SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 14:12 schreef LTVDK het volgende:
Jullie zijn veels te lief voor mij hoor![]()
![]()
Super lief![]()
![]()
![]()
![]()
Dank jullie allemaal
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die met Tygo,dat was wel een heftige serie.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 17:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wat voel je dan?
pwned had een serie op de npo over een jongen er aan verslaafd was
ja die heb ik ook gezien jaquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 17:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die met Tygo,dat was wel een heftige serie.
quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 17:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je hoort worst en je wil een foto
Maar dat was GHB.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 17:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die met Tygo,dat was wel een heftige serie.
Ik haal nu 2 door elkaar.Verdoofd is zonder Tygo.quote:
Rondjes blijven lopenquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 17:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ja ik kan hem binnen 365 dagen terugsturenDus wie weet val ik nog af voor die tijd
Staat je bonsai boompje al?quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 17:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Rondjes blijven lopen
[ afbeelding ]
jaquote:
Een deelnemer aan het programma ging naar dezelfde kliniek waar ik ben geweest.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 17:47 schreef bitterbal het volgende:
een van die begeleiders in dat programma was een match op okcupid. Leuke jongen maar hij wilde niet op date
Klopt maar wel zelfde zender. Beide gezien en beide erg goed.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 17:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik haal nu 2 door elkaar.Verdoofd is zonder Tygo.
oh joh. Na die opnames neem ik aan?quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 17:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Een deelnemer aan het programma ging naar dezelfde kliniek waar ik ben geweest.
Eenmalig gebruik ga je niet op stuk. Maar mensen die het continue nodig hebben is een ander verhaal.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 17:54 schreef Ama het volgende:
GHB staat ook op mijn no go lijstje. Maar stond het altijd al.
Psssst ... meisje wil je een foto van mijn bonsaiboompje zienquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |