En terecht. Papquote:Op zaterdag 27 november 2021 23:48 schreef LittleTeaCup het volgende:
Bedankt voor de bemoedigende woorden en tips. Ik ga zeker ei en avocado proberen en wat vervangers. Bambix/Brinta vindt ie helaas niet te bassen, dan gaan de lippen stijf op elkaar en mept ie serieus de lepel uit m’n hand, haha. Maandag nog maar even voor de zekerheid met het consultatiebureau bellen en morgen nog eens wegen, gewoon voor de zekerheid.
En zo is dat.quote:Op zaterdag 27 november 2021 23:48 schreef LittleTeaCup het volgende:
Bedankt voor de bemoedigende woorden en tips. Ik ga zeker ei en avocado proberen en wat vervangers. Bambix/Brinta vindt ie helaas niet te bassen, dan gaan de lippen stijf op elkaar en mept ie serieus de lepel uit m’n hand, haha. Maandag nog maar even voor de zekerheid met het consultatiebureau bellen en morgen nog eens wegen, gewoon voor de zekerheid.
Kritiek over het vegetarisch opvoeden leg ik gezellig naast me neer. Als Ootje op latere leeftijd er zelf voor kiest een frikandel in z’n mond te stoppen op regelmatige basis, dan is dat oké en accepteer ik die keuze. Joehhh!
En als je ergens snel van aan kunt komen, dan is het wel pastaquote:Op zaterdag 27 november 2021 23:50 schreef LittleTeaCup het volgende:
[..]
Hij gaat ontzettend lekker op alle soorten pasta’s. Heeft ie van mij hahaha
Nou, dat wordt vreteeeeuh!quote:Op zaterdag 27 november 2021 23:54 schreef Seven. het volgende:
[..]
En als je ergens snel van aan kunt komen, dan is het wel pasta. En pasta is zo'n beetje de beste keuken die zich leent voor vegetarische opties.
Ik zou trouwens ook de potjes schrappen. Daar zit vaak te weinig energie en goede vetten in voor een 1 jarige. Een theelepel olijfolie door het eten, roomboter op brood, dubbel bekeg, volle melk etc. Wij doen ook nog wel eens pap in een melkflesquote:
Hier ook een echte vleeseter! Pasta vindt ie ook heerlijk en altijd (volle) yoghurt als toetje. Prak gaat wisselend. De ene dag gaat er een half bord naar binnen en de andere dag een paar happen.quote:Op zaterdag 27 november 2021 23:32 schreef Seven. het volgende:
Colin is dus echt gek op vlees. Hij wordt wel wat kieskeuriger de laatste maand, maar hij bikt nog steeds zo'n beetje alles. Laatst zat hij lekker te hompen op sushi(uiteraard zonder wasabi). En waar hij geen zin in heeft, voert hij aan z'n mama of aan de vloer
.
Ik vind het ook wel makkelijk, gewoon voor 3 man koken enzo. Ik kan alleen zelf niks eten zonder dat hij als een hond naast mij komt staan om te bedelen.
Dankjewel!quote:
Ik zou zeggen, juist niet te fijn prakken maar stukjes aanbieden. Laten proberen met een lepel maar ook gewoon met de hand laten eten.quote:Op maandag 29 november 2021 08:11 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ok, weer op zoek naar ideetjes![]()
Avondeten is hier drama. Nu las ik dat dreumesjes van een maand of 15 al best zelf kunnen eten met vork en lepel. Ik geef nog alles op een lepelDus. Vanavond wil ik dat in de praktijk gaan brengen, hem zelf laten eten in de hoop dat hij wat beter eet. Hoe pak je dat ook alweer aan? Alles prakken zodat hij er schepjes van kan nemen? Of stukken aardappel en groenten aanbieden? Hoe deden jullie dat in het begin?
Ik heb het idee dat omdat hij in de avond slecht eet hij honger 's nachts heeft.
Agos!quote:Op maandag 29 november 2021 14:00 schreef B.ertha het volgende:
C. had vrijdag op zaterdag echt een beroerde nacht en was uiteindelijk om 5 uur ofzo definitief wakker. Zaterdag op zondag meermaals huilen/mopperen. Uiteindelijk hebben we hem maar in ons bed gehaald, bleek hij het gewoon koud te hebbenHeel gek, vorig jaar vond ik hem juist best warmbloedig en had ie alleen met <-5 zijn verwarming en dikste pyjama aan.
Afgelopen nacht die dikke pyjama weer aan (hallo hoogwater) en nu heeft hij prima geslapen. Arme vent
Ik heb precies hetzelfde gehad vannacht! Gisterennacht sliep ze tot 4:00 en daarna wilde het echt niet meer. Vannacht heb ik haar dikker aangekleed en sliep ze ineens wel weer door... Wat toevallig. Ik ben benieuwd of het daaraan lag, zou mooi zijn. En ik had hetzelfde, vorig jaar kon ze de kou blijkbaar veel beter handelen haha.quote:Op maandag 29 november 2021 14:00 schreef B.ertha het volgende:
C. had vrijdag op zaterdag echt een beroerde nacht en was uiteindelijk om 5 uur ofzo definitief wakker. Zaterdag op zondag meermaals huilen/mopperen. Uiteindelijk hebben we hem maar in ons bed gehaald, bleek hij het gewoon koud te hebbenHeel gek, vorig jaar vond ik hem juist best warmbloedig en had ie alleen met <-5 zijn verwarming en dikste pyjama aan.
Afgelopen nacht die dikke pyjama weer aan (hallo hoogwater) en nu heeft hij prima geslapen. Arme vent
Sudocrem gebruiken wij hier voor de kleinequote:Op maandag 6 december 2021 07:42 schreef Sunshine1982 het volgende:
Mijn kleintje heeft wat droge plekjes op zijn gezicht. Welke crème/zalf raden jullie aan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |