abonnement bol.com Unibet Coolblue
  User die het meest klaagt 2022 dinsdag 26 oktober 2021 @ 17:38:28 #1
414785 sirdanilot
pi_201911015
Ik ben dus een homo maar bijna al mijn vrienden zijn hetero. Hoe kan dat? Soort zoekt soort, toch?

Nou dat komt omdat ik überhaupt niet zo goed ben in het leggen van nieuwe contacten en het maken van vriendschappen. Vrijwel al mijn NL vrienden (en ook eentje die hier in dublin zit net als ik zelf) stammen nog uit mijn studententijd. Dat zijn dus vriendschappen van inmiddels 10 jaar lang. Met niet iedereen heb ik evenveel overigens hoor maar we zijn een soort groep. En de meesten in mijn groep zijn helaas hetero. Van iedereen zitten er 3 homo's bij waarvan ik er eentje ben en sowieso zitten deze allemaal in NL en niet hiero dus een verre vriend heb je al wat minder aan dan iemand die op loopafstand woont. Overigens heb ik met geen van deze 2 heaumeaux ooit wat gedaan, eentje is wel een 'vriend' maar stiekem hebben we best wel een hekel aan elkaar dus ik zou nooit 1 op 1 ermee afspreken of wat dan ook. En de andere is wel een goede vriend van mij maar niet echt wederzijdse aantrekkingskracht of zo.

Verder heb ik hier in Dublin ook wel vrienden gemaakt maar dat zijn er niet zo veel, die heb ik via via leren kennen en zijn helaas allemaal hetero.

Qua homovrienden is het bedroevend dun gezaaid. Vóór corona ging ik bijna elk weekend uit met een groepje homos waarvan ik er 1 kende via het internet maar die is daarna heel lang naar het buitenland gegaan en is nu wel weer terug maar ik merk dat het voornamelijk eenzijdig is dat vooral ik wil afspreken en vanuit hem komt er niet zo veel interesse om mij mee te laten doen met de groep. Als die al iets stuurt is het meestal een dronken bericht 's avonds van hey kom naar de (lokale homobar) maar dan ben ik inmiddels al wat anders aan het doen met dus mijn hetero vrienden. Ik heb weinig zin om hem heel erg te gaan lopen pushen om af t espreken want ik merk de hint wel als er weinig enthousiasme lijkt de zijn van de andere partij.

Dus tsja kortom, ik heb een gebrek aan homo's in mijn leefomgeving. Ik ga eigenlijk zelden ergens heen ook dus ik kom ook geen homo's tegen verder. De QR code is voor mij nogal een barrière om ergens heen te gaan, als dit vereist is dan zeg ik liever gewoonweg dat ik niet kom. Als ik al met iemand ben en die wil per se in de pub wat gaan drinken, nou ja dan laat ik die QR code nog wel zien hoor maar echt liever niet.

En ook op het werk kom ik ze niet tegen want ik ga niet naar kantoor. Heb wel een collega die ik lekker vind maar daar heb je verder ook niks aan via zo'n zoomschermpje. Sowieso is het werk ook niet de handigste plek om een date te vinden natuurlijk kan je gezeik mee krijge

Dus wat zou je in mijn situatie doen om meer homo's tegen te komen? Daten via tindr/grindr vind ik echt een drama tegenwoordig en wil ik eigenlijk ook niet meer.

Mijn
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_201911202
Heeft het COC geen activiteiten bij jou in de buurt? Mss kun je vrijwilliger worden?

Dit vond ik ook: https://www.coc.nl/informatie-over-cocktail-maatjesproject
pi_201911253
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 18:02 schreef -Spring het volgende:
Heeft het COC geen activiteiten bij jou in de buurt? Mss kun je vrijwilliger worden?

Dit vond ik ook: https://www.coc.nl/informatie-over-cocktail-maatjesproject
COC bij deze homoseksueel? Hij staat strak van de geilheid als ik zijn topics lees.
pi_201911396
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 18:08 schreef Sfancta het volgende:

[..]
COC bij deze homoseksueel? Hij staat strak van de geilheid als ik zijn topics lees.
Want COC'ers neuken niet? ;) Je kunt daar toch mensen leren kennen waarmee je in je privétijd een seksuele relatie krijgt?
  User die het meest klaagt 2022 dinsdag 26 oktober 2021 @ 18:24:43 #5
414785 sirdanilot
pi_201911397
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 18:02 schreef -Spring het volgende:
Heeft het COC geen activiteiten bij jou in de buurt? Mss kun je vrijwilliger worden?

Dit vond ik ook: https://www.coc.nl/informatie-over-cocktail-maatjesproject
Ik woon in het buitenland (ierland), nu heb je hier ook wel van dit soort organisaties hoor.

Maar ik werk al full time en ik speel ook piano dus qua tijd is het al beetje lastig, nu kan 1 avondje in de week nog wel maar ik vind het nogal ee ngrote stap om dat in mijn eentje te gaan doen.

Ik heb zelf ook nooit contact gezocht met het COC of een andere homo organisatie voor hulp en ben er eigenlijk compleet onbekend mee.

Maar goed het is wel een idee natuurlijk. Hangt er ook een beetje vanaf wat zo'n organisatie precies doet.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_201911463
Ga naar een homo of LHBTQI+ avond in het café?
afspraak tandarts verzetten
pi_201911477
Als je op internet niemand kunt vinden zul je toch in je omgeving actief op zoek moeten gaan. Je gaat 'zelden ergens heen', zeg je, maar ze komen niet uit de lucht vallen (hetero's ook niet).

Als er zo'n organisatie is, lijkt het me júist een veilige plek om naartoe te gaan als je in je eentje bent.

Doe nou maar gewoon. Je hebt niks te verliezen en kunt elk moment opnieuw besluiten om niet meer te gaan. :)
  Moderator dinsdag 26 oktober 2021 @ 18:56:39 #9
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_201911703
Dus je hébt wel een QR code dus die kun je laten zien maar dat doe je liever niet, dus als je dan voor iets gevraagd wordt op een locatie waar je die code moet laten zien dan ga je niet?

En die ene homo vriend die volgens jezelf niet op je zit te wachten je uitnodigt in nota bene de lokale homo bar, dan ga je daar niet heen, ook al is dat dé uitgelezen plek om andere homo's tegen te komen, omdat HIJ niet op je zit te wachten terwijl jouw doel is om andere homo's (die daar dus zijn) tegen te komen.

Dus eigenlijk zit je het jezelf gewoon veel moeilijker te maken dan nodig?

[ Bericht 0% gewijzigd door CoolGuy op 26-10-2021 19:24:02 ]
Breitling - Instruments for Professionals
pi_201911786
Maakt het echt wat uit dan of je vrienden hebt die wel of niet homoseksueel zijn? Mijn vrienden zijn mijn vrienden ongeacht hun seksuele voorkeur.
pi_201913143
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 19:03 schreef Thaddeus het volgende:
Maakt het echt wat uit dan of je vrienden hebt die wel of niet homoseksueel zijn? Mijn vrienden zijn mijn vrienden ongeacht hun seksuele voorkeur.
TS laat zich teveel leiden door al die inclusiviteit en diversiteit verhalen.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_201913335
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 20:55 schreef HSG het volgende:

[..]
TS laat zich teveel leiden door al die inclusiviteit en diversiteit verhalen.
En door problemen en onmogelijkheden. Nu dit gezeur weer.
pi_201913393
Ik heb ook te weinig homovrienden

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  User die het meest klaagt 2022 dinsdag 26 oktober 2021 @ 23:45:49 #14
414785 sirdanilot
pi_201915008
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 18:56 schreef CoolGuy het volgende:
Dus je hébt wel een QR code dus die kun je laten zien maar dat doe je liever niet, dus als je dan voor iets gevraagd wordt op een locatie waar je die code moet laten zien dan ga je niet?

En die ene homo vriend die volgens jezelf niet op je zit te wachten je uitnodigt in nota bene de lokale homo bar, dan ga je daar niet heen, ook al is dat dé uitgelezen plek om andere homo's tegen te komen, omdat HIJ niet op je zit te wachten terwijl jouw doel is om andere homo's (die daar dus zijn) tegen te komen.

Dus eigenlijk zit je het jezelf gewoon veel moeilijker te maken dan nodig?
Ja eigenlijk precies dit. Dit is wel confronterend
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
  dinsdag 26 oktober 2021 @ 23:48:59 #15
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_201915026
Sorry, ook hetero, jammer wel
  dinsdag 26 oktober 2021 @ 23:51:27 #16
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_201915040
We kunnen natuurlijk kwartetten, soort squidgame.
pi_201915644
Ik heb geen homovrienden.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ô mon citoyens vous serez unis.
  woensdag 27 oktober 2021 @ 09:51:46 #18
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_201916687
Zoek dan vrienden die bi zijn. Probleem opgelost.
soooo, da's mooi!
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 woensdag 27 oktober 2021 @ 13:05:24 #19
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_201918813
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 19:03 schreef Thaddeus het volgende:
Maakt het echt wat uit dan of je vrienden hebt die wel of niet homoseksueel zijn? Mijn vrienden zijn mijn vrienden ongeacht hun seksuele voorkeur.
Dit idd, ik vind het maar een rare redenering van TS .
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  User die het meest klaagt 2022 woensdag 27 oktober 2021 @ 13:08:08 #20
414785 sirdanilot
pi_201918837
quote:
0s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 13:05 schreef puzziepie het volgende:

[..]
Dit idd, ik vind het maar een rare redenering van TS .
Voor de vriendschap zelf maakt het me geen flikker uit (whaha). Maar het is meer van, de meeste mensen krijgen een relatie dmv vrienden van hun vrienden. En tsja als al mijn vrienden hetero zijn, heb ik dus ook geen homo vrienden-van-vrienden. Immers zijn dit niet het type hetero's dat veel met homo's omgaat anders dan mijzelf.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
  User die het meest klaagt 2022 woensdag 27 oktober 2021 @ 13:08:53 #21
414785 sirdanilot
pi_201918847
quote:
0s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 09:51 schreef LordofLeaves het volgende:
Zoek dan vrienden die bi zijn. Probleem opgelost.
Ja ik heb wel eens wat gedaan met sommige van mijn 'heterovrienden' hoor maar dat is dan leuk als je een keer dronken bent maar niet iets waar een relatie uit kan groeien.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
  woensdag 27 oktober 2021 @ 17:47:25 #22
267824 duracellkonijntje
Oplaadbare batterij
pi_201922316
Wees gewoon vrienden om wie ze zijn, niet om wie ze willen neuken.
Ignorance is bliss
  woensdag 27 oktober 2021 @ 18:11:42 #23
348749 dikkedaniel
a.k.a. Obesiboy
pi_201922601
Ik ben niet homo, maar heb niet veel vrienden dus zoek nog wel wat. Wel eens per abuis een maat van me gepijpt. Volgens velen op fok ben je dan ook homo.
"Zou Je Haar Geven?? :P"
  woensdag 27 oktober 2021 @ 18:22:12 #24
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_201922726
quote:
0s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 18:11 schreef dikkedaniel het volgende:
Ik ben niet homo, maar heb niet veel vrienden dus zoek nog wel wat. Wel eens per abuis een maat van me gepijpt. Volgens velen op fok ben je dan ook homo.
Dat was toch 'per ongeluk'?
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_201922733
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 18:31 schreef Tyranoesauroes het volgende:
Ga naar een homo of LHBTQI+ avond in het café?
Even mezelf quoten omdat het kan.
afspraak tandarts verzetten
  woensdag 27 oktober 2021 @ 18:41:27 #26
348749 dikkedaniel
a.k.a. Obesiboy
pi_201922978
quote:
0s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 18:22 schreef Id_do_her het volgende:

[..]
Dat was toch 'per ongeluk'?
ja per abuis is hetzelfde als per ongeluk
"Zou Je Haar Geven?? :P"
  woensdag 27 oktober 2021 @ 18:58:14 #27
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_201923191
quote:
0s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 18:11 schreef dikkedaniel het volgende:
Ik ben niet homo, maar heb niet veel vrienden dus zoek nog wel wat. Wel eens per abuis een maat van me gepijpt. Volgens velen op fok ben je dan ook homo.
Word maar vrienden met ts.
soooo, da's mooi!
  woensdag 27 oktober 2021 @ 20:46:13 #28
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_201924854
quote:
0s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 18:41 schreef dikkedaniel het volgende:

[..]
ja per abuis is hetzelfde als per ongeluk
Ja, dat klopt.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_201933080
Dat is net als ik als hetero vrouwelijke vrienden wil :')

ik wil ze gewoon neuken klaar wat heeft een kut voor ander nut haha
Op maandag 26 juli 2021 17:30 schreef Ixnay het volgende:[/b]
Van alle terechte klachten ooit is deze het meest terechte.
pi_201933394
Raar, dus je wilt vrienden om enkel te gebruiken als matchingbureau? Dan kun je idd beter gelijk de mensen van het COC en weet ik wat voor andere roze regenboogverenigingen er allemaal bestaan aan de haak slaan. Dan weet je zeker dat ze genoeg van de juiste connecties hebben. Ik zou beginnen met al hun posts te liken op facebook of linkedin ofzo.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_201934104
quote:
10s.gif Op donderdag 28 oktober 2021 17:34 schreef ZeventiendeEtage het volgende:
Dat is net als ik als hetero vrouwelijke vrienden wil :')

ik wil ze gewoon neuken klaar wat heeft een kut voor ander nut haha
Dit.

Werkt gewoon niet, want er is altijd seksuele spanning.

Zoek gewoon vrouwen om vriendinnetje mee te worden.
pi_201935897
TS is hopeloos. Mannen die neuken willen vinden is he-le-maal niet moeilijk...
pi_201936022
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2021 19:11 schreef Cockwhale het volgende:
Dit.

Werkt gewoon niet, want er is altijd seksuele spanning.

Zoek gewoon vrouwen om vriendinnetje mee te worden.
Dus jij voelt letterlijk bij iedere vrouw een spanning, hoe ze er ook uitziet?
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_201936799
quote:
0s.gif Op donderdag 28 oktober 2021 21:18 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]
Dus jij voelt letterlijk bij iedere vrouw een spanning, hoe ze er ook uitziet?
Nee. Maar ik weet dat 9/10 keer als ze "vriendschappelijk" toenadering zoeken, ze eigenlijk meer willen. Niet alleen seks per se, maar daar begint het wel mee.
pi_201942844
Ik denk dat je het issue eerder bij jezelf moet zoeken.

Je schrijft zelf dat je moeilijk vrienden maakt. Verder maak ik uit jouw beschrijvingen op dat je heel snel aanleidingen ziet dat er geen vriendschap mogelijk is of dat het jou tegenstaat.

Mensen zoeken vrienden met wie ze het leuk kunnen hebben. In de gayscene wordt er idd heel snel geneukt: waarom niet, als de seksuele aantrekkingskracht wederzijds is en je hoeft je geen zorgen te maken over SOA's?

Met heteroseksuele vrienden zal het neuken (waarschijnlijk) niet gebeuren. Maar als je verder een leuke sympathieke gast bent die het ook leuk vindt om bijvoorbeeld met iemand een terrasje te pakken, te poolen, een concert te bezoeken of weet ik veel wat want er zijn ontelbaar veel hobby's en interesses die meerdere mensen leuk vinden.

Vrienden of relaties krijgen als je problemen hebt met jezelf, gaat al een stuk moeilijker. Niet zozeer omdat mensen niet bevriend met jou willen worden, maar omdat jij je dan voor anderen afsluit.

Elke negatieve gedachte of overtuiging waarmee je door het leven gaat, belemmeren jou de mogelijkheden tot het uitbreiden of onderhouden van jouw sociale netwerk. Geeft niet, want iedereen sleept die met zich mee.

Echter als het er zoveel zijn dat ze op jouw eigen leven heel veel negatieve impact hebben, merken anderen het aan jou op. Ook al doe je nog zo je best om het te verbergen, non-verbaal geef je anderen wel signalen af dat je veel issues hebt. En dat schrikt mensen af. Mensen willen niet graag omgaan met lui die alleen maar problemen heeft - en dat straal je dan non-verbaal wel uit. Ook kan het evengoed voorkomen dat zij dan bij jou het idee krijgen dat jij hen af gaat wijzen, wat wederom te maken heeft met jouw uitstraling. Zo van "ik zit niet goed in mijn vel en wil met rust gelaten worden".

Mensen willen vaak wel helpen, maar niet jouw redder in nood worden.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')