abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_202236252
quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 20:53 schreef MaJo het volgende:

[..]
Goede lijst ^O^ Worteltjes en bloemkool, zijn die gekookt? (Gebakken) ei en beschuit ga ik eens proberen. Maiswafels is hij niet echt fan van maar zou ik wel weer eens kunnen proberen.
[..]
Ja hij lijkt op zijn ouders _O- Hoewel ik best wel van rauwkost hou, ik krijg er nu ook veel van binnen omdat hij het niet opeet :D
[..]
Wat voor chips? Maisboogjes krijgt Aapie ook.

Dingen van de trap gooien heeft Aapie (gelukkig) nog niet ontdekt. Wel dingen uit zijn box gooien en spullen op de bank leggen O+
[..]
Vertel dit eens aan het consultatiebureau wil je })
[..]
Fruit zit hier wel goed, dat gaat er allemaal in :9 Quiche vond hij ook heerlijk maar daarna was hij de hele avond huilerig. Las ik dat ui en prei niet zo goed is voor de darmpjes :@
[..]
Ik ben ook wel meer geworden van "je doet het maar met wat er is". Laatst weer een komkommer weg moeten gooien, ik heb nog 2 paprika's liggen, laatst een pak maiswafels weggegooid. En als ik dan moeite doe, zoals laatst een peertje zacht koken omdat het te hard was, gooit meneer het zonder er naar te kijken meteen naar de grond :X
[..]
Dat is ook een goeie ^O^ Al is het nieuwste advies ook weer dat teveel rijst niet goed is dus ik ben er wat terughoudend(er) mee.
[..]
Ja alert/drinken/plassen is een goede leidraad :Y Ik heb die app ook, erg handig! Hopelijk voelt iedereen zich snel weer de oude in huize NJ :*

En inderdaad, lang leve de schoonmaakster! _O_
Bloemkool en wortel geven we rauw, maar wel pas na ruim een jaar en als er tanden zijn om te kunnen kauwen ;). Wortels snijden we twee keer in de lengte door, dus je krijgt 4 lange steeltjes. Bloemkool geven we gewoon in kleine roosjes.
pi_202236641
Verwijderen zij ook kotslucht uit matrassen :X

Also zelf misselijk zijn en een diarreeluier verschonen :M

Maar we zijn redelijk boven jan, op die vieze luiers na dan. Nu papa nog.

Hier ook fruit, knijpfruitjes, en appel organix rijstewafels. Verder alles wat mama toevallig aan het eten is }:| gekookt ei is ook echt da bomb. En smac al dan niet als tussendoortje, maar bij de macaroni!
pi_202236913
quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 21:17 schreef tpopml het volgende:
Verwijderen zij ook kotslucht uit matrassen :X
Baking soda royaal erop strooien en dan na een uur eraf stofzuigen ^O^
Fijn dat het nu iets beter gaat!
pi_202237164
quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 21:29 schreef B.ertha het volgende:

[..]
Baking soda royaal erop strooien en dan na een uur eraf stofzuigen ^O^
Fijn dat het nu iets beter gaat!
Oooh ga ik morgen gelijk doen O+
  vrijdag 19 november 2021 @ 09:28:32 #155
475804 1inamelon
Je mag wel meloentje zeggen
pi_202241162
Wat een ellende tpopml! Maar fijn dat het de goede kant op lijkt te gaan.

Qua tussendoortjes eet zusje van alles, inclusief dode spinnen en draadjes uit het kleed *) Hier in Duitsland is alles voor kinderen bio eco linksdraaiend suikervrij en er is echt gigantisch veel keus aan tussendoortjes. Wat ze erg lekker vindt is van dat gevriesdroogde (is dat een woord?) fruit, aardbeien en frambozen en zo.
  Moderator zaterdag 20 november 2021 @ 23:52:59 #156
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_202271937
Hoe is het met alle zieke kindjes (en ouders)? Hier gaat het eindelijk de goede kant op, Aapie is weer helemaal beter en ik heb ook het idee dat het bij mij eindelijk beter gaat (na 2 weken :X)

Waar spelen jullie dreumesen mee? Aapie heeft sinds kort autootjes ontdekt, in plaats van ermee te smijten begint hij er nu echt mee te spelen O+ Ballen vindt hij sinds een tijdje ook leuk en hij speelt dagelijks met zijn Bing blokken. Deze blokken zijn open aan de onderkant waardoor je ze niet alleen kan stapelen maar ook in elkaar kan stoppen. En Aapie kan dat gewoon al :o dus niet een klein blok in een groot blok maar echt het kleinste blokje in het een-na-kleinste blokje en het een-na-grootste blok in het grootste blok. Dat is toch best knap? Ik ben er in ieder geval wel van onder de indruk, ik heb zelf niet zo’n fantastisch ruimtelijk inzicht _O-
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  Moderator zondag 21 november 2021 @ 07:31:15 #157
447051 crew  Peejtur
MierAlsHuisdier
pi_202273858
Hier gaat het weer redelijk. Nog wel wat verkouden maar buikgriepjes zijn over :)
Gek op mieren? Kijk eens op MierAlsHuisdier
pi_202274727
Poffertje is ook weer gezond. w/

Ze is heel gek op Duplo, blokjes van elkaar af halen. Bij het Bing huis Bing in bad stoppen. Bouwstaafjes in de cementwagen steken. Op een knopje drukken van iets dat geluid maakt. Spulletjes uit de speelkeuken trekken. Autootjes naar beneden laten rijden op de autobaan. Poesje de trap op in de Playmobil boerderij.

Wij leven ook gewoon in een soort speelgoedwinkel. :s) Maar bakjes weer in elkaar dat kan ze nog niet, dat is serieus knap. :Y
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_202275620
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 23:52 schreef MaJo het volgende:
Hoe is het met alle zieke kindjes (en ouders)? Hier gaat het eindelijk de goede kant op, Aapie is weer helemaal beter en ik heb ook het idee dat het bij mij eindelijk beter gaat (na 2 weken :X)

Waar spelen jullie dreumesen mee? Aapie heeft sinds kort autootjes ontdekt, in plaats van ermee te smijten begint hij er nu echt mee te spelen O+ Ballen vindt hij sinds een tijdje ook leuk en hij speelt dagelijks met zijn Bing blokken. Deze blokken zijn open aan de onderkant waardoor je ze niet alleen kan stapelen maar ook in elkaar kan stoppen. En Aapie kan dat gewoon al :o dus niet een klein blok in een groot blok maar echt het kleinste blokje in het een-na-kleinste blokje en het een-na-grootste blok in het grootste blok. Dat is toch best knap? Ik ben er in ieder geval wel van onder de indruk, ik heb zelf niet zo’n fantastisch ruimtelijk inzicht _O-
Ze is hier gek van geluid/muziek. Dus een trommeltje, rammelaar, xylofoon. Heel fijn als ouders. :9 Maar ook gewoon een bak met (bijvoorbeeld) duplo is een hit. Alles er uit halen, instoppen, uithalen.. Rondlopen/hangen aan de poppenwagen en vooral alles waar grote zus mee speelt. :+
pi_202275649
Qua gezondheid kwakkelen we hier nog vrolijk door trouwens.
Vrijdag toch maar even de huisarts bezocht. Wel slijm bij de longen, iets te horen bij de bronchiën ? dacht ik. Maar geen longontsteking en voldoende alert.

Maar blijft behelpen. Vrijdag op zaterdag heeft ze geslapen van 22u-05u. Even drinken en daarna van 6u tot 11u. Terwijl ze normaal dus nog 5-7 keer per nacht wakker wordt. Vervolgens in de loop van de zaterdag ineens in plaats van 40+ graden naar 35-36 graden. Verder eet ze nog slecht, is toch aardig wat afgevallen hebben we het idee.. Dus hoop dat het niet te lang meer duurt.

En grote zus zit nu écht onder de waterpokken, dus die slaapt en eet niet. :9 Daar gaat onze rust en doorslaapnacht. :s) Afwachten of de dreumes de waterpokken nu ook gaat krijgen..
pi_202297818
Och NJ wat een pech. Had je doorslaap, heeft het andere kindje iets. Jeetje. Beterschap allemaal!

Ik moest lachen om de tussendoortjes. Grappig hoe je vaak bij kind 1 nog alles verantwoord probeert en bij kind 2 huppa aan de Nutella en hagelslag. Tussendoortjes zijn hier soepstengel, eierkoek, ontbijtkoek. Rauwkost is verleden tijd en crackers ook. Meestal doe ik tussendoor gewoon een stuk fruit of koek dus. En de babykoekjes, heb werkelijk alles in huis om af te wisselen. Ook gedroogd fruit. Bij het ontbijt krijgt F nu vaak een boterham, stuk fruit en daarna nog een bakje Brinta met koude melk. Dat is smullen. Zelfs als het hard is :r Maar voordeel is dat hij dan wel zelf kan scheppen.

Geluiden boekjes zijn grote hit waar hij ook zelf in leest. En dikke Ravensburger boeken, die zijn zo top. Hamerbank.
pi_202298225
Dreumes wil hier vaak idd met alles van grote zus spelen. Ze klimt naast haar op de trip trap (wat zij niet wil) en graait dan naar de stiften, potloden, kraaltjes etc. Dus de rustig spelen plek van grote zus is niet meer. Daar heb ik nog geen oplossing voor. Op dit moment moet ik dreumes steeds wegplukken die dan weer enorm hard begint te krijsen.
Als ze zelf speelt is dat vooral veel met de poppen en Duplo blokjes in elkaar duwen (en daarna wow roepen O+ ). Puzzelen wil ze ook al met stukjes ipv knopjes omdat ze grote zus dit ziet doen. 2 stukjes krijgt ze soms wel in elkaar.
En Bambino loco oefen (ik zeg waar ze het plaatje moet leggen, soms luistert ze daarnaar :') ) ik al met haar omdat ze grote zus met de mini loco bezig ziet. Het keukentje vindt ze ook leuk om alles overhoop te gooien en dan met een bordje met iets erop aan het tafeltje te gaan zitten. Dat is echt wel anders dan bij de oudste die dit soort dingen thuis nog niet had op deze leeftijd.
pi_202298298
Baby Dreumesspam! *)

Ja, slapen in de wipper is verboden, maar eerst een foto maken voordat je haar overhevelt mag wel toch.
pi_202298339
Wat een leuk meisje NJ!
Dat je haar nog in de wipper krijgt! :o Die staat hier al zeker een half jaar op zolder. Ze accepteert de eetstoel nog maar net om in te zitten tijdens eten, laat staan als ze wil kleuren. :+
pi_202298483
quote:
0s.gif Op maandag 22 november 2021 21:19 schreef Nolita het volgende:
Wat een leuk meisje NJ!
Dat je haar nog in de wipper krijgt! :o Die staat hier al zeker een half jaar op zolder. Ze accepteert de eetstoel nog maar net om in te zitten tijdens eten, laat staan als ze wil kleuren. :+
Het voordeel aan het klein blijven. :D Blijft wel gek om te zien/vergelijken, de foto's van de zus met deze leeftijd en deze dame. Zo'n wereld van verschil. De wipper begint hier ook lava te worden hoor, maar nu ze ziek is grijpt ze toch weer terug naar oude gewoontes. O+

Krijg je haar niet aan het luisteren om te blijven zitten? :+ *)
  maandag 22 november 2021 @ 23:19:59 #166
399061 kuolema
vermaledijd
pi_202299916
Mijn zus wil herbruikbare knijpzakjes voor haar dreumesen en ik ben uitgekomen op deze. Ze zijn er in 100 ml en 175 ml. Wat is volgens jullie dan het handigste formaat? Ik had ergens in een review gelezen dat bij de grotere het laatste restje er moeilijk uit is te krijgen voor jonge kinderen. En het zijn geen grote eters. Maar mijn zus wil ze misschien ook voor haarzelf gebruiken.
Why are you wearing that stupid man suit?
  maandag 22 november 2021 @ 23:21:21 #167
399061 kuolema
vermaledijd
pi_202299923
Huh, en ik zie dat de grotere goedkoper zijn :?
Why are you wearing that stupid man suit?
pi_202301151
quote:
0s.gif Op maandag 22 november 2021 23:19 schreef kuolema het volgende:
Mijn zus wil herbruikbare knijpzakjes voor haar dreumesen en ik ben uitgekomen op deze. Ze zijn er in 100 ml en 175 ml. Wat is volgens jullie dan het handigste formaat? Ik had ergens in een review gelezen dat bij de grotere het laatste restje er moeilijk uit is te krijgen voor jonge kinderen. En het zijn geen grote eters. Maar mijn zus wil ze misschien ook voor haarzelf gebruiken.
Wij moeten ook bij de olvarit etc. vaak even naknijpen in de bodem. Is niet zo'n probleem hoor :)
pi_202301350
quote:
0s.gif Op maandag 22 november 2021 23:19 schreef kuolema het volgende:
Ik heb er van 130 en ik zou ze zeker niet kleiner willen. Ze helemaal propvol doen is ook niet handig met het dichtdoen.
  dinsdag 23 november 2021 @ 10:38:50 #170
208890 June.
Seriously?
pi_202302331
Vanavond ga ik gewoon voor de laatste keer mijn dreumes op bed leggen :o Wat gaat de tijd snel..
Shine bright like a diamond.
pi_202303802
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 november 2021 10:38 schreef June. het volgende:
Vanavond ga ik gewoon voor de laatste keer mijn dreumes op bed leggen :o Wat gaat de tijd snel..
Gek idee! Morgen nog iets van een feestje?
pi_202309720
Morgen inmiddels dag 11 dat één of beide kinderen ziek thuis is van de opvang en daarmee m'n vriendin thuis van het werk..

Lees; waterpokken bij de oudste, dreumes daadwerkelijk ziek (geweest), maar ook wel terug gekregen wegens 38 graden verhoging/koorts.
  Moderator dinsdag 23 november 2021 @ 21:41:55 #173
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_202310990
quote:
3s.gif Op zondag 21 november 2021 10:27 schreef PKM het volgende:
Poffertje is ook weer gezond. w/

Ze is heel gek op Duplo, blokjes van elkaar af halen. Bij het Bing huis Bing in bad stoppen. Bouwstaafjes in de cementwagen steken. Op een knopje drukken van iets dat geluid maakt. Spulletjes uit de speelkeuken trekken. Autootjes naar beneden laten rijden op de autobaan. Poesje de trap op in de Playmobil boerderij.

Wij leven ook gewoon in een soort speelgoedwinkel. :s) Maar bakjes weer in elkaar dat kan ze nog niet, dat is serieus knap. :Y
Wat fijn! Oeh Bing huis heb ik even gegoogled, hier dus ook een Bing fan! Maar het huis is denk ik van de oudste of is dat nu al leuk om mee te spelen? Gericht in bad stoppen vind ik ook best knap klinken!

Ik heb vandaag een filmpje gemaakt hoe hij met de blokken speelt, eens kijken of ik die kan uploaden. 1 van de blokken is inmiddels gesneuveld, die had hij deels verorberd :D _O-

quote:
0s.gif Op zondag 21 november 2021 11:56 schreef NicolasJoy het volgende:

[..]
Ze is hier gek van geluid/muziek. Dus een trommeltje, rammelaar, xylofoon. Heel fijn als ouders. :9 Maar ook gewoon een bak met (bijvoorbeeld) duplo is een hit. Alles er uit halen, instoppen, uithalen.. Rondlopen/hangen aan de poppenwagen en vooral alles waar grote zus mee speelt. :+
Wij hebben bewust nauwelijks speeldingen met geluid :D Al is hij wel dol op muziek en samen dansen O+ En loopt ze al zo goed joh? :o

quote:
0s.gif Op zondag 21 november 2021 11:58 schreef NicolasJoy het volgende:
Qua gezondheid kwakkelen we hier nog vrolijk door trouwens.
Vrijdag toch maar even de huisarts bezocht. Wel slijm bij de longen, iets te horen bij de bronchiën ? dacht ik. Maar geen longontsteking en voldoende alert.

Maar blijft behelpen. Vrijdag op zaterdag heeft ze geslapen van 22u-05u. Even drinken en daarna van 6u tot 11u. Terwijl ze normaal dus nog 5-7 keer per nacht wakker wordt. Vervolgens in de loop van de zaterdag ineens in plaats van 40+ graden naar 35-36 graden. Verder eet ze nog slecht, is toch aardig wat afgevallen hebben we het idee.. Dus hoop dat het niet te lang meer duurt.

En grote zus zit nu écht onder de waterpokken, dus die slaapt en eet niet. :9 Daar gaat onze rust en doorslaapnacht. :s) Afwachten of de dreumes de waterpokken nu ook gaat krijgen..
He bah, nog niet uit de ziekenboeg dus -O-

quote:
0s.gif Op maandag 22 november 2021 20:41 schreef Hilmo het volgende:
Och NJ wat een pech. Had je doorslaap, heeft het andere kindje iets. Jeetje. Beterschap allemaal!

Ik moest lachen om de tussendoortjes. Grappig hoe je vaak bij kind 1 nog alles verantwoord probeert en bij kind 2 huppa aan de Nutella en hagelslag. Tussendoortjes zijn hier soepstengel, eierkoek, ontbijtkoek. Rauwkost is verleden tijd en crackers ook. Meestal doe ik tussendoor gewoon een stuk fruit of koek dus. En de babykoekjes, heb werkelijk alles in huis om af te wisselen. Ook gedroogd fruit. Bij het ontbijt krijgt F nu vaak een boterham, stuk fruit en daarna nog een bakje Brinta met koude melk. Dat is smullen. Zelfs als het hard is :r Maar voordeel is dat hij dan wel zelf kan scheppen.

Geluiden boekjes zijn grote hit waar hij ook zelf in leest. En dikke Ravensburger boeken, die zijn zo top. Hamerbank.
Ik had ook een geluidenboekje voor Aapie maar hij vond het maar niks en begon keihard te huilen :@ Boekjes vindt hij wel leuk maar ook daaruit heeft hij een flinke hap genomen dus ik kijk er nu even mee uit :X

quote:
0s.gif Op maandag 22 november 2021 21:11 schreef Nolita het volgende:
Dreumes wil hier vaak idd met alles van grote zus spelen. Ze klimt naast haar op de trip trap (wat zij niet wil) en graait dan naar de stiften, potloden, kraaltjes etc. Dus de rustig spelen plek van grote zus is niet meer. Daar heb ik nog geen oplossing voor. Op dit moment moet ik dreumes steeds wegplukken die dan weer enorm hard begint te krijsen.
Als ze zelf speelt is dat vooral veel met de poppen en Duplo blokjes in elkaar duwen (en daarna wow roepen O+ ). Puzzelen wil ze ook al met stukjes ipv knopjes omdat ze grote zus dit ziet doen. 2 stukjes krijgt ze soms wel in elkaar.
En Bambino loco oefen (ik zeg waar ze het plaatje moet leggen, soms luistert ze daarnaar :') ) ik al met haar omdat ze grote zus met de mini loco bezig ziet. Het keukentje vindt ze ook leuk om alles overhoop te gooien en dan met een bordje met iets erop aan het tafeltje te gaan zitten. Dat is echt wel anders dan bij de oudste die dit soort dingen thuis nog niet had op deze leeftijd.
Wel interessant om te zien waar zo'n kleintje dan mee speelt als er heel ander speelgoed aanwezig is. Alles wat wij hebben is behoorlijk dreumesproof (behalve dan het karton dat hij opeet :')) Ben je dan niet bang dat ze opeens onderdelen binnenkrijgt ofzo? :D

quote:
0s.gif Op maandag 22 november 2021 21:15 schreef NicolasJoy het volgende:
Baby Dreumesspam! *)

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Ja, slapen in de wipper is verboden, maar eerst een foto maken voordat je haar overhevelt mag wel toch.
Och wat is het toch een heerlijk ding O+

quote:
0s.gif Op dinsdag 23 november 2021 10:38 schreef June. het volgende:
Oh gefeliciteerd alvast! O+ Wat vliegt de tijd hè? Wat heb je voor cadeau(s)?

quote:
0s.gif Op dinsdag 23 november 2021 20:24 schreef NicolasJoy het volgende:
Morgen inmiddels dag 11 dat één of beide kinderen ziek thuis is van de opvang en daarmee m'n vriendin thuis van het werk..

Lees; waterpokken bij de oudste, dreumes daadwerkelijk ziek (geweest), maar ook wel terug gekregen wegens 38 graden verhoging/koorts.
Wow, dat is wel heel vervelend -O- Vorige week was Aapie thuis en werken is dan best wel onmogelijk.

Hier is alles weer goed maar ik kreeg vanmiddag een telefoontje van het kdv dat Aapie bloed bij zijn ontlasting had :o We mochten meteen naar de huisarts en waarschijnlijk is het gewoon een scheurtje in de anus door harde ontlasting maar we moeten het wel even in de gaten houden.
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_202311598
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 november 2021 21:41 schreef MaJo het volgende:

[..]
Wat fijn! Oeh Bing huis heb ik even gegoogled, hier dus ook een Bing fan! Maar het huis is denk ik van de oudste of is dat nu al leuk om mee te spelen? Gericht in bad stoppen vind ik ook best knap klinken!

Ik heb vandaag een filmpje gemaakt hoe hij met de blokken speelt, eens kijken of ik die kan uploaden. 1 van de blokken is inmiddels gesneuveld, die had hij deels verorberd :D _O-
[..]
Wij hebben bewust nauwelijks speeldingen met geluid :D Al is hij wel dol op muziek en samen dansen O+ En loopt ze al zo goed joh? :o
[..]
He bah, nog niet uit de ziekenboeg dus -O-
[..]
Ik had ook een geluidenboekje voor Aapie maar hij vond het maar niks en begon keihard te huilen :@ Boekjes vindt hij wel leuk maar ook daaruit heeft hij een flinke hap genomen dus ik kijk er nu even mee uit :X
[..]
Wel interessant om te zien waar zo'n kleintje dan mee speelt als er heel ander speelgoed aanwezig is. Alles wat wij hebben is behoorlijk dreumesproof (behalve dan het karton dat hij opeet :')) Ben je dan niet bang dat ze opeens onderdelen binnenkrijgt ofzo? :D
[..]
Och wat is het toch een heerlijk ding O+
[..]
Oh gefeliciteerd alvast! O+ Wat vliegt de tijd hè? Wat heb je voor cadeau(s)?
[..]
Wow, dat is wel heel vervelend -O- Vorige week was Aapie thuis en werken is dan best wel onmogelijk.

Hier is alles weer goed maar ik kreeg vanmiddag een telefoontje van het kdv dat Aapie bloed bij zijn ontlasting had :o We mochten meteen naar de huisarts en waarschijnlijk is het gewoon een scheurtje in de anus door harde ontlasting maar we moeten het wel even in de gaten houden.
Hier eerder ook zoveel mogelijk zonder geluid, maar met deze dreumes... Zodra er een muziekje opstaat dan gooit ze haar armen in de lucht en wiebelt ze heen en weer. Staand aan de bank graag een beetje heupwiegend, dansen op de arm. Beide meisjes zijn helemaal gek van liedjes en muziek. Niet gek met een moeder die vroeger gedanst heeft. :9 Maar ja, dus toch maar aan de (houten) muziekinstrumenten. Die vallen nog mee. Al hebben we tegenwoordig ook van die vreselijke logitech plastic lawaaidingen. Zijn zij helemaal gek op. :+

Ik vind het lopen juist nog tegenvallen. :P Ze loopt in straf tempo langs de bank, duwt graag krukjes/poppenwagens/stoelen vooruit (loopwagen is gesneuveld voordat ze kon lopen), maar los lopen lukt absoluut nog niet. De peuter deed dat al met 12 maanden, dus daar vergelijken we toch mee. :s)

Ziekenboeg is hier nog volop gevuld inderdaad.. Het is dat we met een eigen zaak zitten, maar goed, daarbij hikken we nu ook wel tegen de kosten/tijd voor het vervangen aan. Situatie is verre van ideaal zeg maar. M'n vriendin had nog de helft van de verlofuren van 2020 staan, de uren van 2021 met uitzondering van één weekje vakantie.. en als we alle uren als verlofuren zouden tellen dat ze er niet was door het thuis moeten blijven dan komt ze inmiddels al dik uren tekort. Ik zie niet in hoe je dit rond moet krijgen als werkgever/werknemer in een normale situatie.. Natuurlijk is er calamiteitenverlof/ouderschapsverlof, maar de rek is er na een tijd toch wel uit natuurlijk. }:|

Mm. Wel schrikken van Aapie.. Hopen dat hij er niet te veel last van heeft/krijgt. :*
pi_202314145
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 november 2021 12:41 schreef NicolasJoy het volgende:

[..]
Gek idee! Morgen nog iets van een feestje?
Nee, we hebben het afgelopen weekend klein gevierd. Morgen nog wel op het KDV en dat was het wel.

En @MaJo thanks, hij heeft een tafeltje met stoeltjes gekregen. Verder wat boekjes, knutselspul. Van de oma's een grote doos met duplo/duplo trein en een werkbank. Veels te verwend, hele woonkamer omgetoverd tot een speelparadijs. Even kijken wat we allemaal hier laten staan :P

En wat schrikken bij aapje, waarschijnlijk is het inderdaad gewoon iets onschuldigs!
Shine bright like a diamond.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')