abonnement Unibet Coolblue
  User die het meest klaagt 2022 donderdag 28 oktober 2021 @ 16:34:27 #1
414785 sirdanilot
pi_201932455
https://www.nu.nl/werk/61(...)ZAvb_8KmyMf-NYdAwgKg

Jezus wat verdienen die lui weinig zeg, het zout in de pap niet. Die lonen moeten natuurlijk omhoog.

Ik zit lekker droog thuis te werken op mijn luie bureaustoel en ondertussen kan ik af en toe FOK!en zoals nu. En ik verdien veel meer dan zelfs de best verdienende stratenmaker die zijn knieën kapot maakt en in weer en wind straten aan het leggen is.

Hoe moet je in vredesnaam een huis kopen als stratenmaker met zo een laag loon, zeker in de randstad? Ik kan met een veel hoger loon al geen huis meer kopen. Je zou dan echt wel rijke ouders moeten hebben maar ja dan word je geen stratenmaker.

Belachelijk toch. En ondertussen stemt de helft van dit forum op de VVD want dit forum zit vol met rechtse boemers :')
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
  Moderator donderdag 28 oktober 2021 @ 16:59:13 #2
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_201932676
Hoe vaak ga je nog klagen over het feit dat je geen huis kunt kopen (want dat is waar dit stiekem over gaat) ?
Breitling - Instruments for Professionals
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 donderdag 28 oktober 2021 @ 17:00:42 #3
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_201932684
Vermoeiend idd :D
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_201932918
Dan hadden ze maar een echt vak moeten leren.
pi_201933115
Leer een vak, of koop bitcoins.
  User die het meest klaagt 2022 donderdag 28 oktober 2021 @ 17:40:09 #6
414785 sirdanilot
pi_201933136
quote:
0s.gif Op donderdag 28 oktober 2021 16:59 schreef CoolGuy het volgende:
Hoe vaak ga je nog klagen over het feit dat je geen huis kunt kopen (want dat is waar dit stiekem over gaat) ?
Ik ben toch geen stratenmaker.

Het gaat niet over mij. Het gaat over een gehele bevolkingsgroep die geen huis kan kopen.

Moet ik per se zelf een huis hebben voordat ik daarover mag klagen van jou of zo? :')
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
  User die het meest klaagt 2022 donderdag 28 oktober 2021 @ 17:40:33 #7
414785 sirdanilot
pi_201933142
quote:
0s.gif Op donderdag 28 oktober 2021 17:20 schreef pferdfahrer het volgende:
Dan hadden ze maar een echt vak moeten leren.
Dus jij hoeft geen straten? Mooi zo moet je ook niet klage nals je met je auto niet door alle gaten heenkomt :')
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_201933151
Stapelt hij die stenen toch op, dak erop en voila...
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_201933167
quote:
0s.gif Op donderdag 28 oktober 2021 17:40 schreef sirdanilot het volgende:

[..]
Dus jij hoeft geen straten? Mooi zo moet je ook niet klage nals je met je auto niet door alle gaten heenkomt :')
Daarom rijd ik een bushmaster
pi_201933170
Zwart zullen ze wel wat meer bijverdienen vermoed ik.
Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
pi_201933197
quote:
0s.gif Op donderdag 28 oktober 2021 16:34 schreef sirdanilot het volgende:
https://www.nu.nl/werk/61(...)ZAvb_8KmyMf-NYdAwgKg

Jezus wat verdienen die lui weinig zeg, het zout in de pap niet. Die lonen moeten natuurlijk omhoog.

Ik zit lekker droog thuis te werken op mijn luie bureaustoel en ondertussen kan ik af en toe FOK!en zoals nu. En ik verdien veel meer dan zelfs de best verdienende stratenmaker die zijn knieën kapot maakt en in weer en wind straten aan het leggen is.

Hoe moet je in vredesnaam een huis kopen als stratenmaker met zo een laag loon, zeker in de randstad? Ik kan met een veel hoger loon al geen huis meer kopen. Je zou dan echt wel rijke ouders moeten hebben maar ja dan word je geen stratenmaker.

Belachelijk toch. En ondertussen stemt de helft van dit forum op de VVD want dit forum zit vol met rechtse boemers :')
Met een partner heb je het dubbele.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
  User die het meest klaagt 2022 donderdag 28 oktober 2021 @ 17:47:59 #12
414785 sirdanilot
pi_201933226
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2021 17:45 schreef halfway het volgende:

[..]
Met een partner heb je het dubbele.
Niet iedereen heeft een partner. Er bestaan ook mensen die aseksueel zijn, of die om andere redenen moeite hebben om een partner te vinden. Het is ridicuul dat je per se een relatie moet hebben om een huis te kopen natuurlijk. Vroeger werden huizen ook gekocht op één inkomen namelijk dat van de man des huizes.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_201933257
Dan eisen ze toch meer? Ik hoor al 3 decennia hoe tekort we aan vakmensen hebben maar betalen ho maar.
Op maandag 26 juli 2021 17:30 schreef Ixnay het volgende:[/b]
Van alle terechte klachten ooit is deze het meest terechte.
pi_201933278
Oke weten we dat ook weer, doen we verder niks mee.
  Moderator donderdag 28 oktober 2021 @ 17:53:37 #15
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_201933291
quote:
0s.gif Op donderdag 28 oktober 2021 17:20 schreef pferdfahrer het volgende:
Dan hadden ze maar een echt vak moeten leren.
Ooit zelf geprobeerd een strak stukje straatwerk te leggen?

Als niemand dat vak leerde (vroeger was het wel echt een vak) dan liep jij zes maanden per jaar door de modder je huis in.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_201933313
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2021 17:53 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Ooit zelf geprobeerd een strak stukje straatwerk te leggen?

Als niemand dat vak leerde (vroeger was het wel echt een vak) dan liep jij zes maanden per jaar door de modder je huis in.
Nu doe je net of het een exacte wetenschap is....
pi_201933344
quote:
0s.gif Op donderdag 28 oktober 2021 17:40 schreef sirdanilot het volgende:

[..]
Ik ben toch geen stratenmaker.

Het gaat niet over mij. Het gaat over een gehele bevolkingsgroep die geen huis kan kopen.

Moet ik per se zelf een huis hebben voordat ik daarover mag klagen van jou of zo? :')
Waarom heb jij geen huis dan?
Niet eens...
  Beste/leukste mod 2022 donderdag 28 oktober 2021 @ 18:03:04 #18
319979 Fok-it
All is well
pi_201933387
quote:
0s.gif Op donderdag 28 oktober 2021 16:34 schreef sirdanilot het volgende:
Je zou dan echt wel rijke ouders moeten hebben maar ja dan word je geen stratenmaker.
Ik zou niet weten waarom niet.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  User die het meest klaagt 2022 donderdag 28 oktober 2021 @ 18:07:01 #19
414785 sirdanilot
pi_201933425
quote:
0s.gif Op donderdag 28 oktober 2021 17:58 schreef hoechst het volgende:

[..]
Waarom heb jij geen huis dan?
Niet eens...
Nou reken maar uit.

Maximale hypotheek op mijn salaris ligt rond de 200k.

Gemiddeld appartement waar ik woon (dublin, ierland) is al gauw een half miljoen.

Terug naar NL verhuizen heb ik naar gekeken. Ik zou dan bij mijn huidige werkgever mínder gaan verdienen omdat zogenaamd de kosten in Nederland lager zouden liggen dan hier in ierland, dus dan kan ik al helemaal niks kopen ook al zijn de huizenprijzen in NL waar ik wil wonen (regio Leiden/Den Haag) wel iets lager dan in Dublin Ierland maakt het het onder de streep alsnog onmogelijk.

Om te kunnen kopen zal dat deels op eigen spaargeld moeten. Met die 50k bij mekaar sparen ben ik nog wel 10 jaar zoet.

Nou en dan heb ik nog een redelijk hoog inkomen, voor ee nstratenmaker, verpleegkundige etc. is het al helemaal onmogelijk en die doen veel essentieler werk dan ikzelf. Niemand ligt er wakker van als ik mijn baan opzeg, als die verpleegkunde haar baan opzegt kan de capaciteit van de IC omlaag gaan en dat leidt dus tot ee nverlies aan mensenlevens.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_201933430
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2021 17:53 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Ooit zelf geprobeerd een strak stukje straatwerk te leggen?

Als niemand dat vak leerde (vroeger was het wel echt een vak) dan liep jij zes maanden per jaar door de modder je huis in.
Tegenwoordig leggen ze een heel stuk straat al met een machine die alle stenen er al afrolt. Doe nou niet alsof het kunst is wat die lui uitvoeren of dat het moeilijk is om iets strak te leggen.
pi_201933436
quote:
Op donderdag 28 oktober 2021 17:47 schreef sirdanilot het volgende:

Niet iedereen heeft een partner. Er bestaan ook mensen die aseksueel zijn, of die om andere redenen moeite hebben om een partner te vinden. Het is ridicuul dat je per se een relatie moet hebben om een huis te kopen natuurlijk. Vroeger werden huizen ook gekocht op één inkomen namelijk dat van de man des huizes.
Niet kunnen daten doordat je een huisgenoot hebt, bijvoorbeeld.
pi_201933449
Weet je waarom stratenmakers geen scrabble spelen?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  User die het meest klaagt 2022 donderdag 28 oktober 2021 @ 18:12:02 #23
414785 sirdanilot
pi_201933478
quote:
6s.gif Op donderdag 28 oktober 2021 18:08 schreef Treinhomo het volgende:

[..]
Niet kunnen daten doordat je een huisgenoot hebt, bijvoorbeeld.
Ik kan wel meer bedenken hoor.

- Mensen met een fysieke beperking. Zou jij een dame in een rolstoel daten?
- Mensen met zwaar overgewicht wat in sommige gevallen niet hun eigen schuld is. B.v. stofwisselingsproblemen, hormoonproblemen, mindervalide zodat sporten niet gaat , etc.
- mensen met eetstoornissen of andere zware psychische stoornissen
- mensen met autisme zoals ik zelf hebben ook vaak moeite met daten. Niet altijd natuurlijk.
- Mensen met hele specifieke interesses of hobbies die geen gelijkgestemden kunnen vinden
- Mensen die gewoon heel erg verlegen zijn

Er is een steeds groter percentage aan singles in ons land. Dat komt natuurlijk ook wel doordat de sociale cohesie uit de samenleving verdwijnt. Ook zal het komen door dat de technologie ons vervreemdt van de medemens. Ik leg zelf mijn telefoon wel eens weg maar als de rest dat ook niet doet, tsja.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
  Beste/leukste mod 2022 donderdag 28 oktober 2021 @ 18:14:50 #24
319979 Fok-it
All is well
pi_201933502
quote:
0s.gif Op donderdag 28 oktober 2021 18:12 schreef sirdanilot het volgende:

[..]
Ik kan wel meer bedenken hoor.

- Mensen met een fysieke beperking. Zou jij een dame in een rolstoel daten?
- Mensen met zwaar overgewicht wat in sommige gevallen niet hun eigen schuld is. B.v. stofwisselingsproblemen, hormoonproblemen, mindervalide zodat sporten niet gaat , etc.
- mensen met eetstoornissen of andere zware psychische stoornissen
- mensen met autisme zoals ik zelf hebben ook vaak moeite met daten. Niet altijd natuurlijk.
- Mensen met hele specifieke interesses of hobbies die geen gelijkgestemden kunnen vinden
- Mensen die gewoon heel erg verlegen zijn

Er is een steeds groter percentage aan singles in ons land. Dat komt natuurlijk ook wel doordat de sociale cohesie uit de samenleving verdwijnt. Ook zal het komen door dat de technologie ons vervreemdt van de medemens. Ik leg zelf mijn telefoon wel eens weg maar als de rest dat ook niet doet, tsja.
Maar buiten het feit dat ik het met je eens ben wat betreft een eenzame maatschappij en dat het de ultieme boomer-gedachte is dat het aangaan van een relatie vergelijkbaar is met een brood kopen, wat wil je met je topic? Want je gaat nu van stratenmaker naar redenen waarom mensen geen relatie kunnen krijgen
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  User die het meest klaagt 2022 donderdag 28 oktober 2021 @ 18:15:26 #25
414785 sirdanilot
pi_201933512
quote:
0s.gif Op donderdag 28 oktober 2021 18:14 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Maar buiten het feit dat ik het met je eens ben wat betreft een eenzame maatschappij en dat het de ultieme boomer-gedachte is dat het aangaan van een relatie vergelijkbaar is met een brood kopen, wat wil je met je topic? Want je gaat nu van stratenmaker naar redenen waarom mensen geen relatie kunnen krijgen
Nou hoe moet een stratenmaker met zulk loon in de huidige markt een huis kopen? Wat is daarop jouw antwoord
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')