mag toch hopen van niet. Dat je zo tegen je tv zit te schreeuwen als hij dat doetquote:
Ja? Ik benader het meer als een schaakpartij. Heeft misschien ook met m'n speelstijl te maken.quote:
Ik ken de beste man niet maar af en toe toon ik toch wel een beetje emotie tijdens het gamenquote:Op dinsdag 2 november 2021 16:33 schreef over_hedge het volgende:
[..]
mag toch hopen van niet. Dat je zo tegen je tv zit te schreeuwen als hij dat doet
Eens, kijk en luister ook geen moment naar zijn gameplay, constant gebitch en gezeur.quote:Op dinsdag 2 november 2021 16:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nick28T is echt een kleuter, achja iedereen mag kijken naar wat ie wil he.
Ik heb daar ook wel respect voor op zichzelf, veel van de conceptuele grinds afgelopen jaren zijn door hem gepopulariseerd.quote:Op dinsdag 2 november 2021 17:03 schreef GotenSSJ het volgende:
Enkel de menu grinding die me aanspreekt bij hem.
Tja, wat is tijd versus geld. Ik heb minder tijd dan geld, dus vind het niet erg om de eerste week wat geld eraan te besteden. Toen ik 16 was en FUT speelde gaf ik ook nooit geld uit aan FUT, maar toen had ik meer tijd dan geld.quote:Op dinsdag 2 november 2021 15:40 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Nick28T, vrij irritante gozer opzich, maar zijn manier van grinden bevalt me wel, geen fifa punten kopen maar toch efficient naar een top team toe werken. Maar de laatste dagen zag ik vooral z’n Twitch titels met ‘I packed XX on my RTG!!’, daardoor weet ik dan weer dat die Mbappe, CR7, Haaland en Di Natale had in een week tijd ofzo.
Dat is ook de reden dat ik gestopt ben met zijn gameplay te kijken. Ik durf er geld op in te zetten dat hij bij bijna elke pot heeft lopen zeuren over button delay etc. Komt hij iemand tegen die echt goed fifa speelt? Ligt toch aan de button delay of aan dat het spel zijn tegenstander een autoblock gaf bijv. Het kan nooit eens zijn dat de tegenstander daadwerkelijk beter was.quote:Op dinsdag 2 november 2021 17:24 schreef leeroy het volgende:
Ik heb de homie opgezocht en jezus, Haland, Ronaldo, Di Natale en nog steeds rang 2 halen 😂
Ja dat is nooit een probleem toch, het ding is meer dat kapot slechte spelers te veel Packluck hebben.quote:Op dinsdag 2 november 2021 18:16 schreef Kiid het volgende:
[..]
Tja, wat is tijd versus geld. Ik heb minder tijd dan geld, dus vind het niet erg om de eerste week wat geld eraan te besteden. Toen ik 16 was en FUT speelde gaf ik ook nooit geld uit aan FUT, maar toen had ik meer tijd dan geld.
Door dat te doen kan je wel voor een relatief 'klein' bedrag de rest van het jaar gebeiteld zitten. Spelers zijn dan nog wat waard en die coins meteen in fodder stoppen. Dat is erg lucratief geweest
Streamsniper maar dan wel winnen Lmao, wat een dramaqueenquote:Op dinsdag 2 november 2021 18:35 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dat is ook de reden dat ik gestopt ben met zijn gameplay te kijken. Ik durf er geld op in te zetten dat hij bij bijna elke pot heeft lopen zeuren over button delay etc. Komt hij iemand tegen die echt goed fifa speelt? Ligt toch aan de button delay of aan dat het spel zijn tegenstander een autoblock gaf bijv. Het kan nooit eens zijn dat de tegenstander daadwerkelijk beter was.
Beste excuus, wat echt iedere streamer tegenwoordig gebruikt, is dat iemand die een beetje kan tegenstand kan bieden, tegen hun monsterteams, een streamsniper is. ‘Streamsniper’. In een voetbalspel. Kom op zeg
Voel me aangesprokenquote:Op dinsdag 2 november 2021 19:44 schreef leeroy het volgende:
[..]
Ja dat is nooit een probleem toch, het ding is meer dat kapot slechte spelers te veel Packluck hebben.
Net weer lekker Acerbi gepacked, echt geweldig
85 is toch gewoon prima je verwacht niet elke keer een 88.quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:37 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Voel me aangesproken
Ik moest het doen met cavani uit de MM....
Het is alweer 24 uur geleden dat ik een goede pull had, heb dus alle recht om iets beter te krijgenquote:Op dinsdag 2 november 2021 20:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
85 is toch gewoon prima je verwacht niet elke keer een 88.
Zo is het maatje die lat bepaal jijquote:Op dinsdag 2 november 2021 20:55 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Het is alweer 24 uur geleden dat ik een goede pull had, heb dus alle recht om iets beter te krijgen
Nee hoor goos, maatje van mijn schoonbroertje kan er niks van en heeft al 2 icons en Neymar gepacked.quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:37 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Voel me aangesproken
Ik moest het doen met cavani uit de MM....
Ja, het lijkt mij ook niet heel logisch om spelers wel te laten stijgen in divisies maar niet te laten dalen.quote:Op woensdag 3 november 2021 20:56 schreef papert het volgende:
Ik hoorde dat met het begin van het seizoen iedereen 1 divisie wordt terug gezet. Maar uiteindelijk worden divisie 1 en de elite divisie toch heel erg groot. Ik speel alleen om die 7 keer winnen per week, en ben nu nog maar 1 keer winnen verwijderd van divisie 1. Terwijl ik niet heel goed ben, en een "zwak" team heb.
Lijkt er op deze manier niet op dat de elite divisie echt 'elite' blijft.
Is het al bevestigd dat je 1 divisie zakt? Ik ging er een beetje vanuit terug te gaan naar 5-3 ofzo. Ik zit nu in Elite Btw.quote:Op woensdag 3 november 2021 20:56 schreef papert het volgende:
Ik hoorde dat met het begin van het seizoen iedereen 1 divisie wordt terug gezet. Maar uiteindelijk worden divisie 1 en de elite divisie toch heel erg groot. Ik speel alleen om die 7 keer winnen per week, en ben nu nog maar 1 keer winnen verwijderd van divisie 1. Terwijl ik niet heel goed ben, en een "zwak" team heb.
Lijkt er op deze manier niet op dat de elite divisie echt 'elite' blijft.
Yep rewards zijn dan wel weer drama. Maar 1 divisie lager is wel een heel kleine reset.quote:Op woensdag 3 november 2021 23:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Terug naar 5 zou echt waardeloos zijn krijg je zulke waardeloze rewards.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |