Ik zou wel graag meerdere hakmolens willen! Ik wist niet dat dat bestond.quote:Op maandag 25 oktober 2021 23:27 schreef Lienekien het volgende:
Ook een Braun, met kleine en grote hakmolen. Gaat al jaren mee.
Niet meer verkrijgbaar.
Deze set lijkt er wel op.quote:Op maandag 25 oktober 2021 23:35 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik zou wel graag meerdere hakmolens willen! Ik wist niet dat dat bestond.
Ik wist niet dat er ook staafmixers met foodprocessor-accessoires zijn, en dat is in deze lijn wel te vinden. Dat vind ik dus echt dé oplossing voor mijn probleem dat ik misschien wel een nieuwe foodprocessor zou willen, maar vooral voor het snij- en schaafwerk. Bedankt voor de tip!quote:
Ik gebruik de kleine hakmolen bijv. voor parmezaanse kaas of noten. Pesto gaat ook goed. De grote hakmolen gebruik ik om ijsjes te maken van o.a. mango uit de diepvries en yoghurt.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 15:58 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik wist niet dat er ook staafmixers met foodprocessor-accessoires zijn, en dat is in deze lijn wel te vinden. Dat vind ik dus echt dé oplossing voor mijn probleem dat ik misschien wel een nieuwe foodprocessor zou willen, maar vooral voor het snij- en schaafwerk. Bedankt voor de tip!
Ah ja, handig!quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 16:15 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik gebruik de kleine hakmolen bijv. voor parmezaanse kaas of noten. Pesto gaat ook goed. De grote hakmolen gebruik ik om ijsjes te maken van o.a. mango uit de diepvries en yoghurt.
Die is wel leuk. Is hij ook goed schoon te houden zonder dat er overal water in achter blijft?quote:Op maandag 25 oktober 2021 21:59 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb deze, alleen de versie zonder garde, want dan gebruik ik mijn gewone handmixer:
https://www.coolblue.nl/p(...)gomixx-msm67170.html
Hee erg tevreden over!
Ja. Alles kan in de vaatwasser. Ik zet zelf het mesje nooit in de vaatwasser, maar volgens mij mag dat wel.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 20:12 schreef stavromulabeta het volgende:
[..]
Die is wel leuk. Is hij ook goed schoon te houden zonder dat er overal water in achter blijft?
+1 wat een topmixer is dit.quote:Op maandag 25 oktober 2021 21:59 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb deze, alleen de versie zonder garde, want dan gebruik ik mijn gewone handmixer:
https://www.coolblue.nl/p(...)gomixx-msm67170.html
Hee erg tevreden over!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |