abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 28 oktober 2021 @ 22:43:33 #1
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_201937037
De tegenhanger van dit topic.
POL / All-Star regering

Wat is de aller slechtst mogelijke regering uit alle voorgaande ministers samengesteld

Minister President: Hendrikus Colijn
Volkomen visieloze man die geen enkel idee had om Nederland uit de crisis van toen te krijgen

Financien: Onno Ruding
Nare patserige vent met nul inlevingsvermogen. En haalde geld uit de pensioenkassen en jaagde rente op staatsleningen omhoog door tegen het advies van DNB de munt te devalueren.

Buitenlandse zaken: Uri Rosenthal
Was hooguit een zijn werk als Israel lobbyist aan het doen en meer niet.

Binnenlandse zaken: Ronald Plasterk
Die heeft volgens mij werkelijk helemaal niets voor elkaar gekregen

Justitie: Ivo Opstelten
Onder zijn bewind volgde het ene schandaal na het andere en is er ook veel schade aangericht aan de politie en justitie. Daarnaast was er die onnozele wietpas.

VWS: Eduard Bomhoff
Opportunistisch warhoofd dat vooral uitblonk in ruzie maken met zijn hotelbel

Onderwijs: Jo Ritzen
Onder zijn verantwoordelijkheid zijn er toch wel een heel aantal gefaalde hervormingen tot stand gekomen

VROM: Stef Blok
Liet voor een belangrijk deel de huidige woon-ellende ontstaan

Sociale zaken: Lodewijk Asscher
Bracht weinig tot stand behalve een slechte arbeidswet die niet werkte en mede verantwoordelijk voor de toeslagenaffaite

Defensie: Henk Vredeling
Rommelde ons in de jaren 70 ongeveer eigenhandig de oliecrisis in

Landbouw: Haijo Apotheker
Dat was nogal een miskoop gebleken.

Immigratie, Integratie en Asiel: Rita Verdonk
Liep vooral stoer te doen ten koste van bepaalde mensen. Bracht verder niks zinnigs tot stand.

Economische zaken: Jan Terlouw
Prima politicus en denker. Maar als minister was het wel een enorme slapjanus

Verkeer & Rijkswaterstaat: Tineke Netelenbos
Ontzettend narcistische vrouw die mede gezorgd heeft dat Ritzen erin staat op onderwijs. En als Tineke Tolpoort bakte ze er ook bitter weinig van.

Ontwikkelingssamenwerking: Jan Pronk
Niet zozeer vanwege beleid maar meer vanwege zijn "Schuld en boete" manier van denken.

[ Bericht 3% gewijzigd door Hexagon op 28-10-2021 22:51:53 ]
  donderdag 28 oktober 2021 @ 22:56:02 #2
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_201937202
Ik geef Sander Dekker alle posten.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  donderdag 28 oktober 2021 @ 22:57:14 #3
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_201937213
quote:
0s.gif Op donderdag 28 oktober 2021 22:56 schreef Janneke141 het volgende:
Ik geef Sander Dekker alle posten.
Wat is er eigenlijk zo mis met die vent? Niet om hem te verdedigen. Maar ik krijg nooit wat van hem mee.
  donderdag 28 oktober 2021 @ 23:01:12 #4
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_201937261
quote:
0s.gif Op donderdag 28 oktober 2021 22:57 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Wat is er eigenlijk zo mis met die vent? Niet om hem te verdedigen. Maar ik krijg nooit wat van hem mee.
Als je de politiek zo volgt als jij vermoedelijk doet, dan is dat een prestatie op zichzelf.

Maar als je de Minister voor Rechtsbescherming bent en vrijwel al je concrete daden bestaan uit het opwerpen van barrières om de gemiddelde Nederlander toegang te geven tot het recht, dan heb je wel de oeuvreprijs verdiend. En dat staat nog los van zijn tomeloze inzet om het onderwijsstelsel om zeep te helpen voor de minder bedeelden.

Maar als je dat allemaal niet ziet, dan is het vast een uitstekende bestuurder.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  donderdag 28 oktober 2021 @ 23:03:46 #5
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_201937289
quote:
0s.gif Op donderdag 28 oktober 2021 23:01 schreef Janneke141 het volgende:

[..]
Als je de politiek zo volgt als jij vermoedelijk doet, dan is dat een prestatie op zichzelf.

Maar als je de Minister voor Rechtsbescherming bent en vrijwel al je concrete daden bestaan uit het opwerpen van barrières om de gemiddelde Nederlander toegang te geven tot het recht, dan heb je wel de oeuvreprijs verdiend. En dat staat nog los van zijn tomeloze inzet om het onderwijsstelsel om zeep te helpen voor de minder bedeelden.

Maar als je dat allemaal niet ziet, dan is het vast een uitstekende bestuurder.
Jan die man weet op een of andere manier perfect onzichtbaar te blijven. De minister die ik het vaakst vergeet dat hij er is.
  vrijdag 29 oktober 2021 @ 00:44:49 #6
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_201937857
quote:
0s.gif Op donderdag 28 oktober 2021 23:01 schreef Janneke141 het volgende:

[..]
Als je de politiek zo volgt als jij vermoedelijk doet, dan is dat een prestatie op zichzelf.

Maar als je de Minister voor Rechtsbescherming bent en vrijwel al je concrete daden bestaan uit het opwerpen van barrières om de gemiddelde Nederlander toegang te geven tot het recht, dan heb je wel de oeuvreprijs verdiend. En dat staat nog los van zijn tomeloze inzet om het onderwijsstelsel om zeep te helpen voor de minder bedeelden.

Maar als je dat allemaal niet ziet, dan is het vast een uitstekende bestuurder.
Dekker is van de VVD.
Dat volk gaat juichen voor dit soort maatregelen.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_201937906
Zalm als minister van Cultuur, valt er wat te lachen




M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
pi_201937910
quote:
0s.gif Op donderdag 28 oktober 2021 23:01 schreef Janneke141 het volgende:

[..]
Als je de politiek zo volgt als jij vermoedelijk doet, dan is dat een prestatie op zichzelf.

Maar als je de Minister voor Rechtsbescherming bent en vrijwel al je concrete daden bestaan uit het opwerpen van barrières om de gemiddelde Nederlander toegang te geven tot het recht, dan heb je wel de oeuvreprijs verdiend. En dat staat nog los van zijn tomeloze inzet om het onderwijsstelsel om zeep te helpen voor de minder bedeelden.

Maar als je dat allemaal niet ziet, dan is het vast een uitstekende bestuurder.
Ik snap niet dat-ie überhaupt minister heeft kunnen worden. Was als staatssecretaris al een totale minkukel.
pi_201939047
Voor mij staat stef blok op extreem eenzame hoogte op plek 1. Ik kan me niet voorstellen dat iemand bij hem in de buurt kan komen.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')