abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_202034143
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 20:02 schreef Lemijn het volgende:
Oh, dat is moeite die ik persoonlijk niet doe. Als mijn baby niet doorslaapt dan slaapt ie nog niet door, kan hij mooi mijn borsten legen en blijft mijn cyclus nog een poosje weg. Maar goed als het werkt dan is het fijn natuurlijk.
Ik ben 'm gaan gebruiken i.v.m. het feit dat ze nauwelijks meer sliep na de nachtvoeding, of het nu 2:30 uur of 5:00 uur was. Ik merk dat ze soms allemaal gaat piepen en wurmen en als ik dat ding aan zet nu, valt ze weer goed in slaap.
pi_202034160
Dus ik ben er niet op uit dat de nachtvoeding verdwijnt - die houd ik graag nog aan, want ik heb het echt nodig dat ze m'n borsten leegt. :D
pi_202035651
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 20:50 schreef Komkommerschijfje het volgende:

[..]
Dan zou 'ie voor @:Keroppi zijn. :D
Oh ja 8)7 Nou, @Keroppi, aanbod geldt ook voor jou, hoor :+
  vrijdag 5 november 2021 @ 14:10:17 #79
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_202043753
Wij zijn allemaal gelukkig weer bijna beter. Wat heb ik een hekel aan kotsen! :{w Baby J heeft nog wat diarree en is echt van zijn vaste voedsel af is. Veel wilt hij niet, hij is erg kieskeurig nu. Dus hopelijk draait dat weer snel bij!
pi_202044163
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 14:10 schreef Bienelientjee het volgende:
Wij zijn allemaal gelukkig weer bijna beter. Wat heb ik een hekel aan kotsen! :{w Baby J heeft nog wat diarree en is echt van zijn vaste voedsel af is. Veel wilt hij niet, hij is erg kieskeurig nu. Dus hopelijk draait dat weer snel bij!
Fijn dat het leed bijna geleden is. Ben je zelf ook erg ziek geweest?
  vrijdag 5 november 2021 @ 15:13:03 #81
318361 Bienelientjee
pi_202044312
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 14:55 schreef _Lily_ het volgende:

[..]
Fijn dat het leed bijna geleden is. Ben je zelf ook erg ziek geweest?
Gelukkig niet heel erg! Kwam er aan beide kanten uit, maar het was ook weer snel over. Wat ook hielp was dat Baby J het eerst kreeg, een dag later mijn man en dag daarna ik pas. Dus het was in ieder geval niet allemaal tegelijk! :D Het ergste was na 24-48 uur over voor ons. (Vrijwel de hele schoonfamilie heeft het nu gehad!)

Wij zijn allang blij dat het niet volgende week was! Dan zijn we een midweekje eropuit!

Nu langzaam Baby J weer laten wennen aan vast voedsel. Ik bied het wel elke dag aan, maar we zien wel wat hij wel of niet wilt. Komt vast wel goed met wat tijd en geduld!
pi_202046356
We mogen nog even meeposten hier, dus hallo met mijn handenbinder. Vandaag is ze zelf naar boven geklommen via de trap (ik liep achter haar), heeft ze achteruit gefietst en toen ik aan het koken was en ze even niet hoorde, ben ik gaan kijken bij ze. Zaten ze opeens samen op de vensterbank….. hoe dan. }:|

Protège moi de mes désirs.
pi_202046508
Ik had vandaag mijn controle en alles was goed. Ik moest even slikken toen ik het Erasmus MC uitliep. Het is nu afgesloten en dat vind ik enerzijds wel jammer. ;(
pi_202051976
Je kunt het altijd allemaal nog een keer doen Mahra! :P

Arvenis, wat heerlijk dat geklim. Maar ook stressvol voor iedereen die haar in leven probeert te houden haha

Hier gisteren de goedkope rood geel blauwe tripp trapp geschuurd en geverfd samen met de oudste. Die wordt van haar, aangezien de newbornset enkel op de nieuwe versie past. Elvie is eindelijk uit de newborn slumber ontwaakt en langere tijden aan een wakker. En dan vooral rond etenstijd. Nu kan ze naast ons aan tafel zitten ipv op ons. Ik ben geen fan van restrictieve stoeltjes, zoals dit, de wipper, de maxicosi etc, en heb haar zo min mogelijk in zulke stoeltjes. Maar je handen vrij met eten is toch wel fijn. Ook is het grijpen begonnen en doet ze poging tot hardop lachen wat echt te cute is.

Sowieso is het een enorm rustig blij kind. Ze slaapt goed en heeft daar echt een ritme in gevonden al met 1 voeding rond 3/4 uur en rond 8u wordt ze wakker. Ik slaap zelf gewoon beroerd in en door na die voeding. Dus uitgeput ben ik nog steeds. :')

Tink, ik hoop dat jullie snel geholpen kunnen worden en het opgelost wordt. Jullie hebben zoveel moeten doorstaan al. Ik leef echt met je mee.
Disclaimer: Posts van deze user met een korrel zout nemen.
pi_202053643
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 november 2021 08:14 schreef Rebubbled het volgende:

Whahaha ik moest lachen :D . Het fijne van een eerste.

En dat ik de hele zwangerschap heb geroepen het is prima zo met 2. Maar ik rammel harder dan ooit en ik voel mij zo goed nu... 8)7 en dan voelen de afsluitende afspraken met mijn therapeut en verloskundige ook wel definitief.

Anna is nu echt helemaal aan de borst en wat is dat fijn *O* . Ze groeit er goed op en aan gedrag ook een heerlijke bv-baby. Lekker vanaf 16:30 om de haverklap willen drinken, om 23 een mega hoeveelheid weg klokken en dan gewoon aan 1 nachtvoeding voldoende hebben. Ik weet niet wat mij overkomt hoor, Bas sliep gewoon snachts amper tot anderhalf jaar _O- . We zijn afgelopen nacht vaker voor Bas eruit geweest dan voor Anna.
  FOK!fossiel zaterdag 6 november 2021 @ 11:44:52 #86
1455 Keroppi
kool kikker
pi_202053857
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 november 2021 08:14 schreef Rebubbled het volgende:

Ik ben geen fan van restrictieve stoeltjes, zoals dit, de wipper, de maxicosi etc, en heb haar zo min mogelijk in zulke stoeltjes. Maar je handen vrij met eten is toch wel fijn.
Ik heb hetzelfde. Bij de eerste geen wipstoeltje of newbornset. Zelfs geen box, lekker veel bewegingsruimte!

Maar nu kan het gewoon niet anders, ik kan haar niet meer op een boxkleed op de grond leggen. In ieder geval niet als de grote zus rondloopt. Die wurgt haar nog in een van haar knuffelomhelzingen :D

Overigens: Soms hoef je maar verkeerd te ademen en is je baby wakker. Vannacht ging in onze slaapkamer zonder reden de rookmelder af (heel gek, echt zo'n 15s en toen stopte het).

Wij allebei wakker en de adrenaline spoot nog net niet uit mijn oren. Kijk ik naast me in de co-sleeper, ligt ze heerlijk te slapen!
Chick on a mission
pi_202054426
F. vindt het heerlijk in de newborn set van de Tripp Trapp, die wordt juist gek van liggen. :D Ik zet haar erbij in de newborn set als ik ontbijt en als we gaan eten 's avonds, dan is ze ook altijd wakker.
pi_202054880
Hier ook geen box door ruimtegebrek. Ik denk dat het nu wel handig zou zijn. Enkel een speelkleed of babygym op de grond waar ze kan liggen. Ze slaapt geregeld op de bank in een babynestje. In het wipstoeltje moet ze altijd kotsen binnen een minuut. Echt altijd. Dus die staat nu te verstoffen. Wellicht als ze wat groter is en haar maag iets beter afsluit.

Keroppi, dat ze door dat lawaai heen is geslapen, hahaha. Wel goed dat je erover begint, want ik heb onze rookmelder in moment van zwangerschapswoede van het plafond afgeslagen toen hij niet wilde stoppen met schreeuwen terwijl ik wel 50x op de knop duwde. Toen lag hij op de grond te schreeuwen overigens. Zelfs met de batterij eruit ging hij nog even door. Geen idee hoe die demonische dingen werken. Maar ik zal een nieuwe moeten ophangen.
  zaterdag 6 november 2021 @ 13:23:36 #89
475804 1inamelon
Je mag wel meloentje zeggen
pi_202054907
:W
Zusje en ik schuiven een topic op! Wat heet, we lopen naar de dreumesjes :D

Geniet van jullie baby’tjes, het vliegt voorbij!
pi_202055091
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 november 2021 13:23 schreef 1inamelon het volgende:

Gefeliciteerd met je dreumes! :)
pi_202062292
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 november 2021 13:23 schreef 1inamelon het volgende:

Gefeliciteerd! Een jaar is zo voorbij. :D
  FOK!fossiel zondag 7 november 2021 @ 16:50:21 #92
1455 Keroppi
kool kikker
pi_202072263
Alle (bijna) dreumesjes: Gefeliciteerd!

Wat ik een leuke 'trend' onder onze kraamvisite vind is dat steeds meer mensen iets van hunzelf kado geven. En dan vaak ook nog iets met 'emotionele waarde'. Zo kregen we het eerste speeltje dat vrienden voor hun zoontje kochten, en de favoriete draagdoek van een andere vriendin. Naast het mooie verhaal ook duurzaam :)
Chick on a mission
  maandag 8 november 2021 @ 19:45:45 #93
318361 Bienelientjee
pi_202090490
Pff, wij zijn nu midweekje weg, maar wat een begin! :D Baby J heeft nog altijd diarree van zijn buikgriep. Hij deed het twee keer vanmorgen voor we weg gingen, dus we dachten dat we wel ok zouden zijn.

Hahahahaha! NOT! :D

We waren net op de ferry, helemaal vies. We waren de laatste die naar boven kwamen, terwijl we zo snel als we konden een schreeuwend kind in de achterbak vol poep verschoonden! En een uur later nog eens, maar toen dus ook zijn auto stoel onder. Toen zaten we langs de zee, hij was super koud, ik zat ook onder! :D Zucht!

Hopelijk is ie snel van deze diarree af. Hij eet nog niet zo goed vaat voedsel als voor de buikgriep, dus merendeel is nog steeds formule (wat ie wel goed drinkt). Bijna een week geleden nu.

Gelukkig is hij verder wel heel blij en heeft het heel erg naar zijn zin al! :D
pi_202095635
Ach Bien, nog steeds aan de diarree... Fijn dat hij wel vrolijk is.

Mijn baby liet vanmorgen voor het eerst een paar keer achter elkaar een schaterlach horen en zien. 🥰🥰🥰
Ook wordt er nu gericht gemept naar de beestjes aan de boxmobiel en de beestjes aan de Maxi Cosi, zo leuk.

Waar is mijn newborn van 12 weken geleden? ;'(
pi_202095910
quote:
0s.gif Op zondag 7 november 2021 16:50 schreef Keroppi het volgende:
Alle (bijna) dreumesjes: Gefeliciteerd!

Wat ik een leuke 'trend' onder onze kraamvisite vind is dat steeds meer mensen iets van hunzelf kado geven. En dan vaak ook nog iets met 'emotionele waarde'. Zo kregen we het eerste speeltje dat vrienden voor hun zoontje kochten, en de favoriete draagdoek van een andere vriendin. Naast het mooie verhaal ook duurzaam :)
Wat tof! Een vriendin van me is gaan weven ergens voordat we de terugplaatsing hadden en haar eerste grote project was een draagdoek voor Pluis. Ook leuk om dat proces te kunnen volgen tijdens mijn zwangerschap.
pi_202098003
Over zo’n slaapknuffel: ik zag laatst Moonie voorbij komen. Die ziet er zo schattig uit!

Keroppi: bij ons gaat de rookmelder soms heel kort af als de batterij op begint te raken, als waarschuwing om die te vervangen. Dat doet ie dan een aantal keren, ik weet niet uit m’n hoofd welke frequentie. Maar misschien is dat aan de hand?
pi_202098037
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2021 12:51 schreef elamanilo het volgende:
Over zo’n slaapknuffel: ik zag laatst Moonie voorbij komen. Die ziet er zo schattig uit!

Keroppi: bij ons gaat de rookmelder soms heel kort af als de batterij op begint te raken, als waarschuwing om die te vervangen. Dat doet ie dan een aantal keren, ik weet niet uit m’n hoofd welke frequentie. Maar misschien is dat aan de hand?
Die van ons heeft er een ander piepje voor wat dan iedere minuut af gaat. Maar stof kan soms al een boosdoener zijn waardoor hij ineens in standje gil gaat, dat hadden wij met de oude. Nu alles vervangen door nieuwe, na controle bleek dat ze ook een beetje voorbij hun expiratiedatum waren. Een jaar of 10 :+ .

Mn larfje groeit lekker. Onderkin, speknekje en ze drinkt inmiddels een week bij mij *O*. We houden wel de fles er in voor 2-3 voedingen per dag, ze zit nu op 9 keer drinken en ik kolf 4x. Verder is het hier vooral luiers verschonen, opruimen, kolven, spelen met peuter, mount Washmore temmen en meer van dat alles. Lag gisteravond echt helemaal bekaf in bed :'). Bas is vandaag op het kdv en morgen bij oma, dus even wat rust in de tent voor mij.
Vandaag nog even contact gehad met mijn lactatiekundige en die is ook heel tevreden. Had gisteravond mn eerste verstopping te pakken dus ik heb vannacht even tegen de zwaartekracht in gevoed en die was gelukkig zo weg.
  dinsdag 9 november 2021 @ 13:52:37 #98
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_202098665
Ik kom hier even om de hoek spieken met mijn baby van 2 dagen oud nu O+
When ego leads, failure follows.
|| justdiggit.org ||
pi_202098671
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 09:57 schreef Komkommerschijfje het volgende:
Ach Bien, nog steeds aan de diarree... Fijn dat hij wel vrolijk is.

Mijn baby liet vanmorgen voor het eerst een paar keer achter elkaar een schaterlach horen en zien. 🥰🥰🥰
Ook wordt er nu gericht gemept naar de beestjes aan de boxmobiel en de beestjes aan de Maxi Cosi, zo leuk.

Waar is mijn newborn van 12 weken geleden? ;'(
Leuk hè! Hier doet ze af en toe een hehe nu en sinds een paar dagen heeft ze door dat ze haar handen kan gebruiken om dingen te grijpen. De coördinatie is er nog niet, maar alles wat in de buurt komt wordt vroeg of laat gegrepen. Zoals haar.

Over haar gesproken, de grote rui is begonnen. Ik smeer sinds dag 1 post partum rozemarijnolie op mijn inhammen, de enige plek waar ik graag de uitval beperk. Verder heb ik super veel haar, dus minder is fijn. :P Kijken of het helpt!
  FOK!fossiel dinsdag 9 november 2021 @ 14:28:29 #100
1455 Keroppi
kool kikker
pi_202099042
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2021 12:51 schreef elamanilo het volgende:

Nee dit was echt standje alarm :D Maar mogelijk toch stof of een spinnetje. Gekke is dat ze pas max 2 maanden hangen, dus dat verwacht je dan toch minder snel.
Chick on a mission
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')