abonnement Unibet Coolblue
pi_201931485
Ik zal het kort proberen uit te leggen.
De vriendin van mijn moeder heeft haar dochter weer terug in huis genomen.
Zelfde leeftijd als ik, begin twintig.
Vroeger heb ik er mee opgetrokken en achterna gezeten.
Zij ging echter naar Rotterdam omdat ze een relatie kreegrt een kansenparel. (Geen Fin, een koninkrijksgenoot)

Nu heeft ze daar twee kids van en is ze daarmee bij papa en mams mee ingetrokken.
Volle bak, veel armoede en weinig ruimte.

Niet mijn probleem, maar haar moeder woont dichtbij en komt regelmatig bij mijn moeder op de koffie.
Het begon eerst met de naam van haar dochter te laten vallen als ik er bij was, toen had ze het weer over vroeger en dat ze gewild had dat ik het was geworden want nu en bla bla bla...

Het weekend waren mijn struggles om mijn rijbewijs te halen aan de orde.
"Oh, leuk! Kan je ons helpen door met ******** boodschappen te gaan doen, zal ze erg waarderen weet je dat?
En andere toespelingen en mededelingen over die kutdochter van haar die me echt geen reet meer interesseert.

Mijn ouders lachen er om want die weten ook hoe het zit.
Maar geloof me, het liefst zou dat gekke wijf ook echt willen dat ik als reddende engel ga spelen omdat ze daar nu ieder dubbeltje om moeten draaien.

Ze vroeg nu ook al of jaar dochter mijn nummer mocht hebben zodat we lekker gezellig konden appen.

Toen ik zei "liever niets" werd ze kwaad en beledigd.
"Hoezo niet?"

Hoe kom ik hier van af?

Van die dochter zelf heb ik weinig last maar als ik haar zie is ze duidelijkheid wel zo labiel als een deurklink.
  Spellchecker donderdag 28 oktober 2021 @ 14:50:46 #2
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
  donderdag 28 oktober 2021 @ 14:55:51 #3
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_201931532
Gewoon haar recht in haar bek zeggen hoe je erover denkt en dat jij geen kids van een ander gaat opvoeden.
Heel serieus en langzaam pratend, kijken wat ze zegt :) succes
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
  donderdag 28 oktober 2021 @ 15:02:22 #4
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_201931589
Gewoon tegen die vrouw zeggen dat je smaak veranderd is inmiddels en je geen behoefte hebt aan contact met die dochter. Of het stukje over veranderde smaak kan je zelfs weglaten.
Je moeder weet al hoe het zit dus die zal niet boos worden als die vriendin pissig wordt.
pi_201931650
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2021 14:48 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Ik zal het kort proberen uit te leggen.
De vriendin van mijn moeder heeft haar dochter weer terug in huis genomen.
Zelfde leeftijd als ik, begin twintig.
Vroeger heb ik er mee opgetrokken en achterna gezeten.
Zij ging echter naar Rotterdam omdat ze een relatie kreegrt een kansenparel. (Geen Fin, een koninkrijksgenoot)

Nu heeft ze daar twee kids van en is ze daarmee bij papa en mams mee ingetrokken.
Volle bak, veel armoede en weinig ruimte.

Niet mijn probleem, maar haar moeder woont dichtbij en komt regelmatig bij mijn moeder op de koffie.
Het begon eerst met de naam van haar dochter te laten vallen als ik er bij was, toen had ze het weer over vroeger en dat ze gewild had dat ik het was geworden want nu en bla bla bla...

Het weekend waren mijn struggles om mijn rijbewijs te halen aan de orde.
"Oh, leuk! Kan je ons helpen door met ******** boodschappen te gaan doen, zal ze erg waarderen weet je dat?
En andere toespelingen en mededelingen over die kutdochter van haar die me echt geen reet meer interesseert.

Mijn ouders lachen er om want die weten ook hoe het zit.
Maar geloof me, het liefst zou dat gekke wijf ook echt willen dat ik als reddende engel ga spelen omdat ze daar nu ieder dubbeltje om moeten draaien.

Ze vroeg nu ook al of jaar dochter mijn nummer mocht hebben zodat we lekker gezellig konden appen.

Toen ik zei "liever niets" werd ze kwaad en beledigd.
"Hoezo niet?"

Hoe kom ik hier van af?

Van die dochter zelf heb ik weinig last maar als ik haar zie is ze duidelijkheid wel zo labiel als een deurklink.
Je kunt zeggen dat je bij vrouwen altijd naar de moeder kijkt om te zien hoe ze er over 20 jaar uit ziet en dat je op basis daarvan niet denkt dat jullie bij elkaar passen.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_201931694
Gewoon je kans pakken. Als ik je OP lees heb je niet veel te bieden.
pi_201931769
vermoedelijk denkt ze eigenlijk dat je homo bent, en wil op deze manier een beetje uit de kast lokken.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_201931799
Zeg dat je homo bent. Opgelost, tenzij ze ook een zoon heeft.
Onder deze lijn niet schrijven
pi_201931808
-nee-

[ Bericht 65% gewijzigd door Lenny77 op 28-10-2021 22:56:24 ]
pi_201931965
-ook maar nee-

[ Bericht 70% gewijzigd door Lenny77 op 28-10-2021 22:58:26 ]
Uitvinder van de biersmiley.
pi_201932021
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2021 14:48 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Ze vroeg nu ook al of jaar dochter mijn nummer mocht hebben zodat we lekker gezellig konden appen.

Toen ik zei "liever niets" werd ze kwaad en beledigd.
"Hoezo niet?"

Met een beetje geluk wordt deze hint opgepakt. Anders nog iets directer zeggen dat je andere plannen in het leven hebt.
  donderdag 28 oktober 2021 @ 16:28:40 #12
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_201932370
Zeg gewoon dat je homo bent (edit: ah iemand was me al voor) of dat je halfbloedjes haat en geen bastaarden op gaat voeden.

[ Bericht 26% gewijzigd door Twiitch op 28-10-2021 16:52:55 ]
pi_201932784
Haha TS wordt binnenkort uitgehuwelijkt
Eens kijken
pi_201933077
Pols is bij jou ouders of die het zien zitten dat ze met haar kinderen bij jou en je ouders komt inwonen.

Wedden dat je moeder er heel snel een einde aan maakt?
pi_201933255
Zeg gewoon dat je gelukkig bent met je zus.
pi_201933326
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2021 14:50 schreef maily het volgende:
Kom met een andere vriendin op de proppen.
Dat hoeft niet eens. Hij kan ook alleen zeggen dat hij een ander leuk vindt, maar dat hij niet weet of zij hem ook leuk vindt en hij het niet wil overhaasten. Zou wel raar zijn als die moeder dat dan zou negeren en door gaat met aandringen.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_201933678
:')
Waarom moet die meid de grond in gebasht worden?
Zeg gewoon niet geïnteresseerd en laat het daarbij.
Of zit je je stiekem om haar ellende te verkneukelen omdat ze je ooit heeft afgewezen.
Genieten van andermans ellende is echt een behoorlijke afknapper ik vermoed dat ze jou beter kwijt dan rijk is.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_201934070
Gewoon zeggen dat je geen saved game van een ander wil spelen en mokka kindjes wil opvoeden.
pi_201934077
Zeg dat je homo bent.
  donderdag 28 oktober 2021 @ 19:10:18 #20
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_201934094
Wel mooi hoe ze kieskeurig zijn en als hun situatie in een paar jaar drastisch is verslechterd dan opeens elke schlemiel goed is om de problemen op te lossen.
With my pack on my back, down the road I will stray.
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 donderdag 28 oktober 2021 @ 19:42:24 #21
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_201934539
Gewoon eerlijk zijn en zeggen dat je haar een kutwijf vindt :')
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  donderdag 28 oktober 2021 @ 19:47:20 #22
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_201934620
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2021 19:45 schreef Geerd het volgende:

[..]
Zo gaat dat met alle vrouwen...eerst willen ze die badboy ..na 2/3 van die mokkakindjes uitgepoept te hebben en een paar blauwe ogen later mag jan diederik het weer oplossen :') :') :') :') :') :')

Vrouwen :') :') :') :') :') :') :') :') :')

Gewoon zuipen en beetje stelen
Ik begrijp dat ook niet, het moet denk ik in je aard liggen.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_201934818
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2021 19:45 schreef Geerd het volgende:

[..]
Zo gaat dat met alle vrouwen...eerst willen ze die badboy ..na 2/3 van die mokkakindjes uitgepoept te hebben en een paar blauwe ogen later mag jan diederik het weer oplossen :') :') :') :') :') :')


Vrouwen :') :') :') :') :') :') :') :') :')

Gewoon zuipen en beetje stelen
Serieus :').
Jij bent die eeuwige vrijgezel toch, vreemd…..
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_201934989
Hallo iedereen.

Even een update.
Het is al opgelost hoor.
Ik heb het volgende gedaan, Na wat gezeik op de app heb ik via de app moeders toestemming gegeven mijn telefoonnummer aan haar dochter door te geven.
Vervolgens heb ik zojuist een link naar dit topic verstuurd naar zowel moeder als dochter.
Daarna heb ik ze geblokkeerd.

Zal wel afdoende werken lijkt mij. Bedankt allemaal.
pi_201935111
quote:
0s.gif Op donderdag 28 oktober 2021 19:57 schreef Avianflu het volgende:

[..]
Serieus :').
Jij bent die eeuwige vrijgezel toch, vreemd…..
Hoeveel mokka's heb jij al? _O-
Ik zwaai naar dieren.
pi_201937236
Nuja, al opgelost dan.
Voor de rest een triest topic, best wel wat geveegd...
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')