SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 14:12 schreef LTVDK het volgende:
Jullie zijn veels te lief voor mij hoor![]()
![]()
Super lief![]()
![]()
![]()
![]()
Dank jullie allemaal
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
gelukkig voor de vakantie nog een nieuwe voorraad gekochtquote:Op dinsdag 2 november 2021 14:47 schreef Ama het volgende:
Denk dat ze vanavond ook gaan zeggen dat mondkapjes in de winkel weer verplicht is.
Oh, is dat iets specifieks van m'n kennissengroep?quote:Op dinsdag 2 november 2021 14:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
perscogebak?
Anderhalvemeter banketstaaf?
mondkapkoek?
Detail.quote:
handalcoholnootjesquote:Op dinsdag 2 november 2021 14:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
perscogebak?
Anderhalvemeter banketstaaf?
mondkapkoek?
Begin jij ook nog even.quote:
Nou dat was me een partijtje grappig geweest zegquote:
Moet zo af en toe terug naar m'n roots jonge.quote:
Een enorme dijenkletser.quote:Op dinsdag 2 november 2021 14:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou dat was me een partijtje grappig geweest zeg
Ik vertelde er ook niet bij dat je er om moest lachen of zo. Dat kan natuurlijk wel maar hoeft niet.quote:Op dinsdag 2 november 2021 14:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou dat was me een partijtje grappig geweest zeg
denk het wel, ik heb er nog nooit van gehoord .quote:Op dinsdag 2 november 2021 14:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, is dat iets specifieks van m'n kennissengroep?
Graag gedaan, een extra excuus voor zooi eten.quote:Op dinsdag 2 november 2021 14:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
denk het wel, ik heb er nog nooit van gehoord .
Point taken.quote:Op dinsdag 2 november 2021 14:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hangslot is iets anders dan hang slot en toetsenbord iets anders dan toets en bord
misschien kan die rollende fosfolipidenbom van een dud0r nogeens wat nuttigs doen in zijn levenquote:Op dinsdag 2 november 2021 14:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Point taken.
Kan een MOD mijn onvergeeflijke fout goedmaken?
Dat zou hem wel een soort van sieren.quote:Op dinsdag 2 november 2021 14:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
misschien kan die rollende fosfolipidenbom van een dud0r nogeens wat nuttigs doen in zijn leven
Op de radio hadden ze het wel vaak over een patatje persco, maar ook dat heb ik nog niet gehadquote:Op dinsdag 2 november 2021 14:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Graag gedaan, een extra excuus voor zooi eten.
quote:Op dinsdag 2 november 2021 14:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Op de radio hadden ze het wel vaak over een patatje persco, maar ook dat heb ik nog niet gehad
Ja, maar da's in jouw geval ook niet echt top, zo in 't zuiden.quote:Op dinsdag 2 november 2021 14:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Op de radio hadden ze het wel vaak over een patatje persco, maar ook dat heb ik nog niet gehad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |