Je mag fappen of zelfs neuken, zolang je maar niet klaarkomt ofzoquote:Op woensdag 3 november 2021 08:50 schreef dimmak het volgende:
Gaat dit alleen over fappen en mag ik wel neuken?
Hou maar opquote:Op woensdag 3 november 2021 09:03 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Je mag fappen of zelfs neuken, zolang je maar niet klaarkomt ofzo
Dat heeft toch no nut.quote:Op woensdag 3 november 2021 09:03 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Je mag fappen of zelfs neuken, zolang je maar niet klaarkomt ofzo
Voor de lolquote:Op woensdag 3 november 2021 13:25 schreef LordofLeaves het volgende:
Waarom zou je daar aan mee doen?
Bevalt het een beetje?quote:
Dit dus.quote:Op woensdag 3 november 2021 13:25 schreef LordofLeaves het volgende:
Waarom zou je daar aan mee doen?
Stop er dan mee.quote:
Opgelucht?quote:
Anneke Grönloh heeft daar ooit een nummer over gezongen. Volgens mij heet het nummer iets van Brandend Zaad ofzo.quote:Op donderdag 4 november 2021 23:14 schreef Ferdii het volgende:
Na die maand kan ik een brandende flat blussen met 1 orgasme
Meld ik me weer gelijk af, want deze maand al verscheidene keren leeggelopen.quote:Op maandag 8 november 2021 23:48 schreef Naardegallemiezen het volgende:
@:Sfancta ik meld u hier voor aan bij dezen
Deze maand kent alleen maar verliezers.quote:Op maandag 8 november 2021 23:50 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Meld ik me weer gelijk af, want deze maand al verscheidene keren leeggelopen.
Dit dus. De tap moet wel blijven stromen.quote:Op vrijdag 12 november 2021 14:25 schreef Regilio_ het volgende:
Nooit begrepen dit. Demense die dit doen kunnen beter gelijk hun ballen laten amputeren als ze eindelijk zijn ingedaald, want blijkbaar zitten ze maar in de weg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |