abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8273671
Waarom kraakt iedereen in dit topic deze man af ?

Dat wil ik graag weten.

...
  dinsdag 4 februari 2003 @ 16:46:52 #27
3342 Wolk
Vrijheid = respect voor elkaar
pi_8275936
quote:
Op dinsdag 4 februari 2003 15:56 schreef Choller het volgende:
Waarom kraakt iedereen in dit topic deze man af ?

Dat wil ik graag weten.

Omdat iedereen opeens een zware hekel aan hem heeft gekregen omdat hij er zo verrot uit ziet, en omdat een paar paparazzi foto's 'bewijzen' dat hij z'n kind 50 meter boven de grond een en weer 'slingerde', want zo gaat dat nou eenmaal.. Heel stom inderdaad..
pi_8276092
Ik ga deze docu maar opnemen, aangezien ik er vanavond niet ben.
Ik was vroeger helemaal idolaat van deze man. Voor mij blijft het nog steeds geweldige muziek. De muziek zit zo goed in elkaar.
Het is alleen jammer dat er zoveel mensen zijn die alleen maar naar zijn niet-muzikale activiteiten kijken en daarom maar dingen roepen als "mislukte artiest!" e.d.
Tuurlijk, hij heeft zo z'n bizarre eigenaardigheden, maar voor mij blijft het toch een van de grootste in de popmuziek van de 20e eeuw.

* Citroentje stopt Thriller in z'n cd-speler

pi_8276537
Hier alvast een voorproefje :

Acht maanden lang mocht hij de 44-jarige popzanger overal volgen. Zo gingen ze samen winkelen in Las Vegas. In de documentaire zie je Bashir bleker worden dan Jackson -- voorwaar geen geringe prestatie -- als hij uitrekent dat Jackson in een paar uur zes miljoen dollar heeft uitgegeven.

,,Het leek wel een multinational die meubels kocht voor al zijn filialen'', zegt Bashir. ,,Hij is een verontrustende man, wiens rijkdom hem toelaat om te doen wat hij wil. In zijn ranch Neverland zie je meer standbeelden van Peter Pan dan mensen. Hij is geobsedeerd door het idee zijn kindertijd te bevriezen.''

De superster wordt natuurlijk al van zijn twaalfde afgeschermd van de echte wereld. ,,Hoeveel twaalfjarigen krijgen royalty-cheques van 200.000 dollar?'', vraagt Bashir zich terecht af. Een en ander zorgt er natuurlijk voor dat Jackson van het echte leven afgesneden blijft. Toen Bashir vorig jaar in november aankwam in het Berlijnse hotel waar Jackson logeerde, had de zanger net een halfuur voordien zijn jongste zoontje over het balkon gehouden om hem aan zijn fans te tonen. ,,Niet één persoon in zijn nochtans omvangrijke entourage durfde hem te zeggen dat hij iets stoms en gevaarlijks had gedaan'', noteerde Bashir. Jackson was dan ook stomverbaasd toen de kritiek in de pers losbarstte.

Over zijn jeugd en The Jackson Five was Jackson verrassend open. Hij vertelt hoe hij en zijn broers de danspassen instudeerden die hun vader had bedacht. ,,Hij hielp ons repeteren met zijn riem in de hand'', vertelt Jackson. ,,Ik herinner dat mijn moeder stond te roepen ,Joe, je gaat hem vermoorden!''', zegt Jackson, die toen amper zeven was.

Jackson was niet over alles even spraakzaam. In 1993 werd hij beschuldigd van pedofilie, een zaak die in der minne werd geregeld. Een jaar later trouwde hij met Lisa Marie Presley, naar algemeen werd aangenomen om zijn blazoen op te poetsen. ,,Toen ik hem daar vragen over stelde, hing onze overeenkomst even aan een zijden draadje'', herinnert Bashir zich. ,,Zijn enige verweer is dat hij toen nooit schuldig is bevonden aan misbruik.''

Ook over plastische chirurgie wou Jackson geen woord kwijt. ,,Het is onnozel.'' Het nieuwsprogramma Dateline van de Amerikaanse zender NBC heeft daar een hele aflevering aan gewijd, die op 17 februari wordt uitgezonden. Voor Michael Jackson Unmasked klappen chirurgen en intimi van Jackson uit de biecht. NBC belooft uitleg over het putje dat opeens in Jacksons kin verscheen, de steeds bleker wordende huid en kleiner wordende neus, en de jukbeenderen die opeens zoveel hoger zaten.

Voor fans is het nieuwtje dat Bashir wist te ontfutselen misschien belangrijker: Jackson denkt eraan om de cd Thriller weer uit te brengen en de bijhorende video van twintig minuten opnieuw op te nemen. En hij heeft geen plannen om te worden begraven: ,,Ik wil eeuwig leven.''

pi_8276633
Ik heb het gisterenavond hier zitten kijken. Af en toe is het gewoon misselijkmakend! Dat iemand zover van de werkelijkheid af kan staan is in één woord ongelooflijk. Ik kan alleen maar zeggen "kijk en huiver"
  Donald Duck held dinsdag 4 februari 2003 @ 18:49:36 #32
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_8277404
Ik vind het echt balen dat 24 hierdoor niet uitgezonden wordt
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_8277569
Bij RTL-Boulevard lieten ze net een paar voorstukjes zien; daar wordt je niet vrolijk van.
Dat Michael ontkent plastische chirurgie te hebben ondergaan boeit me verder niet, hoe hij z'n baby de fles 'probeert' te geven was verschrikkelijk, arme kinderen.

En een scène waarbij een geestelijk gehandicapte jongen tegen 'm aan hangt en hij beweert dat het bed met iemand delen éen van de mooiste dingen op aarde is....

Ik ben erg benieuwd en ga zeker kijken; al ben ik bang dat ik na het kijken ietwat depressief zal zijn.
Dat Michael Jackson puur door zijn status en geld álles kan flikken...

Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
  Redactie Frontpage dinsdag 4 februari 2003 @ 19:50:44 #34
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_8278686
quote:
Op dinsdag 4 februari 2003 17:18 schreef Taurus het volgende:

omdat een paar paparazzi foto's 'bewijzen' dat hij z'n kind 50 meter boven de grond een en weer 'slingerde',

Er waren filmbeelden van.
pi_8278945
quote:
Op dinsdag 4 februari 2003 19:50 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Er waren filmbeelden van.

Ja.. Dus? Schreeuwde hij ' gonna kill my babyyy, gnagnagna ' ??
En al doet hij zoiets gevaarlijks met z'n kind, om het aan de pers te laten zien. Er zijn zoveel kinderen die echt worden mishandeld, moet er per se bij hem de nadruk op gelegd worden?
  dinsdag 4 februari 2003 @ 20:05:42 #36
28034 jellyrose
BoggleMeister
pi_8279049
We zullen vooral dit te zien krijgen:
Thoughts arrive like butterflies.
Red de zeehond!
  dinsdag 4 februari 2003 @ 20:25:38 #37
25153 MrLunk
a journey thru cyberspace
pi_8279384
Ik ga het opnemen met m´n tv capturecard en zal later wat screenshotjes posten.....

Eerst ff kijken natuurlijk

Trouwste user 2022 dinsdag 4 februari 2003 @ 20:28:27 #38
7889 tong80
Spleenheup
pi_8279415
Video instelt.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_8279525
*aan et kijken is

(dansen kannie nog best wel )

''Going mental on the Wabbu''
  dinsdag 4 februari 2003 @ 20:41:34 #40
19840 Libris
Live from Singapore
pi_8279554
Niet alleen fok! heeft technische problemen...
pi_8279557
quote:
Op dinsdag 4 februari 2003 20:00 schreef Taurus het volgende:

[..]

Ja.. Dus? Schreeuwde hij ' gonna kill my babyyy, gnagnagna ' ??

Nee. Maar hij had ook geeneens door hoe ontzettend dom hij bezig was:
quote:
,,Niet één persoon in zijn nochtans omvangrijke entourage durfde hem te zeggen dat hij iets stoms en gevaarlijks had gedaan'', noteerde Bashir. Jackson was dan ook stomverbaasd toen de kritiek in de pers losbarstte.
quote:
En al doet hij zoiets gevaarlijks met z'n kind, om het aan de pers te laten zien. Er zijn zoveel kinderen die echt worden mishandeld, moet er per se bij hem de nadruk op gelegd worden?
Wat is dat nou voor flauwekul? Omdat andere kinderen mishandeld worden mag je geen aandacht besteden aan het feit dat Jackson z'n kind achteloos over een balkon laat bungelen??
  Trouwste user 2022 dinsdag 4 februari 2003 @ 20:43:15 #42
7889 tong80
Spleenheup
pi_8279586
Heb vanavond al een stukje gezien bij RTL boulevard.

Let op hoe ie z'n baby de fles geeft.

DAT is pas kindermishandeling.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  dinsdag 4 februari 2003 @ 20:43:27 #43
19840 Libris
Live from Singapore
pi_8279592
Ligt bij jullie ook SBS, Yorin, Net5 en Fox eruit? Hier in Maastricht wel
pi_8279598
Ben ik de enige bij wie het beeld wegvalt?
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_8279602
Hij zit in een boom nu...
pi_8279606
quote:
Op dinsdag 4 februari 2003 20:43 schreef Libris het volgende:
Ligt bij jullie ook SBS, Yorin, Net5 en Fox eruit? Hier in Maastricht wel
Yep, ik woon ook in M'tricht.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_8279614
quote:
Op dinsdag 4 februari 2003 20:43 schreef haaahaha het volgende:
Hij zit in een boom nu...

Ook lekker moeilijk, dr zaten treetjes op die boom
''Going mental on the Wabbu''
  dinsdag 4 februari 2003 @ 20:45:15 #48
19840 Libris
Live from Singapore
pi_8279618
quote:
Op dinsdag 4 februari 2003 20:44 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Yep, ik woon ook in M'tricht.

Rotdorp, dan straks maar naar het interview met Saddam op NL3, die doet het nog wel...
  Moderator dinsdag 4 februari 2003 @ 20:46:06 #49
42184 crew  DaMart
pi_8279632
quote:
Op zaterdag 1 februari 2003 02:59 schreef Angelo_ het volgende:
en door wacko jacko laten ze 24 vervallen...
yorin
Idd....
  Trouwste user 2022 dinsdag 4 februari 2003 @ 20:46:47 #50
7889 tong80
Spleenheup
pi_8279642
Hij heeft Billy Jean in een boom geschreven.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')