Dik en vies valt in dit geval wel mee tochquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 20:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Je vieze dikke hoerenmoeder op een driewieler
Dacht dat ze juist als gelijke behandeld wilde worden?quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 20:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Op zich best een goed punt natuurlijk
Inderdaad.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 20:05 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dik en vies valt in dit geval wel mee toch
Jij kijkt met plezier naar de KKD?quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 20:08 schreef Tagliano het volgende:
Oja er is ook voetbal op vrijdag
Tijd om het scherm te splitsen
Zoals Oss-Almere, heb je een hekel aan je vrouw?quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 20:08 schreef Tagliano het volgende:
Oja er is ook voetbal op vrijdag
Tijd om het scherm te splitsen
Elke vrijdagavond ouwe reusquote:
Ik heb geen vrouw, wat dacht jij danquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 20:11 schreef Nober het volgende:
[..]
Zoals Oss-Almere, heb je een hekel aan je vrouw?
Dit zegt overigens ook wel iets over de rest van ESPN maar ik snap je puntquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 20:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vrijdagavond schakelen + Hans en Pascal is echt veruit het beste wat ESPN te bieden heeft.
Oh weeniet. Wilde ze wat?quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 20:06 schreef Nober het volgende:
[..]
Dacht dat ze juist als gelijke behandeld wilde worden?
Ie Pie Es En?quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 20:12 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dit zegt overigens ook wel iets over de rest van ESPN maar ik snap je punt
quote:
Moest het niet als normaal worden gezien dat vrouwen net zo goed zijn als mannen?quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 20:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh weeniet. Wilde ze wat?Had iemand daarnaar gevraagd of zo?
Vast wel. Moet ik daar een mening over hebben of zo?quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 20:18 schreef Nober het volgende:
[..]
Moest het niet als normaal worden gezien dat vrouwen net zo goed zijn als mannen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |