SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja dan kun je het beter daar pas hebben zodat je een goed excuus hebt om snel weer weg te zijnquote:Op maandag 25 oktober 2021 22:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Voor kerst bij de schoonouders dus.
Simultaanpost met Los denk ik.quote:
Eigenlijk brand ik van nieuwsgierigheid maar ik zal geen pedante vragen stellen i.v.m. privacyquote:Op maandag 25 oktober 2021 22:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je ging door het slotje![]()
Nog niet. Maar dat ga ik wel zijn
Wat voor vragen?quote:Op maandag 25 oktober 2021 22:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eigenlijk brand ik van nieuwsgierigheid maar ik zal geen pedante vragen stellen i.v.m. privacy
Zoveel jaar bij Joop of ???quote:Op maandag 25 oktober 2021 22:58 schreef IJsdraakje het volgende:
Eau, jubileum op dinsdag. Laat maar, wat een rotdag voor feestelijkheden.
Jup, 9 jaar op de 2e.quote:Op maandag 25 oktober 2021 22:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zoveel jaar bij Joop of ???![]()
![]()
Of ze lief en leuk is, knap, aardig, wat voorn type, of ze in Antwerpen woont, kindertjes, gewoon de normale vragen.quote:
Ga samen lekker Jopen bier drinkenquote:Op maandag 25 oktober 2021 22:58 schreef IJsdraakje het volgende:
Eau, jubileum op dinsdag. Laat maar, wat een rotdag voor feestelijkheden.
Ze is introvert, heel slim, ik vind haar erg knap en ze heeft gelukkig geen kinderen. Ze woont in Hasselt trouwens.quote:Op maandag 25 oktober 2021 23:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of ze lief en leuk is, knap, aardig, wat voorn type, of ze in Antwerpen woont, kindertjes, gewoon de normale vragen.
Even oefenen alvast, "beter ne kleine plezaente dan ne groęten ambetaente"
Volgende dag is gewoon een werkdag he.quote:Op maandag 25 oktober 2021 23:02 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ga samen lekker Jopen bier drinken
Dan die andere jopenquote:Op maandag 25 oktober 2021 23:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Volgende dag is gewoon een werkdag he.
Klinkt eigenlijk helemaal prima, Hasselt heb ik wel eens een trouwjurk gekochtquote:Op maandag 25 oktober 2021 23:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze is introvert, heel slim, ik vind haar erg knap en ze heeft gelukkig geen kinderen. Ze woont in Hasselt trouwens.
Max Verstappen komt uit Hasselt.quote:Op maandag 25 oktober 2021 23:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze is introvert, heel slim, ik vind haar erg knap en ze heeft gelukkig geen kinderen. Ze woont in Hasselt trouwens.
Hoogstwaarschijnlijk.quote:
Het was dan ook een trouwjurk met iets teveel tierelantijntjes en kant om chique te noemen.quote:Op maandag 25 oktober 2021 23:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Max Verstappen komt uit Hasselt.
Wat?quote:Op maandag 25 oktober 2021 23:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klinkt eigenlijk helemaal prima, Hasselt heb ik wel eens een trouwjurk gekocht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |