abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_201969841
Welkom in het babytopic!

De baby wiki-lijst vind je hier: klik
Het is natuurlijk niet verplicht gegevens in dit lijstje toe te voegen/aan te passen.

Een lijst met de verjaardagen van veel OUD-users en hun kindjes vind je op de Fok!wiki:

Ons motto:
Have babies they said, it will be fun they said *O*

Verboden woorden: egopost, faalmoeder. Het is niet egoistisch om even je gevoel te spuien zonder op anderen te reageren, en wat je ook doet je bent altijd de beste moeder voor jouw baby.

• PKM: "Poffertje", 4 november
• 1inamelon: "Zusje" 6 november
• Donna: A-tje, 17 november
• Arvensis: Zielie, 28 november
• Gaddle: I / Moppie, 1 december
• Gogo83: "J." 13 januari
• Carooltje79: "T" 26 januari
• Nanuke: "Hannah" 2 februari
• Bienelientjee: "Baby J" 5 februari
• Framblij89: "Beer" 14 februari
• Monsterd: “E.” 9 maart
• Aure: Otis, 15 maart
• Tink89: Spruit, 18 maart
• Kwakz0r: Pep, 19 maart
• Mango91: Fox, 22 mei
• Djenuziz: Kyra, 22 juni
• Flav: S., 20 juli
• Cygne: Pluis, 30 juli
• Komkommerschijfje: F., 16 augustus
• BellaaElisa: A, 4 september
• Rebubbled: Elvie, 8 september
• Mahra: Titi, 1 oktober
• douche-eendje: Anna, 7 oktober
• _Lily_: J, 10 oktober
• LauriLynne: Purk, 15 oktober

[ Bericht 0% gewijzigd door Komkommerschijfje op 31-10-2021 19:05:38 ]
pi_201969862
Zijn er nog mama's met baby's die toegevoegd willen worden? @LauriLynne?
pi_201969917
quote:
0s.gif Op zondag 31 oktober 2021 13:34 schreef Mango91 het volgende:

[..]
Haha goed bezig, kon je ook direct verschonen? Bij ons volgen er daarna vaak nog wat (kleinere) poepexplosies over de dag.

Wij hebben een baby met 40 graden koorts :( . Ligt nu zielig boven op zijn vader te slapen want eigen bedje lukt niet.
Mijn baby doet er een kwartier over om helemaal uitgepoept te zijn. Omdat ze altijd overdag poept, merken we het gelijk. Dan kan ze inderdaad op het aankleedkussen en doen we de luier alvast een beetje open, zodat het niet overal heen loopt (naar haar voorkantje). Wel dan even een doekje eroverheen leggen om eventuele plas op te vangen. :D
Ze is na deze bevalling dan ook helemaal klaar voor een week.

Beterschap voor je baby. ;'( Lijkt me zo zielig.
pi_201970248
quote:
0s.gif Op zondag 31 oktober 2021 13:39 schreef Komkommerschijfje het volgende:
Zijn er nog mama's met baby's die toegevoegd willen worden? @:LauriLynne?
Ja dat mag. Purk geboren op 15 okt.
pi_201970540
Beterschap Mango!

Titi heeft al vier dagen niet gepoept wat echt vreemd is, want voorheen poepte ze meerdere malen per dag. Het loopt tegelijk met het stoppen met borstvoeding en overgaan op flesvoeding (afgekolfde moedermelk). Raar toch, immers zelfde melk gewoon.

[ Bericht 5% gewijzigd door Mahra op 31-10-2021 15:00:07 ]
pi_201971359
Mijn mini sliep maar tot 5:45. Zat er wel een beetje in. Maar verder had ik weinig te klagen over de nacht. :)

We hebben een Macontbijtje gedaan vanochtend, boswandeling en bouwmarkt. Ze vindt alles schitterend. O+

Wat ik ook leuk vindt is om te zien hoeveel ze al begrijpt. Geef ik een mandarijn, kijkt zij naar de fruitschaal. Heeft ze een losse sok gevonden, kijkt zij naar haar voet (en is ze verbaasd dat daar nog een sok aan zit). Ik gaf een snoepje, kijkt ze ineens vol verbazing naar dat plekje hoog op de kast. :D
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
  Moderator zondag 31 oktober 2021 @ 16:03:24 #7
382129 crew  Donna
pi_201971896
Ik zeg helemaal niets over 'de klok'. 8)7
pi_201984835
Poffertje is verkouden. Wat een zooi geeft dat zeg. :r

Gisteren spuugde ze op me. En ze dronk 's nachts bijna niets maar de kwaliteit van de nachtrust was wederom laag. :z

Maar ze is nog steeds een ondeugend ding met veel pret. Ik geniet nog maar even van mijn baby. O+
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_201985922
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Chubby wangen O+ en ze past in haar 4ff pakje O+
  maandag 1 november 2021 @ 18:13:31 #10
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_201987552
Ben wat afweziger maar ook. Hier koorts tot 39,5. Vanmiddag bij huisarts geweest en blijkt een dubbele oorontsteking. Zo sneu om hem zo te zien….
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
pi_201989459
@monsterd. wat sneu! Kon je merken dat het wel eens oorontsteking kon zijn?

Fox had gister overdag 40 graden koorts, in de avond gelukkig weer rond de 37 maar sinds vanmiddag weer 38 graden. Heel af en toe zit hij met z'n handje aan zijn oren. Ik twijfel dus een beetje om toch de arts er naar te laten kijken.

Ahh @douche-eendje wat een heerlijk kindje!
pi_201989561
quote:
17s.gif Op maandag 1 november 2021 16:10 schreef douche-eendje het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Chubby wangen O+ en ze past in haar 4ff pakje O+
Wat een heerlijk alert meisje ook!
pi_201989571
Beterschap voor de zieke baby's!
Hier hebben we een rommeldag. Mevrouw wilde ieder anderhalf uur drinken. Ze is net klaar en ik hoop dat ik haar zo in bed kan slingeren zonder veel gedoe.
  maandag 1 november 2021 @ 20:48:30 #14
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_201989751
Beterschap voor alle zieke babies ;(

Ik ben een dagje te vroeg met BFD! :D Maar hier is Baby J gister met Halloween! Kleine Dracula! O+ En een charmante spaghetti bolognese foto! :D

SPOILER
  maandag 1 november 2021 @ 21:57:15 #15
318361 Bienelientjee
pi_201991066
Oh, Baby J heeft zojuist twee keer alles helemaal onder gekotst! :'( Zichzelf, papa en ons bed! -O-
pi_201993308
He bah. :( Gelukkig heeft hij jou overgeslagen. Of nadien nog meer pret?

Mevrouw meldde zich voor haar doen ook vroeg voor de nachtvoeding. Balen. Volgens mij is ze aanbeland bij sprong 3.
  dinsdag 2 november 2021 @ 07:50:45 #17
318361 Bienelientjee
pi_201993818
Ik voel buik krampen en voel soms een golf van misselijkheid, duurt misschien niet lang meer.

Maar..... Blijkbaar had de familie vriend die bij het kleine familie Halloween feestje was, waren hun dus enkele dagen daarvoor ziek met deze buikgriep. En dan toch gekomen he!!! En ze waren nog duidelijk super besmettelijk.... Zus van mijn man heeft ook de hele nacht gekotst.

Baby J had alles eruit gegooid en sliep. Had 90 ml ofzo rond 1 uur vannacht. Maar rond 3 uur alles er weer uitgegooid. Gelukkig wel plasje gedaan toen.

En slaapt nu nog steeds. Arme jongen
pi_201996420
Beterschap voor alle zieke baby's. Zo zielig.

Ik ben een loedermoeder. Ik ben om 01:00 uur in slaap gevallen en werd pas om 6:30 wakker. Ze ( 1 maand oud) gaf geen kick en heeft een voeding overgeslagen. Oeps.
  dinsdag 2 november 2021 @ 12:28:44 #19
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_201996817
Hoezo overgeslagen? Baby’s laten soms langere periodes tussen voedingen, zeker s nachts. Dat mag/ hoort zo/ is fijn. Als je baby groeit en boven geboortegewicht is dan zou ik er blij mee zijn. Lekker slapen! Van genieten elke keer dat het kan! En niet teveel denken in vaste tijden.
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_201996831
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 12:28 schreef Lemijn het volgende:
Hoezo overgeslagen? Baby’s laten soms langere periodes tussen voedingen, zeker s nachts. Dat mag/ hoort zo/ is fijn. Als je baby groeit en boven geboortegewicht is dan zou ik er blij mee zijn. Lekker slapen! Van genieten elke keer dat het kan! En niet teveel denken in vaste tijden.
Ja? Volgens het consultatiebureau mag er maximaal vier uur tussen zitten. Ik vind het zo sneu om haar wakker te maken in de nacht als ze zo diep slaapt. En natuurlijk is het ook wel fijn voor mij als ze een voeding overslaat en dus ook een beetje in mijn belang, hahaha.

Maar gewoon laten doorslapen dus? Mijn man helemaal boos op me dat we haar vergeten zijn en heeft al de wekker gezet voor vannacht. :X
pi_201996860
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 11:50 schreef Mahra het volgende:
Beterschap voor alle zieke baby's. Zo zielig.

Ik ben een loedermoeder. Ik ben om 01:00 uur in slaap gevallen en werd pas om 6:30 wakker. Ze ( 1 maand oud) gaf geen kick en heeft een voeding overgeslagen. Oeps.
Verboden woord gespot, zie OP :P . Anna liet vannacht ook langer tussen 2 voedingen in zitten, 4,5 uur ipv 3,5 uur. Ze had voor het slapen ook flink veel gedronken.
Mijn kraam gaf als richtlijn voor de nacht mee: gewicht +1 uur. Anna weegt nu bijna 3,5 kilo, dus ze mag er dan ook 4,5 uur snachts tussen laten. Dat doet ze dan ook prima en voeden op verzoek ftw ^O^
  FOK!fossiel dinsdag 2 november 2021 @ 12:48:02 #22
1455 Keroppi
kool kikker
pi_201997004
Doe mij zo'n baby die er zo lang tussen laat ;)

Ik ben vandaag (onredelijk) wat pissig geweest richting mijn vriend omdat hij het wéér zo voor elkaar kreeg om wederom de trap af te denderen (hij werkt op zolder) als ik nét de baby bijna in slaap heb. Om vervolgens met zijn bonen-maal-melkopschuimmachine een koffie te maken.

Onterecht natuurlijk, want in de woonkamer zat ook onze tweejarige luidkeels Nijntje filmpjes van commentaar te voorzien en we gaan niet op onze tenen lopen voor een baby, maar toch... }:|

(Uiteindelijk viel ze uit zichzelf alsnog in slaap :) )

[ Bericht 0% gewijzigd door Keroppi op 02-11-2021 13:58:46 ]
Chick on a mission
  dinsdag 2 november 2021 @ 15:24:55 #23
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_201999128
Oei allemaal beterschap ook. Ik vind baby J zo schattig! Maar sneu dat jullie allen ziek zijn.

Wij zagen de oorontsteking niet aankomen. Enige wat ik (achteraf) had kunnen weten is dat hij liggen niet fijn vond. Nu is vandaag de koorts gelukkig al een beetje gezakt, verder antibiotica gekregen. Hopelijk doen deze goed zijn werking.
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
  dinsdag 2 november 2021 @ 15:58:14 #24
318361 Bienelientjee
pi_201999630
Gelukkig heeft Baby J alleen vanochtend nog een kleine fles er meteen uit gespoten. :D Sindsdien blijft alles zitten! Dus hij krijgt kleine beetjes hier en daar. Wat finger food hier en daar. Wat de hele dag al is blijven zitten. Wel wat zeurderig en kan zich niet vermaken.

Ik voel me gelukkig prima, manlief ligt in bed (niet gekotst, wel buik pijn)

Helft van de familie is ook ziek!
pi_201999663
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2021 12:48 schreef Keroppi het volgende:
Doe mij zo'n baby die er zo lang tussen laat ;)

Ik ben vandaag (onredelijk) wat pissig geweest richting mijn vriend omdat hij het wéér zo voor elkaar kreeg om wederom de trap af te denderen (hij werkt op zolder) als ik nét de baby bijna in slaap heb. Om vervolgens met zijn bonen-maal-melkopschuimmachine een koffie te maken.

Onterecht natuurlijk, want in de woonkamer zat ook onze tweejarige luidkeels Nijntje filmpjes van commentaar te voorzien en we gaan niet op onze tenen lopen voor een baby, maar toch... }:|

(Uiteindelijk viel ze uit zichzelf alsnog in slaap :) )
Hahaha heeeeel herkenbaar. Dat je zit te voeden en haar weg ziet zakken en dan het LEF hebben om te kuchen. Hoe dan?! :')
Disclaimer: Posts van deze user met een korrel zout nemen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')