abonnement Unibet Coolblue
pi_202009877
quote:
10s.gif Op woensdag 3 november 2021 07:39 schreef HowardRoark het volgende:
Hihi, erg benieuwd of er nu nog ineens even een paar ladingen mail-in ballots boven tafel worden gehaald.
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 13:24 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Als het voor de Democraten een koud kunstje is om de verkiezingswinst bij elkaar te frauderen, waarom moesten de Dems vorig jaar meerdere zetels in het Huis van Afgevaardigen afstaan aan de Reps? En waarom viel de opmars in de Senaat dan erg tegen, met als gevolg dat de ambitieuze plannen van de Dems dreigen de stranden in het Congres?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_202010129
Altijd mooi om te zien hoe zowel overwinningen als nederlagen van Republikeinen bevestigen dat de Democraten gefraudeerd hebben.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  woensdag 3 november 2021 @ 09:14:29 #53
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_202010259
quote:
14s.gif Op woensdag 3 november 2021 08:37 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Helaas zullen we zonder fatsoenlijke audits nooit weten of de overwinningsmarge kleiner is dan het aantal dubieuze stemmen. Het zegt immers bijzonder weinig als bijvoorbeeld iemand met 200.000 stemmen meer wint, terwijl er 300.000 dubieuze stemmen zijn. Of als iemand 81.000.000 stemmen haalt terwijl 20.000.000 daarvan dubieus zijn.
Ah als zo simpel was waarom doet men er een jaar over om dat niet aan te tonen in een rechtzaak?
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_202010425
https://www.seattletimes.(...)-city-attorney-race/

Defund the police is niet bepaald een winnende slogan, zelfs niet in Seattle waar een republikein dik voor staat op de defund the police kandidaat.
  woensdag 3 november 2021 @ 09:28:58 #55
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_202010461
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 09:25 schreef Chivaz het volgende:
https://www.seattletimes.(...)-city-attorney-race/

Defund the police is niet bepaald een winnende slogan, zelfs niet in Seattle waar een republikein dik voor staat op de defund the police kandidaat.
Is dat de zelfde staat waar die republikeinse junkie voor de republikeinen uit kwam?
Dan snap ik het wel...
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_202010759
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 09:25 schreef Chivaz het volgende:
https://www.seattletimes.(...)-city-attorney-race/

Defund the police is niet bepaald een winnende slogan, zelfs niet in Seattle waar een republikein dik voor staat op de defund the police kandidaat.
Hihi, heerlijk, in Seattle nog wel. Dat is zo'n beetje de meest woke en radicaal linksige plek van de VS.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  woensdag 3 november 2021 @ 10:38:15 #57
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_202011344
quote:
10s.gif Op woensdag 3 november 2021 09:52 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Hihi, heerlijk, in Seattle nog wel. Dat is zo'n beetje de meest woke en radicaal linksige plek van de VS.
Dan kan het vast niet eerlijk zijn gegaan.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_202011411
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 10:38 schreef theguyver het volgende:

[..]
Dan kan het vast niet eerlijk zijn gegaan.
Als men dat daar zou denken moeten ze zeker even een audit laten uitvoeren. Zo krijg je meteen duidelijkheid. Audits zijn een prima middel wat dat betreft.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_202012244
Er worden toch weer rare dingen gezegd. Zo lijkt het geen probleem dat je wint ondanks dat de tegenpartij fraudeert. Dat is een bizar statement, en ik kan het niet anders lezen dan "Ja, er is gefraudeerd, maar je hebt toch nog gewonnen dus gewoon je mond houden en het lekker laten gaan zodat we volgende keer beter frauderen".

Een gezonde instelling is sowieso dat alles wat de overheid doet niet werkt, tot het tegendeel is bewezen. Audit alles.
  woensdag 3 november 2021 @ 11:48:38 #60
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_202012396
quote:
14s.gif Op woensdag 3 november 2021 10:42 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Als men dat daar zou denken moeten ze zeker even een audit laten uitvoeren. Zo krijg je meteen duidelijkheid. Audits zijn een prima middel wat dat betreft.
Neuh, democraten geven gewoon hun verlies toe als het een ruime marge betreft.

BTW is deze al helemaal afgelopen of kan het nog zijn dat er mail ballots kunnen komen? Bedoel pas juichen als het helemaal klaar is hé.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  woensdag 3 november 2021 @ 11:51:00 #61
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_202012438
quote:
14s.gif Op woensdag 3 november 2021 11:39 schreef QuidProJoe het volgende:
Er worden toch weer rare dingen gezegd. Zo lijkt het geen probleem dat je wint ondanks dat de tegenpartij fraudeert. Dat is een bizar statement, en ik kan het niet anders lezen dan "Ja, er is gefraudeerd, maar je hebt toch nog gewonnen dus gewoon je mond houden en het lekker laten gaan zodat we volgende keer beter frauderen".

Een gezonde instelling is sowieso dat alles wat de overheid doet niet werkt, tot het tegendeel is bewezen. Audit alles.
Neuh want het werkt zoo als je denkt dat er gefraudeerd word moet dit wel aangetoond worden.

Zo word een verdachte eerst opgepakt en zal hij daarna of zijn advocaten eerst moeten aantonen dat hij wel of niet schuldig is.

Men gaat m niet eerst executeren en dan pas uitzoeken of het wel klopt.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  woensdag 3 november 2021 @ 13:25:22 #62
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_202013730
Youngkin (Rep.) verslaat McAuliffe (Dem.) in Virginia.

Een donkerblauwe staat waar normaal republikeinen nooit winnen. Dit is allemaal een duidelijk signaal naar de onvrede die er heerst over Biden. Dat de republikeinen hier zouden winnen had zelfs ik als Trump-optimist niet gedacht.
  woensdag 3 november 2021 @ 13:27:47 #63
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_202013769
quote:
10s.gif Op woensdag 3 november 2021 09:52 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Hihi, heerlijk, in Seattle nog wel. Dat is zo'n beetje de meest woke en radicaal linksige plek van de VS.
Ik ben in Seattle geweest. Zeker een leuke stad om te bezoeken. Maar het is inderdaad zonder twijfel het meest linkse Amerika dat ik gezien heb.
pi_202013888
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2021 13:25 schreef Ixnay het volgende:
Youngkin (Rep.) verslaat McAuliffe (Dem.) in Virginia.

Een donkerblauwe staat waar normaal republikeinen nooit winnen. Dit is allemaal een duidelijk signaal naar de onvrede die er heerst over Biden. Dat de republikeinen hier zouden winnen had zelfs ik als Trump-optimist niet gedacht.
Wat is dit nou weer voor een onzin? Sinds de jaren 70 zijn de gouverneurs in VA het omgekeerde van de president geweest; is er een D president, dan zijn er R gouverneurs. McAuliffe was een beetje de uitzondering als dem gouverneur onder een dem president.

Dat de prestaties van een Biden niet helpen is waar, maar een Youngkin win was wel volgens de verwachtingen.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_202014150
quote:
7s.gif Op woensdag 3 november 2021 13:37 schreef OMG het volgende:

[..]
Wat is dit nou weer voor een onzin? Sinds de jaren 70 zijn de gouverneurs in VA het omgekeerde van de president geweest; is er een D president, dan zijn er R gouverneurs. McAuliffe was een beetje de uitzondering als dem gouverneur onder een dem president.

Dat de prestaties van een Biden niet helpen is waar, maar een Youngkin win was wel volgens de verwachtingen.
Dat valt wel mee. In de polls zag het er een paar maanden terug nog heel anders uit. Natuurlijk de vraag in hoeverre je die polls serieus moet nemen, maar goed.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_202014188
quote:
14s.gif Op woensdag 3 november 2021 13:55 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dat valt wel mee. In de polls zag het er een paar maanden terug nog heel anders uit. Natuurlijk de vraag in hoeverre je die polls serieus moet nemen, maar goed.
Heb het nergens over de polls. Als je naar de de gouverneurs trend van de laatste 50 jaar kijkt, dan was het volgens de verwachtingen en was McAuliffe zelf een uitzondering in zijn eerste termijn.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_202014353
Hihi

twitter

twitter

twitter


Journaliste van The Atlantic:

twitter
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_202014552
Oh en over "white supremacy" gesproken, dit is de nieuwe Lt. Gov van Virginia:

twitter


Hele speech is ook zeker het kijken waard. Erg sympathieke vrouw. Maar dit soort dingen zorgt natuurlijk voor cholerische woede bij Democraten. Immers kan dit niet, Republikeinen = racisme & white supremacy. Het narratief van deze sterk polariserende partij begint toch wat scheurtjes te vertonen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_202014674
twitter
twitter
twitter

Het is gezellig op Twitter, ipv de hand in eigen boezem te steken beschuldigen ze liever het electoraat feiten vrij van racisme. Dat gaat helemaal goed komen met de Democraten de komende jaren.
Het word hoog tijd dat de Democraten weer eens wat gematigde figuren naar voren schuiven en zich weer eens gaan richten op liberale principes zoals gelijkheid ipv identiteitspolitiek.
pi_202015459
Tja, Amerikaans Links is echt helemaal van het padje af. Zo radicaal en zo'n schijnend gebrek aan zelfreflectie. De onophoudelijke drang om constant alles maar te labelen als vermeend racistisch en/of "white supremacist" (dan wel een andere aantijgingen uit de woke vocabulaire) is echt ziekelijk te noemen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  Overall beste user 2022 woensdag 3 november 2021 @ 15:57:54 #71
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_202015581
Ondertussen zijn buiten Virginia de anti-crt lui afgestraft en werd er een Green New Dealer gekozen tot burgermeester van het niet bepaald superprogressieve Boston.

Dus tja, hoe kan dat? Werd er weer vergeten om op tijd fraude te plegen of zo?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_202015640
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 15:57 schreef Ulx het volgende:
Ondertussen zijn buiten Virginia de anti-crt lui afgestraft en werd er een Green New Dealer gekozen tot burgermeester van het niet bepaald superprogressieve Boston.

Dus tja, hoe kan dat? Werd er weer vergeten om op tijd fraude te plegen of zo?
Boston is niet bepaald een Republikeins bolwerk.
pi_202015933
In Boston wonen veel jonge mensen, en die kunnen zich over het algemeen wat sneller vinden in alles wat met zaken zoals intersectionaliteit, woke-isme en klimaatverandering te maken heeft. Helemaal als men hoogopgeleid is.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_202016090
twitter


Het klinkt een beetje te goed om (volledig) waar te zijn, maar wat wel duidelijk is, is dat de agenda van de Democraten geen draagvlak heeft. Ik kan me voorstellen dat iemand als Pelosi wil vluchten om niet als boegbeeld van de ondergang van de Democraten bekend te staan.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')