abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_201946915
Tijdens het doorlezen van het COR topic zie ik geregeld reacties voorbij komen over het invoeren van een QR code bij moskeeën,kerken en synagoge, niet op basis van feiten maar waarschijnlijk omdat ze een afkeer hebben van religie(sterke gelovigen mensen)

Of misschien heb ik het mis en zijn het weldegelijk "bRaNDhAaRdEn, kom maar op met die cijfers ...zo niet ,dan gewoon je bek houden,een mondkapje op doen en die booster halen.

Kan daar gelukkig niet reageren, vandaar dit topic.
pi_201947029
Ok.
pi_201947055
Niks dus.. dacht ik al.
pi_201950807
Is algemeen bekend wel
Cindy De Vuyst
pi_201950837
Ja en nu?
pi_201950852
Sommige atheisten zijn net religekkies. Ze geloven dat er geen god bestaat, iedereen moet het weten en als iemand het niet gelooft dan achten ze diegene minderwaardig.

Desondanks enige reden dat QR code niet geldt voor die shit is vanwege Hugo en Grapperhaus.
pi_201952843
Die gaat er niet komen hoor. Ik kan mij zo voorstellen dat men die het liefst allang in pakweg Urk op Staphorst zou hebben opgelegd. Maar als je dat dan ook in moskeeën moet doen, dat kan natuurlijk niet. Dan worden partijen zoals D66, GroenLinks en BIJ1 hysterisch. Immers, dat zou natuurlijk "systematisch racisme" zijn, waar Nederland sowieso al zogenaamd veel mee te maken heeft.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  zaterdag 30 oktober 2021 @ 10:44:02 #8
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_201953246
quote:
14s.gif Op vrijdag 29 oktober 2021 20:04 schreef PSVCL het volgende:
Tijdens het doorlezen van het COR topic zie ik geregeld reacties voorbij komen over het invoeren van een QR code bij moskeeën,kerken en synagoge, niet op basis van feiten maar waarschijnlijk omdat ze een afkeer hebben van religie(sterke gelovigen mensen)

Of misschien heb ik het mis en zijn het weldegelijk "bRaNDhAaRdEn, kom maar op met die cijfers ...zo niet ,dan gewoon je bek houden,een mondkapje op doen en die booster halen.

Kan daar gelukkig niet reageren, vandaar dit topic.
Nou nou nou...
Moet dat zo?

En wat als het wel zo is?
https://www.destentor.nl/(...)n-in-weken~ac7bb041/

Staphorst gaat bijvoorbeeld weer de goeie kant op.
Ze hadden poos geleden aantal kerken tijdelijk dicht gedaan.

QR gedoe hoeft van mij niet.
Simpele oplossingen werken ook gewoon ff tijdelijk dicht.

Bidden kan in feite ook gewoon thuis :)
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_201953281
Als ze dat doen komt er niemand meer in de kerk, en ze lopen al jaren leeg😆
pi_201953290
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 oktober 2021 10:44 schreef theguyver het volgende:

[..]
Nou nou nou...
Moet dat zo?

En wat als het wel zo is?
https://www.destentor.nl/(...)n-in-weken~ac7bb041/

Staphorst gaat bijvoorbeeld weer de goeie kant op.
Ze hadden poos geleden aantal kerken tijdelijk dicht gedaan.

QR gedoe hoeft van mij niet.
Simpele oplossingen werken ook gewoon ff tijdelijk dicht.

Bidden kan in feite ook gewoon thuis :)
Moest er effe uit man..
Is niet echt bedoeld als topic maar meer een reactie, omdat ik niet in COR kan posten.
pi_201954776
Ik zeg gewoon doen of net zoals bepaalde gemeentes al gedaan hebben en zelf besloten hebben tot de capaciteit te halveren of via internet zijn begonnen.
The name is Putler, Vladimir Putler
pi_201955062
Gewoon religie behandelen als elke andere hobby. Beetje vreemd om uitzonderingen te maken voor dit soort zaken. Als je gewoon even de kerk (of een van die andere dingen inloopt) lijkt me niet zoveel aan de hand. Mochten het volle zalen zijn voor diensten oid lijkt het mij dat er iets voor te zeggen valt. Zeker als ze dan weer hun malle liedjes gaan zingen enzo of weer overwegen om wat kindertjes aan te raken.
Conscience do cost.
pi_201955986
quote:
10s.gif Op zaterdag 30 oktober 2021 00:49 schreef Derrazi het volgende:
Sommige atheisten zijn net religekkies. Ze geloven dat er geen god bestaat, iedereen moet het weten en als iemand het niet gelooft dan achten ze diegene minderwaardig.

Desondanks enige reden dat QR code niet geldt voor die shit is vanwege Hugo en Grapperhaus.
De atheïsten nemen voor hun boodschap echter niet zoveel openbare ruimte in beslag als de religieuzen doen met hun enorme kerken, moskeeën, tempels en andersoortige gebedshuizen oftewel hangplekken.
pi_201961936
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 oktober 2021 14:37 schreef torentje het volgende:

[..]
De atheïsten nemen voor hun boodschap echter niet zoveel openbare ruimte in beslag als de religieuzen doen met hun enorme kerken, moskeeën, tempels en andersoortige gebedshuizen oftewel hangplekken.
nou poeh poeh, een gebouw waar mensen met elkaar kunnen zijn en het is niet eens een cafe
pi_201962054
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 oktober 2021 21:00 schreef Derrazi het volgende:

[..]
nou poeh poeh, een gebouw waar mensen met elkaar kunnen zijn en het is niet eens een cafe
De religieuzen zouden wel klagen als atheïsten ook zoveel plek in beslag zouden nemen om te kunnen rondhangen en om hun boodschap te kunnen meegeven aan de wereld.
pi_201962263
Ach ja
pi_201963082
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 oktober 2021 10:47 schreef PSVCL het volgende:

[..]
Moest er effe uit man..
Is niet echt bedoeld als topic maar meer een reactie, omdat ik niet in COR kan posten.
Waarom niet? :?
Handboek voor klimaat ontkenners
Complothuilers voelen zich voortdurend in hun megalomane kuif gepikt. ^(;,;)^
pi_201963354
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 oktober 2021 22:08 schreef GwanGwaa het volgende:

[..]
Waarom niet? :?
Maakte een “antisemitisch” grapje in de eerste week dat COR werd geopend.

Ligt altijd gevoelig.
pi_201963875
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 oktober 2021 22:22 schreef PSVCL het volgende:

[..]
Maakte een “antisemitisch” grapje in de eerste week dat COR werd geopend.

Ligt altijd gevoelig.
Bad goy :(

Maar eh wat zei je dan precies? Mag ook via dm
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_201965024
quote:
10s.gif Op zaterdag 30 oktober 2021 22:52 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Bad goy :(

Maar eh wat zei je dan precies? Mag ook via dm
:P

Iemand plaatste een bericht over vakantiegangers uit Israël die bij terugkomst hun temperatuur moeten laten meten..

Reageerde toen met ‘Ook effe een douche pakken dan’ of iets in die trant. Is alweer 18 maanden terug haha

Ongelofelijk dat ze ons zo lang weten te gijzelen
pi_201971928
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 oktober 2021 21:09 schreef torentje het volgende:

[..]
De religieuzen zouden wel klagen als atheïsten ook zoveel plek in beslag zouden nemen om te kunnen rondhangen en om hun boodschap te kunnen meegeven aan de wereld.
nee
  Admin maandag 1 november 2021 @ 11:07:23 #22
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_201982087
Slotteke op verzoek
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')