SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Denk niet dat Lieke daar kaas van gegeten heeft.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 10:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Juist als je "bekend" bent, kan je verwachten dat je goederen onder de loep genomen worden natuurlijk. Want met 'r "ze zijn op zoek naar iets om me onderuit te schoffelen" heeft ze een punt. Neemt niet weg dat je je batches moet controleren bij zulk imitatiegevoelig spul.
Da's een risico dat ze neemt, daar ga ik geen medelijden mee hebben hoor. Ik krijg ook op m'n lazer als een product wat ik geleverd heb niet voldoet aan de gestelde normen.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 10:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk niet dat Lieke daar kaas van gegeten heeft.
oh ja, zit op randje ooglidquote:Op donderdag 28 oktober 2021 10:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De gerrie heeft een witte kop die lekker als een soort zandkorrel over m'n oog schraapt.
ik heb werkelijk geen ideequote:Op donderdag 28 oktober 2021 10:11 schreef CherryLips het volgende:
Die shrunken heads, hoe weet je of ze echt zijn? Ik dacht dat er maar heel weinig van in omloop waren en superveel vervalsingen.
Ik gok op iets amandeligs. Heb 'm er niet ingezet in ieder geval.quote:
@LTVDK dit is je redding.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 10:09 schreef bitterbal het volgende:
maar zagen jullie dit? Gewoon een hoofd te koop
https://www.demuseumwinke(...)de-wavrin-4254503557
Ken 't gevoelquote:Op donderdag 28 oktober 2021 10:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nét aan de binnenkant natuurlijk.
quote:
ik heb er 2 vanquote:
mja.. ik kan dr niet helemaal ongelijk geven in dit geval.. elke andere maanzweefteef die vanuit huis dat zou verkopen kraait niemand naar, zelfs niet als er wat geadverteerd zou worden.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 09:56 schreef CherryLips het volgende: https://www.mediacourant.(...)ling-over-nepstenen/ Man man man
wat fijn. heb je er al een warm kompres op gedaan om het te helpen met het eruit te krijgenquote:Op donderdag 28 oktober 2021 10:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nét aan de binnenkant natuurlijk.
+1quote:Op donderdag 28 oktober 2021 10:13 schreef IJsdraakje het volgende:
Over hoofden gesproken, volgens mij geeft m'n nek het binnenkort op. Hij kraakt echt hárd de laatste tijd.
schaak setquote:Op donderdag 28 oktober 2021 10:15 schreef mschol het volgende:
[..]
matige foto zo hoor.. wat voor set is die HP doos?
even doorsmerenquote:Op donderdag 28 oktober 2021 10:13 schreef IJsdraakje het volgende:
Over hoofden gesproken, volgens mij geeft m'n nek het binnenkort op. Hij kraakt echt hárd de laatste tijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |