Reiskosten. De vaste abonnementskosten zijn dus 0 euro, maar reiskosten willen ze dan afschrijven, wat ze niet lukt omdat hun administratie hopeloos is.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 00:02 schreef Rekkie het volgende:
Wat proberen ze te incasseren als het abonnement 0 euro is?
Dan blijf ik elke maand aan de gang.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 09:11 schreef Farenji het volgende:
Gewoon overmaken had je minder moeite en tijd gekost dan dit topic openen.
De wijziging is 30 dagen voor de incasso doorgegeven. Uiteindelijk is een incasso gewwoon een bestand dat aan de bank wordt aangeboden. Waarom zouden ze nadat ze hun administratie op orde krijgen de incasso niet correct kunnen aanbieden?quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 09:49 schreef Pensioengenieter het volgende:
Als de opdracht voor incasso eerder was dan de wijziging kunnen ze dat niet meer veranderen voor deze incasso. Spreek uit ervaring want heb vanuit mijn vorige job de nodige ervaring mee
je wijzigt elke maand je rekeningnummer?quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 09:48 schreef nightsleeper het volgende:
[..]
Dan blijf ik elke maand aan de gang.
Nee maar ze verwerken het niet. Na twee maanden nog niet, dus het lijkt erop dat ze deze maand weer een foutieve incasso gaan aanbieden.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 09:56 schreef mschol het volgende:
[..]
je wijzigt elke maand je rekeningnummer?
En jij denkt dat niet betalen het sneller oplost?quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 09:48 schreef nightsleeper het volgende:
[..]
Dan blijf ik elke maand aan de gang.
misschien gewoon een keertje bellen en uitleggen..quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 09:56 schreef nightsleeper het volgende:
[..]
Nee maar ze verwerken het niet. Na twee maanden nog niet, dus het lijkt erop dat ze deze maand weer een foutieve incasso gaan aanbieden.
Ja als de ns het niet oplost dan moet dat.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 09:48 schreef nightsleeper het volgende:
[..]
Dan blijf ik elke maand aan de gang.
Hier ben ik opgehouden met lezen.quote:Op maandag 25 oktober 2021 23:53 schreef nightsleeper het volgende:
Gezien de toon waarop ze mij benaderen voel ik me niet echt in de stemming om mee te werken
quote:Op maandag 25 oktober 2021 23:53 schreef nightsleeper het volgende:
Gezien de toon waarop ze mij benaderen voel ik me niet echt in de stemming om mee te werken.
Dit. Ondanks dat er een hoop mis gaat heeft TS wel van hun diensten gebruik gemaakt en daar moet voor betaald worden.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 12:07 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Ik snap dat het frustrerend is dat zij zo'n wijziging niet goed verwerken, maar geen betaling doen wanneer zij de oude gegevens doen is geen optie.
Mijn advies: doe voor de 3e keer handmatig die betaling en stuur ze een mail waarin je ze nogmaals wijst op jouw nieuwe rekeningnummer en vraag daarin of zij schriftelijk bevestigen dat ze die wijziging verwerkt hebben. Geef verder aan dat als je voor de 4e keer handmatig een betaling moet doen dat je dan een klacht aan zal maken bij het klachtenkompas van de consumentenbond (gratis te doen op klachtenkompas.nl)
Bedrijven zijn doorgaans heel wat meer bereid om met jou mee te werken als zij zo'n klacht ontvangen en zeker bedrijven als de NS. Als ze hun administratie al niet bijwerken na jouw mail dan zullen ze dat zeker doen na jouw klacht.
En onthoud, hoe erg een bedrijf ook nalatig is of jouw onterecht benadeeld, niet betalen is nooit een oplossing en geeft dat bedrijf alleen maar legale mogelijkheden om jouw nogmaals te benadelen. Ditmaal terecht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |