quote:Op donderdag 28 oktober 2021 00:04 schreef speknek het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weer wat geleerd
Jammer.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 03:13 schreef chansadres het volgende:
Nedgame heeft de nieuwe hoes geupload van de EU versie van GTA Trilogy:
[ afbeelding ]
Helaas met download dus...
Dat zuigt.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 10:29 schreef CoExist het volgende:
Tetris Metroid Dread binnen gehengeld.
Effe vet balen, ik stond #3 krijg ik een communicatie error ofzo. Wordt ik gedisconnected van de game…
Ik had dat ook laatst toen ik aan het gamen was met @onlogischquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 10:29 schreef CoExist het volgende:
Effe vet balen, ik stond #3 krijg ik een communicatie error ofzo. Wordt ik gedisconnected van de game…
Ik heb SMT V ook vanaf dag 1, jammer alleen dat Atlus Atlus is, en dat er al een ws 25 euro DLC pack aan vast zit, tenzij je er nog eens 15 euro boven op wilt gooien voor de SE, DLC zal niet zoveel uitmaken voor de gameplay(was bij IV en IV:A ook niet het geval), maar toch.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 23:26 schreef Kerftminister het volgende:
Lekker dagje, Mario Party al in de brievenbus een dag te vroeg, ff 1 beurt getest maar heel positief. Morgen met een maat en met biertjes eens een bord of 2 testen, kijken wat we ervan vinden.
Daarnaast ook Fatal Frame release. Ff anderhalf uur gespeeld, maar lekker creepy sfeertje zeg, moet de mechanics nog ff doorkrijgen, reageer telkens echt een fractie te laat, maar wel leuk, normaal speel ik nooit dat soort spellen.
Begin wel een aardige backlog op te bouwenHeb ook pas 20 uur in Dragon Quest zitten, die me wel steeds beter begint te bevallen, Monkey Ball dus net binnen, Final Fantasy 7 heb ik pas 3 uur in zitten en voor de Ps4 heb ik nog de Assassin's Creed Trilogie klaar liggen waar ik pas 3 uur in heb zitten ook.
En dan over 2 weken SMT5 natuurlijk, daar ga ik wel met vol commitment aan de slag dan.
Plus nog een lading retro gamesmocht er een lockdown komen, dan wordt het veel gamen dus.
Slecht. Afgelopen week was druk op werk dus heb de Switch nauwelijks aangehad overdag. In de avond was ik Tales of Arise uit aan het spelen.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 22:42 schreef Noppie2000 het volgende:
Hoe gaat het met Paper Mario @:notorious_roy
Ik heb hem net afgezet. Ik ben in het tweede gedeelte, maar op de een of andere manier zot ik er maar niet lekker in. Terwijl ik de wereld en de platforming leuk vind, denk ik dat de battles heelquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 22:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Slecht. Afgelopen week was druk op werk dus heb de Switch nauwelijks aangehad overdag. In de avond was ik Tales of Arise uit aan het spelen.
Dit weekend pak ik 'm weer op. Zit nog steeds in eerste sectie. Nog geen boss fight gezien.
Ik kwam dit keer niet hoger dan 12 ofzo. Vind de theme niet zo tof. Muziek zorgt er niet voor dat ik in de zone kom.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 10:29 schreef CoExist het volgende:
De muziek van deze theme helpt inderdaad niet. Meestal speel ik Tetris met het geluid uit eigenlijk.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 15:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik kwam dit keer niet hoger dan 12 ofzo. Vind de theme niet zo tof. Muziek zorgt er niet voor dat ik in de zone kom.
Ik vind die van Xenoblade erg tof, dat is mijn standaard theme.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 16:27 schreef CoExist het volgende:
[..]
De muziek van deze theme helpt inderdaad niet. Meestal speel ik Tetris met het geluid uit eigenlijk.
Als ik de theme heb gehaald switch ik ook gelijk weer naar de Tetris99 theme.
Vind andere themes teveel afleiden van de game.
Ben benieuwd of er nog een Mario Party Superstars theme komt binnenkort.
Tot nu toe heb ik ze allemaal.
Ik heb hem op de releasedag gehaald, omdat ik hem niet kon laten liggenquote:Op maandag 1 november 2021 15:36 schreef Mr.Noodle het volgende:
Whut, heeft Spotify nu de Xenoblade Chronicles OST eraf gehaald?
En Mario Party Super Stars toch maar besteld, kon em toch niet laten liggen...
Vindt je em leuk?quote:Op dinsdag 2 november 2021 08:07 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb hem op de releasedag gehaald, omdat ik hem niet kon laten liggen
Ik ga hem voor de kids kopen voor Sinterklaas. Moet er wel een extra setje joycons bijkopen.quote:Op dinsdag 2 november 2021 08:07 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik heb hem op de releasedag gehaald, omdat ik hem niet kon laten liggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |