Mijn baby doet er een kwartier over om helemaal uitgepoept te zijn. Omdat ze altijd overdag poept, merken we het gelijk. Dan kan ze inderdaad op het aankleedkussen en doen we de luier alvast een beetje open, zodat het niet overal heen loopt (naar haar voorkantje). Wel dan even een doekje eroverheen leggen om eventuele plas op te vangen.quote:Op zondag 31 oktober 2021 13:34 schreef Mango91 het volgende:
[..]
Haha goed bezig, kon je ook direct verschonen? Bij ons volgen er daarna vaak nog wat (kleinere) poepexplosies over de dag.
Wij hebben een baby met 40 graden koorts. Ligt nu zielig boven op zijn vader te slapen want eigen bedje lukt niet.
Ja dat mag. Purk geboren op 15 okt.quote:Op zondag 31 oktober 2021 13:39 schreef Komkommerschijfje het volgende:
Zijn er nog mama's met baby's die toegevoegd willen worden? @:LauriLynne?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chubby wangenen ze past in haar 4ff pakje
![]()
quote:Op maandag 1 november 2021 16:10 schreef douche-eendje het volgende:
Wat een heerlijk alert meisje ook!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chubby wangenen ze past in haar 4ff pakje
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja? Volgens het consultatiebureau mag er maximaal vier uur tussen zitten. Ik vind het zo sneu om haar wakker te maken in de nacht als ze zo diep slaapt. En natuurlijk is het ook wel fijn voor mij als ze een voeding overslaat en dus ook een beetje in mijn belang, hahaha.quote:Op dinsdag 2 november 2021 12:28 schreef Lemijn het volgende:
Hoezo overgeslagen? Baby’s laten soms langere periodes tussen voedingen, zeker s nachts. Dat mag/ hoort zo/ is fijn. Als je baby groeit en boven geboortegewicht is dan zou ik er blij mee zijn. Lekker slapen! Van genieten elke keer dat het kan! En niet teveel denken in vaste tijden.
Verboden woord gespot, zie OPquote:Op dinsdag 2 november 2021 11:50 schreef Mahra het volgende:
Beterschap voor alle zieke baby's. Zo zielig.
Ik ben een loedermoeder. Ik ben om 01:00 uur in slaap gevallen en werd pas om 6:30 wakker. Ze ( 1 maand oud) gaf geen kick en heeft een voeding overgeslagen. Oeps.
Hahaha heeeeel herkenbaar. Dat je zit te voeden en haar weg ziet zakken en dan het LEF hebben om te kuchen. Hoe dan?!quote:Op dinsdag 2 november 2021 12:48 schreef Keroppi het volgende:
Doe mij zo'n baby die er zo lang tussen laat
Ik ben vandaag (onredelijk) wat pissig geweest richting mijn vriend omdat hij het wéér zo voor elkaar kreeg om wederom de trap af te denderen (hij werkt op zolder) als ik nét de baby bijna in slaap heb. Om vervolgens met zijn bonen-maal-melkopschuimmachine een koffie te maken.
Onterecht natuurlijk, want in de woonkamer zat ook onze tweejarige luidkeels Nijntje filmpjes van commentaar te voorzien en we gaan niet op onze tenen lopen voor een baby, maar toch...![]()
(Uiteindelijk viel ze uit zichzelf alsnog in slaap)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |