abonnement Unibet Coolblue
pi_201935295
Ambulancepersoneel zwaar mishandeld op vakantiepark, vier aanhoudingen

Twee ambulancemedewerkers zijn dinsdagavond zwaar mishandeld op een vakantiepark in Biddinghuizen. Volgens de GGD hebben de medewerkers diverse verwondingen opgelopen, onder andere fracturen aan het gezicht en de ledematen. Vier mensen zijn aangehouden.

Het tweetal ging naar een melding toe over een gewonde bij het vakantiepark, schrijft Omroep Flevoland. Nadat ze het slachtoffer nakeken besloten ze om die persoon niet mee te nemen. Er ontstond een grimmige sfeer die omsloeg in geweld. De hulpverleners kregen flinke klappen en raakten gewond. Ze zijn daarna naar het ziekenhuis gebracht.

De politie kon snel daarna vier mensen aanhouden, twee vrouwen van 20 en 21 jaar en twee mannen van 21 en 23 jaar. Ze hebben de Spaanse nationaliteit. Ze zitten momenteel vast. "Agressie en geweld tegen hulpverleners is onacceptabel. Mensen met een verantwoordelijke rol in de samenleving moeten ongehinderd hun werk kunnen doen", zegt een woordvoerder van de politie.

Geschrokken
De GGD Flevoland en de Regionale Ambulancevoorziening Flevoland zijn hevig geschrokken door wat er gebeurd is. "Alle medewerkers zijn zeer aangeslagen. Dat geldt ook voor de medewerkers van de meldkamer. Die hebben het ook allemaal meegekregen", vertelt een woordvoerder van de GGD Flevoland aan Omroep Flevoland. De gewonde medewerkers hebben nazorg gekregen. Over hun toestand is niets bekend.

Na de mishandeling heeft de GGD aangifte gedaan. "Dit kunnen wij op geen enkele manier accepteren", aldus de woordvoerder. De zaak ligt nu bij de politie die verder onderzoek doet.

https://nos.nl/artikel/24(...)rk-vier-aanhoudingen
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_201935301
Levenslang opsluiten. :r
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_201935324
En dat allemaal voor een kut loontje. :')
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_201935348
Hulpverleners mishandelen mag mij mij keihard afgestraft worden, het gebeurt gewoon te vaak dat ambulancepersoneel, maar ook brandweerlieden en politieagenten met agressieve idioten te maken krijgen. Stel maar een voorbeeld en sluit ze maar een jaar of twee op. Nog een keer in de fout? Hoppa vier jaar weg.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_201935354
Dit moet echt zeer zwaar aangepakt worden van hulpverleners blijf je af!!
pi_201935411
Ben je Spaans, ga je op vakantie naar Flevoland.
In Oktober ;(
Genieten, van de wind en de regen ;(
pi_201935512
quote:
0s.gif Op donderdag 28 oktober 2021 20:36 schreef WammesWaggel het volgende:
Ben je Spaans, ga je op vakantie naar Flevoland.
In Oktober ;(
Genieten, van de wind en de regen ;(
Kennelijk is deze mensen niet genoeg afgekoeld.. Misschien moeten we hen naar noordpool sturen. Als een straf.
Al die ontdekkingsreizen door mensen, ze hebben nooit tegenhouden door domheid van mensen
pi_201935720
Je hoort het echt vaak, maar ik vind ook wel dat mensen zich moeten leren verdedigen. Iedereen laat zich zo maar in elkaar slaan tegenwoordig. Kom op man, geef een flinke tik terug. Mag best als je ambulancebroeder bent en mensen worden handtastelijk. Wees een kerel zeg.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  Spellchecker donderdag 28 oktober 2021 @ 21:02:04 #9
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_201935787
quote:
0s.gif Op donderdag 28 oktober 2021 20:57 schreef Discombobulate het volgende:
Je hoort het echt vaak, maar ik vind ook wel dat mensen zich moeten leren verdedigen. Iedereen laat zich zo maar in elkaar slaan tegenwoordig. Kom op man, geef een flinke tik terug. Mag best als je ambulancebroeder bent en mensen worden handtastelijk. Wees een kerel zeg.
Opeens weet je het, je wordt ambulancebroeder.


Er moet maar politie mee op de ambulance voortaan.
pi_201936380
Drugstoeristen :')
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_201936657
en het ambulancepersoneel mocht wel direct naar het ziekenhuis. Dat is dus met twee maten meten
pi_201936758
Risico van het vak.
U MAD?
  donderdag 28 oktober 2021 @ 22:30:40 #13
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_201936870
quote:
0s.gif Op donderdag 28 oktober 2021 20:36 schreef WammesWaggel het volgende:
Ben je Spaans, ga je op vakantie naar Flevoland.
In Oktober ;(
Genieten, van de wind en de regen ;(
Biddinghuizen, dus ik vermoed toeristen voor Walibi Fright Night vanwege Halloween.

Ik ben daar jaren terug een keer geweest met een bedrijfsuitje en had er tot dat moment nooit iets over gelezen. Het viel me op hoeveel debieltjes en agressief volk daar toen rondliep, zeker toen het donker werd. Maar ik begreep daarna dat het elk jaar wel prijs is met incidenten. :')
pi_201937097
quote:
0s.gif Op donderdag 28 oktober 2021 22:30 schreef Repentless het volgende:

[..]
Biddinghuizen, dus ik vermoed toeristen voor Walibi Fright Night vanwege Halloween.

Ik ben daar jaren terug een keer geweest met een bedrijfsuitje en had er tot dat moment nooit iets over gelezen. Het viel me op hoeveel debieltjes en agressief volk daar toen rondliep, zeker toen het donker werd. Maar ik begreep daarna dat het elk jaar wel prijs is met incidenten. :')
Klopt.. meesten zijn een tokkievolken die even niets beters te doen heeft. Dus de pretpark in en alcohol nuttigen..

Heel jammer. deze volk verpest de leuke sfeer van Walibi.
Al die ontdekkingsreizen door mensen, ze hebben nooit tegenhouden door domheid van mensen
  donderdag 28 oktober 2021 @ 22:53:50 #15
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_201937158
quote:
0s.gif Op donderdag 28 oktober 2021 20:32 schreef Hathor het volgende:
Hulpverleners mishandelen mag mij mij keihard afgestraft worden, het gebeurt gewoon te vaak dat ambulancepersoneel, maar ook brandweerlieden en politieagenten met agressieve idioten te maken krijgen. Stel maar een voorbeeld en sluit ze maar een jaar of twee op. Nog een keer in de fout? Hoppa vier jaar weg.
Lollerhaus zal wel weer grote woorden spreken maar zoals ik al eerder schreef: als puntje bij paaltje komt krijg ze een boetetje :r ranzig kutvolk :r
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 donderdag 28 oktober 2021 @ 22:56:30 #16
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_201937207
Ze dragen ook al steekvesten toch? Gaaf land zijn we _O_
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_201937463
Meteen afschieten dat soort lui. Wat ben je dan voor stuk vuilnis als je ambulance personeel in elkaar slaat.
De Euro was een goed idee ... en dat had het moeten blijven.
pi_201937532
In de zak en terug naar Spanje
.
  donderdag 28 oktober 2021 @ 23:36:09 #19
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_201937574
Hopelijk krijgen die lui een straf die bij Halloween past.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')