Edit: het staat nu ook op eyeworks.tv
quote:Er moet in de eerste uitzending gewoon een kerel zitten met 'n druiper als 'n lekkend kraantje...
Op zaterdag 1 februari 2003 03:14 schreef De_Schaduw het volgende:
het gaat 'Edele Delen' heten.
quote:
Op zaterdag 1 februari 2003 05:23 schreef Jordy-B het volgende:[..]
Er moet in de eerste uitzending gewoon een kerel zitten met 'n druiper als 'n lekkend kraantje...
quote:Morgen dus op tv.
Op zaterdag 1 februari 2003 03:14 schreef De_Schaduw het volgende:
ieeeeee, fuck... het is dus toch waar. Ik ken iemand die waarschijnlijk in dat programma zal verschijnen.
Het wordt geproduceerd door Eyeworks, het tv-productiebedrijf van Reinout Oerlemans en het gaat 'Edele Delen' heten.Edit: het staat nu ook op eyeworks.tv
seks op tv de nieuwe rage...
quote:Morgen dus om 21:30 op Yorin.
Serie programma's waarin de intieme lichaamsdelen zonder schroom worden besproken. Mensen voor wie dit geen taboe meer is, praten niet alleen over hun edele delen maar laten deze ook zien. Op een integere, informatieve en eerlijke manier worden in vier afleveringen de penis, de billen, de vagina en de borsten besproken. Dit wordt gedaan met dertig verschillende mensen die tijdens het interview naakt zijn.
Ik vind het werkelijk een absurd programmaconcept om mensen in hun blote pieledoos te laten praten over hun pieledoos. Ze kunnen niet serieus denken dat dit een waardevolle aanvulling is op hun programmaaanbod, alhoewel dat al affreus te noemen is ![]()
Ik vraag me al helemaal af wat voor figuren deelnemen aan een dergelijk programma
Walgelijk programma
quote:Mensen die het als 'een ongelooooooofelijke uitdaging' zien om zichzelf zo te tonen. En dan van die verhalen als 'ik was zo onzeker, en nu ben ik dat niet meer, ik ben zo trots op mijn lijf, en dat wil ik aan heel Nederland laten zien, blablabla'.
Op zondag 6 april 2003 21:00 schreef Navelpluisje het volgende:
Ik vraag me al helemaal af wat voor figuren deelnemen aan een dergelijk programma
(Dat het om het geld gaat wat ze er ongetwijfeld voor zullen krijgen zeggen ze natuurlijk niet.)
[Dit bericht is gewijzigd door postinggirl op 06-04-2003 21:02]
quote:Volgens mij heb je helemaal gelijk. Vergelijkbaar met het types dat meedoet aan fear-factor om te laten zien dat er niet meer met ze te fokken valt.
Op zondag 6 april 2003 21:02 schreef postinggirl het volgende:[..]
Mensen die het als 'een ongelooooooofelijke uitdaging' zien om zichzelf zo te tonen. En dan van die verhalen als 'ik was zo onzeker, en nu ben ik dat niet meer, ik ben zo trots op mijn lijf, en dat wil ik aan heel Nederland laten zien, blablabla'.
(Dat het om het geld gaat wat ze er ongetwijfeld voor zullen krijgen zeggen ze natuurlijk niet.)
quote:ja, bah
Op zondag 6 april 2003 21:02 schreef matthijn99 het volgende:
Vies hè, naakt..
dit gaat niet over vies naakt, dit gaat over smakeloze TV
quote:Ik weiger...
Op maandag 7 april 2003 13:56 schreef Duiveltja het volgende:
Ik denk toch dat ze hoge kijkcijfers zullen halen. Vooral omdat veel mensen uit nieuwsgierigheid zullen kijken
quote:Ik zapte er net voorbij en zat met m'n huis een stukje te kijken: wat een trieste gasten!!!!
Op maandag 7 april 2003 13:56 schreef Duiveltja het volgende:
Ik denk toch dat ze hoge kijkcijfers zullen halen. Vooral omdat veel mensen uit nieuwsgierigheid zullen kijken
wat een programma zeg !
En van andere zou je willen dat ze wzt kleren aan trokken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |