Ik ben 'm gaan gebruiken i.v.m. het feit dat ze nauwelijks meer sliep na de nachtvoeding, of het nu 2:30 uur of 5:00 uur was. Ik merk dat ze soms allemaal gaat piepen en wurmen en als ik dat ding aan zet nu, valt ze weer goed in slaap.quote:Op donderdag 4 november 2021 20:02 schreef Lemijn het volgende:
Oh, dat is moeite die ik persoonlijk niet doe. Als mijn baby niet doorslaapt dan slaapt ie nog niet door, kan hij mooi mijn borsten legen en blijft mijn cyclus nog een poosje weg. Maar goed als het werkt dan is het fijn natuurlijk.
Oh jaquote:Op donderdag 4 november 2021 20:50 schreef Komkommerschijfje het volgende:
[..]
Dan zou 'ie voor @:Keroppi zijn.
Fijn dat het leed bijna geleden is. Ben je zelf ook erg ziek geweest?quote:Op vrijdag 5 november 2021 14:10 schreef Bienelientjee het volgende:
Wij zijn allemaal gelukkig weer bijna beter. Wat heb ik een hekel aan kotsen!Baby J heeft nog wat diarree en is echt van zijn vaste voedsel af is. Veel wilt hij niet, hij is erg kieskeurig nu. Dus hopelijk draait dat weer snel bij!
Gelukkig niet heel erg! Kwam er aan beide kanten uit, maar het was ook weer snel over. Wat ook hielp was dat Baby J het eerst kreeg, een dag later mijn man en dag daarna ik pas. Dus het was in ieder geval niet allemaal tegelijk!quote:Op vrijdag 5 november 2021 14:55 schreef _Lily_ het volgende:
[..]
Fijn dat het leed bijna geleden is. Ben je zelf ook erg ziek geweest?
Whahaha ik moest lachenquote:Op zaterdag 6 november 2021 08:14 schreef Rebubbled het volgende:
Je kunt het altijd allemaal nog een keer doen Mahra!
Ik heb hetzelfde. Bij de eerste geen wipstoeltje of newbornset. Zelfs geen box, lekker veel bewegingsruimte!quote:Op zaterdag 6 november 2021 08:14 schreef Rebubbled het volgende:
Je kunt het altijd allemaal nog een keer doen Mahra!
Ik ben geen fan van restrictieve stoeltjes, zoals dit, de wipper, de maxicosi etc, en heb haar zo min mogelijk in zulke stoeltjes. Maar je handen vrij met eten is toch wel fijn.
Gefeliciteerd met je dreumes!quote:Op zaterdag 6 november 2021 13:23 schreef 1inamelon het volgende:
![]()
Zusje en ik schuiven een topic op! Wat heet, we lopen naar de dreumesjes![]()
Geniet van jullie baby’tjes, het vliegt voorbij!
Gefeliciteerd! Een jaar is zo voorbij.quote:Op zaterdag 6 november 2021 13:23 schreef 1inamelon het volgende:
![]()
Zusje en ik schuiven een topic op! Wat heet, we lopen naar de dreumesjes![]()
Geniet van jullie baby’tjes, het vliegt voorbij!
Wat tof! Een vriendin van me is gaan weven ergens voordat we de terugplaatsing hadden en haar eerste grote project was een draagdoek voor Pluis. Ook leuk om dat proces te kunnen volgen tijdens mijn zwangerschap.quote:Op zondag 7 november 2021 16:50 schreef Keroppi het volgende:
Alle (bijna) dreumesjes: Gefeliciteerd!
Wat ik een leuke 'trend' onder onze kraamvisite vind is dat steeds meer mensen iets van hunzelf kado geven. En dan vaak ook nog iets met 'emotionele waarde'. Zo kregen we het eerste speeltje dat vrienden voor hun zoontje kochten, en de favoriete draagdoek van een andere vriendin. Naast het mooie verhaal ook duurzaam
Die van ons heeft er een ander piepje voor wat dan iedere minuut af gaat. Maar stof kan soms al een boosdoener zijn waardoor hij ineens in standje gil gaat, dat hadden wij met de oude. Nu alles vervangen door nieuwe, na controle bleek dat ze ook een beetje voorbij hun expiratiedatum waren. Een jaar of 10quote:Op dinsdag 9 november 2021 12:51 schreef elamanilo het volgende:
Over zo’n slaapknuffel: ik zag laatst Moonie voorbij komen. Die ziet er zo schattig uit!
Keroppi: bij ons gaat de rookmelder soms heel kort af als de batterij op begint te raken, als waarschuwing om die te vervangen. Dat doet ie dan een aantal keren, ik weet niet uit m’n hoofd welke frequentie. Maar misschien is dat aan de hand?
Leuk hè! Hier doet ze af en toe een hehe nu en sinds een paar dagen heeft ze door dat ze haar handen kan gebruiken om dingen te grijpen. De coördinatie is er nog niet, maar alles wat in de buurt komt wordt vroeg of laat gegrepen. Zoals haar.quote:Op dinsdag 9 november 2021 09:57 schreef Komkommerschijfje het volgende:
Ach Bien, nog steeds aan de diarree... Fijn dat hij wel vrolijk is.
Mijn baby liet vanmorgen voor het eerst een paar keer achter elkaar een schaterlach horen en zien. 🥰🥰🥰
Ook wordt er nu gericht gemept naar de beestjes aan de boxmobiel en de beestjes aan de Maxi Cosi, zo leuk.
Waar is mijn newborn van 12 weken geleden? ;'(
Nee dit was echt standje alarmquote:Op dinsdag 9 november 2021 12:51 schreef elamanilo het volgende:
Keroppi: bij ons gaat de rookmelder soms heel kort af als de batterij op begint te raken, als waarschuwing om die te vervangen. Dat doet ie dan een aantal keren, ik weet niet uit m’n hoofd welke frequentie. Maar misschien is dat aan de hand?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |