abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_201914825
Beste gamers,

Op dit moment vermaak ik me behoorlijk met Forza Horizon 4 op de Xbox Series X.
Over het algemeen ben ik zelf niet zo van die hele dure patserbakken, ik vind ze mooi maar niet om mee te racen, dat voelt minder natuurlijk als dat je een goedkope oude bak tot zijn max tuned. Vandaar heb ik dus nu een 1991 Honda CR-X SiR gekocht en zo snel mogelijk gemaakt. Echter is mijn probleem op dit moment dat bij een snel tempo, de Honda erg veel moeite heeft om bochten te maken. Als ik een bocht wil pakken gebeurt het mij vaak dat ik de bocht niet haal maar dat ie dus tegen de bomen aan rijd en dat is frustrerend als ik met deze wagen street races wil halen. Ik speel met een controller en niet met een stuur. Valt dit te fixen waardoor ik dus scherpere bochten kan maken? Waar heeft dit mee te maken? En waar zou ik eventueel naar kunnen kijken? Alvast bedankt!
pi_201914931
Check je tuning eens en gear ratio ofzo. Verkeerde banden? Zal wel veel te veel wheelspin maken zodat je bochten gaat missen.
pi_201914996
Ja ik denk aan de bestuurder, misschien kan je die vervangen en kijken of dat werkt?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_201915091
quote:
16s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 23:44 schreef FlippingCoin het volgende:
Ja ik denk aan de bestuurder, misschien kan je die vervangen en kijken of dat werkt?
Goeie tip!
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')