abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_201976827
De coronacrisis is inmiddels vooral een burgerschapscrisis
https://www.volkskrant.nl(...)hapscrisis~b9521ea7/
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_201977113
quote:
7s.gif Op zondag 31 oktober 2021 21:09 schreef Aether het volgende:
De coronacrisis is inmiddels vooral een burgerschapscrisis
https://www.volkskrant.nl(...)hapscrisis~b9521ea7/
Vilein stukje.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_201977185
Hoe denken wappies hoe het verder moet? van die hekken voor wachtrijen zoals bij Efteling-attracties voor de ingang van elk ziekenhuis?

of zijn ze echt zo stom dat ze beweren dat je nu opeens wel IC-capaciteit kunt uitbreiden.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  Redactie Frontpage / Sport zondag 31 oktober 2021 @ 21:46:47 #5
54593 crew  Olga
Cheese
pi_201977442
quote:
0s.gif Op zondag 31 oktober 2021 21:28 schreef spectrumanalyser het volgende:
Hoe denken wappies hoe het verder moet? van die hekken voor wachtrijen zoals bij Efteling-attracties voor de ingang van elk ziekenhuis?

of zijn ze echt zo stom dat ze beweren dat je nu opeens wel IC-capaciteit kunt uitbreiden.
Gewoon dat ze weer vrijheid hebben :')

Voor de rest denken ze niet na
Genealogie: Niet alleen voor oude knarren
pi_201977784
Er zijn vandaag vuurwerkbommen afgestoken in Den Haag. De arrestanten blijven vannacht vastzitten.
  Redactie Frontpage / Sport zondag 31 oktober 2021 @ 22:13:48 #7
54593 crew  Olga
Cheese
pi_201977822
quote:
0s.gif Op zondag 31 oktober 2021 22:11 schreef spectrumanalyser het volgende:
Er zijn vandaag vuurwerkbommen afgestoken in Den Haag. De arrestanten blijven vannacht vastzitten.
Arme max
Genealogie: Niet alleen voor oude knarren
  zondag 31 oktober 2021 @ 22:19:57 #8
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_201977923
quote:
0s.gif Op zondag 31 oktober 2021 22:11 schreef spectrumanalyser het volgende:
Lol!! Welterusten :D Ik lig straks lekker in mijn warme bedje :D
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  zondag 31 oktober 2021 @ 22:21:26 #9
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_201977960
De keiharde realiteit:

twitter
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_201978446
tja, wappies zullen alleen maar harder gaan miepen.
er zit niets anders op dan ze op de korrel blijven nemen, of op de hak nemen.

twitter
pi_201978693
quote:
0s.gif Op zondag 31 oktober 2021 22:55 schreef spectrumanalyser het volgende:

[ twitter ]
_O-

En anders hebben we Videre en Jantjemetkak nog.
pi_201979275
quote:
16s.gif Op zondag 31 oktober 2021 22:21 schreef Starhopper het volgende:
De keiharde realiteit:

[ twitter ]
Tjezus :'(
anonieme razernist
  maandag 1 november 2021 @ 07:01:54 #13
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_201979639
quote:

[ twitter ]
_O-
  maandag 1 november 2021 @ 07:29:54 #14
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_201979715
quote:

[ twitter ]
:D
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_201979757
quote:

IC capaciteit moet al 5 jaar omhoog. Is al 5 jaar dalende. Kan per definitie dus groter zijn want was immers groter. Ik zie geen reden waarom dat niet weer omhoog kan, vroegah kon het wel. In het buitenland kan het ook. Hier wordt het zonder fatsoenlijk argument over boord gekieperd.

Moeilijk moeilijk moeilijk, duurt lang etc.

Allemaal geen argumenten om het niet te doen.

En ben je dan te laat? Ja, maar liever ten halve gekeerd dan ten hele gedwaald. De vergrijzing neemt nog verder toe naar 2030-2035. De populatie 65+ is met 12% gestegen sinds 2016. Zal nog verder stijgen... En men weet dat de zorgvraag praktisch volledig van die groep komt, dit gaat helemaal fout, zonder Covid was het fout gegaan en nu met covid en 90% antistoffen gaat het al fout bij 200-250 mensen op de IC met onze 100 ziekenhuizen met IC.

Kan je je indenken hoe debiel weinig mensen dat zijn waar de zorg van overspoeld?

IFR van covid was al nauwelijks hoger dan die van influenza. Bij mensen onder de 65 letterlijk niet dodelijker, laat staan wat de IFR is voor mensen met antistoffen / 90% van de bevolking zegmaar.

En daarvoor gaat de zorg plat?
IHR en IFR lopen die niet rechtevenredig aan elkaar bij influenza / covid? Waar zijn die cijfers? We zijn bijna 2 jaar verder en het is niet eens gedeeld.

Discriminatie is opeens OK en vrijelijk als morbide obees op TV prediken dat je ook op de werkvloer gediscrimineerd moet gaan worden omwille van volksgezondheid wordt serieus bedacht door een burgemeester alsof hij normale dingen zegt.

En in dit land valt het nog mee. In veel landen zijn ze nog veel extremer dan in dit land, serieus, geen oppositie ergens te vinden in de wereld die het te gortig vindt om dit soort maatregelen te gaan hanteren? Neem het de mensen kwalijk zeg dat ze angstig worden van de universele totalitarisme van overheden over de hele wereld.

Dit topic moet herdoopt worden naar "het Wappie bash topic" iedere keer als ik erop klik worden er wat random malloten uit Twitter gedeeld om even lekker met zijn allen een plasje over te doen, met oprechte demonstrerende mensen heeft het geen fuck te maken.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201979927
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2021 07:36 schreef ludovico het volgende:

[..]
IC capaciteit moet al 5 jaar omhoog. Is al 5 jaar dalende. Kan per definitie dus groter zijn want was immers groter. Ik zie geen reden waarom dat niet weer omhoog kan, vroegah kon het wel. In het buitenland kan het ook. Hier wordt het zonder fatsoenlijk argument over boord gekieperd.
hogere ic capaciteit gaat maar beperkt helpen.
quote:
Moeilijk moeilijk moeilijk, duurt lang etc.
tja geen personeel. Al jaren tekorten
quote:
Allemaal geen argumenten om het niet te doen.
Heb je je al aangemeld?
quote:
En ben je dan te laat? Ja, maar liever ten halve gekeerd dan ten hele gedwaald. De vergrijzing neemt nog verder toe naar 2030-2035. De populatie 65+ is met 12% gestegen sinds 2016. Zal nog verder stijgen... En men weet dat de zorgvraag praktisch volledig van die groep komt, dit gaat helemaal fout, zonder Covid was het fout gegaan en nu met covid en 90% antistoffen gaat het al fout bij 200-250 mensen op de IC met onze 100 ziekenhuizen met IC.
de zorgvraag ja de IC vraag komt niet specifiek van die groep
quote:
Kan je je indenken hoe debiel weinig mensen dat zijn waar de zorg van overspoeld?
Als ze zich hadden laten vaccineren waren het er nog minder geweest
quote:
IFR van covid was al nauwelijks hoger dan die van influenza. Bij mensen onder de 65 letterlijk niet dodelijker, laat staan wat de IFR is voor mensen met antistoffen / 90% van de bevolking zegmaar.
heb je het nou over IC of over de dodelijkheid
quote:
En daarvoor gaat de zorg plat?
IHR en IFR lopen die niet rechtevenredig aan elkaar bij influenza / covid? Waar zijn die cijfers? We zijn bijna 2 jaar verder en het is niet eens gedeeld.
Omdat t niet boeit
quote:
Discriminatie is opeens OK en vrijelijk als morbide obees op TV prediken dat je ook op de werkvloer gediscrimineerd moet gaan worden omwille van volksgezondheid wordt serieus bedacht door een burgemeester alsof hij normale dingen zegt.
Stel je niet aan.
Keuzes hebben gevolgen, dat jij dat niet kan accepteren maakt het nog geen discriminatie.
Sterker nog wappies die het ziekenhuis in moeten krijgen zelfs voorrang op reguliere zorg
quote:
En in dit land valt het nog mee. In veel landen zijn ze nog veel extremer dan in dit land, serieus, geen oppositie ergens te vinden in de wereld die het te gortig vindt om dit soort maatregelen te gaan hanteren? Neem het de mensen kwalijk zeg dat ze angstig worden van de universele totalitarisme van overheden over de hele wereld.
Totalitarisme.. welja joh
quote:
Dit topic moet herdoopt worden naar "het Wappie bash topic" iedere keer als ik erop klik worden er wat random malloten uit Twitter gedeeld om even lekker met zijn allen een plasje over te doen, met oprechte demonstrerende mensen heeft het geen fuck te maken.
Je voelt je aangesproken?
  maandag 1 november 2021 @ 08:11:33 #18
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_201979987
pi_201980205
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2021 08:03 schreef devlinmr het volgende:

[..]
hogere ic capaciteit gaat maar beperkt helpen.
[..]
tja geen personeel. Al jaren tekorten
[..]
Heb je je al aangemeld?
[..]
de zorgvraag ja de IC vraag komt niet specifiek van die groep
[..]
Als ze zich hadden laten vaccineren waren het er nog minder geweest
[..]
heb je het nou over IC of over de dodelijkheid
[..]
Omdat t niet boeit
[..]
Stel je niet aan.
Keuzes hebben gevolgen, dat jij dat niet kan accepteren maakt het nog geen discriminatie.
Sterker nog wappies die het ziekenhuis in moeten krijgen zelfs voorrang op reguliere zorg
[..]
Totalitarisme.. welja joh
[..]
Je voelt je aangesproken?
Keuzes hebben gevolgen.

Je geld of je leven Devlin? En niet zeggen dat het onrechtmatig is hé. "Keuzes hebben gevolgen"

Debiele dooddoener, als de gevolgen note bene opgelegd zijn.

En we kunnen wel een stoelendans blijven doen. Hoewel vaccineren vast verstandig kan zijn voor de meeste mensen is lichamelijke integriteit en geen discriminatie belangrijker. Vrijwillig of niet.

Daar zijn we overheen en dat is een hele rode lijn waar ze overheen zijn gegaan met die QR nonsense.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201980232
quote:
16s.gif Op maandag 1 november 2021 08:11 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Dat was de 4 juli beweging

[ twitter ]
Ah die ja :?

Nooit van gehoord
  maandag 1 november 2021 @ 08:37:05 #21
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_201980268
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 08:33 schreef StephanL het volgende:

[..]
Ah die ja :?

Nooit van gehoord
Een van de vele wappieclubjes :P
  maandag 1 november 2021 @ 08:38:15 #22
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_201980281
Weet niet of t gisteren al in het topic voorbij is gekomen maar defend heeft tikkies gehad :T

twitter
pi_201980287
quote:

Viruswappies denken niet aan andere mensen. Het zijn egoïsten die het geen bal kan schelen dat mensen dood gaan door hun gedrag. Verder hebben ze alleen vertrouwen in narcisten en manipulatoren als Willem Engel en staat hun verstand stil.
I was a stranger in the city
Out of town were the people I knew
pi_201980378
quote:
16s.gif Op maandag 1 november 2021 08:37 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Een van de vele wappieclubjes :P
Heb facebook van ze gevonden :Y
https://www.facebook.com/4JuliBeweging/
pi_201980514
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2021 07:36 schreef ludovico het volgende:
Goed. Je denkt dat zorgcapaciteit uitbreiden nu mogelijk is.

Herintreders oproepen? Opleidingsquotum instellen?
Rusland heeft jouw plan uitgevoerd, die hebben geïnvesteerd in ziekenhuizen in plaats van vaccinatie. Resultaat? Het is een grote teringzooi geworden in Rusland!

Lezen: https://www.rtlnieuws.nl/(...)heid-vertekend-beeld
quote:
De ziekenhuizen liggen al maanden vol, en het aantal nieuwe coronadoden in Rusland blijft dagelijks records breken. In werkelijkheid zijn de Russische coronacijfers zelfs nog veel hoger dan wordt beweerd. "We hebben een half miljoen mensen verloren door leugens die van bovenaf komen", zegt Russisch statisticus Alexey Raksha.
Ik zie geen enkel argument waarom je de vaccinatie zou weigeren. Prikangst wellicht, maar je mag je goudvis en teddybeer meenemen ter afleiding.

Maar nee, de zorg moet worden uitgebreid, dat is de enige oplossing? Er komen namelijk nog veel meer complotdenkers coronapatiënten bij en die vang je wel even op met wat extra ziekenhuiscapaciteit. Tuurlijk.

quote:
Ondanks de beperkingen van het onderzoek suggereren de onderzoekers dat het geloof in Covid-samenzweringtheorieën een ernstig, zelfs gevaarlijk nadeel voor het individu kan vormen. Bovendien schaden deze complottheorieën de openbare gezondheid, evenals de economische situatie van haar aanhangers.
https://www.rd.nl/artikel(...)aker-positief-getest

Dan de vragen waar ik graag een reactie op wil:
• Denk jij dat het lucht is, wat je nu inademt?
• Als je dat Bill Gates-vaccin gekregen hebt, is dat dan meteen 5G of is het 4G en moet je er nog wat voor doen.
• Moet ik AA-batterijen of AAA-batterijen slikken om de chip in het vaccin te voeden?

namens de chronisch zieken bedankt hè, we wachten wel weer even 6 maanden op uitgestelde zorg vanwege de waanideeën van wappies.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')