abonnement Unibet Coolblue
pi_201922333
quote:
0s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 17:43 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Verplichten gaat me nog altijd te ver. Ik ben meer fan van dwang :)
95% moet gevacinneerd zijn, praktisch iedereen, maar je bent vrij om te kiezen. Iets klopt er niet. :')
  Moderator / Redactie Sport woensdag 27 oktober 2021 @ 17:50:51 #52
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_201922361
quote:
0s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 17:48 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]
95% moet gevacinneerd zijn, praktisch iedereen, maar je bent vrij om te kiezen. Iets klopt er niet. :')
Vandaar dwang.

Je bent gewoon een teringmongool als je nu nog steeds op je luie reet blijft zitten nu het de verkeerde kant op gaat.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_201922438
quote:
0s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 17:50 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Vandaar dwang.

Je bent gewoon een teringmongool als je nu nog steeds op je luie reet blijft zitten nu het de verkeerde kant op gaat.
Dat ligt er helemaal aan. Ben je jong, zonder overgewicht en onderliggende aandoeningen? Dan valt dat erg mee. Mensen daarentegen die op leeftijd zijn, overgewicht hebben en/of onderliggende aandoeningen en zich niet willen laten vaccineren zijn heel erg onhandig bezig.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  Moderator / Redactie Sport woensdag 27 oktober 2021 @ 17:57:23 #54
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_201922444
quote:
14s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 17:56 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dat ligt er helemaal aan. Ben je jong, zonder overgewicht en onderliggende aandoeningen? Dan valt dat erg mee. Mensen daarentegen die op leeftijd zijn, overgewicht hebben en/of onderliggende aandoeningen en zich niet willen laten vaccineren zijn heel erg onhandig bezig.
Het ligt nergens aan. Je bent gewoon een teringmongool, geen uitzonderingen (op valide medische redenen na uiteraard).
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_201922474
quote:
0s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 17:57 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Het ligt nergens aan. Je bent gewoon een teringmongool, geen uitzonderingen (op valide medische redenen na uiteraard).
Dit soort scheldtirades kan ik verder weinig mee. Als je zo emotioneel bent dat je anderen, die niet doen wat jij wilt, gaat uitschelden zou ik het probleem bij jezelf zoeken. En het is overigens als moderator ook niet een al te best voorbeeld wat je hier geeft.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_201922530
quote:
0s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 17:50 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Vandaar dwang.

Je bent gewoon een teringmongool als je nu nog steeds op je luie reet blijft zitten nu het de verkeerde kant op gaat.
Daalt wel weer in, geef het een weekje. Golvend de winter door.

Dwang werkt averechts, beter verplichten. Binnen 3 weken iedereen gevacineerd, kunnen die clowns ook weer de kast in (OMT en Hugo).
  Moderator / Redactie Sport woensdag 27 oktober 2021 @ 18:05:12 #57
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_201922531
quote:
14s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 18:00 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dit soort scheldtirades kan ik verder weinig mee. Als je zo emotioneel bent dat je anderen, die niet doen wat jij wilt, gaat uitschelden zou ik het probleem bij jezelf zoeken. En het is overigens als moderator ook niet een al te best voorbeeld wat je hier geeft.
Ik scheld niet, ik zeg hoe het zit. Er is geen enkele reden om geen prik te halen, en er zijn talloze redenen om het wel te doen. Je beschermt niet alleen jezelf, maar ook anderen. En je zal maar net dat zeldzame geval zijn dat wel op z'n buik op de IC belandt. Weer mogelijk een onnodige kankerdode erbij.

En geloof me, er zijn 100% zeker onnodige doden gevallen door dat volk.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_201922629
quote:
0s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 18:05 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ik scheld niet, ik zeg hoe het zit. Er is geen enkele reden om geen prik te halen, en er zijn talloze redenen om het wel te doen. Je beschermt niet alleen jezelf, maar ook anderen. En je zal maar net dat zeldzame geval zijn dat wel op z'n buik op de IC belandt. Weer mogelijk een onnodige kankerdode erbij.

En geloof me, er zijn 100% zeker onnodige doden gevallen door dat volk.
Kerkjes openhouden dat leidt pas tot veel doden. Mooi dat ze daarna gelijk de uitvaart kunnen plannen in dezelfde kerk.
pi_201922630
quote:
0s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 18:05 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ik scheld niet, ik zeg hoe het zit. Er is geen enkele reden om geen prik te halen, en er zijn talloze redenen om het wel te doen. Je beschermt niet alleen jezelf, maar ook anderen. En je zal maar net dat zeldzame geval zijn dat wel op z'n buik op de IC belandt. Weer mogelijk een onnodige kankerdode erbij.

En geloof me, er zijn 100% zeker onnodige doden gevallen door dat volk.
Helaas voor jou valt 'teringmongool' nog altijd in de categorie scheldwoorden. En er zijn meer dan genoeg redenen voor mensen om zich niet te laten vaccineren. Het kan natuurlijk prima zijn dat jij je niet in die redenen kunt vinden, maar daar heb je je dan maar bij neer te leggen.

Daarnaast blijft de vaccinatiegraad stijgen. Als we straks op 90% of meer gevaccineerd zitten en de ziekenhuizen stromen nog zo vol als toen er nog geen vaccins waren dan gaat er toch iets niet helemaal goed.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  Jaap van Dissel-award 2022 woensdag 27 oktober 2021 @ 18:21:58 #60
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_201922723
quote:
14s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 18:13 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Helaas voor jou valt 'teringmongool' nog altijd in de categorie scheldwoorden. En er zijn meer dan genoeg redenen voor mensen om zich niet te laten vaccineren. Het kan natuurlijk prima zijn dat jij je niet in die redenen kunt vinden, maar daar heb je je dan maar bij neer te leggen.

Daarnaast blijft de vaccinatiegraad stijgen. Als we straks op 90% of meer gevaccineerd zitten en de ziekenhuizen stromen nog zo vol als toen er nog geen vaccins waren dan gaat er toch iets niet helemaal goed.
En de mensen die het verdommen om hun prikje te halen moeten zich er maar bij neer leggen dat ze straks bepaalde dingen niet meer mogen.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Moderator / Redactie Sport woensdag 27 oktober 2021 @ 18:22:13 #61
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_201922727
quote:
14s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 18:13 schreef HowardRoark het volgende:
. En er zijn meer dan genoeg redenen voor mensen om zich niet te laten vaccinere
En wat is jouw excuus?
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_201923143
quote:
0s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 17:57 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Het ligt nergens aan. Je bent gewoon een teringmongool, geen uitzonderingen (op valide medische redenen na uiteraard).
Niveautje hoor
pi_201923217
quote:
16s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 18:21 schreef Starhopper het volgende:

[..]
En de mensen die het verdommen om hun prikje te halen moeten zich er maar bij neer leggen dat ze straks bepaalde dingen niet meer mogen.
Dat zou inderdaad goed kunnen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_201923319
quote:
0s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 18:05 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ik scheld niet, ik zeg hoe het zit. Er is geen enkele reden om geen prik te halen, en er zijn talloze redenen om het wel te doen. Je beschermt niet alleen jezelf, maar ook anderen. En je zal maar net dat zeldzame geval zijn dat wel op z'n buik op de IC belandt. Weer mogelijk een onnodige kankerdode erbij.

En geloof me, er zijn 100% zeker onnodige doden gevallen door dat volk.
Zo, je bent wel emotioneel zeg.
'Correct me if i'm wrong, for I'll be quite thankful for the lesson learned.' - Author unknown, 1987
pi_201923489
quote:
14s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 17:56 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dat ligt er helemaal aan. Ben je jong, zonder overgewicht en onderliggende aandoeningen? Dan valt dat erg mee. Mensen daarentegen die op leeftijd zijn, overgewicht hebben en/of onderliggende aandoeningen en zich niet willen laten vaccineren zijn heel erg onhandig bezig.
Deze dooddoener weer, vertel jij het tegen al mijn collega's van onder 30 die blijvende schade 9bdervinden van dit griepje?
  Moderator / Redactie Sport woensdag 27 oktober 2021 @ 19:20:17 #66
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_201923494
quote:
0s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 19:05 schreef Mike-The-Situation het volgende:

[..]
Zo, je bent wel emotioneel zeg.
Er zijn figuren die met hun achterlijke gedrag bijdragen aan het kapotgaan van de reguliere zorg, met alle gevolgen van dien. Kan je wel weer wegwuiven met zo'n inhoudloze oneliner, maar het blijft een ding.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_201923518
quote:
0s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 18:22 schreef Nattekat het volgende:

[..]
En wat is jouw excuus?
Ben jij van de validatiepolitie? Elke reden die iemand heeft, is afdoende. Zo werkt vrijheid.

Vervelend, maar daar ben ook jij mee geholpen op de lange termijn. Doe eens ontspannen. Wat is je intentie? Moet het pijn doen?

Vanwaar de noodzaak om mensen kankermongool te noemen?
pi_201923540
quote:
0s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 19:20 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Er zijn figuren die met hun achterlijke gedrag bijdragen aan het kapotgaan van de reguliere zorg, met alle gevolgen van dien. Kan je wel weer wegwuiven met zo'n inhoudloze oneliner, maar het blijft een ding.
Dan kan je toch gewoon het woord politici gebruiken?
  Moderator / Redactie Sport woensdag 27 oktober 2021 @ 19:25:14 #69
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_201923543
quote:
9s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 19:22 schreef _I het volgende:

[..]
Ben jij van de validatiepolitie? Elke reden die iemand heeft, is afdoende. Zo werkt vrijheid.

Vervelend, maar daar ben ook jij mee geholpen op de lange termijn. Doe eens ontspannen. Wat is je intentie? Moet het pijn doen?

Vanwaar de noodzaak om mensen kankermongool te noemen?
"Ja sorry meneer agent, maar ik had echt een goede reden om deze persoon neer te steken. Het is een vrij land, dus ik mag dat."
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator / Redactie Sport woensdag 27 oktober 2021 @ 19:28:02 #70
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_201923568
quote:
10s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 19:24 schreef _I het volgende:

[..]
Dan kan je toch gewoon het woord politici gebruiken?
Dus we mogen antivaxxers niet met hun neus op de feiten drukken, maar politici moeten wel voor precies dezelfde gevolgen beoordeeld worden? En dat is niet hypocriet?
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_201923572
quote:
0s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 19:20 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Er zijn figuren die met hun achterlijke gedrag bijdragen aan het kapotgaan van de reguliere zorg, met alle gevolgen van dien. Kan je wel weer wegwuiven met zo'n inhoudloze oneliner, maar het blijft een ding.
Nee, mensen boven de 50 (met onderliggend lijden) die zich niet laten vaccineren maken de zorg kapot. Die lui pikken namelijk alle bedden in.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 27 oktober 2021 @ 19:28:48 #72
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_201923582
quote:
0s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 19:28 schreef GS-Raw het volgende:

[..]
Nee, mensen boven de 50 (met onderliggend lijden) die zich niet laten vaccineren maken de zorg kapot. Die lui pikken namelijk alle bedden in.
Ik vind het wel mooi hoe antivaxxers nu naar elkaar gaan wijzen :')
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_201923587
quote:
0s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 19:25 schreef Nattekat het volgende:

[..]
"Ja sorry meneer agent, maar ik had echt een goede reden om deze persoon neer te steken. Het is een vrij land, dus ik mag dat."
‘Om het vaccin niet te nemen’, droppie, niet om de wet te overtreden.

Gaat het verder wel!?
  Moderator / Redactie Sport woensdag 27 oktober 2021 @ 19:30:33 #74
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_201923607
quote:
10s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 19:28 schreef _I het volgende:

[..]
‘Om het vaccin niet te nemen’, droppie, niet om de wet te overtreden.

Gaat het verder wel!?
Fijn dat je op de man begint te spelen, dat betekent doorgaans dat de argumenten op zijn.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_201923635
Mooi emo-topic wel
  User die overal opduikt 2022 woensdag 27 oktober 2021 @ 19:32:45 #76
186611 Haags
pi_201923640
quote:
0s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 18:05 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ik scheld niet, ik zeg hoe het zit. Er is geen enkele reden om geen prik te halen, en er zijn talloze redenen om het wel te doen. Je beschermt niet alleen jezelf, maar ook anderen. En je zal maar net dat zeldzame geval zijn dat wel op z'n buik op de IC belandt. Weer mogelijk een onnodige kankerdode erbij.

En geloof me, er zijn 100% zeker onnodige doden gevallen door dat volk.
Maar misschien had diegene wel longkanker door jarenlang roken. Dan zou diegene ook geen recht mogen hebben op een bed.
Zonder wrijving geen glans
pi_201923646
quote:
0s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 19:20 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Er zijn figuren die met hun achterlijke gedrag bijdragen aan het kapotgaan van de reguliere zorg, met alle gevolgen van dien. Kan je wel weer wegwuiven met zo'n inhoudloze oneliner, maar het blijft een ding.
Helemaal mee eens, maar mensen die al 40 jaar roken, weigeren te bewegen en zo vet als een aap zijn verander je niet zo 1.2.3 helaas.
'Correct me if i'm wrong, for I'll be quite thankful for the lesson learned.' - Author unknown, 1987
pi_201923656
quote:
0s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 19:28 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Dus we mogen antivaxxers niet met hun neus op de feiten drukken, maar politici moeten wel voor precies dezelfde gevolgen beoordeeld worden? En dat is niet hypocriet?
Politici zijn gekozen volksvertegenwoordigers die de zorg hadden moeten regelen. Vergrijzing was geen verrassing.

Antivaxxers zijn mensen die vaccinaties pertinent weigeren, om redenen. Dit zijn mensen die het of niet kunnen nemen, of vanwege andere redenen twijfelen. Het is een pandemie. Er is nog niet bewezen dat het vaccin na 3 maanden nog bescherming biedt voor ouderen. Je weet helemaal niet of 100% vaccinatie nu een ander beeld had laten zien.

Maar je weet wel dat het allemaal aan die kakuhrmugoluh ligt. Joh, niet goed voor je, hoor.
pi_201923693
quote:
0s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 19:30 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Fijn dat je op de man begint te spelen, dat betekent doorgaans dat de argumenten op zijn.
Op de man spelen? Dude, je begint over mensen vermoorden.

Heb geen argumenten nodig. Wat de reden ook is, waarom maakt het zoveel in jou los? Ik hoef je niet te overtuigen, je mag vinden wat je vindt. Snap alleen de emotie niet.
pi_201923700
quote:
0s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 19:28 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ik vind het wel mooi hoe antivaxxers nu naar elkaar gaan wijzen :')
Wat klets jij nou dom man. Ik een antivaxxer? Ben al sinds februari geprikt want zorgmedewerker. Zal je sieren om je toon eens wat te dimmen. Fok stelt wel lage eisen aan mods tegenwoordig of niet?
pi_201923862
quote:
0s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 08:51 schreef Starhopper het volgende:

[..]
---------------------------------------------

Onbegrijpelijk dat OMT niet ziet dat een ruime meerderheid wel klaar is met de vrijblijvendheid die al bijna 2 jaar wordt opgeëist door een kleine groep.

Sowieso snap ik niet dat het OMT zich bemoeit met bijvoorbeeld de polarisatie. Daar gaan ze helemaal niet over.
Ik vind het volstrekt begrijpelijk dat OMT leden die hier niet achter staan dit communiceren.
Ze zullen er door velen anders medeverantwoordelijk voor worden gehouden.
De beslissing is uiteindelijk aan de politiek.
De dood gaat ons niet aan. Zolang we er zijn, is de dood er niet, en wanneer de dood er is, zijn wij er niet meer.
pi_201923991
quote:
0s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 19:45 schreef Tanatos het volgende:

[..]
Ik vind het volstrekt begrijpelijk dat OMT leden die hier niet achter staan dit communiceren.
Ze zullen er door velen anders medeverantwoordelijk voor worden gehouden.
De beslissing is uiteindelijk aan de politiek.
De beslissing is aan het volk. Als die niet langer volgt is het klaar.

Qr wordt veelal niet gecontroleerd. Gevaccineerden bewegen vrij, zonder testen en verspreiden er rustig op los. Het is niet een emotionele beslissing. Voor discriminerende maatregelen heb je goede onderbouwing nodig, die nu ontbreekt.

Het OMT wat tegen is, is net goed of fout bezig als het OMT wat voor is. Het gaat namelijk om de onderbouwing, niet een mening. Het is een OMT, geen emo-denktank.

Maar Ab O. Die iedereen op een eiland wil zetten spant wel de kroon met zn stemmingsmakerij. Je zou met hand en tand de vrijheid moeten verdedigen, niet de mening van de overheid. Je bent een van ons, niet van hun.
pi_201924016
quote:
0s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 09:48 schreef sirdanilot het volgende:

[..]
Al sinds het begin van de pandemie beslist het niet-democratisch orgaan OMT vol artsen over ons politieke lot. Dat gaat nou echt niet zomaar veranderen.

Ze doen allemaal maar, ik vind het best. Ik ben nou gevaccineerd maar ik zie dat ik toch geen gebruik maak van mijn 'speciale privileges'. Dus waarom dan nog een booster halen.
Jij bent toch jong, gezond en pas recent gevaccineerd?
Ik heb nogal mijn twijfels of gezonde mensen wel een herhaalvaccinatie nodig hebben.

Voor ouderen en kwetsbaren is het waarschijnlijk wel een goed plan
Alhoewel ze ook bij die groepen beter eerst kunnen kijken, of er bij delen daarvan misschien nog wel antistoffen aanwezig zijn.
Betere serologische tests zijn zeer wenselijk.
De dood gaat ons niet aan. Zolang we er zijn, is de dood er niet, en wanneer de dood er is, zijn wij er niet meer.
pi_201924089
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 10:19 schreef Catatafishh het volgende:

[..]
Maar laat iedereen dan aub in de eigen expertise een advies geven. Ik wil helemaal niet dat een arts als absoluut leek op het gebied van politieke overwegingen iets op dat gebied adviseert. Zoals ik ook niet wil dat Lange Frans zich met virologie bemoeit, zo lang hij niet minstens zijn master heeft behaald op dat gebied. Enz enz. :X
Ik heb niet het idee dat politici nou echt experts zijn op dit gebied.
De experts op het gebied van massapsychologie zitten waarschijnlijk vooral bij de social media bedrijven.
De dood gaat ons niet aan. Zolang we er zijn, is de dood er niet, en wanneer de dood er is, zijn wij er niet meer.
pi_201924129
quote:
0s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 09:06 schreef Mike-The-Situation het volgende:
Als ongevaccineerde ben ik juist een voorstander van harde maatregelen voor ongevaccineerden. Dit komt voort uit het idee dat je daarmee direct winst kunt boeken in plaats van deze slappe hap elke keer.

Stel, je bepaald nu dat ongevaccineerden ook niet meer middels een test naar uitgaangsgelegenheden mogen, thuis moeten werken en op bepaalde tijden naar de supermarkt moeten. Dan kun je stellen dat er een duidelijke scheiding is tussen ongevaccineerden en gevaccineerden. Blijkt dat de cijfers dan hard dalen dan kun je met zijn allen, gekkies daargelaten, concluderen dat het dus inderdaad de ongevaccineerden zijn waar het virus nog flink is rondgaat. Hier kun je vervolgens campagnes op maken en wederom benadrukken dat er geen ontkennen meer aan is, vaccineren is the way out of the pandemic!

Blijkt het slechts een marginale impact te hebben omdat gevaccineerden toch teveel het virus overdragen dan kun je hier ook direct beleid op maken. Ofwel permanente maatregelen zoals geen handen geven en afstand houden ofwel tijdelijke of lokale maatregelen bij uitbraken.

Hoe dan ook, dit zal onpopulair zijn, zal dat binnen 2 of 3 weken resultaten opleveren waar je concreet iets mee kunt. Dit aanmodderen komt toch iedereen zijn keel uit?
En wie zou die maatregelen moeten gaan handhaven?
De dood gaat ons niet aan. Zolang we er zijn, is de dood er niet, en wanneer de dood er is, zijn wij er niet meer.
pi_201924170
quote:
9s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 19:22 schreef _I het volgende:

[..]
Ben jij van de validatiepolitie? Elke reden die iemand heeft, is afdoende. Zo werkt vrijheid.

Vervelend, maar daar ben ook jij mee geholpen op de lange termijn. Doe eens ontspannen. Wat is je intentie? Moet het pijn doen?

Vanwaar de noodzaak om mensen kankermongool te noemen?
Sommigen zit het klaarblijkelijk enorm diep. En deze mensen kunnen hun emoties niet meer onder controle houden. Best wel schrikbarend eigenlijk dat we op dit punt zijn gekomen als samenleving.
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 19:19 schreef Document1 het volgende:

[..]
Deze dooddoener weer, vertel jij het tegen al mijn collega's van onder 30 die blijvende schade 9bdervinden van dit griepje?
Dat is erg vervelend dat al jouw collega's onder de 30 blijvende schade ondervinden van Covid. Dit is nochtans niet de norm.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_201924206
quote:
0s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 11:41 schreef Farenji het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel vreemd dat het OMT vooral bestaat uit medici en niet ook uit bijvoorbeeld gedragswetenschappers en psychologen. Want dit gaat vandaag de dag helemaal niet alleen meer om puur medische aspecten zoals infectie en besmettelijkheid of het virus op zich, maar vooral ook om groepsgedrag, kudde-mentaliteit, (non)conformisme. De corona-crisis is steeds meer een sociale en maatschappelijke crisis aan het worden. Wat heb je daar als arts of immunoloog nog over te zeggen?
Dat ben ik wel met je eens, maar of er nou echt experts zijn, die wat dit betreft een goede voorspelling kunnen doen betwijfel ik.
Degenen met het meest inzicht in masspsychologie hebben, werken waarschijnlijk bij social media bedrijven (en hebben derhalve geen enkele ethiek).
De dood gaat ons niet aan. Zolang we er zijn, is de dood er niet, en wanneer de dood er is, zijn wij er niet meer.
pi_201924228
quote:
10s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 13:17 schreef Derrazi het volgende:

[..]
Je bedoelt 50+ers?
Dat is volgens mij meer dan de helft van de bevolking.
De dood gaat ons niet aan. Zolang we er zijn, is de dood er niet, en wanneer de dood er is, zijn wij er niet meer.
pi_201924235
quote:
0s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 13:19 schreef Derrazi het volgende:

[..]
Of we schalen de ziekenhuizen op. Als we dit vanaf het begin hadden gedaan had het tientallen miljarden gescheeld (exclusief economische schade)
Met welk personeel?
De dood gaat ons niet aan. Zolang we er zijn, is de dood er niet, en wanneer de dood er is, zijn wij er niet meer.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 27 oktober 2021 @ 20:13:42 #90
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_201924300
quote:
0s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 19:35 schreef GS-Raw het volgende:

[..]
Wat klets jij nou dom man. Ik een antivaxxer? Ben al sinds februari geprikt want zorgmedewerker. Zal je sieren om je toon eens wat te dimmen. Fok stelt wel lage eisen aan mods tegenwoordig of niet?
Waar maak je je dan druk over :')
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator / Redactie Sport woensdag 27 oktober 2021 @ 20:14:35 #91
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_201924321
quote:
0s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 20:09 schreef Tanatos het volgende:

[..]
Met welk personeel?
Al die luie mensen die zogenaamd overspannen thuis zitten natuurlijk.

Dat was sarcasme, voor iemand daar een probleem van gaat maken.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_201924351
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 19:19 schreef Document1 het volgende:

[..]
Deze dooddoener weer, vertel jij het tegen al mijn collega's van onder 30 die blijvende schade 9bdervinden van dit griepje?
Langzaam herstel, of blijvende schade?
De dood gaat ons niet aan. Zolang we er zijn, is de dood er niet, en wanneer de dood er is, zijn wij er niet meer.
pi_201924380
quote:
0s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 20:13 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Waar maak je je dan druk over :')
Waar ik mij zo druk over maak? Volgens mij zit jij je vooral erg op te winden meid.
pi_201924520
quote:
10s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 19:53 schreef _I het volgende:

[..]
De beslissing is aan het volk. Als die niet langer volgt is het klaar.

Qr wordt veelal niet gecontroleerd. Gevaccineerden bewegen vrij, zonder testen en verspreiden er rustig op los. Het is niet een emotionele beslissing. Voor discriminerende maatregelen heb je goede onderbouwing nodig, die nu ontbreekt.

Het OMT wat tegen is, is net goed of fout bezig als het OMT wat voor is. Het gaat namelijk om de onderbouwing, niet een mening. Het is een OMT, geen emo-denktank.

Maar Ab O. Die iedereen op een eiland wil zetten spant wel de kroon met zn stemmingsmakerij. Je zou met hand en tand de vrijheid moeten verdedigen, niet de mening van de overheid. Je bent een van ons, niet van hun.
Ik vind het vooral begrijpelijk dat deze OMT-leden hun mening hierover duidelijk willen.
Hoe de bevolking reageert is moeilijk te voorspellen.
De dood gaat ons niet aan. Zolang we er zijn, is de dood er niet, en wanneer de dood er is, zijn wij er niet meer.
pi_201924614
quote:
14s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 17:56 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dat ligt er helemaal aan. Ben je jong, zonder overgewicht en onderliggende aandoeningen? Dan valt dat erg mee. Mensen daarentegen die op leeftijd zijn, overgewicht hebben en/of onderliggende aandoeningen en zich niet willen laten vaccineren zijn heel erg onhandig bezig.
Als ik met ervaringsdeskundig spreek, hoor ik toch andere ervaringen.
pi_201924633
quote:
0s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 20:26 schreef Tanatos het volgende:

[..]
Ik vind het vooral begrijpelijk dat deze OMT-leden hun mening hierover duidelijk willen.
Hoe de bevolking reageert is moeilijk te voorspellen.
Daar heb je onderzoeken, peilingen en groepen adviseurs voor. Het OMT is er om de politiek te adviseren, het is aan de politiek om te overtuigen.

De bevolking geeft signalen af dat ze zich niet laten testen, dat er met de qr code wordt gegoocheld en dat controleren niet de taak van de horecamedewerker is.

Al die mensen met meningen in talkshows zijn verkapte peilingen. Er worden ballonnetjes opgelaten. Mensen hebben peilingen in kranten en op opiniewebsites. Ze weten dondersgoed tot hoever ze kunnen gaan. En als het volk er nog niet klaar voor is, dan komen er weer een paar experts aan het woord die de goegemeente die kant op sturen. Wees niet bang, de segregatie komt echt wel, anders was iedereen wel vol tegen geweest.
pi_201924736
quote:
0s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 19:30 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Fijn dat je op de man begint te spelen, dat betekent doorgaans dat de argumenten op zijn.
Dat moet jij echt zeggen _O-
Ik ben een sukkel voor de liefde, koning in de discotheek
pi_201924829
quote:
10s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 20:33 schreef _I het volgende:

[..]
Daar heb je onderzoeken, peilingen en groepen adviseurs voor. Het OMT is er om de politiek te adviseren, het is aan de politiek om te overtuigen.

De bevolking geeft signalen af dat ze zich niet laten testen, dat er met de qr code wordt gegoocheld en dat controleren niet de taak van de horecamedewerker is.

Al die mensen met meningen in talkshows zijn verkapte peilingen. Er worden ballonnetjes opgelaten. Mensen hebben peilingen in kranten en op opiniewebsites. Ze weten dondersgoed tot hoever ze kunnen gaan. En als het volk er nog niet klaar voor is, dan komen er weer een paar experts aan het woord die de goegemeente die kant op sturen. Wees niet bang, de segregatie komt echt wel, anders was iedereen wel vol tegen geweest.
Ik denk dat je de kunde op dit vlak wat overschat.
Men probeert de publieke opinie natuurlijk wel te masseren, maar hoe succesvol ze daar in zijn.
Ik ben benieuwd hoe het gaat verlopen.
De dood gaat ons niet aan. Zolang we er zijn, is de dood er niet, en wanneer de dood er is, zijn wij er niet meer.
pi_201924863
quote:
0s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 20:45 schreef Tanatos het volgende:

[..]
Ik denk dat je de kunde op dit vlak wat overschat.
Men probeert de publieke opinie natuurlijk wel te masseren, maar hoe succesvol ze daar in zijn.
Ik ben benieuwd hoe het gaat verlopen.
Met een maand weten we meer.
pi_201925207
quote:
0s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 20:32 schreef Rolfieo het volgende:

[..]
Als ik met ervaringsdeskundig spreek, hoor ik toch andere ervaringen.
:') wie zijn dat, mensen uit je long covid praatgroepje?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')