abonnement Unibet Coolblue
pi_201929900
quote:
0s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 22:18 schreef Lenny77 het volgende:
Oh nee, wil je absoluut niet op je plaats zetten. In deze tekst is het ook wel wat duidelijker.
Ik las gewoon: dat sta je niet toe als je iemand echt wil als partner. En omdat je wel eens hebt verteld dat je het ergens wel leuk vindt om een stalker te hebben... was een beetje 1+1=2.
Maar met deze opheldering begrijp ik het beter ^O^ .
Oke sorry. Het klopt dat ik vroeger inderdaad een stalker ben geweest. Ik zou geen stalker willen hebben die gewelddadig is. Dat ben ik zelf ook nooit geweest. Daar is niets romantisch aan. Maar stalken in de zin van: het blijven proberen en veel aandacht geven kan in mijn ogen wel aantrekkelijk zijn. Punt is, soms is de aantrekkingskracht er niet en gaat die helaas nooit komen. Dan kan ik heel goed begrijpen dat stalken juist naar kan zijn. het kan idd geen kwaad om ook naar subtielere hints te kijken.

[ Bericht 2% gewijzigd door geeninspiratie1235 op 28-10-2021 12:36:37 ]
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
  User die het meest klaagt 2022 donderdag 28 oktober 2021 @ 13:30:13 #27
414785 sirdanilot
pi_201930710
Nou volgens mij gaat het jou wel lukken hoor. Jij bent echt een groot voorbeeld voor mij gewoon iemand die zelf de boel voor mekaar heeft gekregen, koophuis, hypotheek alles en nou sta je dus meer open voor een relatie.

Dat wil ik ook gaan doen maar bij mij zal het koophuis nog wel 10 jaar duren dus tot die tijd blijft het maar aanmodderen.

Als het contact doodbloedt dan is het gewoon niks voor jou en zou ik zeggen ga op naar de volgende dame.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
  donderdag 28 oktober 2021 @ 13:57:53 #28
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_201931054
Misschien mis je diepgang, TS.

quote:
0s.gif Op donderdag 28 oktober 2021 13:30 schreef sirdanilot het volgende:
Nou volgens mij gaat het jou wel lukken hoor. Jij bent echt een groot voorbeeld voor mij gewoon iemand die zelf de boel voor mekaar heeft gekregen, koophuis, hypotheek alles en nou sta je dus meer open voor een relatie.

Dat wil ik ook gaan doen maar bij mij zal het koophuis nog wel 10 jaar duren dus tot die tijd blijft het maar aanmodderen.

Als het contact doodbloedt dan is het gewoon niks voor jou en zou ik zeggen ga op naar de volgende dame.
Ben jij een kloon met een gimmick over een huis kopen? zie het bijna in elke post van je terug :D
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  User die het meest klaagt 2022 donderdag 28 oktober 2021 @ 14:30:24 #29
414785 sirdanilot
pi_201931340
quote:
11s.gif Op donderdag 28 oktober 2021 13:57 schreef 2NutZ het volgende:
Misschien mis je diepgang, TS.
[..]
Ben jij een kloon met een gimmick over een huis kopen? zie het bijna in elke post van je terug :D
Ik zit al iets van 13 jaar lang op dit forum of zo. Of in ieder geval 10 jaar. :')
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_201931467
daten is net als sales, sommigen willen niets, sommigen willen wel en sommigen hebben eindeloos een misschien

veel daten en neuken heeft je niks geleerd of lul je je bedpartners bij elkaar? Heb ook iets van 70 en heb wel wat geleerd namelijk
Op maandag 26 juli 2021 17:30 schreef Ixnay het volgende:[/b]
Van alle terechte klachten ooit is deze het meest terechte.
  zondag 31 oktober 2021 @ 21:00:00 #31
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_201976673
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 10:28 schreef Mr.ACE het volgende:

[..]
Omdat ik een leuke gast ben met wie je lachend oud kunt worden en nog eens mee ergens komt :)

2e; zal ik eens doen ja. Tot nu toe krijg ik in ieder geval vaak dezelfde reacties. 'Het gevoel mist' en '-random iets- over ex' zijn wel populair.
Heb je al contact met haar gezocht?
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
  zaterdag 13 november 2021 @ 21:22:51 #32
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_202163751
quote:
10s.gif Op donderdag 28 oktober 2021 14:45 schreef ZeventiendeEtage het volgende:
daten is net als sales, sommigen willen niets, sommigen willen wel en sommigen hebben eindeloos een misschien

veel daten en neuken heeft je niks geleerd of lul je je bedpartners bij elkaar? Heb ook iets van 70 en heb wel wat geleerd namelijk
En alle 70 opgestapeld kom je aan 17 etages?
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
  zaterdag 13 november 2021 @ 21:38:46 #33
277627 Seven.
We are Borg.
pi_202164156
Hoe kom je aan de dates?

Vertel eens meer over de contacten na de eerste date. Wordt er dan veel geappt of gebeld? Ben jij dan degene die initiatief neemt en hoe ver komt het dan? En waar gaan de gesprekken over?
Resistance is futile.
pi_202171223
quote:
10s.gif Op donderdag 28 oktober 2021 14:45 schreef ZeventiendeEtage het volgende:
daten is net als sales, sommigen willen niets, sommigen willen wel en sommigen hebben eindeloos een misschien

veel daten en neuken heeft je niks geleerd of lul je je bedpartners bij elkaar? Heb ook iets van 70 en heb wel wat geleerd namelijk
Komt het wel op neer in zekere zin.

Om de vergelijking met sales uit te breiden: het heeft ook te maken met koopgedrag en de intenties waarom je iets zou willen hebben.

Ego kan ook enorm veel roet in het eten gooien. Als je gaat daten met de achterliggende gedachte: Straks ben ik 30 en ik heb nog nooit een relatie gehad, dus daarom MOET ik een vriendin hebben. Dan kan ik je garanderen dat die relatie gaat komen.

De meeste volwassenen gaan een relatie aan met elkaar in de hoop dat het leven voor beiden er leuker door gaat worden.

Mensen met zelfrespect willen geen toyboy of trophy wife zijn. Ze willen niet zichzelf opofferen voor het welzijn van een ander.
pi_202184931
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2021 12:14 schreef PabstBlueRibbon het volgende:

[..]
Komt het wel op neer in zekere zin.

Om de vergelijking met sales uit te breiden: het heeft ook te maken met koopgedrag en de intenties waarom je iets zou willen hebben.

Ego kan ook enorm veel roet in het eten gooien. Als je gaat daten met de achterliggende gedachte: Straks ben ik 30 en ik heb nog nooit een relatie gehad, dus daarom MOET ik een vriendin hebben. Dan kan ik je garanderen dat die relatie gaat komen.

De meeste volwassenen gaan een relatie aan met elkaar in de hoop dat het leven voor beiden er leuker door gaat worden.

Mensen met zelfrespect willen geen toyboy of trophy wife zijn. Ze willen niet zichzelf opofferen voor het welzijn van een ander.
Emoties zorgen ook voor ophef in langetermijn relaties, hoevaak vraagt de vrouw een scheiding aan terwijl ze elkaar het ja-woord hebben gegevens om elkaar onvoorwaardelijk te steunen? :')
Op maandag 26 juli 2021 17:30 schreef Ixnay het volgende:[/b]
Van alle terechte klachten ooit is deze het meest terechte.
pi_202203742
quote:
10s.gif Op maandag 15 november 2021 10:50 schreef ZeventiendeEtage het volgende:

[..]
Emoties zorgen ook voor ophef in langetermijn relaties, hoevaak vraagt de vrouw een scheiding aan terwijl ze elkaar het ja-woord hebben gegevens om elkaar onvoorwaardelijk te steunen? :')
Emotionele issues heb je in elke relatie. Hoe je ermee omgaat, is vooral belangrijk mbt het in stand houden van de relatie.

Pas geleden nog van een vrouw aangehoord dat ze ruzie had met haar verloofde, omdat hij meestal standaard na het werk gaat gamen en dan geen aandacht geeft aan haar.

Het is klote voor haar dat ze zich verwaarloosd voelt, maar dat gaat ze niet oplossen door elke keer als dat gebeurt het eerst op te kroppen zonder er iets over te zeggen en als ze er niet tegen kan, loopt ze boos weg.

Veel mensen blijven hangen in aannames. Zij vindt het denk ik normaal dat als haar geliefde thuiskomt hij haar liefde en aandacht geeft. En als dat niet gebeurt, raakt ze geïrriteerd van "Wat flik je mij nu?!!!"

Hij vindt het denk ik normaal om na een zware werkdag ff wat ontspanning voor zichzelf te zoeken, wat hij doet met gamen.

Als zij aan hem op een normale toon aan hem uitlegt dat ze het jammer vindt dat ze minder aandacht krijgt dan ze zou willen en hij legt uit dat hij het nodig heeft om na een zware werkdag tijd voor zichzelf nodig heeft, dan weten ze iig van elkaar dat ze elkaar sowieso nog lief vinden en niet bang hoeven te zijn dat hun partner op hen is uitgekeken. En dan kunnen ze samen dingen bedenken hoe ze elkaar tegemoet kunnen komen.

Maar nu gedragen ze zich allebei als Nol en Rietje Brouwer (aka George & Mildred) :')


pi_202225392
quote:
0s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 13:14 schreef Mr.ACE het volgende:

[..]
Terechte vraag, buiten dat het best paradoxaal wordt zo en ik best een reactie hierop heb.
Alleen, waarom is de interesse er (eerst) wel, maar juist wanneer ik m'n nek probeer uit te steken, serieus probeer te doen en het juist de serieuze kant op probeer te krijgen (door het te benoemen/vragen) die afstand opeens komt.
Dan date je foute types die iemand zoeken die niet te dicht bij willen komen en die gaan alleen voor het spelletje:
- net zoals een kat kan spelen met een touwtje dat net steeds de hoek om gaat, zo houden sommige vrouwen van onbereikbare mannen. De man die steeds haar even aandacht geeft, uiteindelijk seks met haar heeft, maar dan nog toch een vrouw of vriendin thuis heeft zitten. Van een liefdes verklaring na 2 dates knappen ze af.

Of die gewoon in een positie zitten dat ze willen wippen, maar dan nog niet over hun ex heen zijn en dus niet klaar voor een relatie. Voor het wippen willen ze het spelletje van aantrekken/afstoten spelen, zodat ze zich opgeilen en dan de seks extra lekker is zodat ze daarin hun ex kunnen vergeten.

Kortom, je hebt er niks aan. Verder is te vroeg openen dat je serieus bent niet altijd aantrekkelijk, dat kan alleen als je op een datingsite zit. Daar staat het expliciet soms op een profiel: "Ik zoek een serieuze relatie!". Dus als je met zo iemand gaat daten, is het in principe niet voor de seks. Ik zeg in principe want soms fluisteren ze alsnog in je oor "Als je mij alleen wil neuken is het ook goed hoor.." want dan vinden ze je ze zo aantrekkelijk dat het hun niet uit maakt en perse gewoon willen hebben.

Je moet het er als je serieus bent, gewoon niet over hebben. Ze komen er dan zelf wel mee:
-ja hallo, we zien elkaar al 3 maanden, ga je mij niet eens aan je vrienden voorstellen.
Als ze er niet mee komen, vinden ze het wel best en zit je dus fout.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_202270939
quote:
10s.gif Op donderdag 28 oktober 2021 14:45 schreef ZeventiendeEtage het volgende:
daten is net als sales, sommigen willen niets, sommigen willen wel en sommigen hebben eindeloos een misschien

veel daten en neuken heeft je niks geleerd of lul je je bedpartners bij elkaar? Heb ook iets van 70 en heb wel wat geleerd namelijk
Het heeft idd wel wat weg van sales. Zo is er ook natuurlijk de wet van de grote aantallen wat net zo goed van toepassing is op dating en relaties.

Als ik voor mijzelf spreek is dat ik in mijn jeugd (zo tm mijn 28e ongeveer) veel te lang bleef focussen op eenzelfde persoon. Naarmate je ouder wordt leer je dat men helemaal niet zo bijzonder is en best makkelijk vervangbaar (ook al voelt dat soms niet zo). TS hoeft er niet zo bij stil te staan of hij iets fout doet, of wat dan ook. Gezien wat hij bereikt heeft moet hij wel enigszins een normaal of acceptabel karakter hebben. Hij moet veel vrouwen proberen te vinden/daten, kijk ook eens internationaal, blijf niet te lang hangen bij iemand als het niet vlot.
  maandag 22 november 2021 @ 12:56:08 #39
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_202290941
quote:
0s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 16:58 schreef Mr.ACE het volgende:

[..]
1e deel niet helemaal mee eens. Ik probeer juist zo eerlijk mogelijk te zijn en de context goed te omschrijven. Ik zeg ook niet dat ik enkel relaties heb afgewezen, omdat ze mij zouden benauwen. Ik zeg juist ook dat er juist vrouwen zijn mij niet interessant genoeg vinden, en geef ik aan dat ik blijkbaar toch echt iets verkeerds doe. Ik leg 'de schuld' ook totaal niet alleen maar bij de andere partij. Maar ik probeer tegelijktijd wel de optie open te houden dat het soms ook simpelweg daar gewoon aan kan liggen.

Laatste alinea; Wanhopig ben ik zeker niet, (hoe vaker ik het benadruk, hoe minder geloofwaardig het is, I get it :P ), maar ja, dat stukje iets genuanceerder is het confronterend en misschien wel waar verder.
[..]
En dat waardeer ik :)
[..]
Sommigen voorbeelden; ja. Nee, ik ben niet grof of onbeleefd tegen de ober. Maar ik kan wel een grapje maken die anderen misschien niet (snel) zouden maken..

Ook dat vertellen over 'overwinningen', normaal gesproken niet. Het is sowieso geen onderwerp die ik graag op m'n dates voorbij wil laten komen (net zoals exen). Maar ik kan me wel makkelijk over laten halen om het te vertellen, zodra zij het die kant op sturen of er zelf over beginnen te vertellen.

Ik denk dat het opscheppen over m'n leuke leven ook wel meevalt. Ik klaag denk ik eerder te veel dan dat ik opschep als ik eerlijk ben.

En 1e date sex, ik probeer het niet meer te doen, omdat ik merk dat wanneer dit niet gebeurt de interesse langer lijkt te duren. Maar goed, ben maar een simpele man en soms gebeurt het.
Vaak is het ook zo dat ik juist iemand in de stad ontmoet en dan komt wel eens van het een het ander, en dan zou het appen/daten pas moeten beginnen. Dus dan is er al sex geweest, wat ik nu dus wel een beetje probeer te voorkomen.

Het vreemde is, 90% van mijn dates waren ook altijd wel leuk. Maar misschien dat daar het juist ook wel aan ligt, het leuk maken/hebben is niet zo'n probleem, en dan voor een avondje of 2 is dat misschien interessant voor hun. Maar ik vind het heel ongemakkelijk om met iemand die ik eigenlijk pas net ken al al m'n onzekerheden en problemen te bespreken. Zoals je wel eens ziet bij programma's als LDLL waar ze na 3 dagen als een langgetrouwd stel naar buiten lopen. Maar misschien ligt daar juist wel ergens de oplossing om die interesse wel aan te wakkeren.
[..]
Moet je daar vroeger niet iets voor meegemaakt hebben om zoiets te ontwikkelen? Is inderdaad ook iets wat ik vaak hoor. Maar oke, buiten relaties om heb ik vrij weinig moeite om mij aan mensen te binden. Geen idee dus, maar zou best kunnen. De vraag is alleen, hoe kom ik er vanaf :P
Zie die twee gemarkeerde / vet gedrukte zinnen. Niks erger dan een klager !!!!!!!!!!!!!!
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  donderdag 25 november 2021 @ 10:28:01 #40
475818 BlauweHoofd
Nee ik ben geen smurf
pi_202330349
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2021 16:07 schreef PabstBlueRibbon het volgende:

[..]
Emotionele issues heb je in elke relatie. Hoe je ermee omgaat, is vooral belangrijk mbt het in stand houden van de relatie.

Pas geleden nog van een vrouw aangehoord dat ze ruzie had met haar verloofde, omdat hij meestal standaard na het werk gaat gamen en dan geen aandacht geeft aan haar.

Het is klote voor haar dat ze zich verwaarloosd voelt, maar dat gaat ze niet oplossen door elke keer als dat gebeurt het eerst op te kroppen zonder er iets over te zeggen en als ze er niet tegen kan, loopt ze boos weg.

Veel mensen blijven hangen in aannames. Zij vindt het denk ik normaal dat als haar geliefde thuiskomt hij haar liefde en aandacht geeft. En als dat niet gebeurt, raakt ze geïrriteerd van "Wat flik je mij nu?!!!"

Hij vindt het denk ik normaal om na een zware werkdag ff wat ontspanning voor zichzelf te zoeken, wat hij doet met gamen.

Als zij aan hem op een normale toon aan hem uitlegt dat ze het jammer vindt dat ze minder aandacht krijgt dan ze zou willen en hij legt uit dat hij het nodig heeft om na een zware werkdag tijd voor zichzelf nodig heeft, dan weten ze iig van elkaar dat ze elkaar sowieso nog lief vinden en niet bang hoeven te zijn dat hun partner op hen is uitgekeken. En dan kunnen ze samen dingen bedenken hoe ze elkaar tegemoet kunnen komen.

Maar nu gedragen ze zich allebei als Nol en Rietje Brouwer (aka George & Mildred) :')


Heel apart, ik ben gestopt met gamen sinds ik wifey heb haha

Aan de andere kant snap ik die vent ook wel, dat gezeik over vuilnis buiten zetten etc. klinkt toch minder aantrekkelijk dan een deepthroat elke avond terug van werk
"Turks klinkt net alsof een aap een andere aap verkracht en tien eromheen schreeuwend masturberen."
GC / Hoe klinkt Turks voor Nederlanders zonder immigratie-achtergrond?
pi_202334112
quote:
10s.gif Op donderdag 25 november 2021 10:28 schreef BlauweHoofd het volgende:

[..]
Heel apart, ik ben gestopt met gamen sinds ik wifey heb haha

Aan de andere kant snap ik die vent ook wel, dat gezeik over vuilnis buiten zetten etc. klinkt toch minder aantrekkelijk dan een deepthroat elke avond terug van werk
Tuurlijk is de houding van die vent begrijpelijk.

Het punt is dat ze allebei niet op een constructieve manier met de situatie omgaan. Er komt geen oplossing uit voort.

Als twee mensen oprecht van elkaar houden, gunnen ze elkaar het allerbeste. Het gaat wel fout als de één besluit zich op te offeren, terwijl de ander zich niet eens bewust is dat de hij/zij iets doet waar de partner zich ongelukkig bij voelt.

Als jij in zo'n situatie zou zitten en op een rustige manier probeert uit te leggen aan jouw vriendin dat je het niet leuk vindt om elke keer aan te horen dat je dit en dat fout doet, dat je haar te weinig aandacht geeft en dat je daarom je elke keer terugtrekt achter de computer. De meeste vrouwen in zo'n situatie kunnen zich daar best wat bij voorstellen en gaan vervolgens nadenken waarom ze op hun partner zo op de huid zitten. En krijgen vervolgens helder voor zichzelf dat ze het helemaal niet leuk vinden om overal wat op aan te merken hebben, schrikken vervolgens van zichzelf dat ze zich als een zeikwijf opstellen en komen erachter dat ze zich zo gedragen omdat ze zich genegeerd en verwaarloosd voelen.

Dan vind jij het vervolgens niet leuk dat jouw vriendin zich ongelukkig voelt bij hoe het gaat.

En dan kunnen jullie iets bedenken om het voor jullie allebei zo leuk mogelijk te maken en op zo'n manier dat jullie beiden daar zo min mogelijk moeten opofferen.

Tevens krijgt jouw vriendin duidelijk van jou dat jij je terugtrekt omdat je niet wilt dat ze op jouw huid zit .... maar niet omdat je op haar bent uitgekeken. Dat geeft bij haar ook een stuk meer geruststelling.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')