hahaha zou wat zijnquote:Op zondag 31 oktober 2021 17:48 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
heb je per ongeluk een luxe appartement gepind?
Klinkt alsof de Rabobank bij elke nieuwe handeling meteen een fraudeonderzoek start.quote:Op zondag 31 oktober 2021 17:47 schreef longasleep het volgende:
ah nice goed om te wetenvond het wel bijzonder
Ik had rekeningen voor mijn tweeling geopened zal daar wel aan liggen.
Heeft met dit te maken gok ikquote:Op zondag 31 oktober 2021 17:55 schreef Slumlord. het volgende:
[..]
Klinkt alsof de Rabobank bij elke nieuwe handeling meteen een fraudeonderzoek start.
quote:-800k Bestedingsruimte Rabobank oopsie?
quote:Op zondag 31 oktober 2021 17:45 schreef Slumlord. het volgende:
WGR / Vreemde fraude-aanpak door bank
Daar was de bestedingsruimte ook met 4 ton naar beneden bijgesteld.
Heb je gefraudeerd, TS?
Klopt exact danquote:Op zondag 31 oktober 2021 17:47 schreef longasleep het volgende:
ah nice goed om te wetenvond het wel bijzonder
Ik had rekeningen voor mijn tweeling geopened zal daar wel aan liggen.
Dan reageert TS knap relaxed terwijl hij net 3,2 mljoen armer wasquote:Op zondag 31 oktober 2021 20:43 schreef Fe2O3 het volgende:
Ben benieuwd hoe ze dat in de back office hebben beveiligd en wat het grootste getal is dat ze kunnen handelen
Zomaar fraude = aantal rekeningen * -4 miljoen bestedingsruimte klinkt als een IT ramp die wacht om te gebeuren ^^
Maar even bellen morgen TS.
Maar eens beter kijken/lezen.quote:Op zondag 31 oktober 2021 21:21 schreef KroketBroodje het volgende:
Wtf moet je met 800k op je bankrekening
Je bestedingsruimte is niet noodzakelijkerwijs hetzelfde als je saldo.quote:Op zondag 31 oktober 2021 21:19 schreef OnwetendeNerd het volgende:
[..]
Dan reageert TS knap relaxed terwijl hij net 3,2 mljoen armer was
Apart dat dat een trigger is voor mogelijke fraude. Bij een en/of rekening zijn 2 passen de facto standaardquote:Op maandag 1 november 2021 18:42 schreef longasleep het volgende:
Op hol geslagen fraudedetectiesysteem.
Alles weer normaal volgens de bank 2 transacties 150km uitelkaar binnen paar seconden van elkaar.
Mijn vrouw in stad waar wij wonen en ik bij een tankstation 150km verderop.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |