44:37 #133
131800 Tarado
capô de fusca
pi_202053854
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2021 11:29 schreef TheVulture het volgende:
Even verder ingedoken op de site van de overheid, maar blijkbaar krijg je alleen een Nederlandse QR als je volledig gevaccineerd bent of hersteld bent + 1 vaccinatie.

Waarschijnlijk krijg je dus iets anders als bewijs in de app als je enkel getest bent :?

Andere sites zeggen weer wat anders :')
ik heb zelf de scanner gedownload om te kijken wat je ziet van de NL QR, je krijgt eerst een pagina id check met daarop initialen en geboortemaand en als je dat goedkeurt het groene vinkje
pi_202054768
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 november 2021 11:16 schreef Nikkie321 het volgende:

[..]
Mijn vader is een actieve snitcher (met connecties bij de gemeente). Heeft al melding bij de gemeente gemaakt van twee restaurants en de kantine van zijn sportclub waar hij niet werd gecontroleerd. Echt triest.

Vanmorgen bij de voetbal werd er nergens QR gecheckt.
Wat een flikkertje...

Maar die hele controle bij de sportschool sloeg nergens op. Alleen kijken of je een geldige QR code hebt, niet of die code wel van jou is..
pi_202054873
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 november 2021 13:08 schreef aspi het volgende:

[..]
Wat een flikkertje...

Maar die hele controle bij de sportschool sloeg nergens op. Alleen kijken of je een geldige QR code hebt, niet of die code wel van jou is..
Dat is op mijn sportschool ook. De eigenaar geeft aan geen Charlie checkpoint te zijn dus dat een fake QR niet zijn probleem is.
pi_202055011
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 november 2021 13:08 schreef aspi het volgende:

[..]
Wat een flikkertje...

Maar die hele controle bij de sportschool sloeg nergens op. Alleen kijken of je een geldige QR code hebt, niet of die code wel van jou is..
flikkertje :')
Ben je 11 ofzo?

Dat men wel of niet checkt, het zal me echt niks uitmaken. Gisteravond uit eten, geen qr. Daarna en drankje gedaan wel qr check.

Alleen niet zeiken als branches door gebrekkige checks dan moeten sluiten. Of je het er nou wel of niet mee eens bent
pi_202055975
Basic-Fit heeft weer gratis reclame: https://www.nu.nl/economi(...)ok-verplicht-is.html

Er wordt geen ID check gedaan bij de leden die binnenkomen. En dat is wel verplicht om te controleren of de gescande QR code bij het binnenkomende lid hoort. Anders kun je met een kopie van andermans QR code naar binnen.
pi_202056002
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 november 2021 11:16 schreef Nikkie321 het volgende:

[..]
Mijn vader is een actieve snitcher (met connecties bij de gemeente). Heeft al melding bij de gemeente gemaakt van twee restaurants en de kantine van zijn sportclub waar hij niet werd gecontroleerd. Echt triest.

Vanmorgen bij de voetbal werd er nergens QR gecheckt.
blablablabla
pi_202056025
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 november 2021 15:04 schreef JanGroen het volgende:
Basic-Fit heeft weer gratis reclame: https://www.nu.nl/economi(...)ok-verplicht-is.html

Er wordt geen ID check gedaan bij de leden die binnenkomen. En dat is wel verplicht om te controleren of de gescande QR code bij het binnenkomende lid hoort. Anders kun je met een kopie van andermans QR code naar binnen.
Terecht, is toch ook geen beginnen aan. Die QR code is een schijnvertoning en een verloren zaak in de bestrijding van Corona, des te sneller de regering dat ook door heeft des te eerder kunnen we over tot de orde van de dag en eventueel echte maatregelen, zoals het beperken van de groepsgrootte.
blablablabla
pi_202058185
Het CTB heeft inderdaad geen enkele waarde als er niet ook gecontroleerd wordt op ID. Dan kan namelijk iemand die niet gevaccineerd of recent hersteld is of zonder negatieve testuitslag van maximaal 24 uur oud ook naar binnen. En dat is precies niet de bedoeling.
pi_202058918
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 09:43 schreef Thrilled het volgende:

[..]
Nee, ik laat mij niet chanteren voor een prik. Iemand moet zijn rug recht houden in deze waanzin. Hoe harder zij hun best doen om het ons leven lastiger te maken, hoe standvastiger ik word.

Als ik de prik al zou nemen, dan doe ik dat omdat ik mijn baan dreig kwijt te raken. Er moeten tenslotte boterhammen op de plank komen. Maar dan doe ik dat niet omdat ik overtuigd ben van de gezondheidsvoordelen (je weet wel, de basale reden waarom je een prik überhaupt zou moeten nemen)..

Dan heb ik een prik, zo'n gave QR en dan ga ik weer lekker van alles doen en mijn asymptomatische Corona lekker verder verspreiden. De besmettingen blijven aanhouden, de ziekenhuisopnames idem dito, het vaccin raakt uitgewerkt bij de oudjes en we hebben de hele winter (net als elk jaar) een overbelaste zorg.

En dan?
Kom bij mij sporten. Heb genoeg op zolder staan 😎
pi_202059086
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2021 11:29 schreef TheVulture het volgende:
Even verder ingedoken op de site van de overheid, maar blijkbaar krijg je alleen een Nederlandse QR als je volledig gevaccineerd bent of hersteld bent + 1 vaccinatie.

Waarschijnlijk krijg je dus iets anders als bewijs in de app als je enkel getest bent :?

Andere sites zeggen weer wat anders :')
Wat als je na je eerste prik besmet raakt?
pi_202059714
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 november 2021 11:16 schreef Nikkie321 het volgende:

[..]
Mijn vader is een actieve snitcher (met connecties bij de gemeente). Heeft al melding bij de gemeente gemaakt van twee restaurants en de kantine van zijn sportclub waar hij niet werd gecontroleerd. Echt triest.

Vanmorgen bij de voetbal werd er nergens QR gecheckt.
:r :r
pi_202059773
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 november 2021 19:30 schreef Cesare-Borgia het volgende:

[..]
Wat als je na je eerste prik besmet raakt?
Dan ben je niet volledig gevaccineerd.
pi_202060844
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 november 2021 10:54 schreef mrevil1337 het volgende:
Tja als maar 0.35% op de IC terecht komt zet ik eerder mijn vraagtekens bij IC capaciteit in Nederland dan de ziekte Covid.
Ik hoor inderdaad maar weinig mensen zeggen dat de overheid er voor heeft gezorgd dat er te weinig personeel is en IC capaciteit.
pi_202061000
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 november 2021 11:44 schreef Tarado het volgende:

[..]
ik heb zelf de scanner gedownload om te kijken wat je ziet van de NL QR, je krijgt eerst een pagina id check met daarop initialen en geboortemaand en als je dat goedkeurt het groene vinkje
Ik heb nog de oude versie: eerst het groene vinkje, daarna de controle info.
Update doet dat slimmer door je te herinneren dat ID check erbij hoort.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_202061008
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 november 2021 20:25 schreef Rupibma het volgende:

[..]
Dan ben je niet volledig gevaccineerd.
Zelfde als besmetting + prik toch?
pi_202061814
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 november 2021 21:14 schreef Remco2021 het volgende:

Ik hoor inderdaad maar weinig mensen zeggen dat de overheid er voor heeft gezorgd dat er te weinig personeel is en IC capaciteit.
Is dit sarcasme? Want dat lees ik dagelijks wel ergens op FOK. Misschien niet specifiek in dit topic, maar wel in heel veel andere.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_202062982
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 november 2021 11:16 schreef Nikkie321 het volgende:

[..]
Mijn vader is een actieve snitcher (met connecties bij de gemeente). Heeft al melding bij de gemeente gemaakt van twee restaurants en de kantine van zijn sportclub waar hij niet werd gecontroleerd....
^O^ _O_ ^O^

Samen houden we de sport veilig ;)
pi_202063455
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 november 2021 11:00 schreef mrevil1337 het volgende:

[..]
Je weet dat er makkelijk te frauderen valt met de QR code?
Zoals namen van Adolf Hitler of Spongebob squarepants.

Genoeg QR codes op internet met groen vinkje, dat toont al aan hoe lek en amateuristisch het systeem is, zo af en toe blokkeerd de overheid 1 QR code maar dat is een druppel op gloeiende plaat.

Dat er nu gegarandeerd alleen gevaccineerde mensen of met negatieve test in de sportschool zijn is dus niet zo, iemand die het niveau heeft om nog Google te kunnen bezoeken kan dus ook aan een QR code komen, en de sportscholen doen geen ID check want zij weten het ook wel(wordt alleen gekeken groen vinkje OK loop maar door).

Mensen zijn ook weer niet zo achterlijk ook al zou je dat denken.
Inderdaad, wordt totaal niet op gecontroleerd bij de mijne, ga geen namen noemen, want genoeg snitches hier. Maar top zaak.
Ik ben een sukkel voor de liefde, koning in de discotheek
pi_202063674
Tis hier vrij leeg in mijn Basic Fit.

[ Bericht 71% gewijzigd door Oriente op 06-11-2021 23:21:50 ]
pi_202063852
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2021 15:43 schreef capricia het volgende:

[..]
https://www.nu.nl/289949/(...)r-cel-opleveren.html

Zo..da's niet weinig voor een bezoekje aan de sportschool.
Dit is alleen voor de mensen die hem delen ja, het gebruik ervan staat volgens mij geen straf op. En al stond er 100 jaar op, de pakkans is 0. Of je moet hem gebruiken om het politiebureau binnen te komen _O-
Ik ben een sukkel voor de liefde, koning in de discotheek
  zondag 7 november 2021 @ 00:25:14 #153
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_202064682
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2021 15:43 schreef capricia het volgende:

[..]
https://www.nu.nl/289949/(...)r-cel-opleveren.html

Zo..da's niet weinig voor een bezoekje aan de sportschool.
Heb je die lapzwans weer met z'n zogenaamde ferme taal. Die eikel is z'n geloofwaardigheid allang verloren na die bruiloft van vorig jaar.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_202065559
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 november 2021 21:19 schreef Cesare-Borgia het volgende:

[..]
Zelfde als besmetting + prik toch?
Nee
pi_202066271
quote:
0s.gif Op zondag 7 november 2021 07:10 schreef Rupibma het volgende:

[..]
Nee
Want?
  zondag 7 november 2021 @ 09:53:53 #156
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_202066294
Sportschool hier in de buurt registreert op je klantenkaart of je een QR hebt zodat je in het vervolg makkelijk door kan lopen.

Dus 1x testen is genoeg :')
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
  zondag 7 november 2021 @ 09:54:46 #157
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_202066302
quote:
0s.gif Op zondag 7 november 2021 09:53 schreef Drekkoning het volgende:
Sportschool hier in de buurt registreert op je klantenkaart of je een QR hebt zodat je in het vervolg makkelijk door kan lopen.

Dus 1x testen is genoeg :')
Prima toch.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  zondag 7 november 2021 @ 09:58:40 #158
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_202066341
quote:
0s.gif Op zondag 7 november 2021 09:54 schreef PzKpfw het volgende:

[..]
Prima toch.
Zonde van de moeite lijkt me
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
  zondag 7 november 2021 @ 10:03:07 #159
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_202066379
quote:
0s.gif Op zondag 7 november 2021 09:58 schreef Drekkoning het volgende:

[..]
Zonde van de moeite lijkt me
Mensen hun verstand laten gebruiken zou voldoende moeten zijn. Heb je klachten blijf thuis en laat je testen. Als men voor de rest gewoon, zoveel mogelijk, 1,5m afstand probeert te houden is dat meer dan voldoende.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_202066419
quote:
0s.gif Op zondag 7 november 2021 10:03 schreef PzKpfw het volgende:

[..]
Mensen hun verstand laten gebruiken zou voldoende moeten zijn.
daar gaat het helaas vrij vaak mis.
  zondag 7 november 2021 @ 10:13:37 #161
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_202066485
quote:
0s.gif Op zondag 7 november 2021 10:07 schreef tim020hoorn het volgende:

[..]
daar gaat het helaas vrij vaak mis.
Afgelopen week was ik er met een aantal anderen. Drie van hen waren zo nu en dan behoorlijk aan het hoesten soms zelfs terwijl ze gewoon vlak naast iemand stonden. 'Ja maar we zijn gevaccineerd hoor!' :|W
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_202066512
quote:
0s.gif Op zondag 7 november 2021 10:13 schreef PzKpfw het volgende:

[..]
Afgelopen week was ik er met een aantal anderen. Drie van hen waren zo nu en dan behoorlijk aan het hoesten soms zelfs terwijl ze gewoon vlak naast iemand stonden. 'Ja maar we zijn gevaccineerd hoor!' :|W
ja dat schiet niet op dan idd. Als gevaccineerde ben je niet opeens heilig, ook dan met klachten gewoon thuisblijven. Ben pro-vaccineren trouwens en ik merk ook dat ik losser ben dan 12 maanden geleden maar qua klachten hebben zeker niet.
  zondag 7 november 2021 @ 10:21:07 #163
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_202066538
quote:
0s.gif Op zondag 7 november 2021 10:16 schreef tim020hoorn het volgende:

[..]
ja dat schiet niet op dan idd. Als gevaccineerde ben je niet opeens heilig, ook dan met klachten gewoon thuisblijven. Ben pro-vaccineren trouwens en ik merk ook dat ik losser ben dan 12 maanden geleden maar qua klachten hebben zeker niet.
Mondkapjes/1,5 meter heb ik ook geen problemen mee. Onbewust hield ik de afgelopen maand, toen die regel eraf was, toch vaak nog afstand. Het voelt wel onwennig als er ineens mensen vlakbij staan haha. Ik ben ook niet tegen vaccineren maar ik wacht in dit geval gewoon nog even af, zeker na al dat gedonder met die vaccins in het voorjaar.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_202066585
quote:
0s.gif Op zondag 7 november 2021 09:53 schreef Drekkoning het volgende:
Sportschool hier in de buurt registreert op je klantenkaart of je een QR hebt zodat je in het vervolg makkelijk door kan lopen.

Dus 1x testen is genoeg :')
Hoe zit dat dan met een QR code verkregen door een negatieve test die slechts 24 uur geldig is?

Dan kan ik dus een volgende keer binnenkomen zonder dat ik een geldige QR code heb.
  zondag 7 november 2021 @ 10:33:18 #165
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_202066625
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2021 10:28 schreef JanGroen het volgende:

[..]
Hoe zit dat dan met een QR code verkregen door een negatieve test die slechts 24 uur geldig is?

Dan kan ik dus een volgende keer binnenkomen zonder dat ik een geldige QR code heb.
Ja precies, dat zeg ik ;)
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_202066634
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2021 11:29 schreef TheVulture het volgende:
Even verder ingedoken op de site van de overheid, maar blijkbaar krijg je alleen een Nederlandse QR als je volledig gevaccineerd bent of hersteld bent + 1 vaccinatie.

Waarschijnlijk krijg je dus iets anders als bewijs in de app als je enkel getest bent :?

Andere sites zeggen weer wat anders :')
Helemaal niet. Dat is al vanaf het begin verteld: de QR code geeft geen informatie waarom iemand een groen vinkje krijgt (gevaccineerd, volledig hersteld of negatieve test). Dat is nou net de privacy waar we allemaal zoveel waarde aan hechten.
  zondag 7 november 2021 @ 10:36:03 #167
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_202066653
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2021 10:28 schreef JanGroen het volgende:

[..]
Hoe zit dat dan met een QR code verkregen door een negatieve test die slechts 24 uur geldig is?

Dan kan ik dus een volgende keer binnenkomen zonder dat ik een geldige QR code heb.
Nee want die QR-code komt in de app te vervallen na 24 uur.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  zondag 7 november 2021 @ 10:40:50 #168
16715 Mylene
*schatje*
pi_202066692
quote:
0s.gif Op zondag 7 november 2021 10:34 schreef JanGroen het volgende:

[..]
Helemaal niet. Dat is al vanaf het begin verteld: de QR code geeft geen informatie waarom iemand een groen vinkje krijgt (gevaccineerd, volledig hersteld of negatieve test). Dat is nou net de privacy waar we allemaal zoveel waarde aan hechten.
Precies, en als jij je derde prik of booster wat dan ook niet haalt gaat de QR ook vervallen, dan krijg je een rood kruisje.
  zondag 7 november 2021 @ 10:41:48 #169
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_202066697
quote:
0s.gif Op zondag 7 november 2021 10:36 schreef PzKpfw het volgende:

[..]
Nee want die QR-code komt in de app te vervallen na 24 uur.
Ja precies, maar dan kan je dus gewoon doorlopen omdat ze op je klantenkaart registreren dat je een QR hebt.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_202066831
quote:
0s.gif Op zondag 7 november 2021 10:36 schreef PzKpfw het volgende:

[..]
Nee want die QR-code komt in de app te vervallen na 24 uur.
Man man man… Die QR code is destijds toch geregistreerd op de klantenkaart? Dat de QR code daarna niet meer zichtbaar is in app is dan al helemaal niet meer interessant.
pi_202066875
quote:
0s.gif Op zondag 7 november 2021 10:40 schreef Mylene het volgende:

[..]
Precies, en als jij je derde prik of booster wat dan ook niet haalt gaat de QR ook vervallen, dan krijg je een rood kruisje.
Afgezien van het feit dat dit helemaal niks met de privacy (waar het over ging) te maken heeft, is dat toch alleen maar logisch?
pi_202067320
Vandaag gaan sporten. QR code gecontroleerd en nu staat in het systeem verwerkt dat ik een QR code heb, dus vanaf nu geen controle meer. Makkie.
pi_202067459
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2021 11:25 schreef Questular het volgende:
Vandaag gaan sporten. QR code gecontroleerd en nu staat in het systeem verwerkt dat ik een QR code heb, dus vanaf nu geen controle meer. Makkie.
Maar ze kunnen toch niet zien of je getest, gevaccineerd of genezen bent?
Dan kan dat toch niet op die manier?
  zondag 7 november 2021 @ 11:41:02 #174
131800 Tarado
capô de fusca
pi_202067548
quote:
0s.gif Op zondag 7 november 2021 11:35 schreef gelestipjes het volgende:

[..]
Maar ze kunnen toch niet zien of je getest, gevaccineerd of genezen bent?
Dan kan dat toch niet op die manier?
nee maar ze hebben dan toch hun best gedaan
pi_202067587
quote:
0s.gif Op zondag 7 november 2021 09:53 schreef Drekkoning het volgende:
Sportschool hier in de buurt registreert op je klantenkaart of je een QR hebt zodat je in het vervolg makkelijk door kan lopen.

Dus 1x testen is genoeg :')
Wat een wappie sportschool is dat dan zeg.
Of gewoon een hele domme directeur.

quote:
0s.gif Op zondag 7 november 2021 10:21 schreef PzKpfw het volgende:

Ik ben ook niet tegen vaccineren maar ik wacht in dit geval gewoon nog even af, zeker na al dat gedonder met die vaccins in het voorjaar.
Er zijn geen problemen met vaccins, wel met Corona.
We hebben het vaccin al lang zat en er zijn praktisch geen bijwerkingen, veel minder dan wanneer je Corona krijgt.
pi_202067608
quote:
0s.gif Op zondag 7 november 2021 11:41 schreef Tarado het volgende:

[..]
nee maar ze hebben dan toch hun best gedaan
Nee, hebben ze niet. Dan controleer je het elke keer. Of moet de sportschoolhouder gaan controleren wie gevaccineerd is (kun je alleen in internationale zien).
Voor wie dat wil laten zien.

quote:
0s.gif Op zondag 7 november 2021 11:35 schreef gelestipjes het volgende:

[..]
Maar ze kunnen toch niet zien of je getest, gevaccineerd of genezen bent?
Dan kan dat toch niet op die manier?
Nee, dat kunnen ze inderdaad ook niet doen.
Ze kunnen het gebruiken als een ID-check. Maar je kunt de QR-code niet zo weg laten.
pi_202067717
quote:
0s.gif Op zondag 7 november 2021 11:35 schreef gelestipjes het volgende:

[..]
Maar ze kunnen toch niet zien of je getest, gevaccineerd of genezen bent?
Dan kan dat toch niet op die manier?
Ik heb ze laten zijn dat ik gevaccineerd ben , is wel zo makkelijk.
pi_202068120
quote:
0s.gif Op zondag 7 november 2021 11:41 schreef Tarado het volgende:

[..]
nee maar ze hebben dan toch hun best gedaan
Hun best om de regels naar eigen inzicht toe te passen ja. Op deze manier helpt een CTB niet en snijden ze zichzelf in de vingers (nieuwe sluiting
Door oplopende cijfers). Het is eenduidig: bij de QR code hoort een ID check. Geen mits en geen maar.
  zondag 7 november 2021 @ 12:19:13 #179
131800 Tarado
capô de fusca
pi_202068152
quote:
0s.gif Op zondag 7 november 2021 12:18 schreef JanGroen het volgende:

[..]
Hun best om de regels naar eigen inzicht toe te passen ja. Op deze manier helpt een CTB niet en snijden ze zichzelf in de vingers (nieuwe sluiting
Door oplopende cijfers). Het is eenduidig: bij de QR code hoort een ID check. Geen mits en geen maar.
het was wat vroeg voor cynisme begrijp ik, natuurlijk is het niet goed
pi_202068953
quote:
0s.gif Op zondag 7 november 2021 09:52 schreef Cesare-Borgia het volgende:

[..]
Want?
"We kennen het effect niet van prik + besmetting". Aldus rivm.
pi_202069746
quote:
0s.gif Op zondag 7 november 2021 12:19 schreef Tarado het volgende:

[..]
het was wat vroeg voor cynisme begrijp ik, natuurlijk is het niet goed
Op een forum waar voor- en tegenstanders van het Coronabeleid door elkaar heen reageren komt dat niet altijd duidelijk over inderdaad.
pi_202069786
quote:
0s.gif Op zondag 7 november 2021 11:35 schreef gelestipjes het volgende:

[..]
Maar ze kunnen toch niet zien of je getest, gevaccineerd of genezen bent?
Dan kan dat toch niet op die manier?
Nee daarvoor moet je ook nog even met de app laten zien dat je gevaccineerd bent.
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
  Moderator zondag 7 november 2021 @ 17:02:30 #183
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_202072589
Zojuist hier de sportschool binnen gelopen: afgezet met een touw en bordje 'Hier wachten a.u.b. Een medewerker komt uw QR-code controleren'. En zo geschiedde het.
F.K.A. SuperwormJim
pi_202073616
En? Dat was het? Alleen een QR code scannen is volkomen nutteloos. Er hoort een ID check bij om er zeker van te zijn dat persoon en QR code bij elkaar horen.
  Moderator zondag 7 november 2021 @ 19:38:01 #185
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_202075371
quote:
0s.gif Op zondag 7 november 2021 17:46 schreef JanGroen het volgende:
En? Dat was het? Alleen een QR code scannen is volkomen nutteloos. Er hoort een ID check bij om er zeker van te zijn dat persoon en QR code bij elkaar horen.
Nee, dat was 't zeker niet. Daarna werd ook daadwerkelijk mijn ID gecheckt.

Het betreft overigens een Anytime-filiaal. De openingstijden zijn aangepast. Op dit moment is het zeker geen 'anytime' meer, maar is 't alleen open als er medewerkers zijn.
F.K.A. SuperwormJim
  zondag 7 november 2021 @ 19:46:02 #186
131800 Tarado
capô de fusca
pi_202075506
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 23:59 schreef Complotwappie het volgende:
[ twitter ]

Ik kan zo vijf mensen in dit topic aanwijzen die ik voor dit mokkel aan zie :').
kwam dit erover tegen, goh het was net echt


twitter
  zondag 7 november 2021 @ 19:46:26 #187
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_202075514
Het is wat.. een bewijs om ergens naar binnen te mogen. Als je dat drie jaar geleden had gezegd...
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_202075546
quote:
0s.gif Op zondag 7 november 2021 17:46 schreef JanGroen het volgende:
En? Dat was het? Alleen een QR code scannen is volkomen nutteloos. Er hoort een ID check bij om er zeker van te zijn dat persoon en QR code bij elkaar horen.
en tot zover het verhaaltje dat de QR code privacy vriendelijk is, als ze de ID moeten zien. What's next?
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_202075900
quote:
0s.gif Op zondag 7 november 2021 19:46 schreef Tarado het volgende:

[..]
kwam dit erover tegen, goh het was net echt

[ twitter ]
Nou niet dus! Ik vond het overduidelijk nep maar kon niet geloven dat zoiets geacteerd zou worden :').
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_202076480
quote:
0s.gif Op zondag 7 november 2021 19:48 schreef Apotheose het volgende:

[..]
en tot zover het verhaaltje dat de QR code privacy vriendelijk is, als ze de ID moeten zien. What's next?
Hoe wil je het anders checken? Geloven op iemands blauwe ogen dat het zijn of haar qr code is? :D

Wat je niet ziet is of je gevaccineerd genezen of getest bent toch?
pi_202077014
Geen homegym hebben :')
pi_202081192
De tandjes zeg, alle deugneuzen hier die over elkaar heen vallen hoe ze het beste idee hebben om nog beter en nog strikter aan de nieuwe geile regeltjes van Hugo te voldoen: :') :') :')

De overheid roept: "SPRINGEN!" en jullie roepen allemaal in koor: "HOE HOOG???!"

Maar er gaat nog steeds geen lampje branden dat dit één van de vele kansloze stuiptrekkingen is van een demissionair kabinet dat een extra rookgordijn opwerpt rondom hun eigen falen. Natuurlijk gaat dit geen zoden aan de dijk zetten, natuurlijk komen er per 12 november verzwaringen van de maatregels en natuurlijk komt het allemaal door de ongevaccineerden.

Dat we stapsgewijs steeds verder afglijden naar een controle staat waarin de bevolking onderling elkaar wantrouwt, erbij naait waar mogelijk en vooral elkaar de maat neemt terwijl de overheid staat toe te kijken als lachende derde, dat lijkt jullie te ontgaan.

Zij zijn nog steeds de partij die de oplossing in handen hebben, zij hebben de bevoegdheden om drastische herstructureringen in de zorg door te voeren, zij hebben de mogelijkheden om beleid te schrijven richting een wereld waar dit niet meer voor hoeft te komen. Maar 18 maanden verder hebben we nog 0,0 gehoord over een structurele lange termijn oplossing voor de zorg en horen we alleen maar gejank over vaccins en een QR.

Maar hey, jullie kunnen nu wel lekker sporten zonder wappies om je heen! Zolang het jou maar niet treft, niet waar! *O*
pi_202081355
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 20:34 schreef Thrilled het volgende:

[..]
Who f*cking cares wie er nog maanden last van hebben? Als ik mijn been breek heb ik er ook nog maanden last van, idem dito als ik met voetballen mijn enkelbanden afscheur of met de motor onderuit ga. Mensen leven, bij het leven hoort risico, accepteer dat. Mijn punt is dat die 98%, je weet wel, het merendeel van de bevolking, dus nergens last van heeft. Dan kan iedereen wel met huilie verhalen aankomen dat de vriend van de zus van de overbuurman long covid heeft, maar dat zijn uitzonderingen. Niet boeiend voor het debat omtrent een QR-toegangsbewijs.
[..]
Prima, met het risico op een kansloze reactie: Ik ga naar de sportschool omdat ik aan krachttraining doe. Dat doe ik met barbells in een squat-rack en deadlifts op een lifting platform. Ik heb thuis niet de ruimte voor een squat-rack, en platform + ik wil niet een paar duizend euro uitgeven om kamer thuis om te bouwen tot home gym. Niet iedereen noemt een selfie posten op een loopband 'even aan mijn f werken in de sportschool'...

Nu jij weer.
Dus nu verleg je de focus van gezondheid naar optimaal krachttraining kunnen doen. Dat zijn twee verschillende dingen. We hadden het over gezondheid. Heel simpel. De hoeveelheid krachttraining die je nodig hebt puur en alleen voor je gezondheid kun je prima opvangen met body weight oefeningen.
pi_202081357
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 20:58 schreef marcb1974 het volgende:

[..]
Echt pure onzin dit. Die heb ik wel zeker nodig voor bepaalde dingen. Doe ik dat niet dan krijg ik fysieke problemen.
Voor welke dingen heb je het nodig en welke fysieke problemen zou je dan krijgen precies?
pi_202081380
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 23:59 schreef Complotwappie het volgende:
[ twitter ]

Ik kan zo vijf mensen in dit topic aanwijzen die ik voor dit mokkel aan zie :').
Mooi om te zien hoe laag de lat voor bewijs ligt bij wappies. Is inmiddels al bevestigd als zijnde fake.
pi_202081387
quote:
0s.gif Op zondag 7 november 2021 19:48 schreef Apotheose het volgende:

[..]
en tot zover het verhaaltje dat de QR code privacy vriendelijk is, als ze de ID moeten zien. What's next?
Als je lid bent van de sportschool ben je sowieso al niet echt anoniem meer...

Bij mijn sportschool was de QR overigens voldoende, ze weten wie ik ben...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  Moderator maandag 8 november 2021 @ 07:19:54 #197
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_202081424
Bij ons ook. Geen id. De club is klein zat.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  Moderator maandag 8 november 2021 @ 07:20:41 #198
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_202081432
quote:
0s.gif Op zondag 7 november 2021 20:44 schreef Kudashov het volgende:
Geen homegym hebben :')
Sociale behoefte hebben :( ;(
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_202082003
Zo blij dat ik 1 week voor Corona (toen het officieel allemaal dicht moest) ben gestopt met werken bij de sportschool, wat een drama lijkt me dat tegenwoordig, de hele dag alles schoonmaken, de hele dag met een mondkapje, dramatisch lijkt het me allemaal, ben er zelf ook nog niet meer geweest om te sporten.
pi_202082254
quote:
0s.gif Op zondag 7 november 2021 19:48 schreef Apotheose het volgende:

[..]
en tot zover het verhaaltje dat de QR code privacy vriendelijk is, als ze de ID moeten zien. What's next?
Doe het dan zoveel pijn om even je ID te laten zien?
pi_202082275
quote:
0s.gif Op maandag 8 november 2021 08:51 schreef JDx het volgende:
Zo blij dat ik 1 week voor Corona (toen het officieel allemaal dicht moest) ben gestopt met werken bij de sportschool, wat een drama lijkt me dat tegenwoordig, de hele dag alles schoonmaken, de hele dag met een mondkapje, dramatisch lijkt het me allemaal, ben er zelf ook nog niet meer geweest om te sporten.
Bij ons werkt iemand die niet gevaccineerd is. Die persoon mag wel gewoon werken daar, maar zodra de dienst er op zit moet die persoon het pand verlaten. Belachelijk.
pi_202082638
quote:
0s.gif Op maandag 8 november 2021 09:16 schreef Questular het volgende:

[..]
Bij ons werkt iemand die niet gevaccineerd is. Die persoon mag wel gewoon werken daar, maar zodra de dienst er op zit moet die persoon het pand verlaten. Belachelijk.
Lol, echt, die regeltjes allemaal... ook vantevoren al aankondigen dat het in de herfst weer erger gaat worden en in 1 klap is het weer erg? Maar de sportschool is dus nog helemaal weer zoals het was? Anderhalve meter, om het apparaat uitgeschakeld, extra schoonmaakrondes etc?

Waar ik 2 jaar geleden werkte is nu een 24/7 geworden, die laten het personeel helemaal thuis zeker.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')