Zowel ik als mijn vriendin hebben vrienden van het andere geslacht waar wij wel eens mee uit gaan, mee uit eten gaan, of bij blijven slapen als dat zo uit komt.
Wat maakt anno 2003 nog uit wat iemand in zijn broek heeft als het om vriendschap gaat??
mag een bisexueel dan met helemaal niemand omgaan van de partner??
het komt toch aan op vertrouwen.
waarom is het zo dat als een jongen een vriendinnetje heeft er meteen de doodstraf op staat om met andere meisjes om te gaan... dame: dit is je eigen onzekerheid, niet een fout van je vriendje...
Ik ken situaties waar dat gebeurde en die gast zoiets had van, "als je niet had liggen zeiken had ik niet met dat meisje aangepapt". Knullige reden maarja ...
Kijk het even aan ... als je merkt dat ze echt 'te' close worden kan je misschien beginnen met vragen wat er aan de hand is.
Mannen zijn allemaal hetzelfde; Ut zit in onze genen!
tenzij er natuurlijk andere dingen gebeuren tijdens de etentjes
quote:'Dame', wat een belerend autoritair toontje
Op vrijdag 31 januari 2003 14:10 schreef extreme het volgende:
dame: dit is je eigen onzekerheid, niet een fout van je vriendje...
Ontopic: Ik vind het wel normaal om met andere mensen (mannen en vrouwen) uit te gaan als je een relatie hebt.
quote:Daar heeft ze vast iets aan!
Op vrijdag 31 januari 2003 14:13 schreef rishi120 het volgende:
Ik zou hem helemaaal niet vertrouwen!Mannen zijn allemaal hetzelfde; Ut zit in onze genen!
Als ik je vriend was en jij zou tegen mij zeggen ik vind het niet zo fijn dat je met haar gaat eten of wat dan ook.. dan zou je de deur uit zijn voor je je zin afmaakt het is belachelijk dat je denkt dat je invloed mag hebben op iemand anders zijn prive leven alleen omdat je zijn vriendin bent... doe niet zo aanhankelijk en probeer te begrijpen dat er meer dingen zijn dan een vriend en vriendin hebben bijvoorbeeld vriendschap?? als hij met een vriend van hem uit eten zou gaan zou je dan ook bang zijn?? denk ut niet...
[Dit bericht is gewijzigd door Suphafly op 31-01-2003 14:16]
quote:
Ik zou hem helemaaal niet vertrouwen!Mannen zijn allemaal hetzelfde; Ut zit in onze genen!
quote:dat is lief... maar we weten wel gelijk dat je lesbisch bent
quote:het feit dat ze het post zegt genoeg imho.
Op vrijdag 31 januari 2003 14:14 schreef Oxazepam het volgende:[..]
'Dame', wat een belerend autoritair toontje
en volgens mij is het háár onzekerheid niet, maar haar vriendinnen die haar onzeker gemaakt hebben.
Ontopic: Ik vind het wel normaal om met andere mensen (mannen en vrouwen) uit te gaan als je een relatie hebt.
Op de een of andere manier schijnen veel mensen altijd wel iets te vinden in een ander of in de relatie van een ander of in het leven van een ander dat zij raar vinden of veroordelen. Hoe je het ook doet, bij die mensen doe je het vaak nooit goed. Als jij je vriend zou verbieden om met dat meisje uit eten te gaan dan hadden je vriendinnen dat waarschijnlijk weer stom gevonden. Sommige mensen willen gewoon altijd iets te becommentariëren hebben.
Vertrouw gewoon op je eigen gevoel. Waarom zou die vriendin geen persoonlijke problemen met je vriend bespreken, ze zijn toch goede vrienden van elkaar? Maak jezelf niet gek en laat je ook vooral niet gek maken.
quote:trauma!!!! TRAUMA!!!!!! OHH GOD IK HEB EEN TRAUMA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:
Op vrijdag 31 januari 2003 14:10 schreef overhyped het volgende:
mag een bisexueel dan met helemaal niemand omgaan van de partner??het komt toch aan op vertrouwen.
quote:In eerste instantie vertrouwt ze haar vriend wel degelijk, haar zelfvertrouwen is gewoon aan het wankelen gebracht door haar vriendinnen. Heeft denk ik meer te maken met het vertrouwen in haarzelf en haar eigen inschattingsvermogen dan met het vertrouwen in haar vriend. Sommige mensen zijn helaas nou eenmaal erg gevoelig voor commentaar, vooral van vriendinnen.
Op vrijdag 31 januari 2003 14:17 schreef extreme het volgende:[..]
het feit dat ze het post zegt genoeg imho.
quote:
Op vrijdag 31 januari 2003 14:10 schreef extreme het volgende:
pfffffrt.. puh-leeeze, een beetje vertouwen mag best wel, of wou je 'm met een ketting thuis aan de bank vastleggen, verbieden naar school te gaan omdat er meisjes in de klas zitten, om het over vrouwelijke collega's nog maar niet te hebben later....waarom is het zo dat als een jongen een vriendinnetje heeft er meteen de doodstraf op staat om met andere meisjes om te gaan... dame: dit is je eigen onzekerheid, niet een fout van je vriendje...
quote:Hij bedoelt dat als je partner niet met iemand van het andere geslacht mag omgaan omdat hij of zij zich misschien tot die persoon aangetrokken zou kunnen voelen, een biseksueel met niemand meer om zou mogen gaan, want die zou zich in principe (theoretisch) tot iedereen aangetrokken kunnen voelen. Denk ik.
Op vrijdag 31 januari 2003 14:19 schreef X-Ray het volgende:
.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |