SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 14:12 schreef LTVDK het volgende:
Jullie zijn veels te lief voor mij hoor![]()
![]()
Super lief![]()
![]()
![]()
![]()
Dank jullie allemaal
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heet jij Bartje?quote:Op maandag 1 november 2021 16:17 schreef Dr_Flash het volgende:
wij aten vroegah thuis weleens bruine bonen. Maar dan een enorme pan, ALLEEN MAAR bruine bonen.
Met een paar uitgebakken spekkies erbij
Vroeger vond ik bruine bonen al niet te hachelen, kreeg ik ze met appelmoes. Keer gehad dat ik met pijn en moeite (en veel appelmoes) mijn bord had leeggegeten om het vervolgens weer allemaal op mijn bord uit te kotsen. Daarna zijn mijn ouders maar gestopt me bruine bonen proberen te voerenquote:Op maandag 1 november 2021 16:17 schreef Dr_Flash het volgende:
wij aten vroegah thuis weleens bruine bonen. Maar dan een enorme pan, ALLEEN MAAR bruine bonen.
Met een paar uitgebakken spekkies erbij
Goed plan,ik ga ook even.quote:
Welke lust je wel dan?quote:Op maandag 1 november 2021 16:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Bruine bonen![]()
Witte bonen![]()
Tuinbonen![]()
Melige zooi, zonder smaak
Geen van alle, doeiquote:Op maandag 1 november 2021 16:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Welke lust je wel dan?![]()
Arachis
hypogaea of pinda
Cajanus
cajan of duivenerwt
Canavalia
ensiformis
Cicer
arietinum of kikkererwt
Cyamopsis
tetragonoloba of guarboon
Glycine
max of sojaboon
Lablab
purpureus
Lathyrus
sativus
tuberosus of varkensboon, knol: aardeikel (aardaker)
Lens
culinaris of linze
Lupinus of Lupine
mutabilis
Erythrina
Macrotyloma
uniflorum
Phaseolus
acutifolius
coccineus of pronkboon
lunatus
vulgaris of gewone boon, peulen: sperzieboon en tal van variëteiten, zoals kidneyboon (nierboon), witte boon, bruine boon
Pisum
sativum of erwt
Psophocarpus
tetragonolobus of vleugelboon
Vicia
faba of tuinboon
Vigna
aconitifolia
angularis of adukiboon (ook: adzukiboon, azukiboon, zukiboon)
mungo of uradboon
radiata of mungboon
umbellatta
unguiculata of koeienerwt, ogenboon, peulen: kousenband
Stizolobium
spp of fluweelboon
Tylosema
esculentum of Marama boon (Braaiboontjie)
Het klinkt Zuid-Afrikaansquote:Op maandag 1 november 2021 16:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kort maar krachtig, Braaiboontje klinkt wel lief toch?
Die zijn giftig als je ze rauw eetquote:Op maandag 1 november 2021 16:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik vind edamememememememe bonen wel lekker
Zuid-Afrikanen ook?quote:Op maandag 1 november 2021 16:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die zijn giftig als je ze rauw eet
In rauwe Edamane bonen zit de natuurlijke gifstof lectine. Als je te veel lectine binnenkrijgt, word je misselijk, krijg je buikpijn, koorts en diarree. Uiteindelijk kan lectine zelfs je darmen en nieren beschadigen waardoor chronische en onvrijwillige incontinentie kan ontstaan.quote:Op maandag 1 november 2021 16:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zuid-Afrikanen ook?
Huh wat? Wie zei dat ?
Hm, misschien nodig ik schoonloe wel uitquote:Op maandag 1 november 2021 16:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In rauwe Edamane bonen zit de natuurlijke gifstof lectine. Als je te veel lectine binnenkrijgt, word je misselijk, krijg je buikpijn, koorts en diarree. Uiteindelijk kan lectine zelfs je darmen en nieren beschadigen waardoor chronische en onvrijwillige incontinentie kan ontstaan.
quote:Op maandag 1 november 2021 16:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Tagliatelle carbonara vanavond![]()
Nu al zin in eigenlijk
Slim, heb je straks een lekkende schoonloe op bezoekquote:Op maandag 1 november 2021 16:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hm, misschien nodig ik schoonloe wel uit
gewoon wat puppypads strategisch plaatsenquote:Op maandag 1 november 2021 16:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Slim, heb je straks een lekkende schoonloe op bezoek
Goed voor de planten, als ze weg is bij cactussen mieteren.quote:Op maandag 1 november 2021 16:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
gewoon wat puppypads strategisch plaatsen
Omdat ze vanaf morgen niet meer mogenquote:Op maandag 1 november 2021 16:51 schreef dud0r het volgende:
Waarom is het druk in de sportschool? Moeten die mensen niet eten ofzo
Het is pas 5 uur.quote:Op maandag 1 november 2021 16:51 schreef dud0r het volgende:
Waarom is het druk in de sportschool? Moeten die mensen niet eten ofzo
Jawel. Maar dan met corona check.quote:Op maandag 1 november 2021 16:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Omdat ze vanaf morgen niet meer mogen
Vooruit dan maarquote:
Toe maar weer.quote:Op maandag 1 november 2021 16:54 schreef bitterbal het volgende:
Smurftrui aan![]()
Ik heb een heerlijke sushi lunch gehad [ afbeelding ]
quote:Op maandag 1 november 2021 16:57 schreef UitStraling het volgende:
Zwonden.
https://www.ad.nl/binnenl(...)ar-geleden~a5f2e5e3/
Echt donker kan je het nou ook niet noemenquote:
quote:Op maandag 1 november 2021 17:02 schreef datismijnmening het volgende:
Lekker dan, vanaf vrijdag mag je de sportschool niet meer in zonder QR.![]()
In het belang van de gezondheid uiterwaard.
Die van Trump is vast wel op Internet te vindenquote:Op maandag 1 november 2021 17:02 schreef datismijnmening het volgende:
quote:Op maandag 1 november 2021 17:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die van Trump is vast wel op Internet te vinden
buiten sportenquote:Op maandag 1 november 2021 17:02 schreef datismijnmening het volgende:
niks mis mee toch, zolang het maar tijdelijk isquote:Op maandag 1 november 2021 17:02 schreef datismijnmening het volgende:
Die wilde ook thuiswerkenquote:De betrokken agent mag zolang het onderzoek loopt alleen bureaudiensten draaien.
Maar dan moet dimmy elke keer testen dat ze wil gaanquote:Op maandag 1 november 2021 17:19 schreef mschol het volgende:
[..]
niks mis mee toch, zolang het maar tijdelijk is
Heb je het filmpje gezien?quote:Op maandag 1 november 2021 17:20 schreef dud0r het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)van-arrestant-schopt
[..]
Die wilde ook thuiswerken
Nee alleen het artikel gelezen.quote:
Ik ga 5 keer per week sporten. Moet ik dag elke dag gaan testen? Terwijl gevaccineerde evengoed besmettelijk kunnen zijn?quote:
tja.. keuzes, keuzes..quote:Op maandag 1 november 2021 17:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
Maar dan moet dimmy elke keer testen dat ze wil gaan
Er ging behoorlijk wat aan vooraf.quote:
Net zo tijdelijk als het kwartje van Kok ja.quote:Op maandag 1 november 2021 17:19 schreef mschol het volgende:
[..]
niks mis mee toch, zolang het maar tijdelijk is
Over een paar weken wil je niet meer zonder je 5G chipquote:Op maandag 1 november 2021 17:24 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik ga 5 keer per week sporten. Moet ik dag elke dag gaan testen? Terwijl gevaccineerde evengoed besmettelijk kunnen zijn?
Gewoon pure vaccinatieplicht.
Ik vind het heel dubbel BiBa.Als je ziet wat er die agenten overkomt.quote:Op maandag 1 november 2021 17:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dit lijkt mij toch niet helemaal de bedoeling hoor
Nee, net zo tijdelijk als de avondklok.quote:Op maandag 1 november 2021 17:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Net zo tijdelijk als het kwartje van Kok ja.
ja die persoon ligt al op de grond dus om er dan heen te lopen en dan een schop te geven is echt ongepast voor een agentquote:Op maandag 1 november 2021 17:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik vind het heel dubbel BiBa.Als je ziet wat er die agenten overkomt.
Ja vind jij dat FreFru?quote:Op maandag 1 november 2021 17:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik vind het heel dubbel BiBa.Als je ziet wat er die agenten overkomt.
die worden dan niet ziek en komen niet op de ic te liggenquote:Op maandag 1 november 2021 17:24 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik ga 5 keer per week sporten. Moet ik dag elke dag gaan testen? Terwijl gevaccineerde evengoed besmettelijk kunnen zijn?
Gewoon pure vaccinatieplicht.
quote:
je bent zeker laat thuisquote:Op maandag 1 november 2021 17:30 schreef mschol het volgende:
plan voor vanavond: koffer halen, eten zoeken, trein zoeken, huis zoeken, bed zoeken
het helpt wel daar ben ik van overtuigd, probleem ia dat als iedereen zo half bakken zich eraan houdt het nauwelijks werktquote:Op maandag 1 november 2021 17:30 schreef Karzai het volgende:
mondkapjes heb ik wel mijn twijfels over
quote:Op maandag 1 november 2021 17:30 schreef UitStraling het volgende:
Biba klinkt als die ene chimpansee die al 17 jongen heeft uitgepoept in Artis en nu in hongerstaking zit omdat ze geen 18e wil werpen.
leuke tijd gehad, wat was de beste attractie?quote:Op maandag 1 november 2021 17:30 schreef mschol het volgende:
plan voor vanavond: koffer halen, eten zoeken, trein zoeken, huis zoeken, bed zoeken
Ja, maar Frefru klinkt gewoon helemaal nietquote:Op maandag 1 november 2021 17:30 schreef UitStraling het volgende:
Biba klinkt als die ene chimpansee die al 17 jongen heeft uitgepoept in Artis en nu in hongerstaking zit omdat ze geen 18e wil werpen.
US verpest het weer.quote:
Fresquote:Op maandag 1 november 2021 17:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, maar Frefru klinkt gewoon helemaal niet
De meeste mensen noemen me dan ook gewoon FF.quote:Op maandag 1 november 2021 17:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, maar Frefru klinkt gewoon helemaal niet
Onzin. IC’s in Israël (meest gevaccineerde land) liggen vol met gevaccineerden en is men al met 3e en 4e boosters bezig.quote:Op maandag 1 november 2021 17:28 schreef Karzai het volgende:
[..]
die worden dan niet ziek en komen niet op de ic te liggen
quote:Op maandag 1 november 2021 17:31 schreef mschol het volgende:
[..]
het helpt wel daar ben ik van overtuigd, probleem ia dat als iedereen zo half bakken zich eraan houdt het nauwelijks werkt
Je werd gemist.quote:
btm/crushquote:Op maandag 1 november 2021 17:32 schreef Karzai het volgende:
[..]
leuke tijd gehad, wat was de beste attractie?
quote:Op maandag 1 november 2021 17:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beter dan je pot aan de stampmond.
Knap van jou. Misschien wil grmbl voor jou ook wel een sticker makenquote:
quote:Op maandag 1 november 2021 17:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
Knap van jou. Misschien wil grmbl voor jou ook wel een sticker maken
en een twee persoons deurquote:Op maandag 1 november 2021 09:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Voor die prijs zit er hopelijk ook een ijsberg bij?
quote:Op maandag 1 november 2021 17:45 schreef UitStraling het volgende:
Ik denk dat als je GRMBL vraagt om acht potten mayonaise leeg te lepelen voor een klein drupje bittersquirt op zijn tong dat hij het ook doet
Die deur was al groot zatquote:
Urine bedoel je?quote:Op maandag 1 november 2021 17:45 schreef UitStraling het volgende:
Ik denk dat als je GRMBL vraagt om acht potten mayonaise leeg te lepelen voor een klein drupje bittersquirt op zijn tong dat hij het ook doet
Ja dag hoorquote:Op maandag 1 november 2021 17:46 schreef datismijnmening het volgende:
Ik ga maar sporten.
Nu het nog mag
morgen is het niet verbodenquote:Op maandag 1 november 2021 17:46 schreef datismijnmening het volgende:
Ik ga maar sporten.
Nu het nog mag
Kun je niet zelf in de hoek gaan zitten en de hele tijd lamp laaaaaaamp lamp lampie roepen?quote:Op maandag 1 november 2021 17:47 schreef bitterbal het volgende:
was leuk geweest als ik nu mijn nieuwe lamp aan hadkunnen doen
ledstrippie en stukkies hautquote:Op maandag 1 november 2021 17:47 schreef bitterbal het volgende:
was leuk geweest als ik nu mijn nieuwe lamp aan hadkunnen doen
Ja en wikkel een ledstrip omquote:Op maandag 1 november 2021 17:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kun je niet zelf in de hoek gaan zitten en de hele tijd lamp laaaaaaamp lamp lampie roepen?
quote:Op maandag 1 november 2021 17:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kun je niet zelf in de hoek gaan zitten en de hele tijd lamp laaaaaaamp lamp lampie roepen?
Minder bipsgluurders.quote:Op maandag 1 november 2021 17:54 schreef bitterbal het volgende:
misschien vanaf volgende week lekker rustig zwemmen dan
quote:Op maandag 1 november 2021 17:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Koop deze dan?
https://laughingsquid.com/squid-jellyfish-stained-glass-lamps/
Al dat oude grijze volk hier is toch gevaccineerd. Had liever het beperkte aantal zwemmers terug gehadquote:Op maandag 1 november 2021 17:54 schreef bitterbal het volgende:
ja wel beter idd. Nou ja misschien is dat de volgende stap in de maatregelenquote:Op maandag 1 november 2021 18:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Al dat oude grijze volk hier is toch gevaccineerd. Had liever het beperkte aantal zwemmers terug gehad
Ja over drie weken. Of alles gaat dan weer dicht.quote:Op maandag 1 november 2021 18:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja wel beter idd. Nou ja misschien is dat de volgende stap in de maatregelen
quote:
waar zwem jij?quote:Op maandag 1 november 2021 17:54 schreef bitterbal het volgende:
quote:
Waarom zou ik dat doenquote:
Met glitters.quote:
Ja daar krijg je geen sticker voor hoorquote:
@dud0rquote:Op maandag 1 november 2021 18:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja daar krijg je geen sticker voor hoor
Die kreeg hem omdat die iets slims zei ofzoquote:
ja enquote:Op maandag 1 november 2021 18:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die kreeg hem omdat die iets slims zei ofzo
We moeten ook gewoon lekker thuiswerkenquote:Op maandag 1 november 2021 18:13 schreef Haags het volgende:
Je merkt echt dat er weer een flink aantal mensen zijn die moeten wennen aan het weer in het donker rijden naar huis.
Ik kreeg een sticker omdat ik echt slim was.quote:
quote:Op maandag 1 november 2021 18:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik kreeg een sticker omdat ik echt slim was.
Dacht krijg jij er wel 1 omdat je echt goed bent
Tsssk.quote:
Je hebt ook niks voor je soort van meisje over hequote:
Hij doet hard to get lijkt het wel.quote:Op maandag 1 november 2021 18:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je hebt ook niks voor je soort van meisje over he
Wat een lul ben ik eigenlijk ook hequote:Op maandag 1 november 2021 18:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je hebt ook niks voor je soort van meisje over he
quote:
Beter doet hij get hard huehuehuequote:Op maandag 1 november 2021 18:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij doet hard to get lijkt het wel.
Nee want je hebt mij wel een mooie sticker gegevenquote:
Ja omdat je toen het helderste licht in de boom wasquote:Op maandag 1 november 2021 18:24 schreef dud0r het volgende:
Nee want je hebt mij wel een mooie sticker gegeven
Het slimste krijtje in de gereedschapskistquote:Op maandag 1 november 2021 18:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja omdat je toen het helderste licht in de boom was
dat ben ik nuquote:Op maandag 1 november 2021 18:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja omdat je toen het helderste licht in de boom was
Jij bent sowieso altijd al de helderste ster aan de hemelquote:
quote:Op maandag 1 november 2021 18:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij bent sowieso altijd al de helderste ster aan de hemel
Accid klassiekertje.quote:
Zekerquote:
Komt daar de originele 'ACID' sample vandaan?quote:
De smakelijkste snack in het mandje?quote:Op maandag 1 november 2021 18:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij bent sowieso altijd al de helderste ster aan de hemel
Zie mijn UIquote:
quote:Op maandag 1 november 2021 18:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Komt daar de originele 'ACID' sample vandaan?
Die ken ik vooral hiervan
Die BPM ligt iets hoger.quote:Op maandag 1 november 2021 18:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Komt daar de originele 'ACID' sample vandaan?
Die ken ik vooral hiervan
PAsta met extra veel kaasquote:Op maandag 1 november 2021 18:42 schreef EttovanBelgie het volgende:
zo, broodje slangbal in de magnetron
Met Patries?quote:
Slimy bende.quote:
Gergi gaat je dus nog niet vermalen tot compost voor de pompoenen van volgend jaarquote:
Nee, ik mag nog een jaartje meequote:Op maandag 1 november 2021 18:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gergi gaat je dus nog niet vermalen tot compost voor de pompoenen van volgend jaar
Maar vond je het zelf ook lekkerquote:
Ook wel watersport genoemd.quote:
Lik er dan ook niet aanquote:Op maandag 1 november 2021 19:10 schreef FranticDJ het volgende:
Hmm ik vind wc blokjes iets ontzettends ranzigs hebben.
Niet aan corona dus.quote:Op maandag 1 november 2021 18:55 schreef bitterbal het volgende:
'Duitse coronapatiënt overleden aan boord van vliegtuig'
Volgens Duitse media is een 51-jarige coronapatiënt overleden aan boord van een vliegtuig. Zijn dood werd pas ontdekt nadat het vliegtuig was geland in Hamburg en de andere passagiers het toestel hadden verlaten. De man zou behalve corona al ernstige aandoeningen hebben gehad.
De 51-jarige man uit de deelstaat Sleeswijk-Holstein zou zonder medereizigers zijn overgevlogen vanuit de Turkse stad Istanbul. Hij had een plek bij het raam en het leek alsof hij in slaap was gevallen, schrijven Duitse media. Pas nadat zijn overlijden was ontdekt, heeft een arts vastgesteld dat de man ook besmet was met covid-19.
Hoe de man ondanks zijn besmetting toch aan boord is gekomen, blijft vooralsnog een vraag. Het is ook nog onduidelijk of andere passagiers aan boord van de vlucht besmet zijn geraakt. Alle mensen die direct voor of naast de man zaten, zijn in quarantaine geplaatst. Iedereen aan boord moest een mondkapje dragen.
Ik heb beeld nu.quote:
kan ik gewoon bij de snackbar halenquote:Op maandag 1 november 2021 19:13 schreef mschol het volgende:
cheesy fries with crispy onions
waarom heeft burgerking bij ons dat niet
Wees blij dat je een burgerking hebt.quote:Op maandag 1 november 2021 19:13 schreef mschol het volgende:
cheesy fries with crispy onions
waarom heeft burgerking bij ons dat niet
mijn snackbars kennen dat nietquote:Op maandag 1 november 2021 19:13 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
kan ik gewoon bij de snackbar halen
zoete aardappel puree met wortel en ui.quote:Op maandag 1 november 2021 19:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Meh, ik heb wat teveel pompoensoep gegeten vorig jaar, ben er wel klaar mee
jouw stad heeft geen burgerking?quote:Op maandag 1 november 2021 19:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wees blij dat je een burgerking hebt.
De Mac Donalds maffia houdt dat tegen.quote:
Hmm, dit klinkt wel goed ja.quote:Op maandag 1 november 2021 19:14 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zoete aardappel puree met wortel en ui.
Daar op gebakken rode ui met balsamico
en een goeie worst/gehaktbal erbij en wat rucola.
Thank me later
ai..quote:Op maandag 1 november 2021 19:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De Mac Donalds maffia houdt dat tegen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar in Leeuwarden geen Burgerking dus.quote:
quote:Op maandag 1 november 2021 19:23 schreef datismijnmening het volgende:
Kaas op je patat is wel echt goor.
bijzonder welquote:Op maandag 1 november 2021 19:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar in Leeuwarden geen Burgerking dus.
quote:Op maandag 1 november 2021 19:22 schreef mschol het volgende:
meegenieten dan?Daar ben ik echt helemaal niet jaloers op moet ik zeggen.. McDonalds frietjes met fritessausSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
het is friet @Amaquote:Op maandag 1 november 2021 19:23 schreef datismijnmening het volgende:
Kaas op je patat is wel echt goor.
meegenieten dan?Lekker zo'n frietje luier, drie hapjes en je kop ziet eruit als een cholesterolzeppelin.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en jij eet alleen blaadjes slaquote:Op maandag 1 november 2021 19:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker zo'n frietje luier, drie hapjes en je kop ziet eruit als een cholesterolzeppelin.
meegenieten dan?Oh het zijn gewoon gebakken uitjes, dacht dat je die krokante uienringen bedoelde, die mis ik hier een beetjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
mcdonalds frietquote:Op maandag 1 november 2021 19:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Daar ben ik echt helemaal niet jaloers op moet ik zeggen.. McDonalds frietjes met fritessaus
kan niet alles hebben i guessquote:Op maandag 1 november 2021 19:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh het zijn gewoon gebakken uitjes, dacht dat je die krokante uienringen bedoelde, die mis ik hier een beetje
Dan moet je je billen maar niet brandenquote:
2 keer een poging geweest.Maar niet gelukt.quote:
Ik eet geen stamppot met mijn billenquote:Op maandag 1 november 2021 19:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan moet je je billen maar niet branden
doe ik zeker, ook van de kaas en ui trouwensquote:Op maandag 1 november 2021 19:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gewoon genieten van je patat
Hier in de gemeente zitten ze gewoon allebei nietquote:Op maandag 1 november 2021 19:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De Mac Donalds maffia houdt dat tegen.
Niet?quote:Op maandag 1 november 2021 19:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik eet geen stamppot met mijn billen
HET IS PATATquote:
Eensquote:
Jullie zijn gewoon rare bovenslotersquote:
quote:Op maandag 1 november 2021 19:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik eet geen stamppot met mijn billen
als jij nog in Frankrijk zit is dat correctquote:
Frankrijk is best een mooi land maar het is zo jammer van al die Fransen die er wonenquote:
Mja, ik vind dat ook wel meevallen, maar sommige plekken zullen best mooi zijnquote:Op maandag 1 november 2021 20:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
Frankrijk is best een mooi land maar het is zo jammer van al die Fransen die er wonen
ja er zijn ook plekken die niet mooi zijn. Die zijn er ook zat.quote:Op maandag 1 november 2021 20:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mja, ik vind dat ook wel meevallen, maar sommige plekken zullen best mooi zijn
Fransen moet je gewoon een beetje aanvoelen (spreekwoordelijk, niet huehue), als je daar gelijk als een toerist in het Engels tegenaan gaat lullen dan zijn ze bot en doen ze alsof ze je niet verstaan. Als je het gewoon eerst in het Frans probeert en je komt er niet helemaal uit kunnen de meesten opeens gewoon Engels.quote:Op maandag 1 november 2021 20:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
Frankrijk is best een mooi land maar het is zo jammer van al die Fransen die er wonen
Parijs en al zijn banlieues bijvoorbeeldquote:Op maandag 1 november 2021 20:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
ja er zijn ook plekken die niet mooi zijn. Die zijn er ook zat.
wel lekker trainen in evry en lissesquote:Op maandag 1 november 2021 20:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Parijs en al zijn banlieues bijvoorbeeld
Bonjour! Je m'appele un baquette. Une croissant au chocolat si'll vous plaitquote:Op maandag 1 november 2021 20:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Fransen moet je gewoon een beetje aanvoelen (spreekwoordelijk, niet huehue), als je daar gelijk als een toerist in het Engels tegenaan gaat lullen dan zijn ze bot en doen ze alsof ze je niet verstaan. Als je het gewoon eerst in het Frans probeert en je komt er niet helemaal uit kunnen de meesten opeens gewoon Engels.
parijs is best mooi, jammer van de inwoners, en de taalquote:Op maandag 1 november 2021 20:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Parijs en al zijn banlieues bijvoorbeeld
Mja eigenlijk ook alleen maar vanwege de architectonische toeristensponzen, zelfde als Barcelona. Zodra je buiten die 'ring' toeristische ring komt is het maar een pauperige bende.quote:Op maandag 1 november 2021 20:15 schreef mschol het volgende:
[..]
parijs is best mooi, jammer van de inwoners
dat is bij elke wereldstad wel volgens mij..quote:Op maandag 1 november 2021 20:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja eigenlijk ook alleen maar vanwege de architectonische toeristensponzen, zelfde als Barcelona. Zodra je buiten die 'ring' toeristische ring komt is het maar een pauperige bende.
Ja denk dat ik daarom nooit zo'n fan van grote steden benquote:Op maandag 1 november 2021 20:21 schreef mschol het volgende:
[..]
dat is bij elke wereldstad wel volgens mij..
hoi koeneloenquote:
nee dicht houden die brug. als die open is komt iedereen vanuit COR binnen.quote:Op maandag 1 november 2021 20:34 schreef Koen66 het volgende:
hoe staat het met de Coronamaatregelen in Focqueville? De brug preventief maar weer openzetten?
ohja, dat bedoelde ik ook,,,, ff de brug is open/dicht verwarringquote:Op maandag 1 november 2021 20:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
nee dicht houden die brug. als die open is komt iedereen vanuit COR binnen.
quote:Op maandag 1 november 2021 20:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Mijn oortjes gloeien al een uurtje of zo. Maar eens lekker vroeg te kribbe vanavond.
nu alquote:Op maandag 1 november 2021 20:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Mijn oortjes gloeien al een uurtje of zo. Maar eens lekker vroeg te kribbe vanavond.
quote:Op maandag 1 november 2021 19:49 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
@:kwiwi en gergi were hier?
In het oosten krijgen we het gewoon niet uit onze stRRot.quote:Op maandag 1 november 2021 20:19 schreef UitStraling het volgende:
Patattent, patatsaus, even nadenken mensen, patat is een aardappel en de dun in reepjes gesneden gefrituurde aardappelvariant is het trouwe frietje, je noemt een kippenei toch ook geen kip
Heb je ze zo’n diamanten buttplug gekocht weer?quote:Op maandag 1 november 2021 20:45 schreef CherryLips het volgende:
Ik was best veel aan boodschappen kwijt en ik heb zoiets van hoe dan. Ik geef de cavia's de schuld.
Betalen ze voor kost en inwoning?quote:Op maandag 1 november 2021 20:45 schreef CherryLips het volgende:
Ik was best veel aan boodschappen kwijt en ik heb zoiets van hoe dan. Ik geef de cavia's de schuld.
Met poep.quote:Op maandag 1 november 2021 20:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Betalen ze voor kost en inwoning?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |