abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8203765
Af en toe gaat mijn vriend uiteten met een ander meisje. Gewoon omdat hij dat gezellig vindt. Ik heb er eigenlijk nooit iets achtergezocht. Totdat ik het terloops aan een paar vriendinnen van me vertelde. En zij vonden het achterlijk en snapte niet dat ik dat pikte. Nu begin ik dus te twijfelen aan het feit of het wel normaal is. Ik ken dat meisje en weet dat zij ook een vriend heeft. De laatste tijd merk ik wel dat ze veel problemen over zichzelf met met mijn vriend bespreekt. Vinden jullie dit normaal en zouden jullie het goed vinden als je vriend/in met iemand anders uit eten zou gaan?
The sky is unlimited!
pi_8203789
zolang JIJ je vriend ermee vertrouwd moet je er niets achter zoeken. Niet iedereen zal af en toe met een ander meisje wat gaan eten, maar om nou helemaal paranoide te worden (zoals die vriendinnen van je) gaat wat ver.
Als de natuur perfect was...
... zouden alle anorexialijders automatisch in vluchtelingenkampen worden geboren
pi_8203804
Ik weet het niet... als ik dat meisje goed zou kennen en zou vertrouwen dan is er natuurlijk niks aan de hand.. maar toch blijft het een beetje rare situatie..
pi_8203811
Ik snap niet waar het probleem ligt.

Zowel ik als mijn vriendin hebben vrienden van het andere geslacht waar wij wel eens mee uit gaan, mee uit eten gaan, of bij blijven slapen als dat zo uit komt.

Wat maakt anno 2003 nog uit wat iemand in zijn broek heeft als het om vriendschap gaat??

mag een bisexueel dan met helemaal niemand omgaan van de partner??

het komt toch aan op vertrouwen.

Want ik ben HYPER dan HYPER dan HYPER dan HYPE! Overhyped voor als je dat niet begrijpt
  vrijdag 31 januari 2003 @ 14:10:28 #5
197 Iggy
serial killer
pi_8203822
Hmm ach zolang het bij eten blijft -- -- zou ik er niet zoveel problemen mee hebben. Je vriendinnen zijn wel jaloers hoor, en daar heb je helemaal niks aan daar maak je alleen maar relaties mee kapot.
I'm judge and I'm jury and I'm executioner too!!!
pi_8203830
pfffffrt.. puh-leeeze, een beetje vertouwen mag best wel, of wou je 'm met een ketting thuis aan de bank vastleggen, verbieden naar school te gaan omdat er meisjes in de klas zitten, om het over vrouwelijke collega's nog maar niet te hebben later....

waarom is het zo dat als een jongen een vriendinnetje heeft er meteen de doodstraf op staat om met andere meisjes om te gaan... dame: dit is je eigen onzekerheid, niet een fout van je vriendje...

Too often, we lose sight of life's simple pleasures. Remember, when someone annoys you it takes 42 muscles in your face to frown, BUT, it only takes 4 muscles to extend your arm and bitch-slap that mother@#?!&! upside the head.
pi_8203847
Ik zou niet gaan zeuren of naar dingen zoeken, zo maak je de zaak erger (denk ik).

Ik ken situaties waar dat gebeurde en die gast zoiets had van, "als je niet had liggen zeiken had ik niet met dat meisje aangepapt". Knullige reden maarja ...

Kijk het even aan ... als je merkt dat ze echt 'te' close worden kan je misschien beginnen met vragen wat er aan de hand is.

vrijdag 31 januari 2003 @ 14:11:28 #8
32771 tigerlady
gggggggggggggrrrrrrrrrrrrrrr
pi_8203849
niks om je zorgen over te maken hoor, ik heb ook zo n vriend waar ik mee ga uiteten of stappen,puur vriendschappelijk. En m n vriend vind dat ook prima hij vertrouwd me.
wraaauuw
  vrijdag 31 januari 2003 @ 14:11:48 #9
32831 ramsesii
Geen steen maar wel een KEI
pi_8203856
ik zou het niet tov vinden als mijn vriendin dat zou doen.. ik zou het haar zeggen en als ze toch ging zouden we er ruzie over krijgen (dat kan ik al wel van te voren vertellen)
Ik ben niet gladjes, eerder harig.
Weet waar ik het over heb want ik ben meerderjarig.
  vrijdag 31 januari 2003 @ 14:13:36 #10
36342 rishi120
Flavor Aid is Lekker!
pi_8203891
Ik zou hem helemaaal niet vertrouwen!

Mannen zijn allemaal hetzelfde; Ut zit in onze genen!

Signature
  vrijdag 31 januari 2003 @ 14:13:45 #11
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_8203894
Skylar, je reageerde eerst op de (naar mijn mening) goede manier: je zocht er niets achter en vond het normaal. En dat is het ook.
Daarom is het extra jammer dat je nu bent gaan twijfelen. Laat je niet opstoken door je vriendinnen. Zij kennen je vriend toch niet zo goed als jij.
pi_8203898
waarom raar als het gewoon een hele goeie ''vriendin'' van je vriend is waar hij ook gewoon contact mee wil blijven houden is er toch niks aan de hand > jaloezie is nooit goed in een relatie

tenzij er natuurlijk andere dingen gebeuren tijdens de etentjes

Wat heb je tegen ambtenaren? Ze doen toch niks!
  vrijdag 31 januari 2003 @ 14:14:10 #13
1434 Oxazepam
Signature ©Dr.Daggla
pi_8203903
quote:
Op vrijdag 31 januari 2003 14:10 schreef extreme het volgende:
dame: dit is je eigen onzekerheid, niet een fout van je vriendje...
'Dame', wat een belerend autoritair toontje en volgens mij is het háár onzekerheid niet, maar haar vriendinnen die haar onzeker gemaakt hebben.

Ontopic: Ik vind het wel normaal om met andere mensen (mannen en vrouwen) uit te gaan als je een relatie hebt.

Het werkwoord hoeren betekent hetzelfde als hoereren..(ontuchtig leven leiden)De meest logische vertaling voor ophoeren is dus"Weg hier en ga een ontuchtig leven leiden.."Beetje raar advies;ga slapen of ga hier weg om een ontuchtig leven te leiden
pi_8203914
quote:
Op vrijdag 31 januari 2003 14:13 schreef rishi120 het volgende:

Daar heeft ze vast iets aan!
pi_8203922
er staat tenslotte geschreven in het liefde's wetboek dat zodra je een vriend of vriendin hebt je niet meer met andere mensen een normale relatie mag hebben toch???????

Als ik je vriend was en jij zou tegen mij zeggen ik vind het niet zo fijn dat je met haar gaat eten of wat dan ook.. dan zou je de deur uit zijn voor je je zin afmaakt het is belachelijk dat je denkt dat je invloed mag hebben op iemand anders zijn prive leven alleen omdat je zijn vriendin bent... doe niet zo aanhankelijk en probeer te begrijpen dat er meer dingen zijn dan een vriend en vriendin hebben bijvoorbeeld vriendschap?? als hij met een vriend van hem uit eten zou gaan zou je dan ook bang zijn?? denk ut niet...

[Dit bericht is gewijzigd door Suphafly op 31-01-2003 14:16]

Deal with it; rock 'n roll
  vrijdag 31 januari 2003 @ 14:15:34 #16
30924 modestus
forward hoort wat...
pi_8203924
is toch geen probleem... als jij ook met een andere jongen uit eten mag... check zijn reactie eens als je verteld dat je met een andere jongen (nee ik mag niet van mijn vriendin) uit eten gaat.... zo de waard is...
Na die skitter sterrenag verskyn die helder son, met al sy kleur en prag laat die dag maar kom.
pi_8203943
quote:

vrijdag 31 januari 2003 @ 14:17:19 #18
32831 ramsesii
Geen steen maar wel een KEI
pi_8203955
quote:

dat is lief... maar we weten wel gelijk dat je lesbisch bent
Ik ben niet gladjes, eerder harig.
Weet waar ik het over heb want ik ben meerderjarig.
pi_8203967
quote:
Op vrijdag 31 januari 2003 14:14 schreef Oxazepam het volgende:

[..]

'Dame', wat een belerend autoritair toontje en volgens mij is het háár onzekerheid niet, maar haar vriendinnen die haar onzeker gemaakt hebben.

Ontopic: Ik vind het wel normaal om met andere mensen (mannen en vrouwen) uit te gaan als je een relatie hebt.

het feit dat ze het post zegt genoeg imho.

en verder was je het al met eens zie ik
Too often, we lose sight of life's simple pleasures. Remember, when someone annoys you it takes 42 muscles in your face to frown, BUT, it only takes 4 muscles to extend your arm and bitch-slap that mother@#?!&! upside the head.
pi_8203969
Ga gewoon op je eigen gevoel af en laat je niet gek maken door je vriendinnen. Het is iets tussen jou en je vriend, iets waar zij helemaal buiten staan.

Op de een of andere manier schijnen veel mensen altijd wel iets te vinden in een ander of in de relatie van een ander of in het leven van een ander dat zij raar vinden of veroordelen. Hoe je het ook doet, bij die mensen doe je het vaak nooit goed. Als jij je vriend zou verbieden om met dat meisje uit eten te gaan dan hadden je vriendinnen dat waarschijnlijk weer stom gevonden. Sommige mensen willen gewoon altijd iets te becommentariëren hebben.

Vertrouw gewoon op je eigen gevoel. Waarom zou die vriendin geen persoonlijke problemen met je vriend bespreken, ze zijn toch goede vrienden van elkaar? Maak jezelf niet gek en laat je ook vooral niet gek maken.

In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
pi_8203970
quote:

trauma!!!! TRAUMA!!!!!! OHH GOD IK HEB EEN TRAUMA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Deal with it; rock 'n roll
  vrijdag 31 januari 2003 @ 14:19:37 #22
7921 X-Ray
is opgekankerd
pi_8203999
quote:
Op vrijdag 31 januari 2003 14:10 schreef overhyped het volgende:
mag een bisexueel dan met helemaal niemand omgaan van de partner??

het komt toch aan op vertrouwen.

.
Nou dag he allemaal
Niet te veel huilen he?
Gegen die Mauer und Abschießen
pi_8204001
quote:
Op vrijdag 31 januari 2003 14:17 schreef extreme het volgende:

[..]

het feit dat ze het post zegt genoeg imho.

In eerste instantie vertrouwt ze haar vriend wel degelijk, haar zelfvertrouwen is gewoon aan het wankelen gebracht door haar vriendinnen. Heeft denk ik meer te maken met het vertrouwen in haarzelf en haar eigen inschattingsvermogen dan met het vertrouwen in haar vriend. Sommige mensen zijn helaas nou eenmaal erg gevoelig voor commentaar, vooral van vriendinnen.
In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
pi_8204018
quote:
Op vrijdag 31 januari 2003 14:10 schreef extreme het volgende:
pfffffrt.. puh-leeeze, een beetje vertouwen mag best wel, of wou je 'm met een ketting thuis aan de bank vastleggen, verbieden naar school te gaan omdat er meisjes in de klas zitten, om het over vrouwelijke collega's nog maar niet te hebben later....

waarom is het zo dat als een jongen een vriendinnetje heeft er meteen de doodstraf op staat om met andere meisjes om te gaan... dame: dit is je eigen onzekerheid, niet een fout van je vriendje...

Home is where my guitar is
pi_8204021
quote:
Op vrijdag 31 januari 2003 14:19 schreef X-Ray het volgende:

.

Hij bedoelt dat als je partner niet met iemand van het andere geslacht mag omgaan omdat hij of zij zich misschien tot die persoon aangetrokken zou kunnen voelen, een biseksueel met niemand meer om zou mogen gaan, want die zou zich in principe (theoretisch) tot iedereen aangetrokken kunnen voelen. Denk ik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')