Oja. De puntjes makes sense. Het denkvermogen is een beetje op hier.quote:Op zondag 31 oktober 2021 16:49 schreef Lienekien het volgende:
Ik denk dat de onderste geen aparte functie is, maar alleen aanduidt dat dit de knop is voor de oven. Dus de puntjes staan bij alle verschillende standen.
Links vd lampjes is een kookwekker.quote:Op zondag 31 oktober 2021 16:53 schreef Lienekien het volgende:
Heb je ook een foto waar de symbooltjes links van de lampjes beter te zien zijn?
Ik bedoel de symbooltjes naast de lampjes. Maar waarschijnlijk branden ze beide als je opwarmt en gaat een uit zodra de temperatuur is bereikt.quote:Op zondag 31 oktober 2021 17:42 schreef Kreator het volgende:
[..]
Links vd lampjes is een kookwekker.
(Die niet meer rinkelt)
Oja. Bovenste lampje is een zandloper maar dan horizontaal (oven is aan). En onderste is temperatuur.quote:Op zondag 31 oktober 2021 17:51 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik bedoel de symbooltjes naast de lampjes. Maar waarschijnlijk branden ze beide als je opwarmt en gaat een uit zodra de temperatuur is bereikt.
Wat ik denk/vermoed is dat het een conventionele oven is, want ik zie nergens het symbooltje van een heteluchtoven. Dan zou je ook meer opties moeten hebben. Blijven over: alleen bovenwarmte, alleen onderwarmte, boven- en onderwarmte. Spit: kan. En een van de twee symbooltjes met alleen een streepje boven zou grillstand kunnen zijn.
quote:Op zondag 31 oktober 2021 16:49 schreef Lienekien het volgende:
Ik denk dat de onderste geen aparte functie is, maar alleen aanduidt dat dit de knop is voor de oven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |