Hoe komt dat, dat ze zich onveilig voelen?quote:Op dinsdag 2 november 2021 21:57 schreef PS. het volgende:
[..]
Ik krijg de hele dag ouderen aan de telefoon die maar wat graag een 3e prik willen, zelfs als ze er tot op heden nog niet eens voor in aanmerking komen.
Die voelen zich gewoon onveilig nu.
Omdat dat een groep is die corona waarschijnlijk niet overleven.quote:Op dinsdag 2 november 2021 21:57 schreef chratnox het volgende:
[..]
Hoe komt dat, dat ze zich onveilig voelen?
Weet je nog een goede?quote:Op dinsdag 2 november 2021 21:58 schreef Complotwappie het volgende:
[..]
Allemaal doorverwijzen naar een psycholoog.
Mattias Desmetquote:
Zij die nog leven hebben er ook niet om gevraagd de resterende tijd van hun leven afgeschilderd te worden als dor hout etc.quote:Op dinsdag 2 november 2021 21:55 schreef Complotwappie het volgende:
[..]
Ik kan niet voorstellen dat zou hier zelf om zouden vragen juíst om wat ze al hebben doorstaan.
Ook na hun dubbele vaccinatie niet? Waarom voelen ze zich nu onveilig en de afgelopen maanden niet?quote:Op dinsdag 2 november 2021 21:59 schreef PS. het volgende:
[..]
Omdat dat een groep is die corona waarschijnlijk niet overleven.
Die groep moeten we ook beter informeren.quote:Op dinsdag 2 november 2021 21:57 schreef PS. het volgende:
[..]
Ik krijg de hele dag ouderen aan de telefoon die maar wat graag een 3e prik willen, zelfs als ze er tot op heden nog niet eens voor in aanmerking komen.
Die voelen zich gewoon onveilig nu.
Tuurlijk joh. Het zijn niet eens alleen ouderen, ook jonge vrouwen met borstkanker die al 1,5 jaar de deur niet uit kunnen en in aanmerking komen voor de 3e prik, waardoor ze misschien eindelijk weer eens wat kunnen.quote:Op dinsdag 2 november 2021 21:58 schreef Complotwappie het volgende:
[..]
Allemaal doorverwijzen naar een psycholoog.
Precies dit. Het kabinet moet nog wat zaken wettelijk voorbereiden en daarna wordt het 1 op 1 ingevoerd.quote:Op dinsdag 2 november 2021 21:12 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik kan niet anders dan denken dat dit een ‘voorbereidende’ persconferentie was, dat de echte tikken nog moeten komen.
Ouderen omdat ze zich zorgen maken.quote:Op dinsdag 2 november 2021 22:00 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ook na hun dubbele vaccinatie niet? Waarom voelen ze zich nu onveilig en de afgelopen maanden niet?
Huh, waarom niet? NVMO adviseert alle kankerpatiënten zich te laten vaccineren. Waarom zouden vrouwen met borstkanker al 1,5 jaar de deur niet uit kunnen? Die komen tot nu toe toch ook niet in aanmerking voor de derde prik?quote:Op dinsdag 2 november 2021 22:01 schreef PS. het volgende:
[..]
Tuurlijk joh. Het zijn niet eens alleen ouderen, ook jonge vrouwen met borstkanker die al 1,5 jaar de deur niet uit kunnen en in aanmerking komen voor de 3e prik, waardoor ze misschien eindelijk weer eens wat kunnen.
Maar die hebben vast een psycholoog nodig.
Nee hoor, dat moeten ze helemaal niet meer. Gewoon doen wat we zeggen en anders trekken we je groene vinkje in.quote:Op dinsdag 2 november 2021 21:48 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik heb ook wel issues met eventuele boosters; vooral voor jongere generaties. Het is bekend dat jongeren bij elke prik kans lopen op hart issues. Hoe vaker je zo'n prik haalt hoe groter de kans is dat je door zoiets geraakt wordt. Dan moeten ze wel heel duidelijk uit kunnen leggen waarom boosters noodzakelijk zijn voor jongere generaties en of de risico's opwegen tegen de noodzaak.
Dat gaat nooit gebeuren.quote:Op dinsdag 2 november 2021 21:22 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Nee, het wordt tijd dat ze teruggefloten worden door de kamer.
Als je een verminderde weerstand hebt dan kan het zijn dat die 2 prikken niet voldoende warenquote:Op dinsdag 2 november 2021 22:02 schreef chratnox het volgende:
[..]
Huh, waarom niet? NVMO adviseert alle kankerpatiënten zich te laten vaccineren. Waarom zouden vrouwen met borstkanker al 1,5 jaar de deur niet uit kunnen? Die komen tot nu toe toch ook niet in aanmerking voor de derde prik?
Maar waarom maken ze zich nu zorgen en de afgelopen maanden niet? Ik heb het vermoeden dat dat grotendeels aangewakkerd is doordat Gommers e.d. afgelopen weken tijdens talkshows aangegeven hebben zich niet veilig te voelen zonder maatregelen, niet omdat ze daadwerkelijk risico lopen.quote:Op dinsdag 2 november 2021 22:02 schreef PS. het volgende:
[..]
Ouderen omdat ze zich zorgen maken.
Die andere 300.000 omdat ze het echt nodig hebben doordat ze een verminderde weerstand hebben door een achterliggende ziekte
Is ook een bekend mechanisme. Niet zo zeer dat dit bedacht is maar hoe het werkt in groepen.quote:Op dinsdag 2 november 2021 21:20 schreef Schuifpui het volgende:
Wat een bende dit.
Ik vraag me af hoeveel mensen langzaam richting de complothoek gaan. En dan bedoel ik niet mensen die compleet wappie zijn, maar mensen die erg sceptisch zijn over de maatregelen, de werking van vaccins en het handelen van de overheid. Ik denk dat de overheid blij mag zijn met de echte wappies, want die zorgen er voor dat de normale sceptici zich amper durven uit te spreken in het openbaar.
Uiteindelijk maakt de overheid de regels van je QR code en zonder QR code mag je niet sporten, niet werken, niet uitgaan.quote:Op dinsdag 2 november 2021 21:45 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik heb echt totaal geen moeite met de vaccinatie zelf. Als er iedere 6 maanden een vaccinatie gezet moet worden, geen probleem, doen.
Maar het systeem van controle en repressie wat eromheen gebouwd wordt is echt van totaal andere orde.
Zie bovenstaande.quote:Op dinsdag 2 november 2021 22:04 schreef chratnox het volgende:
[..]
Maar waarom maken ze zich nu zorgen en de afgelopen maanden niet? Ik heb het vermoeden dat dat grotendeels aangewakkerd is doordat Gommers e.d. afgelopen weken tijdens talkshows aangegeven hebben zich niet veilig te voelen zonder maatregelen, niet omdat ze daadwerkelijk risico lopen.
Als ze zich zorgen maken kunnen ze ook het gesprek met hun huisarts aan. Ze zijn gevaccineerd dus hoeven zich niet meer zulke zorgen te maken toch? Ook nu zie je dat in de cijfers. In de leeftijdsgroep 60+ en gevaccineerd komen er een aantal mensen in het ziekenhuis, maar veel minder op de IC. Dan kun je je leven toch niet stop zetten?
Het gesprek over een booster speelt pas sinds kort en kankerpatiënten zaten in de risicogroepen dus zijn eerder gevaccineerd. Ik heb juni dit jaar mijn tweede prik gehad.quote:Op dinsdag 2 november 2021 22:04 schreef PS. het volgende:
[..]
Als je een verminderde weerstand hebt dan kan het zijn dat die 2 prikken niet voldoende waren
En ja, dat zijn heel veel mensen met kanker.
Volgens mij vallen die ook onder die groep die een 3e prik kan krijgen.quote:Op dinsdag 2 november 2021 22:02 schreef chratnox het volgende:
[..]
Huh, waarom niet? NVMO adviseert alle kankerpatiënten zich te laten vaccineren. Waarom zouden vrouwen met borstkanker al 1,5 jaar de deur niet uit kunnen? Die komen tot nu toe toch ook niet in aanmerking voor de derde prik?
Welke Kamer ?quote:Op dinsdag 2 november 2021 21:22 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Nee, het wordt tijd dat ze teruggefloten worden door de kamer.
Sorry, pathetische retoriek doet mij helemaal niets. Ten opzichte van waar het ten koste dreigt te gaan, valt het allemaal in het niet.quote:Op dinsdag 2 november 2021 22:01 schreef PS. het volgende:
Tuurlijk joh. Het zijn niet eens alleen ouderen, ook jonge vrouwen met borstkanker die al 1,5 jaar de deur niet uit kunnen en in aanmerking komen voor de 3e prik, waardoor ze misschien eindelijk weer eens wat kunnen.
Maar die hebben vast een psycholoog nodig.
Ja, nu. Maar dat legt niet uit waarom ze anderhalf jaar thuis zouden zijn blijven zitten.quote:Op dinsdag 2 november 2021 22:06 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Volgens mij vallen die ook onder die groep die een 3e prik kan krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |