Dus hierbij de doodserieuze vraag: hoe douche jij? Hoeveel zeep, hoeveel deo, wanneer zeep, wanneer deo etc...
Mijn ervaring is dat als ik zeep of badschuim ed gebruik ik de eerste 3/4 uren ernaar stink in de wind.
Niet ruiken is voor velen een gegeven, voor mij is het een droom
Na douchen scheren/haren etc Dan deo+luchie, dan aankleden.
Probeer anders je douchegel eens met je au de toilette af te stemmen.........
gewoon drie eetlepels shampoo werkt altijd wel goed
quote:Er is een groot verschil tussen te ruiken op een halve meter afstand, en te ruiken op 10 meter afstand
Op vrijdag 31 januari 2003 14:07 schreef Qarinx het volgende:
Je bedoelt dat jouw deo 3/4 uur te ruiken is
Dan is het toch goede deo?
Sommige deo's blijven enorm lang naruiken, ook niet lekker.
Sanex of neutrale Adidas hebben dat bv niet, sowieso zou ik niet voor iets met een erg chemisch geurtje gaan!
Of na het gebruik van de deo, nog even met een vochtig washandje er langs gaan, haalt de deo niet helemaal weg, verminderd wel de geur ervan iets.
[Dit bericht is gewijzigd door yavanna op 31-01-2003 14:12]
quote:En minder opspuiten helpt niet..?
Op vrijdag 31 januari 2003 14:09 schreef Radiokop het volgende:[..]
Er is een groot verschil tussen te ruiken op een halve meter afstand, en te ruiken op 10 meter afstand
Maar idd, wat bovenstaande user zegt.. liever de geur van deo dan zweet..
En de geur van Axe deo vind ik wel lekker hoor!
[Dit bericht is gewijzigd door Qarinx op 31-01-2003 14:12]
quote:dan gebruik je de verkeerde zeep
Op vrijdag 31 januari 2003 14:06 schreef Radiokop het volgende:
Mijn ervaring is dat als ik zeep of badschuim ed gebruik ik de eerste 3/4 uren ernaar stink in de wind.
quote:Hij "stinkt" naar deo en douchegel....
Op vrijdag 31 januari 2003 14:19 schreef Blue-eyes het volgende:
Dat je na 3/4 uur na het douchen weer stinkt heeft niets met jouw manier van douchen te maken.
Probeer eens wat meer water te drinken. En als je rookt, probeer te stoppen of te minderen want ook dat kan bijdragen tot een sterkere lichaamsgeur.
als je niet rookt en je stoort aan zwaar opgemaakte (en bespoten) dames dan heb je een goede kans dat je neus het probleem is!
Niet lullig bedoeld ofzo, maar ik rook me eigen zweet ook nog wel eens en dat geeft geen prettig gevoel. Helemaal niet als je in een kantoor werkt.
Door iedere dag te douchen blijft je lichaam over het algemeen schoner en gaat het minder zweten, dus ook minder stinken.
quote:Euh ik douch me bijna altijd dagelijks 2x, het probleem is dat ik vaak meer stinkend van onder de douche kom dan ervoor.
Op vrijdag 31 januari 2003 14:50 schreef masterzipper het volgende:
Tip: Douche iedere dag.Niet lullig bedoeld ofzo, maar ik rook me eigen zweet ook nog wel eens en dat geeft geen prettig gevoel. Helemaal niet als je in een kantoor werkt.
Door iedere dag te douchen blijft je lichaam over het algemeen schoner en gaat het minder zweten, dus ook minder stinken.
Na het douchen tanden poetsen/scheren en dan pas afdrogen, dan is het ergste er al afgelekt en dan hoef ik me dus minder in te spannen.. Douchen doe ik btw altijd 's ochtends.. Op deze manier word ik wakker.. Echt bijzonder prettig..
bArt
quote:Je moet je eigun naaatuurlijk niet wassen in de sloot he keirl!!!
Op vrijdag 31 januari 2003 14:06 schreef Radiokop het volgende:
quote:wat is dat voor wollig beestje in je sig?
Op zaterdag 1 februari 2003 00:20 schreef SEMTEX het volgende:
Shampoo, cremespoeling, dovezeep voor m'n lijf, sebamedzeep voor m'n piercing, mandarijntjesschuimspullie van Rituals, scheerschuim met een fruitluchtje...
Hoe ik douche? Unicura zeep, heb ik nog ontzettend veel van over in mijn piercingtijd. En ik begin de desinfecterende geur wel te waarderen. Vervolgens shampoo in mijn haar en tijdens de inwerktijd scrub (en soms scheer) ik mijn benen.
quote:SEMTEX! Ik wil OOk een Bolletje Beestje O+ !
Op zaterdag 1 februari 2003 00:23 schreef OAWVGPM het volgende:[..]
wat is dat voor wollig beestje in je sig?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |