Nou nou nou...quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 20:04 schreef PSVCL het volgende:
Tijdens het doorlezen van het COR topic zie ik geregeld reacties voorbij komen over het invoeren van een QR code bij moskeeën,kerken en synagoge, niet op basis van feiten maar waarschijnlijk omdat ze een afkeer hebben van religie(sterke gelovigen mensen)
Of misschien heb ik het mis en zijn het weldegelijk "bRaNDhAaRdEn, kom maar op met die cijfers ...zo niet ,dan gewoon je bek houden,een mondkapje op doen en die booster halen.
Kan daar gelukkig niet reageren, vandaar dit topic.
Moest er effe uit man..quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 10:44 schreef theguyver het volgende:
[..]
Nou nou nou...
Moet dat zo?
En wat als het wel zo is?
https://www.destentor.nl/(...)n-in-weken~ac7bb041/
Staphorst gaat bijvoorbeeld weer de goeie kant op.
Ze hadden poos geleden aantal kerken tijdelijk dicht gedaan.
QR gedoe hoeft van mij niet.
Simpele oplossingen werken ook gewoon ff tijdelijk dicht.
Bidden kan in feite ook gewoon thuis
De atheïsten nemen voor hun boodschap echter niet zoveel openbare ruimte in beslag als de religieuzen doen met hun enorme kerken, moskeeën, tempels en andersoortige gebedshuizen oftewel hangplekken.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 00:49 schreef Derrazi het volgende:
Sommige atheisten zijn net religekkies. Ze geloven dat er geen god bestaat, iedereen moet het weten en als iemand het niet gelooft dan achten ze diegene minderwaardig.
Desondanks enige reden dat QR code niet geldt voor die shit is vanwege Hugo en Grapperhaus.
nou poeh poeh, een gebouw waar mensen met elkaar kunnen zijn en het is niet eens een cafequote:Op zaterdag 30 oktober 2021 14:37 schreef torentje het volgende:
[..]
De atheïsten nemen voor hun boodschap echter niet zoveel openbare ruimte in beslag als de religieuzen doen met hun enorme kerken, moskeeën, tempels en andersoortige gebedshuizen oftewel hangplekken.
De religieuzen zouden wel klagen als atheïsten ook zoveel plek in beslag zouden nemen om te kunnen rondhangen en om hun boodschap te kunnen meegeven aan de wereld.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 21:00 schreef Derrazi het volgende:
[..]
nou poeh poeh, een gebouw waar mensen met elkaar kunnen zijn en het is niet eens een cafe
Waarom niet?quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 10:47 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Moest er effe uit man..
Is niet echt bedoeld als topic maar meer een reactie, omdat ik niet in COR kan posten.
Maakte een “antisemitisch” grapje in de eerste week dat COR werd geopend.quote:
Bad goyquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 22:22 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Maakte een “antisemitisch” grapje in de eerste week dat COR werd geopend.
Ligt altijd gevoelig.
quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 22:52 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Bad goy![]()
Maar eh wat zei je dan precies? Mag ook via dm
neequote:Op zaterdag 30 oktober 2021 21:09 schreef torentje het volgende:
[..]
De religieuzen zouden wel klagen als atheïsten ook zoveel plek in beslag zouden nemen om te kunnen rondhangen en om hun boodschap te kunnen meegeven aan de wereld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |