Hier ook.quote:Op zondag 21 november 2021 14:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Heb zojuist de verzendbevestiging gehadnu heb ik er alsnog twee.
Ik heb 1 van die delen voor de PS1 en de PS1 werkt ook nog steedsquote:Op zondag 21 november 2021 12:22 schreef Cici het volgende:
https://www.bol.com/nl/nl(...).2_9.10.ProductImage
Nostalgie dit
Mooi. Deze bestellen en de versie die ik vorige week als Sinterklaaskado voor een tientje meer heb besteld retourneren dus.quote:Op maandag 22 november 2021 13:36 schreef Mr.Noodle het volgende:
Marioparty SuperStars voor ¤42,99 als Dagdeal bij Bol.com Ik denk niet dat je em komend jaar nog goedkoper dan dit gaat vinden.
Ik heb heb em vandaag binnen gekregen. Heerlijke nostalgie. Had toen alleen het 1e deel gespeeld.quote:Op zondag 21 november 2021 20:04 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb 1 van die delen voor de PS1 en de PS1 werkt ook nog steeds
Bedankt voor de tip.quote:Op zondag 21 november 2021 23:19 schreef ESF1Gamer het volgende:
Je kan Big Brain Academy Knappe Koppen uitproberen (demo) in de nintendo e-shop. Er is wel 1 spel binnenin het spel beschikbaar.
Zeker, ik speel deze zo nu en dan tussen mn SMT V sessies door. Wel jammer dat er geen online optie is.quote:Op dinsdag 23 november 2021 09:02 schreef Mr.Noodle het volgende:
Cruise n' Blast is wel aan te raden, als je nog een beetje nostalgie hebt naar de early 2000 Arcade Race Games.
Wie heeft dat niet?quote:Op dinsdag 23 november 2021 09:02 schreef Mr.Noodle het volgende:
Cruise n' Blast is wel aan te raden, als je nog een beetje nostalgie hebt naar de early 2000 Arcade Race Games.
Horizon Chase ook, die is nu maar 5 euro.quote:Op dinsdag 23 november 2021 09:02 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik denk dat ik die het liefst op PlayStation speel, vanwege de laadtijden op PS5. Daarnaast moet ik nog 90 uur Persona 5 spelen voordat ik hiermee kan beginnen. Ik wacht nog ff dusquote:Op dinsdag 23 november 2021 10:46 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik heb Persona 5 Strikers ook toch maar gekocht voor ¤27.99 bij bol.com
Klote BlackFriday deals...
Ik heb enkel de PS4 te leen van iemand. Dus enkel een Switch in bezit, maar prima game voor handheld mode lijkt me.quote:Op dinsdag 23 november 2021 10:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik denk dat ik die het liefst op PlayStation speel, vanwege de laadtijden op PS5. Daarnaast moet ik nog 90 uur Persona 5 spelen voordat ik hiermee kan beginnen. Ik wacht nog ff dus
Jemoet ws ook nog 200+ uur dragon quest spelen, toch doe je het niet.quote:Op dinsdag 23 november 2021 10:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik denk dat ik die het liefst op PlayStation speel, vanwege de laadtijden op PS5. Daarnaast moet ik nog 90 uur Persona 5 spelen voordat ik hiermee kan beginnen. Ik wacht nog ff dus
DQVIII ligt nog op de plank jaquote:Op dinsdag 23 november 2021 12:45 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Jemoet ws ook nog 200+ uur dragon quest spelen, toch doe je het niet.
je hebt XI wel uitgespeeld?quote:Op dinsdag 23 november 2021 13:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
DQVIII ligt nog op de plank jaJe kent me te goed...
Gisteren een klein stukje gespeeld. Valt tot nu niet tegen.quote:
Die had ik al op PS4 gespeeld (act 1 + 2). Op Switch ga ik voor een volledige playthrough (incl. act 3). Maar dat komt nog.quote:
Dus 3 games in 1 in plaats van alleen Aladdin en lion king op 1 kaartje?quote:
Erg leuk, maar dit hadden ze toch ook op de SNES online kunnen zetten?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |