quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 19:35 schreef maxi-mus het volgende:
Ik gooi zo even een pizza de oven is. Waar is @:dr_flash?
linkquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 19:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jammer dat je mijn reviews niet leest.
Grand Slam was toch pas het eerstvolgende TVtoernooi? Waarom zitten we nu uitmelkaids te kijken dan?quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 19:35 schreef maxi-mus het volgende:
Ik gooi zo even een pizza de oven is. Waar is @:dr_flash?
Je gaat toch niet vertellen dat jij, in tegenstelling tot ons, wel een leven en wat beters te doen hebtquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 19:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Grand Slam was toch pas het eerstvolgende TVtoernooi? Waarom zitten we nu uitmelkaids te kijken dan?
Dat is een serie op Netflix.. Ik heb uitgebreide reviews voor je van seizoen 1 en van seizoen 2.quote:
Nou nee dat nou ook weer niet iddquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 19:43 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je gaat toch niet vertellen dat jij, in tegenstelling tot ons, wel een leven en wat beters te doen hebt
Mandquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 19:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat is een serie op Netflix.. Ik heb uitgebreide reviews voor je van seizoen 1 en van seizoen 2.
Seizoen 1: 7.5/10
Seizoen 2: 8/10
Ik vond het ook een erg goede review van @maxi-mus . Het enige waar ik het niet mee eens was is de 6/10. Tot dusver geef ik het een 7/10.quote:
Maîtresse Sergio, 35 cm genotquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 19:45 schreef Coco het volgende:
Ondertussen kijkt @:zipportal First Dates op het tweede scherm
Ik word geframed.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 19:45 schreef Coco het volgende:
Ondertussen kijkt @:zipportal First Dates op het tweede scherm
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |