abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 26 oktober 2021 @ 16:38:59 #26
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_201910413
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 16:33 schreef sirdanilot het volgende:

[..]
Werd zij dan geacht celibatair te leven? Knettergek.
Japan en vrouwenrechten, dat blijft lastig.
  User die het meest klaagt 2022 dinsdag 26 oktober 2021 @ 16:42:08 #27
414785 sirdanilot
pi_201910453
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 16:38 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Japan en vrouwenrechten, dat blijft lastig.
Ach ik ben als homo opgegroeid in een fundamentalistisch christelijk gezin dus wat dat betreft is wat zij heeft meegemaakt niet anders dan ik, dat je niet mag zijn met de persoon waar je mee wil zijn.

Alleen ben ik enkel beroemd op FOK! en kom ik nooit op de nationale televisie behalve als ik toevallig achter piet paulusma sta tijdens zijn weerbericht (ja ik ben daadwerkelijk eens in zo een uitzending geweest).
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
  dinsdag 26 oktober 2021 @ 17:31:35 #28
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_201910969
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 16:42 schreef sirdanilot het volgende:

[..]
Ach ik ben als homo opgegroeid in een fundamentalistisch christelijk gezin dus wat dat betreft is wat zij heeft meegemaakt niet anders dan ik, dat je niet mag zijn met de persoon waar je mee wil zijn.

Alleen ben ik enkel beroemd op FOK! en kom ik nooit op de nationale televisie behalve als ik toevallig achter piet paulusma sta tijdens zijn weerbericht (ja ik ben daadwerkelijk eens in zo een uitzending geweest).
Mijn ma was geeneens Gristelijk en wilde het niet weten. Ik voel met je mee. Ken je Hyacint Bucket? Dat was precies mijn ma.
pi_201911004
Trouwen met iemand die je leuk vind, ongeacht status en afkomst... het kan !! wens haar heel veel geluk en liefde toe :)
Just say hi!
pi_201911551
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 15:49 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Ach, Waar zou je je over opwinden, Wilhelmina had een rondneukbaron als man, Juliana trouwde met een SS'er die fout was na de oorlog, Beatrix met een aardige Duitser, maar daar waren de PC brigade van toen het niet mee eens en Koning Willem Bier met de dochter van een foute Argentijn.
Koningshuis heeft wel een neus voor fascisten inderdaad.

Van alle blonde vrouwen in de wereld, uitgerekend de dochter van een fascist met tig doden op zijn geweten.
Vreemd mag je het wel onderhand noemen.
pi_201915024
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 18:43 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]
Koningshuis heeft wel een neus voor fascisten inderdaad.

Van alle blonde vrouwen in de wereld, uitgerekend de dochter van een fascist met tig doden op zijn geweten.
Vreemd mag je het wel onderhand noemen.
Typisch dat bij bekende personen de begane misdaden en strafbladen ook erfelijk zijn. Mogen onze ouders er ook schande van spreken als we thuiskomen met de nazaat van een veroordeelde?
pi_201915656
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 23:48 schreef Magister_Artium het volgende:

[..]
Typisch dat bij bekende personen de begane misdaden en strafbladen ook erfelijk zijn. Mogen onze ouders er ook schande van spreken als we thuiskomen met de nazaat van een veroordeelde?
Wij geven geen leiding aan een land, noch is er sprake van dat het generatie op generatie alsmaar met zulke mensen word omgegaan en relaties worden aangeknoopt.
  woensdag 27 oktober 2021 @ 10:29:42 #33
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_201917085
quote:
15s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 14:29 schreef Twiitch het volgende:

[..]
Waarom?

[ afbeelding ]
Die familie was idd berucht. Krankzinnigheid tierde daar ook welig. Laat die Japanse prises maar lekker trouwen met wie zelf wil. Het volk kan de boom in. :Y
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')